Ik neem hem daar niets van kwalijk en ik vind hem eigenlijk wel prima. Hij wordt alleen constant in slechte scenes gedrukt en dan maakt het verder niet uit hoe goed je kan acteren; je ziet er toch lullig uit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Laat karakterontwikkeling, mooie dialogen en het uitdiepen van relaties over aan series die daar wel een capabele schrijvers staf voor hebben en acteurs die het over kunnen brengen op het scherm (want jezus wat is die Andrew Lincoln een pijnlijk beperkte acteur).
Eensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:57 schreef Funzel het volgende:
Norman Reedus vind ik anders ook een prima acteur.
ligt in mijn geval aan de carnavalquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
ligt het aan mij of ging de week echt zo snel voorbij
Ja echt he!quote:[ OMG ]
Oh, en jammer van Axel, ik begin 'em net tof te vinden.
Zie hm nog niet staan op binsearchquote:Op maandag 18 februari 2013 07:40 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm klopt het dat hij nog niet te downloaden is op usenet?
De nieuwste aflevering dus ?
Die ziet hem inderdaad niet. Zoek via NZBindex, daar staat hij al 5 uur.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zie hm nog niet staan op binsearch
maar ze waren al weg voordat ze erachter kwam, en volgens mij was het ook een kleinere vrouw.quote:Op maandag 18 februari 2013 07:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
Trouwens dat busje dat inreed, zeker was dat bitch Andrea
Mwaah , ik weet het niet. Ze was wel naar gov natuurlijk opzoek en met haar acties de laatste tijdquote:Op maandag 18 februari 2013 10:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
maar ze waren al weg voordat ze erachter kwam, en volgens mij was het ook een kleinere vrouw.
Ik had hetzelfde gevoel, wat een baggeraflevering was het. Tot die laatste 10 minutenquote:Op maandag 18 februari 2013 07:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
naaaaah
in het begin had ik echt zoiets van -ik ben vanaf het begin een trouwe kijker maar waar gaat dit nu toch heen- [vind dat , dat ik zie Lori gedeelte gewoon echt eruit moet]
maar richting het midden en einde , jezuuuus inderdaad woehoeee
Daryl baddassen hopelijk komt Rick ook weer een beetje bij zinnen
![]()
Trouwens dat busje dat inreed, zeker was dat bitch Andrea
dafuq is zij mee bezig dan?!
Dat vroeg ik mij ook af, alsook hoe die auto van The Governor zo dichtbij kwam zonder dat iemand het in de gaten had voordat ze beschoten werden. Maar hey, soms moet je je dit soort dingen gewoon niet afvragenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe kwam die schutter van de Governor op hun eigen wachttoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |