SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
(1 maart wel Aldo ovb)Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ja sorry.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niets mee gedaan?you slut!
Klopt. Ik steek hem niet overal in.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
dat doe je wel vaker (niet) volgens mij
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zie echt allemaal mensen met rozen lopen.
Oh, hoi.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Beter morgen kopenquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef Samzz het volgende:
Oh, hoi.
![]()
![]()
Vanmorgen bij supermarkt ook.. bloemen kopen ...quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef Samzz het volgende:
Oh, hoi.
ga dan naar een bloemist ofzo
En ik kreeg ook een valentijnskaart.. die zat tussen mijn laptop![]()
Waarschijnlijk met het oog op het slechte weer routes eerder begonnen. Of je hebt een hele snelle chauffeur.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar geef dan geen tijd op denk ik danq
![]()
Ja de helft was vast niet thuis dus dan ben je sneller klaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met het oog op het slechte weer routes eerder begonnen. Of je hebt een hele snelle chauffeur.![]()
![]()
Dat ligt er aan. Als hij te vroeg is moet ie gewoon wachten. Althans, dat moesten wij wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja de helft was vast niet thuis dus dan ben je sneller klaar![]()
Track & trace gaf aan tussen 14:00 en 16:00quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Als hij te vroeg is moet ie gewoon wachten. Althans, dat moesten wij wel.![]()
Ik heb voor proassist gereden en daar werd echt een afspraak gemaakt met de klant. Was ik een uur te vroeg en klant was er niet dan moest ik blijven wachten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Track & trace gaf aan tussen 14:00 en 16:00![]()
maar ik heb het over aanbiedingen die je stiekem wel wilde doen maar niet deedquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt. Ik steek hem niet overal in.![]()
![]()
zo werken ze niet allemaalquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb voor proassist gereden en daar werd echt een afspraak gemaakt met de klant. Was ik een uur te vroeg en klant was er niet dan moest ik blijven wachten.![]()
![]()
Dit is gewoon TNTPTTPOSTNLquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb voor proassist gereden en daar werd echt een afspraak gemaakt met de klant. Was ik een uur te vroeg en klant was er niet dan moest ik blijven wachten.
Maar goed, niet zeiken, meneer kan vanavond lekker spelen![]()
![]()
Daar gaat het omquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is gewoon TNTPTTPOSTNL
Maar goed, niet zeiken, meneer kan vanavond lekker spelen![]()
![]()
ik heb gelukkig niks te klagen over mijn bezorger. die is volgens mij zzp-er dus wilt echt graag de pakketjes kwijt. meestal ligt er een briefje met zijn 06 nummer als ik niet thuis was, komt ie het 's avonds alsnog brengen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. En dan ligt het er ook nog heel erg aan welke chauffeur je treft.![]()
![]()
moet je ze alsnog zelf afhalen neem ik aan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:27 schreef sararaats het volgende:
ik laat m'n pakketjes in een Kialapunt bezorgen![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zag de TT en ik wist gewoon dat het een Aldo-TT was
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik koop helemaal niksquote:.
Ach, de supermarkt heeft vaak ook prima bloemen. Maar goed, ik doe sowieso niet aan Valentijnsdag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanmorgen bij supermarkt ook.. bloemen kopen ...
ga dan naar een bloemist ofzo
En ik kreeg ook een valentijnskaart.. die zat tussen mijn laptop
Al is de actie van de bioscoop hier wel tof, als je bij de kassa elkaar een zoen geeft, dan krijg je het tweede kaartje gratis.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
eigenhandig een slotje zetten met behulp van de griekse mythologiequote:Op donderdag 14 februari 2013 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
wtf ben jij aan het doen bij die marokkaansee?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Greek_mythological_figuresWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Die krijgen betaald per pakketje jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb gelukkig niks te klagen over mijn bezorger. die is volgens mij zzp-er dus wilt echt graag de pakketjes kwijt. meestal ligt er een briefje met zijn 06 nummer als ik niet thuis was, komt ie het 's avonds alsnog brengen bijvoorbeeld![]()
Is het?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik heb het over aanbiedingen die je stiekem wel wilde doen maar niet deed
1 misschien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Indien het chick/dude ratio niet minder wordt dan 2:1 dan laat ik mij ook wel uitnodigen door de leukste usert van heul sex
Thinking about thinking of you. ♫![]()
Oké, doeiquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:44 schreef shifto het volgende:
Indien het chick/dude ratio niet minder wordt dan 2:1 dan laat ik mij ook wel uitnodigen door de leukste usert van heul sex![]()
![]()
Gaat er uberhaubt ook echt geneukt worden of..?
Jij mag mn bitch zijn die dagquote:
Whahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:50 schreef shifto het volgende:
Gaat er uberhaubt ook echt geneukt worden of..?
[..]
Jij mag mn bitch zijn die dag
Doe normaal of rot op![]()
![]()
Harriequote:Niet janken, als je begint te bitchen, ben je mn bitch, basta
hoef je nie stoer te doen
Goedemoggel
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:54 schreef shifto het volgende:
[..]
HarrieNiet janken, als je begint te bitchen, ben je mn bitch, basta
hoef je nie stoer te doen
_!!!!!!
![]()
Wat is daar klote aan? Doe je 1x en dat staat het overal?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
Godverdomme, wat een klote werk: voetnoten![]()
Ja, maar dat moet per se volgens bepaalde richtlijnen. En dat is veel te veel werk, want als je ergens een punt, komma of streepje bent vergeten gaat er al 0.2 punt afquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is daar klote aan? Doe je 1x en dat staat het overal?!!!!
![]()
Als ik m'n ogen dicht doe, val ik in slaap. Ik heb maar lucifers tussen m'n oogleden gezet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nou, wat veel werkquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet per se volgens bepaalde richtlijnen. En dat is veel te veel werk, want als je ergens een punt, komma of streepje bent vergeten gaat er al 0.2 punt af!!!!
![]()
![]()
Tamas vroeg of ik naar de meet kwam!quote:![]()
Maar goed! Druk enzo, feestdagen, (weer) nieuw vriendinnetje, promotie op werk.
Bijna gewoon geen eckte fokker meer
En met de welgevormde (boobs van) Lola?
Jij moet 200 verschillende voetnoten schrijven?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bij meer dan 200 voetnoten best wel ja
Jij denkt serieus dat ze die een voor een gaan controleren?![]()
![]()
Ik heb 217 voetnoten ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij moet 200 verschillende voetnoten schrijven?
Jij denkt serieus dat ze die een voor een gaan controleren?
En ja, ze controleren het zeer nauwkeurig... erg genoeg![]()
![]()
Ik vraag of ze verschillend zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb 217 voetnoten ja.
En ja, ze controleren het zeer nauwkeurig... erg genoegAls ik een document heb van 100 pagina's, dan heb ik 100 voetnoten, maar niet verchillende
![]()
![]()
Serieus? Apart welquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Tamas vroeg of ik naar de meet kwam!![]()
Maar goed! Druk enzo, feestdagen, (weer) nieuw vriendinnetje, promotie op werk.
Bijna gewoon geen eckte fokker meer
En met de welgevormde (boobs van) Lola?![]()
Een eckte Fokker blijft een eckte fokker
Ah shifto, even charmant als altijd.
Maar het gaat goed hoor![]()
![]()
Niet alle, maar wel een boel ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag of ze verschillend zijnAls ik een document heb van 100 pagina's, dan heb ik 100 voetnoten, maar niet verchillende
Dit zijn natuurlijk de fijnste voetnoten om te hebben:
Ibidem, p. 135.![]()
Nou, wat ingewikkeldquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet alle, maar wel een boel ja.
Dit zijn natuurlijk de fijnste voetnoten om te hebben:
Ibidem, p. 135.![]()
![]()
Hehehe. Ik had een sloot voetnoten in mijn laatste verslag gegooid omdat de docent wilde dat we veel aandacht besteden aan de gelezen literatuur. Ik had er 70 ofzo, in een verslag van 35 pagina's. Hij heeft ze niet eens gecontroleerd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb 217 voetnoten ja.
En ja, ze controleren het zeer nauwkeurig... erg genoeg
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nu snap ik waarom het waterpokken heet. Pokkeziekte... Het wordt met het uur erger.... Het zit ook op zijn hoofdhuid...![]()
![]()
Ahwquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
Nu snap ik waarom het waterpokken heet. Pokkeziekte... Het wordt met het uur erger.... Het zit ook op zijn hoofdhuid...![]()
![]()
Good to hear!quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus? Apart wel![]()
Een eckte Fokker blijft een eckte fokker
Ah shifto, even charmant als altijd.
Maar het gaat goed hoor
Altijd flink neuqen jwzquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:24 schreef muhahaha het volgende:
Shifto, ouwe pikkebaas!.
Promotie ja? Gefeliciteerd man. Jij flink neuken vanavond zeker?
![]()
![]()
Doe je mee?
Nee, maar een foutje in 217 voetnoten is zo gemaakt. Niet omdat het moeilijk is, maar wel omdat het gewoon veel en precies werk.quote:![]()
Dat is wel beter. Bij ons controleren ze dat echt veel te streng. Ze checken iedere voetnoot afzonderlijk. Daarom duurt het ook altijd zo lang voordat we onze punten terugkrijgen waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik had een sloot voetnoten in mijn laatste verslag gegooid omdat de docent wilde dat we veel aandacht besteden aan de gelezen literatuur. Ik had er 70 ofzo, in een verslag van 35 pagina's. Hij heeft ze niet eens gecontroleerd.![]()
![]()
Succes dan maar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar een foutje in 217 voetnoten is zo gemaakt. Niet omdat het moeilijk is, maar wel omdat het gewoon veel en precies werk.![]()
Goh wat raarquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is wel beter. Bij ons controleren ze dat echt veel te streng. Ze checken iedere voetnoot afzonderlijk. Daarom duurt het ook altijd zo lang voordat we onze punten terugkrijgen waarschijnlijk![]()
![]()
mja kan wel 2 weken duren.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
StomHoe lang houdt dat meestal aan?
Er komen steeds nieuwe bij, anderen drogen in. Verschilt ook per kind, sommige hebben het heel licht, andere heel erg.![]()
Hmm, ik hoop dat het snel over gaat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja kan wel 2 weken duren.
Er komen steeds nieuwe bij, anderen drogen in. Verschilt ook per kind, sommige hebben het heel licht, andere heel erg.![]()
Ik heb geen andere man erbij nodig om een vrouw te plezierenquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Yeah en ik voel bij Vinnie niet echt de wil![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen andere man erbij nodig om een vrouw te plezieren![]()
![]()
![]()
![]()
Na een week is dacht ik - gemiddeld - het meeste wel over. Maar kan inderdaad wel langer (of korter) durenquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja kan wel 2 weken duren.
![]()
Nee, ik ga liever met jou en jouw chickie aan de slagquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Yeah en ik voel bij Vinnie niet echt de wil.
Dik aan alles begrijp ik?![]()
. Zo schattig.
![]()
![]()
het is meer dat ik een vrouw en een man nodig heb om mij te plezierenquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen andere man erbij nodig om een vrouw te plezieren
Ja, jij was toch ook aan het hosselen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik ga liever met jou en jouw chickie aan de slag.
Dik aan alles begrijp ik?![]()
. Zo schattig.
![]()
Ik ben alweer gestopt met hosselenquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, jij was toch ook aan het hosselen?![]()
.
![]()
Och natuurlijk, er moet natuurlijk wel in jouw kontje geroerd worden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:33 schreef shifto het volgende:
[..]
het is meer dat ik een vrouw en een man nodig heb om mij te plezieren![]()
Waarom?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben alweer gestopt met hosselen.
Hij snapt hemquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Och natuurlijk, er moet natuurlijk wel in jouw kontje geroerd worden.
Pfoei.... zei ik net niet hoi? een uur of 2 geleden?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zei ik toen niet hoi?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:53 schreef fietsie het volgende:
Pfoei.... zei ik net niet hoi? een uur of 2 geleden?![]()
![]()
Hoiquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:53 schreef fietsie het volgende:
Pfoei.... zei ik net niet hoi? een uur of 2 geleden?
ik zeg het nu.![]()
Eindelijk krijgen wij ook es sneeuw
Haiquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:53 schreef fietsie het volgende:
Pfoei.... zei ik net niet hoi? een uur of 2 geleden?![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Wij straksquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:58 schreef fietsie het volgende:
Eindelijk krijgen wij ook es sneeuw![]()
![]()
Ik ga weer vergaderen
Euh ik kom regelmatig kijken en het enige wat ik hoor zijn sexgeluidenquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Duuuhuuuudddeeee!!! Waarom ben je nog niet langsgelopen?.
Het gaat hier tekeer, niet normaal meerquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
Nog geen vlokje sneeuw gezien vandaag, hoeft van mij ook niet.
![]()
Volgens buienradar zou het wel moeten sneeuwenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh ik kom regelmatig kijken en het enige wat ik hoor zijn sexgeluiden.
[..]
Het gaat hier tekeer, niet normaal meer.
![]()
![]()
Mijn instructeur belde gisteren om de afspraak van vanmorgen te verzetten. Bleek niet nodig te zijn, de hel brak na 12e pas losquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens buienradar zou het wel moeten sneeuwen.
![]()
Wel jammerquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn instructeur belde gisteren om de afspraak van vanmorgen te verzetten. Bleek niet nodig te zijn, de hel brak na 12e pas los.
![]()
![]()
Ik wist ook niet dat het zou gaan sneeuwenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik had geen idee van de aankondiging. Ik laat me graag verrassen haha
.
![]()
![]()
Jij weet ook niet wat je wilt. Vorige keer dat het sneeuwde mocht het van jou ook wel wegblijvenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
Het waait alle kanten op
en het is meer stuifsneeuw dan gewoon mooie grote vlokken![]()
![]()
Het waren eerst grote vlokken en nu zijn het kleintjes. Iedereen rijdt rustig aan haha watjes. Ik zit lekker binnen
.
![]()
Ben ik ook wel, maar ik heb het niet voor het kiezen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt. Vorige keer dat het sneeuwde mocht het van jou ook wel wegblijven
De post is geweestgeen geheime aanbidders
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 13:14:49 ]![]()
Ik weet er 1 maar die wenst ook echt anoniem te blijven allesquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik ook wel, maar ik heb het niet voor het kiezen.
De post is geweestgeen geheime aanbidders
.
![]()
GEFELICITEERD!!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN BAAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof. Proficiatquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN BAAN![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN BAANWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN BAANwat super tof
![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN BAAN
Wat ga je doen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bedankt allenMorgen komt de man van detacheringsbureau bij mij thuis om het contract tekenenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
Komop Vin vertel even wanneer ga je het contract tekenen, wanneer begin je4 maart mag ik beginnen.
Mechanical Engineer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Wat ga je doen?![]()
Awesomequote:Op donderdag 14 februari 2013 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
Bedankt allen
[..]
Morgen komt de man van detacheringsbureau bij mij thuis om het contract tekenen4 maart mag ik beginnen.
[..]
Mechanical Engineer.![]()
![]()
Tekenen, koffie thee zuipen, tekenen, koffie thee zuipen, tekenen, koffie thee zuipen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
gefeliciteerd
wat ga je dan doen op een gem. werkdag?
Zoiets![]()
![]()
En fokken?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tekenen, koffie thee zuipen, tekenen, koffie thee zuipen, tekenen, koffie thee zuipen.
Zoiets![]()
![]()
wat ga je tekenen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tekenen, koffie thee zuipen, tekenen, koffie thee zuipen, tekenen, koffie thee zuipen.
Zoiets![]()
Geen idee hoe de pc's opgesteld staan. Sowieso voorlopig mij van de goede kant laten zienquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
Op donderdag 14 februari 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat sowiesoquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee hoe de pc's opgesteld staan. Sowieso voorlopig mij van de goede kant laten zienMoeilijk moeilijk?quote:![]()
Nou ja, misschien niet zo slim om van alles over mijn nieuwe baan op FOK! te zetten. Ik weet niet hoe goed zij zijn met Googlenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat sowieso
[..]
Moeilijk moeilijk?![]()
![]()
doe maar niet iddquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, misschien niet zo slim om van alles over mijn nieuwe baan op FOK! te zetten. Ik weet niet hoe goed zij zijn met Googlen![]()
![]()
je kan het niet goed doen dat wist je alquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SorryIk dacht dat je het niet snapte
![]()
![]()
Inderdaad. Als je met "jaaaa jaaaquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
je kan het niet goed doen dat wist je al![]()
" reageert denk ik niet dat je het snapt
![]()
![]()
Vrijgeven van DM.. = banquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je met "jaaaa jaaa![]()
" reageert denk ik niet dat je het snapt
![]()
![]()
Oke, dan is het goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik snapte het heus wel hoor![]()
![]()
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik download gewoon met 2,6MB/s via wifi![]()
Let ik nooit zo op![]()
![]()
Ik wel. In Grabit is zo'n heel mooi grafiekjequote:Op donderdag 14 februari 2013 13:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk![]()
Let ik nooit zo op![]()
![]()
Ik weet alleen dat wij 120 mb ofzoiets hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel. In Grabit is zo'n heel mooi grafiekje![]()
![]()
Dan ga je wel over die 2.6 heenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat wij 120 mb ofzoiets hebben![]()
![]()
Dan download je met 12MB/s of nog meer bij een optimale verbindingquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat wij 120 mb ofzoiets hebben![]()
![]()
quote:Ah ok. Mja, maakt me ook niet zoveel uitquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan download je met 12MB/s of nog meer bij een optimale verbinding![]()
![]()
Als je niet zoveel download niet nee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Ah ok. Mja, maakt me ook niet zoveel uit![]()
Mja, op zich redelijk wat, maar computer staat toch vaak aan ivm school.. dusja, of het dan een uur of drie uur duurt, dat maakt ook niet zoveel uitquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je niet zoveel download niet nee.![]()
![]()
Ligt eraan of je snel iets wilt kijkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, op zich redelijk wat, maar computer staat toch vaak aan ivm school.. dusja, of het dan een uur of drie uur duurt, dat maakt ook niet zoveel uit![]()
![]()
Trek je schaatsen maar vast aanquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dus eerst sneeuw, dat blijft liggen en dan nu ijzel er over heen
Het begint het ook net met sneeuwen![]()
![]()
Dan moet ik naar zolderquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trek je schaatsen maar vast aan
Het begint het ook net met sneeuwengeen zin in
![]()
Hmmmm hier begint het nu poedersneeuw te sneeuwen, terwijl de weerguru had beloofd dat er 9cm zou komen.... dat schiet niet op natuurlijk met poeder....
(En mijn auto hield er vanmorgen spontaan mee op, dus sowieso spannend of ik thuiskom vanmiddag)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
yes, dan mag ik weer van binnenuit krabbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dus eerst sneeuw, dat blijft liggen en dan nu ijzel er over heen![]()
![]()
wat voor auto? wat gebeurde er? heeft ie vaker problemen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:11 schreef fietsie het volgende:
(En mijn auto hield er vanmorgen spontaan mee op, dus sowieso spannend of ik thuiskom vanmiddag)![]()
Maar het is nu wel opgeruimdquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet ik naar zoldergeen zin in
![]()
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
yes, dan mag ik weer van binnenuit krabben
ach dat kleine stukkie.. gewoon je hoofd uit het raam![]()
Van binnenuit krabben? Wat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
yes, dan mag ik weer van binnenuit krabben![]()
![]()
Op dat kleine stukkie rij ik wel net langs de politie dus ik moet wel een beetje zicht door de ramen hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig
ach dat kleine stukkie.. gewoon je hoofd uit het raam![]()
![]()
Dat heb je met wat oudere auto's, dan gaat het vocht aan de binnenkant zitten... en dat bevriestquote:![]()
Ah, op die manier. Lekker handigquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb je met wat oudere auto's, dan gaat het vocht aan de binnenkant zitten... en dat bevriest![]()
![]()
Dan leg je toch even een heet zustertje op je ruiten?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Op dat kleine stukkie rij ik wel net langs de politie dus ik moet wel een beetje zicht door de ramen hebben![]()
![]()
mijn cabrio is met dit weer erg vochtig, dus overdag als de zon erop staat willen de ramen weleens beslaan... als het dan ook nog eens gaat vriezen.... reken uit je winstquote:![]()
![]()
die gebruik ik voor andere zakenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan leg je toch even een heet zustertje op je ruiten?![]()
![]()
IJssnippers aan de binnenkant van je autoquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
mijn cabrio is met dit weer erg vochtig, dus overdag als de zon erop staat willen de ramen weleens beslaan... als het dan ook nog eens gaat vriezen.... reken uit je winst![]()
![]()
Ach die 4 dagen in het jaar dat de zon schijnt kan ik weer lachenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
IJssnippers aan de binnenkant van je auto![]()
![]()
hoe dat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar op deze manier heb je toch een win-win situatie?![]()
Hoezo? Ik ook hoor, ik rijd dan lekker op mijn motorquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ach die 4 dagen in het jaar dat de zon schijnt kan ik weer lachen![]()
![]()
Het leek op een losschietende turboslang maar die zat keurig op zijn plek.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
wat voor auto? wat gebeurde er? heeft ie vaker problemen?
Mondeo 2,0 TDCi automaat; bij fel optrekken (invoegen 100-weg) ineens een langzaam wegvallen van het vermogen en tot slot stationair draaien...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik zie de win-win nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik het nog moet gaan uitleggen is dat niet leuk meer natuurlijk![]()
![]()
ik zeg toch ook niet dat jij niet kan lachenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ook hoor, ik rijd dan lekker op mijn motor![]()
![]()
lambda-sonde?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het leek op een losschietende turboslang maar die zat keurig op zijn plek.
Mondeo 2,0 TDCi automaat; bij fel optrekken (invoegen 100-weg) ineens een langzaam wegvallen van het vermogen en tot slot stationair draaien...![]()
![]()
Nee, dat klopt. Maar daar leek het wel opquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat jij niet kan lachen![]()
![]()
bij die symptomen zou ik ook direct naar de turboslang kijken....quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het leek op een losschietende turboslang maar die zat keurig op zijn plek.
Mondeo 2,0 TDCi automaat; bij fel optrekken (invoegen 100-weg) ineens een langzaam wegvallen van het vermogen en tot slot stationair draaien...
hoop voor je dat je geen probleem met de turbo zelf hebt.....![]()
Turboslang zit er "al" 3 maanden op.... vorige had scheurtje...quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
bij die symptomen zou ik ook direct naar de turboslang kijken....
hoop voor je dat je geen probleem met de turbo zelf hebt.....
Auto uitgezet, herstart en gewoon naar mijn werk kunnen rijden; niets aan het handje.
Varierend ook 0-100km/h enzo, rodeo-en door parkeergarage...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
dan misschien een software/sensor probleempje ergens.... ff uitlezenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Turboslang zit er "al" 3 maanden op.... vorige had scheurtje...
Auto uitgezet, herstart en gewoon naar mijn werk kunnen rijden; niets aan het handje.
Varierend ook 0-100km/h enzo, rodeo-en door parkeergarage...![]()
![]()
Sjah uitdaging; mijn merkneutrale garage gaat dat waarsch. niet kunnen...quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
dan misschien een software/sensor probleempje ergens.... ff uitlezenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik moet ook altijd naar een "specialist" als ik wat uit te lezen heb ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah uitdaging; mijn merkneutrale garage gaat dat waarsch. niet kunnen...![]()
![]()
Met alle EU regeltjes over concurrentie e.d. zou een standaard protocol eigenlijk verplicht moeten zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet ook altijd naar een "specialist" als ik wat uit te lezen heb ofzo
Maar niet van alle merken; merkspecifieke dingen kunnen ze daardoor vaak niet uitlezen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
Een beetje garage heeft toch wel zo'n uitleesapparaat?
Ik ga niet naar de Ford - dealer met mijn Ford, want daar zijn de uurtarieven het driedubbele, rekenen ze voor ieder akkefietje (zelfs proefritje betaal je) en verzinnen ze onzin als het bijvullen van ruitenwisservloeistof als je langskomt met een lekke band....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan moet je duidelijk wezen over wat ze moeten fixen. Dat is altijd zo bij merkdealers.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar niet van alle merken; merkspecifieke dingen kunnen ze daardoor vaak niet uitlezen.
Ik ga niet naar de Ford - dealer met mijn Ford, want daar zijn de uurtarieven het driedubbele, rekenen ze voor ieder akkefietje (zelfs proefritje betaal je) en verzinnen ze onzin als het bijvullen van ruitenwisservloeistof als je langskomt met een lekke band....![]()
Daar hebben wij nog minstens 15 liter van staan. Waren toen in de reclamequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar niet van alle merken; merkspecifieke dingen kunnen ze daardoor vaak niet uitlezen.
Ik ga niet naar de Ford - dealer met mijn Ford, want daar zijn de uurtarieven het driedubbele, rekenen ze voor ieder akkefietje (zelfs proefritje betaal je) en verzinnen ze onzin als het bijvullen van ruitenwisservloeistof als je langskomt met een lekke band....![]()
![]()
Bizar wel...quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de Ford - dealer met mijn Ford, want daar zijn de uurtarieven het driedubbele, rekenen ze voor ieder akkefietje (zelfs proefritje betaal je) en verzinnen ze onzin als het bijvullen van ruitenwisservloeistof als je langskomt met een lekke band....
Op zoek naar een garage die dat wel kan, of kom je automagisch bij de Ford-dealer dan?![]()
Jup. Laatste keer dat ik iets dealer specifieks had ben ik er dus ook bij gebleven. Zodat ze niet konden gaan creatieven..quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bizar wel...
Op zoek naar een garage die dat wel kan, of kom je automagisch bij de Ford-dealer dan?
Mijn huidige garage gebruikt de proefrit voor klant A gewoon voor het oppikken van een besteld onderdeel voor klant B. En dan berekenen ze aan beiden dus niet die tijd... vind het wel sjiek...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
in Amsterdam hebben we om de hoek zitten "meten is weten"
die kunnen gelukkig alles en iedereen uitlezen voor een normale prijs![]()
![]()
succesquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mezelf eens inpakkenen de barre kou passeren .. Waarschijnlijk kom ik als icequeen terug
![]()
![]()
Succesquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mezelf eens inpakkenen de barre kou passeren .. Waarschijnlijk kom ik als icequeen terug
![]()
![]()
En het was weer stil
De sneeuw is hier zodanig fijntjes dat je het geen sneeuw kan noemen... hoe die 9cm tot stand moeten komen vraag ik me dus af...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De dag is nog niet voorbij hequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:03 schreef fietsie het volgende:
En het was weer stil
De sneeuw is hier zodanig fijntjes dat je het geen sneeuw kan noemen... hoe die 9cm tot stand moeten komen vraag ik me dus af...![]()
![]()
Was ie dat maar...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Transporter the serie is zo slecht als ik verwacht had. In.de eerste 5 minuten dezelfde beelden. Zelfde auto, zelfde scenario, alleen een andere acteur
OMG, zelfs dezelfde Fransman en monteur
Zelfde soort huis
Dezelfde naam
Het wordt met de minuut slechter![]()
![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:
Ik zag de TT en vond dat ik even moest reageren.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Je voelde je even 'lekker gek' of refereer je meer aan de verzameling aanwezigen alsof je je ineens in een gekkenhuis hebt begeven?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zag de TT en vond dat ik even moest reageren.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
Kunnen mensen even ophouden met doodgaan?
Meer kan ik nog niet typen want ik ben bevroren.....![]()
Graag!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
Kunnen mensen even ophouden met doodgaan?
Sterkte.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn neef heeft een hersentumor + uitzaaiingen, een of andere medokocken uitslag/eczeem ofzoiets. Maandag zat ie nog op de bank bij ons, woensdagochtend opgenomen op de IC. Net een telefoontje dat het er niet goed uit zietquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
?
Meer kan ik nog niet typen want ik ben bevroren.....![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn neef heeft een hersentumor + uitzaaiingen, een of andere medokocken uitslag/eczeem ofzoiets. Maandag zat ie nog op de bank bij ons, woensdagochtend opgenomen op de IC. Net een telefoontje dat het er niet goed uit ziet
[b]AirwiN schreef [/b]
Jeetje Vinquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn neef heeft een hersentumor + uitzaaiingen, een of andere medokocken uitslag/eczeem ofzoiets. Maandag zat ie nog op de bank bij ons, woensdagochtend opgenomen op de IC. Net een telefoontje dat het er niet goed uit ziet![]()
![]()
die heb ik gisteren gekekenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
Transporter the serie is zo slecht als ik verwacht had. In.de eerste 5 minuten dezelfde beelden. Zelfde auto, zelfde scenario, alleen een andere acteur
OMG, zelfs dezelfde Fransman en monteur
Zelfde soort huis
Dezelfde naam
Het wordt met de minuut slechter
bij aflevering 2 ben ik maar gestopt![]()
![]()
teringquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn neef heeft een hersentumor + uitzaaiingen, een of andere medokocken uitslag/eczeem ofzoiets. Maandag zat ie nog op de bank bij ons, woensdagochtend opgenomen op de IC. Net een telefoontje dat het er niet goed uit ziet![]()
![]()
Hehequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
die heb ik gisteren gekeken
bij aflevering 2 ben ik maar gestoptIk kijk het eerst nog even aan tot aflevering 3
![]()
![]()
Nee, geen tering.quote:
Vooral kut voor de zus van mijn ma. Zij werd gebeld op de begraafplaats dat ze met spoed naar het ziekenhuis moest komen in A'dam![]()
![]()
Knuffel Vin!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik eet vanavond zuurkoolquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga vanavond pannekoeken bakken
Gewoon omdat het kan....![]()
![]()
Lekker. Is het ook echt weer voor....quote:
Stamppotjes
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 16:01:37 ]![]()
Zekerquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker. Is het ook echt weer voor....
Stamppotjes.
Al zou ik jouw pannenkoeken ook wel willen eten![]()
![]()
oh haiquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga vanavond pannekoeken bakken
Gewoon omdat het kan....![]()
![]()
ik was al blij, een heel seizoen autoachtervolgingen..... maar helaasquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheIk kijk het eerst nog even aan tot aflevering 3
![]()
![]()
Ik ben net aan 2 begonnenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik was al blij, een heel seizoen autoachtervolgingen..... maar helaas![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Halleee!!!
Om in de mood te geraken![]()
![]()
![]()
Prima, nog 1 weekje werken, dan vakantie, 2 wekenquote:![]()
Wel zwaar kut werken vandaag met die ijzel en ijssneeuw op die landweggetjes![]()
En daarzo?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Nice!quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Prima, nog 1 weekje werken, dan vakantie, 2 weken![]()
Wel zwaar kut werken vandaag met die ijzel en ijssneeuw op die landweggetjes![]()
En daarzo?
Haha, ja dat zal wel ja
Kan beter. Gisteren mijn stiefpa begraven en gisteren mijn neef in het ziekenhuis opgenomen vanwege hersentumor, uitzaaiingen en medagokocken ofzoiets. Vanmorgen is hij naar de IC gebracht.
Wat dan wel weer beter is, is dat ik vandaag te horen heb gekregen dat ik een nieuwe baan heb!![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice!
Haha, ja dat zal wel ja
Kan beter. Gisteren mijn stiefpa begraven en gisteren mijn neef in het ziekenhuis opgenomen vanwege hersentumor, uitzaaiingen en medagokocken ofzoiets. Vanmorgen is hij naar de IC gebracht.
Wat dan wel weer beter is, is dat ik vandaag te horen heb gekregen dat ik een nieuwe baan heb!![]()
Mijn innige medeleven met het overlijden van je stiefpa![]()
En felicitaties aan de andere kant met je nieuwe baan. Wat ga je doen?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Mijn innige medeleven met het overlijden van je stiefpa![]()
En felicitaties aan de andere kant met je nieuwe baan. Wat ga je doen?
Dat DM ik je even![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
past niet vanavond, Ajax speelt zo![]()
![]()
Frituurpan hoef je niet te hebben, gewoon olie of vet mieteren in een pan, en je kan friturenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb geen frituurpan
Maar bier zeker want weekend
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
alles kan, maar het is een bewuste keuze om daar niet mee te beginnenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Frituurpan hoef je niet te hebben, gewoon olie of vet mieteren in een pan, en je kan frituren![]()
![]()
Waar is de spek?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs de eerste mislukt niet meer...![]()
![]()
![]()
Sorry?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in huisSorry
Beetje last minute beslissing
Ik hoef het niet te eten
Maar zonder is het ook lekker hoor![]()
![]()
Ik heb wel kaasquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry?
Ik hoef het niet te eten
Maar zonder is het ook lekker hoor
En voor J. Maak ik met rozijnen![]()
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel kaas
En voor J. Maak ik met rozijnen![]()
![]()
Ik heb alleen je pannenkoeken geproefdquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is lekker
Maar ja alles wat ik maak is lekker![]()
![]()
Heb je ook een pannekoek met stukjes oude kaas, tot ze knapperig gebakken zijn?
Veeleisende mannen, het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:55 schreef fietsie het volgende:
Heb je ook een pannekoek met stukjes oude kaas, tot ze knapperig gebakken zijn?![]()
![]()
En dan Friese stroop erop... Hmmmmmquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veeleisende mannen, het moet niet gekker wordenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jezus, dat is wel heel veeleisendquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:55 schreef fietsie het volgende:
Heb je ook een pannekoek met stukjes oude kaas, tot ze knapperig gebakken zijn?![]()
![]()
Appelstroop of schenkstroopquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan Friese stroop erop... Hmmmmm![]()
Jekkiequote:![]()
Ik ga kijken of de auto wil starten...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoiquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Het sneeuwt nu niet meerquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HalloEn dan lekker door de sneeuw terug
. Gelukkig is het heel kort
;
![]()
Hehe, mooi zoquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het sneeuwt nu niet meer. Gelukkig is het heel kort
;
![]()
![]()
Oh dat was vandaagquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee, ik ben heel zielig. Niemand houdt van mijquote:![]()
![]()
14 SHADES OF GREY
Tot op de pixel nauwkeurig werken met een mousepad, omdat ik te lui ben om mijn muis te pakken.
YOLO![]()
![]()
Ik hou van jou, wil je eenquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel zielig. Niemand houdt van mij![]()
![]()
van me?
.
![]()
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou van jou, wil je eenvan me?
.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |