abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 februari 2013 @ 10:23:47 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122862412
Zwangerschap & geboorte

14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen
16 augustus: Hilzillah
16 augustus: covie
17 augustus: Laiveneertiekje
21 augustus: Sull

16 september: Kleurdoos
27 september: Ymme
27 september: Spewey
30 september: Zoya83

04 oktober: Blokje.
04 oktober: Babbel1
16 oktober: Frezan
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
  donderdag 14 februari 2013 @ 10:24:11 #2
259886 pessie
pi_122862423
Zijn er wijzigingen of aanvullingen?
pi_122862571
Zillah, mijlpaal der mijlpalen *O*

Sull, tweede trimester *O*

Ohh Fieder, dat klinkt niet fijn nee, dan is het beste maar gewoon je bed weer in kruipen inderdaad :*

Logi, wát een schatje! O+ Voel jij je ook weer beter? :)

Ik heb een pijnlijke band ongv. 10 cm onder m'n borsten, alsof ik vanbinnen helemaal beurs ben daar. Is al gevoelig met aanraken maar er is aan de buitenkant niets van te zien. Herkenbaar voor iemand?
pi_122862707
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:29 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb een pijnlijke band ongv. 10 cm onder m'n borsten, alsof ik vanbinnen helemaal beurs ben daar. Is al gevoelig met aanraken maar er is aan de buitenkant niets van te zien. Herkenbaar voor iemand?
Check :')

Vooral rechts trouwens, en vrij dicht onder mn borsten, maar volgens de verloskundige zijn dat je ribben die beurs worden omdat er de hele tijd iets tegenaan drukt. Baby danwel organen...
pi_122862723
Ow en fieder :* dat klinkt wel heel sneu! Gauw terug naar bed :Y
  donderdag 14 februari 2013 @ 10:36:06 #6
259886 pessie
pi_122862752
Band rondom je romp of een plek? Een plek kan komen door trappende voeten of een stel billen, bij een band rondom kun je beter bellen.
pi_122862770
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Check :')

Vooral rechts trouwens, en vrij dicht onder mn borsten, maar volgens de verloskundige zijn dat je ribben die beurs worden omdat er de hele tijd iets tegenaan drukt. Baby danwel organen...
Hmm oké, had niet het gevoel dat ik het echt in m'n ribben voelde, meer 'weefsel' erboven maar opzich is het wel een logische verklaring natuurlijk.
pi_122862812
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:36 schreef pessie het volgende:
Band rondom je romp of een plek? Een plek kan komen door trappende voeten of een stel billen, bij een band rondom kun je beter bellen.
Nee niet rondom, alleen aan de voorkant. Is ook geen pijn op de borst ofzo hoor, meer gewoon een heel beurs gevoel. Heb niet het idee dat ik vaak in m'n ribben word getrapt maar alles ligt natuurlijk wel in de verdrukking..
pi_122862814
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:36 schreef pessie het volgende:
Dat is waar! Als je het gevoel hebt dat er een riem te strak om je buik zit oid dan moet je je verloskundige bellen, dan gaan ze checken op zwangerschapsvergiftiging of Hellp-syndroom.
pi_122862839
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:38 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nee niet rondom, alleen aan de voorkant. Is ook geen pijn op de borst ofzo hoor, meer gewoon een heel beurs gevoel. Heb niet het idee dat ik vaak in m'n ribben word getrapt maar alles ligt natuurlijk wel in de verdrukking..
Precies! Ik voel nooit voetjes of billen daar, dus ik vond het ook maar vreemd, maar je organen liggen daar wel :Y
  donderdag 14 februari 2013 @ 10:45:33 #11
259886 pessie
pi_122863044
En als je dan nog een paar weken verder bent helpt verzitten niet meer maar ligt er gewoon een bult onder je ribben :')
pi_122863206
En 's avonds thuis mn beha uitdoen zodat de beugels niet op de beurse plek duwen :')
pi_122863284
Zillah 40 weken! En dan dat lieve meisje van Logi O+
Hier zit de baby nu zo hoog dat ademen al een hele opgave is, laat staan een stukje fietsen( maar wel stug doorgaan hè, ik moet toch een paar boodschapjes halen). Ik hoop toch dat ie vanaf nu wat gaat zakken want men, dit is irritant. Ook slaat de vermoeidheid weer toe, wanneer mini vanmiddag haar middagdutje wil doen dan maar weer even lui op de bank liggen.

Gisteren dat kleine baby'tjes programma weer gezien, zo ontroerend. Al die kleine frommeltjes aan de toeters en bellen en dan beseffen dat je buikbaby al groter is dan wat daar in de couveuse ligt.

Ik zal me nu weer even twee trappen omhoog slepen om de wasmachine te vullen, ben net een hijgend paard wanneer ik daar aankom hahahha
pi_122863320
Hier zit die pijn ook vooral rechts, maar dan meer tussen de ribben in de flank/rugzijde. Vooral tijdens autorijden of lang in 1 houding zitten, dan kan het ineens enorm zeer gaan doen. Even staan/lopen verhelpt 't direct.

@Spirit: ik ga me nog niet ziekmelden, dat kan ik gewoon niet verkopen voor mezelf en voor de organisatie. Voel me daar echt nog te fit voor. Ik houd me wel strikt aan m'n werktijden. Zal heus nog wel eens een keer wat langer doorgaan, maar probeer me echt eraan te houden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122863330
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:53 schreef milka82 het volgende: en dan beseffen dat je buikbaby al groter is dan wat daar in de couveuse ligt.
Dat realiseer ik me ook heel regelmatig, dat mijn kindje nu al groter is dan het zoontje van vrienden van mij toen ie werd geboren :Y En dat is nu een supergezond en superslim jochie van 4 O+
pi_122863361
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier zit die pijn ook vooral rechts, maar dan meer tussen de ribben in de flank/rugzijde. Vooral tijdens autorijden of lang in 1 houding zitten, dan kan het ineens enorm zeer gaan doen. Even staan/lopen verhelpt 't direct.

@Spirit: ik ga me nog niet ziekmelden, dat kan ik gewoon niet verkopen voor mezelf en voor de organisatie. Voel me daar echt nog te fit voor. Ik houd me wel strikt aan m'n werktijden. Zal heus nog wel eens een keer wat langer doorgaan, maar probeer me echt eraan te houden.
En even ergens tussendoor een tukje doen aan je bureau of in een pauzeruimte?

Ik begin daar echt behoefte aan te krijgen, je kunt me wegleggen tegen een uur of 3 als ik 's ochtends ben begonnen... dus dan ga ik in de pauzeruimte bij het raam zitten en doe ik eventjes mn ogen dicht O+
pi_122863428
We zitten hier nogal opgepropt in een kantoorvilla, dus er is geen rustige ruimte waar je ongestoord even zou kunnen zitten / rusten. 15:00 uur is hier ook een onwijze inkak-tijd idd :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122863515
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
We zitten hier nogal opgepropt in een kantoorvilla, dus er is geen rustige ruimte waar je ongestoord even zou kunnen zitten / rusten. 15:00 uur is hier ook een onwijze inkak-tijd idd :').
Hm, jammer...

Cup-a-soup dan maar? :Y)
pi_122863647
L0t, die pijnlijke band om mijn middel heb ik steevast als ik rugklachten heb. Uitstralende spierpijn ofzo?

Logi: wat een mooi meisje, tof zeg O+

Voor het eerst in 24 weken heb ik een hele nacht geslapen vannacht! *O*
pi_122863652
XM, als je denkt dat je nog te fit bent, moet je het ook niet doen, maar zorg wel goed voor jezelf! Jij en die kruimel in je buik zijn nu even belangrijker dan je werk :)

Drie uur was bij mij ook de tijd dat ik alles uitzette en ging slapen tot vriend thuis was, dan koken, eten, weer slapen. Toen ik een manager vertelde dat ik eigenlijk alleen nog maar werkte en sliep meldde ze mij dat dat echt niet normaal was en ik naar de bedrijfsarts moest om ziekmelding te bespreken. En zo geschiedde O+ (met veel frustratie, traantjes, pijn en moeite omdat ik me zo'n onzettend watje voelde :') )
Sarcasme. Herken het.
pi_122863663
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:05 schreef L-E het volgende:
L0t, die pijnlijke band om mijn middel heb ik steevast als ik rugklachten heb. Uitstralende spierpijn ofzo?

Logi: wat een mooi meisje, tof zeg O+

Voor het eerst in 24 weken heb ik een hele nacht geslapen vannacht! *O*
HOE DOE JE DAT?!
Sarcasme. Herken het.
pi_122863711
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
XM, als je denkt dat je nog te fit bent, moet je het ook niet doen, maar zorg wel goed voor jezelf! Jij en die kruimel in je buik zijn nu even belangrijker dan je werk :)

Drie uur was bij mij ook de tijd dat ik alles uitzette en ging slapen tot vriend thuis was, dan koken, eten, weer slapen. Toen ik een manager vertelde dat ik eigenlijk alleen nog maar werkte en sliep meldde ze mij dat dat echt niet normaal was en ik naar de bedrijfsarts moest om ziekmelding te bespreken. En zo geschiedde O+ (met veel frustratie, traantjes, pijn en moeite omdat ik me zo'n onzettend watje voelde :') )
Ja, het is hier ook wel werken, thuiskomen, suffen op de bank, koken/boodschappen doen, eten, naar bed. Alleen de weekenden hebben wat variatie. Maar hier een bewust kinderloze manager, die er volgens mij ook niet zoveel mee heeft. Denk niet dat ik op zoveel begrip kan rekenen...
pi_122863727
Oef, en ik lig 's ochtends al te piepen als ik een aantal keer wakker ben geworden om om te draaien en wegens verkoud/benauwdheid :@
pi_122863755
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, het is hier ook wel werken, thuiskomen, suffen op de bank, koken/boodschappen doen, eten, naar bed. Alleen de weekenden hebben wat variatie. Maar hier een bewust kinderloze manager, die er volgens mij ook niet zoveel mee heeft. Denk niet dat ik op zoveel begrip kan rekenen...
Dat staat er volledig los van :{w
Maar maakt het natuurlijk wel lastiger om erover te beginnen, dat snap ik
pi_122863882
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat was die van mij ook. En hoewel tact niet haar sterkste punt was, stond ze wel voor haar werknemers, dus dat zegt ook niet alles :) En anders heb je altijd nog de bedrijfsarts die het kan overrulen.
Sarcasme. Herken het.
pi_122864236
Ik kom even ego posten, mijn manneke heeft eieren voor zijn geld gekozen en is gedraaid! Meneer ligt al mooi wat ingedaald. Bevalling is besproken en ik ga niet over de 40wkn heen. Hij weegt nu namelijk al ruim 3100 gram met 35.5.. :o

LLM, succes!

En voor alle andere die het kunnen gebruiken :*
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_122864427
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

HOE DOE JE DAT?!
24 weken lang veel te weinig slapen, dan bouw je een tekort op :')
pi_122864816
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:26 schreef L-E het volgende:

[..]

24 weken lang veel te weinig slapen, dan bouw je een tekort op :')
Ow in dat geval laat maar zitten. Ik bedoel meer dat ik het knap vind dat je niet eens tussendoor naar de wc hoefde.
Sarcasme. Herken het.
pi_122864876
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ow in dat geval laat maar zitten. Ik bedoel meer dat ik het knap vind dat je niet eens tussendoor naar de wc hoefde.
Ik ook, normaal gesproken moet dat toch wel 3 keer per nacht. Ik heb geen idee wat er vannacht gebeurde, misschien had Vriendje me stiekem gedrogeerd :(
pi_122864880
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:21 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik kom even ego posten, mijn manneke heeft eieren voor zijn geld gekozen en is gedraaid! Meneer ligt al mooi wat ingedaald. Bevalling is besproken en ik ga niet over de 40wkn heen. Hij weegt nu namelijk al ruim 3100 gram met 35.5.. :o

LLM, succes!

En voor alle andere die het kunnen gebruiken :*
Super! En wat een lekker gewicht al voor meneer!
pi_122865031
Wat was ook alweer dat drankje tegen maagzuur? Rennies halen gewoon niet genoeg uit tegenwoordig.
pi_122865091
Gaviscon! (En dan het beste anijs, het oog wil ook wat)
pi_122865265
Dat was het inderdaad!

Dan ga ik dat halen, ik vind het belachelijk dat ik niet eens kan ontbijten met pizza zonder maagzuur te krijgen :')
pi_122865297
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:53 schreef L-E het volgende:
Dat was het inderdaad!

Dan ga ik dat halen, ik vind het belachelijk dat ik niet eens kan ontbijten met pizza zonder maagzuur te krijgen :')
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!

:D
pi_122865555
quote:
Dat was het inderdaad!

_O-
pi_122865610
Zo, ik heb de kraamintake gehad.... wat kan de wereld toch uit stereotypes bestaan :')
Ze jubelde over vanalles en nogwat waarvan ik het idee had dat ze dat absoluut niet tof vond :D

Maargoed, wel duidelijke uitleg, en verder zie ik wel wie er hier komt ^O^
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:06:41 #37
259886 pessie
pi_122865683
quote:
Dat was het inderdaad!

:D ik heb volgens mij nog nooit ontbeten met pizza :@ . Denk dat ik daar maar es een zwangerschapscraving op los zou moeten laten :P

Fieder, hoe gaat het nu ?
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:07:56 #38
259886 pessie
pi_122865723
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:04 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, ik heb de kraamintake gehad.... wat kan de wereld toch uit stereotypes bestaan :')
Ze jubelde over vanalles en nogwat waarvan ik het idee had dat ze dat absoluut niet tof vond :D

Maargoed, wel duidelijke uitleg, en verder zie ik wel wie er hier komt ^O^
De uitleg is toch het belangrijkst. Verder bijzondheden?
pi_122865888
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:06 schreef pessie het volgende:
Fieder, hoe gaat het nu ?
Heb even lekker gedoucht en gelegen. Voel me weer wat beter. Beetje hormonaal (lees labiel) geloof ik. :@ Ik blijf lekker binnen vandaag!
Poging 2 tot ontbijt blijft tot nu toe binnen. En nee het was geen pizza :+ Ben nu de enveloppen voor de geboortekaartjes aan t doen. O+

LB geen kritiek gehad?
pi_122865909
He verdorie LE, nou heb ik trek in pizza. Gelukkig gaat vriend dat vanavond zelf maken :9

Maar sterkte met de gaviscon. Ik weiger het. En als dat niet helpt kan je vk je nog andere dingen aanraden/voorschrijven (althans, daar had die van mij het over).
Sarcasme. Herken het.
pi_122866033
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:07 schreef pessie het volgende:

[..]

De uitleg is toch het belangrijkst. Verder bijzondheden?
Neuh niet echt, ze heeft even gekeken of ze mijn commode hoog genoeg vond, en dat was wat op het randje... maar ik weet niet of ik me daar nou heel druk om ga maken.

Mijn moeder heeft mij daar ook op verschoond en die is een stuk langer dan gemiddeld.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:17:52 #42
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_122866076
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:16 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Neuh niet echt, ze heeft even gekeken of ze mijn commode hoog genoeg vond, en dat was wat op het randje... maar ik weet niet of ik me daar nou heel druk om ga maken.

Mijn moeder heeft mij daar ook op verschoond en die is een stuk langer dan gemiddeld.
Ja maar het gaat om de rug van de kraam tijdens die ene week, arbo regels ;)
Maar als het op het randje is dan kan het toch?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_122866201
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:17 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja maar het gaat om de rug van de kraam tijdens die ene week, arbo regels ;)
Maar als het op het randje is dan kan het toch?
Daarom ook :Y

Als ie echt heel laag zou zijn lijkt het me logisch dat je zorgt dat ie hoog genoeg is. Misschien kunnen we nog een rand ertussen maken, maar dat bekijk ik nog wel.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:21:46 #44
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_122866218
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Daarom ook :Y

Als ie echt heel laag zou zijn lijkt het me logisch dat je zorgt dat ie hoog genoeg is. Misschien kunnen we nog een rand ertussen maken, maar dat bekijk ik nog wel.
Een paar blokjes er onder op alle hoeken?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_122866290
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:21 schreef laziness het volgende:

[..]

Een paar blokjes er onder op alle hoeken?
Dat kan, maar het is een kast met een bak erop, daar kan misschien nog een extra (dikke) plank oid tussen :Y

We gaan sowieso de commode nog opknappen, dus dat nemen we dan wel mee.
pi_122866935
Logi wat een mooi meisje! O+

Zillah 40 weken, wat een mooie mijlpaal! _O_

XM, goed dat je je nu aan je werktijden houdt. Zal hopelijk een boel voor je schelen. Gewoon goed op jezelf en je kleine passen :*

Hier in dubio of ik het al wel/niet moet vertellen aan m'n leidinggevende (morgen 7w). Puur omdat deze maand plangesprekken worden gevoerd en tsja..die van mij gaat iets anders worden dan ze nu waarschijnlijk denken :+ Daarbij extra lastig: Heb sinds 1 feb een nieuwe manager.
What to do...
pi_122867379
Waarom zou je het niet willen vertellen?
Sarcasme. Herken het.
pi_122867452
Ik zou het vertellen als het bedrijf er anders last van zou hebben, zo niet en er zijn geen speciale dingen of aanpassingen nodig gewoon nog even stil houden.
pi_122867458
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:55 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom zou je het niet willen vertellen?
Vertellen wil ik wel, maar had in m'n hoofd om dat pas te doen bij een goede echo :). Daarbij zit ik te twijfelen bij welke teammanager ik het nu moet vertellen: Oude teammanager waar ik een een goede band mee heb of nieuwe teammanager waarmee ik nog niet eens een kennismakingsgesprek heb gehad. Ze zijn nog aan het overdragen, vandaar dat ik nog een keuze heb :)
pi_122867647
Antagel kan ook helpen tegen maagzuur.
Blokje succes met je keuze. Is een lastige. Officieel hoef je het niet te vertellen maar als je het over een paar wk vertelt kunnen ze ook wel raden dat je het tijdens de gesprekken al wist.
pi_122867885
Ik snap je helemaal, maar ik denk dat het sowieso geen kwaad kan het te vertellen (zou het lekker bij je oude manager doen). Stel dat de echo niet goed is (wat natuurlijk niet zo is!!) dan kunnen ze je daarbij ook ondersteunen en is er een stuk begrip bij ziekmelding of als je je werk even niet zoals anders uit kunt voeren.
Sarcasme. Herken het.
pi_122868471
Thanks meiden :) Ik ga het idd maar binnenkort aan m'n oude manager vertellen. Lijkt me voor het bedrijf alleen maar prettig om er zo vroeg mogelijk rekening mee te kunnen houden.
pi_122869335
Als het in je nadeel is zou ik het niet vertellen hoor.

Een werkgever zou je er niet op aan mogen kijken als je het gewoon pas na een goede echo verteld, ook al zijn er zulke gesprekken. Het is hoe dan ook gewoon nog ontzettend pril.
Wachten met vertellen op het werk tot je een goede echo hebt vind ik wel het minste waar je recht op hebt.

Ik heb het zelf ook vroeg verteld hoor, en dat is puur uit eigenbelang geweest ivm mijn a.s. ontslag (reoganisatie). Achteraf had ik het liever niet gedaan want het is toch uitgelekt.

Werkgevers kunnen ontzettend goed klagen over alle rechten die je hebt als zwangere vrouw
maar ondertussen merk ik dat veel vrouwen niet willen/durfen nemen waar je wel recht op hebt. En ik denk dat de werkgevers eerder in hun handen mogen knijpen als het gaat om de loyaliteit die zwangere vrouwen over het algemeen richting de werkgever uitdragen.

Wie neemt nou echt standaard elke dag 1/8 van de werkdag extra pauze? Hoeveel vrouwen laten wel het huishouden achterwege/over aan de man omdat ze het werk niet onder de zwangerschap willen laten lijden? Sterker nog, ik zie bij ons op het werk dat vrouwen die exact nemen waar ze recht op hebben(zijn er weinig) zelfs scheef worden aangekeken.
pi_122869969
Dat is het lastige, het is allemaal nog zo pril. Het kan allemaal nog gewoon mis gaan.. Maar, wat Spirit ook zegt, dan kan je wel rekenen op wat meer steun.

Werkgevers zien dat idd vaak niet, hoeveel zwangere vrouwen eigenlijk doen voor de werkgever. Ik werk wel bij een bedrijf dat dingen wel goed geregeld heeft voor vrouwen, vooral 1 regeling na de bevalling is erg mooi (1e 2 maanden na je bevallingsverlof 18 uur werken voor 40 uur salaris).

Heb dus ergens wel de hoop dat ze er redelijk flexibel mee om zullen gaan..
Maarja, m'n jaarcontract loopt ook nog eens in augustus af :+ Dat helpt ook niet echt, denk ik.

Lastig!
pi_122870049
Kan me voorstellen dat als je tegen je einde contract aanzit het liever nog even stil houdt, maar tegen augustus heeft iedereen het wel door denk ik :P
Sarcasme. Herken het.
pi_122870109
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
Kan me voorstellen dat als je tegen je einde contract aanzit het liever nog even stil houdt, maar tegen augustus heeft iedereen het wel door denk ik :P
Ik hoop het wel :+ 2 weken erna ga ik mogelijk met verlof!
pi_122870127
Maargoed, genoeg over mijn gedoe :P Hoe is het met jullie vandaag?
pi_122870166
Spannend hoor! Tja, dan is het sowieso afwachten. In principe mogen ze je contract niet niet verlengen ivm je zwangerschap, maar als ze echt willen dan zoeken ze wel een andere reden natuurlijk. Aan de andere kant ken ik ook verhalen van vrouwen die zelfs zwanger zijn aangenomen, dus dat valt vooraf toch niet te voorspellen.

En stel dat je contract niet verlengd wordt, dan krijg je sowieso volgens mij wel je verlof uitbetaald via uwv, toch? En daarna werkeloos, maar dan kun je wel heerlijk van je kindje nog genieten :@
Sarcasme. Herken het.
pi_122870185
Getrouwd! *O* *O* :P
pi_122870202
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:11 schreef vencodark het volgende:
GEFELICITEERD!! *O*

Meer details graag :+
Sarcasme. Herken het.
pi_122870308
Venco gefeliciteerd! *O* *O* Tell us more!

En Spirit, vorige week werd er nog aangegeven dat ze enorm tevreden zijn over m'n functioneren en dat ze me absoluut, op dit moment, zouden verlengen (als het nu af zou lopen) :+

En dat UWV gebeuren had ik ook al bedacht :@ :D
pi_122870525
Nou, klinkt wat mij betreft goed dan Blokje. Ik zou me er niet al te druk over maken, maar ieder zo zijn eigen gevoel daarover natuurlijk. Kan me voorstellen dat er, zoals covie zegt, ook werkgevers zijn die er echt niet op zitten te wachten.

Ik baal van het weer!! Had zo'n zin om vandaag nog even de stad in te wandelen, maar met die sneeuw en regen zie ik dat echt niet zitten ;( Nou heb ik de keus tussen wassen, stofzuigen, afwassen, series kijken of gamen :+
Sarcasme. Herken het.
pi_122870913
Bedankt voor het advies meis O+

Series kijken terwijl er een wasje draait! :Y

Hier ook aardige sneeuw..schijnt enorm koud en glad te zijn buiten!
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:48:10 #64
259886 pessie
pi_122871743
quote:
Gefeliciteerd!

Sneeuw? Nog meer? -O-
pi_122871761
quote:
Ohjaaaa, helemaal vergeten! Gefeliciteerd!! O+ *O* Was het ondanks dat jullie het heel klein wilden houden toch wel een beetje romantisch? O+
pi_122871787
Thx jullie. :)
Zoals eerder gezegd wilden we het klein houden. Vanmorgen dus om 10 uur getrouwd. 12 familieleden waren hierbij aanwezig. Bij de mini plechtigheid werd ik wel heel even emo maar ik hield mij in. Het was vanmorgen even chaotisch met haar, make-up etc. maar is allemaal goed gegaan. Fotograaf was aanwezig, ook na de plechtigheid kwam in ons appartement nog even foto's maken. Familie erbij, taart, drankje en nog leuke cadeautjes gehad. O.a. een leuk boek waar iedereen gedichtje in had geschreven. Heel leuk!
Nou, en rond 12 ging iedereen naar huis. Vanavond om half 6 gaan we nog met z'n allen wokken. :)
pi_122871842
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:49 schreef vencodark het volgende:
Thx jullie. :)
Zoals eerder gezegd wilden we het klein houden. Vanmorgen dus om 10 uur getrouwd. 12 familieleden waren hierbij aanwezig. Bij de mini plechtigheid werd ik wel heel even emo maar ik hield mij in. Het was vanmorgen even chaotisch met haar, make-up etc. maar is allemaal goed gegaan. Fotograaf was aanwezig, ook na de plechtigheid kwam in ons appartement nog even foto's maken. Familie erbij, taart, drankje en nog leuke cadeautjes gehad. O.a. een leuk boek waar iedereen gedichtje in had geschreven. Heel leuk!
Nou, en rond 12 ging iedereen naar huis. Vanavond om half 6 gaan we nog met z'n allen wokken. :)
Leuk leuk! Wat had je aan? Veel plezier nog vanavond!
pi_122872377
O+ Klinkt geweldig! Foto van je outfit met zwangerbuik!
Sarcasme. Herken het.
pi_122872397
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:51 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Leuk leuk! Wat had je aan? Veel plezier nog vanavond!
Zwarte, nette broek. Zwarte, suède hakken, witte top, fuchsia hemdje wat past bij de stropdas van mijn MAN! O+
pi_122872436
Klinkt als een mooie bruiloft venco! O+
pi_122872452
Gefeliciteerd Venco! Ben ook benieuwd naar een foto!
pi_122872670
Man O+

Ik weet niet wat het is, maar op de een of andere manier klinkt "vriend" dan ineens zo onvolwassen :@
Sarcasme. Herken het.
pi_122872858
Het heeft mij ruim 2 jaar gekost voordat ik "mijn man" überhaupt uit mijn strot kreeg :@
pi_122872934
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:11 schreef Spirit82 het volgende:
Man O+

Ik weet niet wat het is, maar op de een of andere manier klinkt "vriend" dan ineens zo onvolwassen :@
Ja, ik wil ook een man! :(
pi_122873452
Haha, Kyara, dat had ik bij mn eerste huwelijk ook. Maar na zoveel jaren 'vriend' is het ook wennen. Nu kan ik niet wachten tot ik "man" mag zeggen, ik vind dat dat bij een geregistreerd partnerschap ook mag. Maandag ondertrouw als we elkaar 1,5 jaar kennen O+

L0t, waarom heb jij geen man dan? Je bent zwanger :( Hij moet!!
Sarcasme. Herken het.
pi_122873904
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
Haha, Kyara, dat had ik bij mn eerste huwelijk ook. Maar na zoveel jaren 'vriend' is het ook wennen. Nu kan ik niet wachten tot ik "man" mag zeggen, ik vind dat dat bij een geregistreerd partnerschap ook mag. Maandag ondertrouw als we elkaar 1,5 jaar kennen O+
Ohh leuk! Moet dat ook bij geregistreerd partnerschap ja?

quote:
L0t, waarom heb jij geen man dan? Je bent zwanger :( Hij moet!!
Geen idee :( We zijn 8,5 jaar samen en ik hoor al zeker 5 jaar dat hij me ooit gaat vragen, dus ik reken nergens meer op :').
pi_122874003
die van mij gaat me nooit vragen..
gelukkig maar, ik gruwel van bruiloften enzo :D
pi_122874082
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:43 schreef L0t.. het volgende:

[..]

[..]

Geen idee :( We zijn 8,5 jaar samen en ik hoor al zeker 5 jaar dat hij me ooit gaat vragen, dus ik reken nergens meer op :').
Ja, daarom vind ik ook dat ik hem "man" mag noemen daarna :P Het is bijna hetzelfde als trouwen, net ietje anders en meer administratief ipv ceremonieel. Trouwen kunnen we dan later nog als we dat zouden willen.

Ik vind zwanger zijn toch wel een goede reden om dingen te regelen, kun je dat niet als argument aandragen? :P En anders gewoon afdwingen! Duimschroeven, noem maar op :(
Sarcasme. Herken het.
pi_122874197
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, daarom vind ik ook dat ik hem "man" mag noemen daarna :P Het is bijna hetzelfde als trouwen, net ietje anders en meer administratief ipv ceremonieel. Trouwen kunnen we dan later nog als we dat zouden willen.

Ik vind zwanger zijn toch wel een goede reden om dingen te regelen, kun je dat niet als argument aandragen? :P En anders gewoon afdwingen! Duimschroeven, noem maar op :(
Ik vind ook dat je hem dan wel je man mag noemen ja :D

Nouja, nu tijdens de zwangerschap komt het er sowieso al niet meer van. Ik overdrijf hier nu ook wel een beetje hoor want op zich is trouwen helemaal geen big deal voor me. Ik zou alleen wel graag uiteindelijk dezelfde achternaam als mijn dochter willen, dat is toch wel een dingetje voor me.
Maarja, we zullen zien :)
pi_122874513
DIe keuze vind ik dan weer zo moeilijk!! Ik zou aan de ene kant heel graag mijn eigen naam houden, maar aan de andere kant is het weer zo maf als ik dan anders heet :D

Maar mn vriend heeft zo'n saai, standaard achternaam ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_122875308
Beetje bij gelezen ,Weer mooie mijlpalen hier
Gefeliciteerd logic ziet er goed uit
Trouwen nee ik ben er goed genezen van.
Zal me huidige vriendin niet zo gauw vragen hoeveel ik ook van der hou
pi_122875685
quote:

[..]

[..]

Hier inmiddels 9 jaar en soortgelijke situatie :'). En ik zou het ook wel heel tof vinden als we ooit met z'n drieën dezelfde naam hebben idd :@.

En venco: feli! :Y *O*
pi_122875788
quote:

[..]

[..]

Dat is al beter dan 'Ik wacht tot jij me vraagt *)'
:r :(
pi_122875861
Ik héb mijn man gevraagd! Was hartstikke leuk hoor :D
Home is where the O+ is...
pi_122875891
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:32 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Dat is al beter dan 'Ik wacht tot jij me vraagt *)'
:r :(
Hahaha, ja als 'ie daar op zou gaan zitten wachten weten we in ieder geval dat het nooit gaat gebeuren, dat weiger ik echt :')
pi_122875897
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:33 schreef Cwen het volgende:
Ik héb mijn man gevraagd! Was hartstikke leuk hoor :D
Ja maar jij bent stoer. Ik niet :P.
pi_122875929
Dat is zo vreemd he als een vrouw je ten huwelijk vraagt
pi_122875949
Qua huwelijksaanzoeken ben ik Oost-Indisch geëmancipeerd :7.
pi_122876503
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Beetje bij gelezen ,Weer mooie mijlpalen hier
Gefeliciteerd logic ziet er goed uit
Trouwen nee ik ben er goed genezen van.
Zal me huidige vriendin niet zo gauw vragen hoeveel ik ook van der hou
En als zij jou nou vraagt, dan zeg je toch geen 'nee'?

Venco, gefeliciteerd meis, klinkt als een hele geslaagde dag

Hier ook nog een vriend en geen man en ik vrees dat dat er voorlopig niet in zit.tijdens mijn zwangerschap van eva heb ik het aangekaart, maar wilde hij niet. Hij wil met me trouwen uit liefde en niet omdat het moet. En dat snap ik ook wel. Ik merk dat er soms meer in zijn hoofd omgaat dan ik denk, wellicht heeft hij allang een idee met 2 bruidsmeisjes O+ ik weet het soms echt niet bij hem.

Zo zijn we over 2 weken 13 jaar samen. We doen daar eigenlijk nooit wat mee, net als valentijnsdag. Wordt er net zo'n enorme doos bezorgd met een doorzichtige heliumballon erin, gevuld met ballonhartjes O+
Hij vond dat ik het wel verdient had ivm pittige zwangerschap, zo lief! Dus je kon me opvegen, janken natuurlijk.
Want ik lig al de hele dag ziek op bed en ik voel me daar dan heel schuldig over. Omdat ik er niet kan zijn voor eva en vriend.

Samen met het cadeautje kwamen ook 2 nieuwe proefdrukjes van kaartjes binnen. Ik had deze nog besteld want die anderen waren het allemaal net niet. En hier zat hét kaartje bij *O* zo blij! Kunnen we dat ook gaan afronden, qua teksten en bestellen.

Gisteren nog controle gehad bij de vk. Zusje is weer gedraaid, dus zo mooi diep als ze dinsdag lag, zo verkeerd lag ze nu. Ze lag met haar hoofd tegen mijn middenrif (merk ik ook niks van *hijg hijg*). Dus we zien wel wanneer ze zin heeft om te blijven liggen. Puntje nog aangekaart waarover ik eerder zei me niet gehoord te voelen door hun en nu nam ze hetwel serieus en gaat het met het ziekenhuis bespreken. Weer een overwinning, ik kan dat, op mijn strepen staan :P

En omdat ik daar toch al mee bezig was, tijdens de telefonische intake van de kraamzorg ook duidelijk aangegeven wat ik wel en niet wil, vanuit de vorige ervaring. Was een tof mens en ik had schijnbaar geen rare wensen.

Oei, beetje lang geworden, maar ik heb niet altijd tijd/zin om bij te lezen en te reageren.
pi_122876847
aaaah wat lief Danic! O+

Fijn dat ze je nu wel serieus namen en dat je op je strepen bent gaan staan. Geeft je ook weer een ggoed gevoel he.

Ik heb trouwens wel mijn man's achternaam aangenomen maar ik gebruik hem nooit. Alleen in het ziekenhuis (en bij de belastingdienst) gebruiken ze wel mijn man's naam (staat zo in mijn paspoort).

Ik wilde wel zijn naam aannemen zodat ik de mogelijkheid had om hem te gebruiken als ik dat wil (bijvoorbeeld omdat ik niet anders wil heten dan mijn kinderen.... maar tot op heden vind ik dat nog geen probleem). En ik wilde graag "echtgenote van" in mijn paspoort :D
pi_122876890
Venco gefeliciteerd! *O* ^)

Wij zijn iets meer dan een jaar geleden getrouwd. Was echt een prachtige dag, achteraf zou ik niets anders doen O+ Maar als ik nog niet getrouwd was zou ik wachten tot mijn kind(eren) groter zijn en ze bewust kunnen meebeleven.

Danic jammer dat ze weer gedraaid is.
Wel fijn dat je nu wel serieus genomen wordt! Goed gedaan
Leuk zo'n ballon O+ en je kaartje gevonden *O*
pi_122876971
Ja, dat kaartje O+ ik ben er zó blij mee O+
pi_122877123
Ohh danic, wat lief! O+ En fijn dat jullie hét kaartje hebben :)
Wel jammer dat ze toch weer gedraaid is, maar je hebt nog even gelukkig..
pi_122877136
Venco, gefeli! Krijgen we ook nog een fotootje te zien?

Danic, wat lief van je vriend en fijn dat je op je strepen kunt staan.

Ik ben echt happy dat meneertje is gedraaid! Ook een fijn gesprek over de bevalling gehad dus ik ben er helemaal klaar voor!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_122877268
Oh ja dat was ik vergeten :)
Fijn dat hij gedraaid is Barbabientje! En wat een beer bak jij :o O+
pi_122877737
Goed bezig Danic ^O^
Sarcasme. Herken het.
pi_122877805
Oh idd, vergeet ik helemaal op barbabientje te reageren. Wat superfijn dat hij gedraaid is! En idd wordt dit wel een barbabeertje O+
Was bientje ook zwaar bij de geboorte?
pi_122878458
Idd goed bezig danic
en weet niet of ik er 1,2,3 op in zou gaan als ze mij vraagt.
En barba wel fijn dat ie gedraaid is
En venco ook gefeliciteerd
pi_122878519
Ik ben trouwens aan het hamsteren geslagen, valt dat ook onder nestelen? Ik moet ineens vanalles kopen zodat we alles in huis hebben voor als ze er is (we hebben nog 11 weken, maar dat terzijde). Vriend wordt nu naar de etos gestuurd voor billendoekjes, want er stond op=op bij de aanbieding EN IK MOEST ZE HEBBEN!!

:')

Worden jullie ook wel eens moe van jezelf? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_122878627
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:37 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben trouwens aan het hamsteren geslagen, valt dat ook onder nestelen? Ik moet ineens vanalles kopen zodat we alles in huis hebben voor als ze er is (we hebben nog 11 weken, maar dat terzijde). Vriend wordt nu naar de etos gestuurd voor billendoekjes, want er stond op=op bij de aanbieding EN IK MOEST ZE HEBBEN!!

:')

Worden jullie ook wel eens moe van jezelf? :@
Yep, maar dan met kleertjes. Ik heb "ik mag nu echt niets meer kopen" nog niet uitgesproken of ik sta alweer een rompertje af te rekenen :')
pi_122878710
Heb hier een halt moeten toe roepen ivm de winnie de poeh tik haahaha
pi_122878720
Ik wilde vandaag de hema leegkopen, maar sneeuw ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_122879441
Spirit: dat noemen we nestelen ja :D

Ik heb een zwak voor jumpsuits deze zwangerschap. Kleuter had er geen een als baby, deze MOET en ZAL jumpsuits dragen. Het liefst biologisch katoen en maatschappelijk verantwoord enzo. :')

Billendoekjes durf ik niet te kopen sinds ik ergens las dat de gezondheidsraad in Frankrijk (jawel) ze afraadt omdat er een te hoog gehalte van een bepaalde stof in zou zitten die niet goed is. Meer weet ik ook niet, maar het was genoeg informatie om billendoekjes eng te gaan vinden. :')
pi_122879503
Heb net een maandpak luiers gekocht en wilde nog 1 halen...... Oja,ik ben dus op 3 januari ook even snel (en gratiesj) getrouwd,puur omdat alles nu goed geregeld is dan. Was afgelopen zomer al wel romantisch gevraagd (in een luchtballon O+ was mijn kadootje voor mijn 30ste verjaardag) en na wikken en wegen toch snel het briefje gehaald. Ik moet nog wennen aan mijn nieuwe naam,ik gebruik hem wel,zelfde naam als mini heeft. Midi zal altijd een andere achternaam houden,die heeft een andere vader.
pi_122880397
Dat lijkt me ook raar voor hem/haar, alsof hij/zij een beetje buiten de familie valt :@

Luiers heb ik ook al 3 pakken van liggen :+

LE, waar zou je dan de billen mee schoonmaken als het niet met billendoekjes kan? Of stel ik nu echt een heel stomme vraag :')
Sarcasme. Herken het.
pi_122880423
Spirit, met een washandje?
pi_122880849
Ik heb nog geen luiers :o
pi_122881111
Oeh trouwen...mijn vriend is bijna 2 jaar geleden op zijn knieen gegaan
heel romantisch met mega bos bloemen enzo...
ik was alleen even de maar vergeten nadat hij het gevraagd had...
Hij wil alleen maar trouwen in zijn eigen amerikaanse bak...
geweldig mooie auto en snap hem helemaal...maar die ligt nu nog in heeeeeeeeel veel stukken....dus wij trouwen voorlopig niet :) ik wacht rustig af

Hier zitten we vandaag alweer op de 32 weken
gaat snel...nog 3 weken werken en dan al verlof...
voor kleertjes kan ik niet echt slagen geloof ik ! heb wel een aantal leuke pakjes/setjes maar echt nog geen kasten vol... gelukkig weet mijn moeder en zusje niet wat het wordt...want dan had ik 2 nieuwe kasten moeten kopen haha
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  donderdag 14 februari 2013 @ 19:26:29 #109
259886 pessie
pi_122883129
Haha eresh dat is ook een mani s r om het uitcte stellen.

Goed zo danic! Op je strepen staan kun je wel! Fijn dat ze het gaan bespreken.
Buikbeeb is pas bij week 33 oid goed gaan liggen.

Barba fijn dat je beertje gedraaid is!

Billendoekjes heb ik wel, sensitive van de etos want goedkoop en ik vind ze fijn.

Haha asfalt, kan me voorstellen datje voldoende knuffels hebt nu! Allemaal gewassen?

Wijzijn in mei al 7 jaar getrouwd. Studentenbruiloft met 300 gasten O+ . En valentijnsdag is leuk, ik kreeg 2 repen cote d or, een reep milka en een reep toblerone O+ ik wordt blij van chocolade. Heel lief.
pi_122883401
Ja pessie 3 wasmachine,s vol pfff
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2013 @ 19:38:12 #111
37843 lady-wrb
kortaf
pi_122883846
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:42 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb hier een halt moeten toe roepen ivm de winnie de poeh tik haahaha
volgens mij had je best wat eerder kunnen roepen :+
pi_122884172
ach ze is zwanger dan mag wat meer :+
Trouwens moet er niet denken dat ze op zo.n dag als dit moet bevallen.
Net even met der weggeweest ,maar het sneeuwt /regent + het vriest aan de grond.
Zelfs me schoonpa heefter met een zware bus en winterbanden moeite mee
pi_122885001
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 18:01 schreef milka82 het volgende:
Heb net een maandpak luiers gekocht en wilde nog 1 halen...... Oja,ik ben dus op 3 januari ook even snel (en gratiesj) getrouwd,puur omdat alles nu goed geregeld is dan. Was afgelopen zomer al wel romantisch gevraagd (in een luchtballon O+ was mijn kadootje voor mijn 30ste verjaardag) en na wikken en wegen toch snel het briefje gehaald. Ik moet nog wennen aan mijn nieuwe naam,ik gebruik hem wel,zelfde naam als mini heeft. Midi zal altijd een andere achternaam houden,die heeft een andere vader.
Koop niet te veel maat 1. Ik heb nog geen luiers hoeven kopen, mijn mama en de mama van J hadden groots ingeslagen. Ik heb nu net het laatste pak 1 open gemaakt, en her en der verspreid. Maar eigenlijk past Bram al een week of 2 niet meer lekker in 1. Dan heb ik nog een mega pak 2, maar zelfs die kunnen nog maar net. Eer ik weer luiers moet kopen zit ik op maat 3.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_122885233
Zo dacht ik ook tico zo,n kleine kan soms sneller groeien dan we verwachten vaak
pi_122886064
En alleen die pampers heb je in die zogenaamde aanbiedingen, terwijl hoe je het ook went of keert, huismerk is toch goedkoper. Dus groot inslaan is zo overbodig.
pi_122886205
ik heb voor Valentijn een mooi gestuct kinderkamertje gekregen van mijn lief. HOE romantisch is dat! :')
pi_122886252
Of dan heb je pampers in de kleine maatjes maar dan krijgen ze daar kapotte billen van. (En raden zien het ziekenhuis kruitvat luiers aan)
  donderdag 14 februari 2013 @ 20:19:43 #118
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122886371
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:42 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wilde vandaag de hema leegkopen, maar sneeuw ;(
Heb ik vandaag ook gedaan, 2 aankleedkussens incl hoezen, 2 rompertjes, manicuresetje, neuspeertje, ...

En vandaag de etos-zwangerendoos opgehaald. leuke inhoud!

Luiers heb ik in maat 1 ook al 3 pakken in huis, die waren laatst in de aanbieding met de dagelijkse aanbiedingen van kruidvat.

Romantisch Hilzillah!

Nog baby'tjes die snel geboren gaan worden???
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122886375
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 18:27 schreef danic het volgende:
Spirit, met een washandje?
Ja, zoiets zit ik aan te denken. Washandjes met water? Geen idee of dat prettig werkt hoor, wellicht ga ik de billetjes van mijn kind wel gewoon vreselijke schade toebrengen en billendoekjes halen. Alsof mijn lichaam niet heeft geleden deze zwangerschap :{w
pi_122886407
Wat zit er in de etos-doos mandy? Ik haal m morgen op (als ik mobiel genoeg ben). :)
  donderdag 14 februari 2013 @ 20:24:22 #121
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122886607
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:20 schreef L-E het volgende:
Wat zit er in de etos-doos mandy? Ik haal m morgen op (als ik mobiel genoeg ben). :)
Fopspeen, billendoekjes, mama buikbalsem, 2 luiers minimaat, tutlapje, 2 alcoholvrije drankjes, een Kinderen, en nog wat anders tijdschriftachtig. Inhoud viel mij zeker niet tegen, en je krijgt na de bevalling nog een doos.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122887007
die van de kruidvat valt dan wel enorm tegen...die heb ik van de week gehaald...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  donderdag 14 februari 2013 @ 20:31:19 #123
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122887050
Klopt, vond ik ook. die van kruidvat heb ik al een weken geleden opgehaald.
pi_122888434
Die van kruidvat is toch die tas met een pak luiers en een flesje? Die van de etos zal ik morgen ook eens ophalen.

En leuk al die valentijns cadeautjes, wij hebben romantisch gedineerd met een waxinelichtje _O-
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_122888890
klopt ja kruidvat paar dingetjes
etos mooi pakketje ,vooral die buikbalsem is een aanrader
@hilzilla das wel een heel mooi kado
ik heb der heel simpel een kaart gegeven in winnie de poeh stijl +mama,s fabulous zwangerschapsbijbel (hier zat zo,n leuk koesdoekje bij met hartjes) en een rode roos
pi_122889053
Ik heb gesmeerd met van alles. Ook de dure bio oil. Evengoed gewoon strepen erbij. :(
Helpt geen kut.
pi_122889077
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Koop niet te veel maat 1. Ik heb nog geen luiers hoeven kopen, mijn mama en de mama van J hadden groots ingeslagen. Ik heb nu net het laatste pak 1 open gemaakt, en her en der verspreid. Maar eigenlijk past Bram al een week of 2 niet meer lekker in 1. Dan heb ik nog een mega pak 2, maar zelfs die kunnen nog maar net. Eer ik weer luiers moet kopen zit ik op maat 3.
Oké, koopstop op luiers......
pi_122889240
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:02 schreef milka82 het volgende:

[..]

Oké, koopstop op luiers......
Ik had een pak of 4/5 denk ik. Van die grote.

Met de grotere maten doe je langer. Dus als je perse pampers wilt en je hebt die mega aanbiedingen, koop dan gewoon maat 3. Daar zitten ze gewoon een stuk langer in.
pi_122889298
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gesmeerd met van alles. Ook de dure bio oil. Evengoed gewoon strepen erbij. :(
Helpt geen kut.
Plus 1, ik was al een mega zebra geworden bij de eerste, smeren hielp toen echt niet. Het schijnt erfelijk bepaald te zijn of je striae krijgt of niet. Nu gelukkig niet meer bijgekomen ( volgens mijn is dat ook niet mogelijk, nog meer, haha)
pi_122889349
Klopt wel tico.
\Alleen ik vind het wel fijn om te doen met die balsam .
Lekker die mooie buik voorzichtig in te smeren/strelen/maseren.
+ het is ook goed voor mijn handen :o
pi_122889472
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik had een pak of 4/5 denk ik. Van die grote.

Met de grotere maten doe je langer. Dus als je perse pampers wilt en je hebt die mega aanbiedingen, koop dan gewoon maat 3. Daar zitten ze gewoon een stuk langer in.
Ik had al maat 2 aangeschaft aangezien mijn dametjes ook achtponders waren en die ook al meteen in 2 konden. Pampers bevallen me tot nu toe goed, ook voor mini nu nog ( ja die verrekt het om zindelijk te worden..... A.s. Dinsdag wordt ze drie....)
pi_122889518
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef milka82 het volgende:

[..]

Plus 1, ik was al een mega zebra geworden bij de eerste, smeren hielp toen echt niet. Het schijnt erfelijk bepaald te zijn of je striae krijgt of niet. Nu gelukkig niet meer bijgekomen ( volgens mijn is dat ook niet mogelijk, nog meer, haha)
Ik kreeg ze zelfs na m'n bevalling nog. Wie verzint dat?!?
pi_122889557
Ik had nergens strepen. Tot de stuwing. Was ik ineens een kruising van Marty de zebra en pamela Anderson :(
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_122889564
kan dat ook al @ tico
pi_122889608
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef milka82 het volgende:

[..]

Ik had al maat 2 aangeschaft aangezien mijn dametjes ook achtponders waren en die ook al meteen in 2 konden. Pampers bevallen me tot nu toe goed, ook voor mini nu nog ( ja die verrekt het om zindelijk te worden..... A.s. Dinsdag wordt ze drie....)
Ach, ik zie leyla voorlopig ook nog niet plassen op de wc. Geen pampers voor de middelste. Kan ze niet tegen.
pi_122889624
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik kreeg ze zelfs na m'n bevalling nog. Wie verzint dat?!?
Wat is dezen? Dat had ik niet besteld! Ik weet nog dat de verloskundige toen tegen me zei: goh, je hebt het wel heel erg..... Nee dat wil je horen op je 20 ste......
pi_122889674
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:08 schreef Estrys het volgende:
Ik had nergens strepen. Tot de stuwing. Was ik ineens een kruising van Marty de zebra en pamela Anderson :(
Mijn borsten leken een vreselijk mislukte borstvergroting. Lolo was er niets bij.
pi_122889699
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ach, ik zie leyla voorlopig ook nog niet plassen op de wc. Geen pampers voor de middelste. Kan ze niet tegen.
Ik ga me er nu ook niet druk om maken, heb straks wel andere dingen aan mijn hoofd... Dan maar twee in de luiers hoor, schijt
pi_122889713
Oke, ik ga dit allemaal niet lezen. Stommerds. ;(
pi_122889742
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mijn borsten leken een vreselijk mislukte borstvergroting. Lolo was er niets bij.
We maken die mensen hier bang :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_122889747
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef milka82 het volgende:

[..]

Ik ga me er nu ook niet druk om maken, heb straks wel andere dingen aan mijn hoofd... Dan maar twee in de luiers hoor, schijt
Schijt!! Overal!!
pi_122889773
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef Estrys het volgende:

[..]

We maken die mensen hier bang :P
Pornoprammen!!!
pi_122889831
Ach, mijn vriendin heeft vier kinderen en geen streepje te bekennen , zelfs geen los flubbertje op de buik.
pi_122889903
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Schijt!! Overal!!
Pehhehehehe, idd ja, vooral sinds mini aan de Forlax zit, geen buikpijn of obstipatie meer maar fuck wat is die poep smerig.... Het lijkt wel klei
pi_122890017
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef milka82 het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad geen moment gesmeerd, had een behoorlijke grote buik, en geen enkele striem. Mijn moeder heeft ook geen striemen opgelopen (en die had ook een mega buik).

Gewoon een kwestie van geluk/pech hebben.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef milka82 het volgende:
Ach, mijn vriendin heeft vier kinderen en geen streepje te bekennen , zelfs geen los flubbertje op de buik.
Flubbertjes genoeg though :') :+
pi_122890111
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef milka82 het volgende:
Nou... Ik mag behoorlijk gaan zweten in de sportschool wil ik dit weer normaal krijgen. Ik ben zelfs dikker als toen ik een week of 16 zwanger was.
En dat pak oliebollen van gister zal wel niet helpen.
pi_122890174
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou... Ik mag behoorlijk gaan zweten in de sportschool wil ik dit weer normaal krijgen. Ik ben zelfs dikker als toen ik een week of 16 zwanger was.
En dat pak oliebollen van gister zal wel niet helpen.
Heb jou eigenlijk altijd slank gevonden. Op een gegeven moment dan wel slank-met-zwangere-buik, maar nog steeds onvervalst slank :Y
pi_122890360
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb jou eigenlijk altijd slank gevonden. Op een gegeven moment dan wel slank-met-zwangere-buik, maar nog steeds onvervalst slank :Y
Eh... Nou er flubbert nu nog meer dan voor zwanger. Vooral de hendels. M'n buik is echt onwijs stom. Ik haat m'n lijf zo.
pi_122890379
Ik dacht vorige keer de dans te ontspringen, maar helaas, in week 35 waren ze daar alsnog: de striemen. Ook aan de binnenkant van mijn bovenbenen trouwens, maar die zag ik niet meer na de bevalling.
Oh, en na stuwing dus van die mooie zonnetjes.

En toch, ik zou ervoor tekenen als iemand me had beloofd dat me dan aambeien en een verzakking bespaard waren gebleven.
pi_122890762
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Eh... Nou er flubbert nu nog meer dan voor zwanger. Vooral de hendels. M'n buik is echt onwijs stom. Ik haat m'n lijf zo.
Echt? Volgens mij heb je helemaal geen realistisch beeld van je eigen lijf. Ik zou echt heel blij zijn met jouw lijf :Y Maar goed, het gaat erom hoe je je zelf in dat lijf voelt, dus hopelijk wordt dat snel weer bter :)

@danic: aambeien & verzakking lijken me ook geen pretje, nee. Gelukkig werd het bij mij uiteindelijk een ks ;)

Vond zwanger zijn overigens echt heel tof O+ Lurk ook nog steeds graag mee hier :Y
pi_122890945
Lieve hemel, wat een opbeurende verhalen en dat op Valentijnsdag! Laat ik ML dit maar niet laten lezen ;).

Nah, ik weet wel dat het erbij hoort... Maar ik heb al striae op billen, heupen, bovenbenen en borsten en ik was altijd zo trots op mijn gladde, strakke buik... Maar ik krijg er heel veel voor terug n toch? ;)
pi_122891081
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:29 schreef Cwen het volgende:
Lieve hemel, wat een opbeurende verhalen en dat op Valentijnsdag! Laat ik ML dit maar niet laten lezen ;).

Nah, ik weet wel dat het erbij hoort... Maar ik heb al striae op billen, heupen, bovenbenen en borsten en ik was altijd zo trots op mijn gladde, strakke buik... Maar ik krijg er heel veel voor terug n toch? ;)
Ik zeg altijd dat ik een 100x zo erge flubberpens zou overhebben voor Saartje :Y O+
pi_122891122
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:18 schreef Kyara het volgende:
Of dan heb je pampers in de kleine maatjes maar dan krijgen ze daar kapotte billen van. (En raden zien het ziekenhuis kruitvat luiers aan)
En mijn meisje komt iedere keer met rode billen van het kdv thuis (kruitvat luiers daar), in pampers doet ze het prima _O-
pi_122891231
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik zeg altijd dat ik een 100x zo erge flubberpens zou overhebben voor Saartje :Y O+
Dat helpt :D. Maar jouw Saar is ook echt O+
pi_122891279
Coco, de meeste verzakkingen ontstaan ongemerkt tijdens de zwangerschap. Pas wanneer je bevallen bent en alle organen weer hun eigen plekje opzoeken, merk je dit.
Een ks kan het dus niet voorkomen in de meeste gevallen.

En Cwen, je krijgt er heul veul voor terug. Zie hier het voorbeeld dat ook wij toch voor een tweede zijn gegaan.
pi_122891313
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

En mijn meisje komt iedere keer met rode billen van het kdv thuis (kruitvat luiers daar), in pampers doet ze het prima _O-
Dan zou ik eigen luiers meegeven hoor.
pi_122891405
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:35 schreef danic het volgende:

[..]

Ga ik ook doen :Y Ze is pas vier keer geweest, moest toch even kijken of het iedere keer zo was ;)
pi_122891515
Ik heb striae op mijn buik, billen, bovenbenen, armen, tetten en nog net niet op mijn dikke teen, hahaha! Plus keizersnedes dus een mooi flupje boven mijn litteken . Ach, ik zou het zo allemaal weer overdoen, al ben ik absoluut niet blij met mijn lichaam. Ik zeg soms wel eens, ik wil gewoon een nieuw velletje, geen strepen meer.
pi_122891527
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:35 schreef danic het volgende:
Coco, de meeste verzakkingen ontstaan ongemerkt tijdens de zwangerschap. Pas wanneer je bevallen bent en alle organen weer hun eigen plekje opzoeken, merk je dit.
Een ks kan het dus niet voorkomen in de meeste gevallen.

En Cwen, je krijgt er heul veul voor terug. Zie hier het voorbeeld dat ook wij toch voor een tweede zijn gegaan.
Oh! Ik dacht dat het met (het laatste deel van) de bevalling zelf (het persen e.d.) te maken had. Weer wat geleerd :)

quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef Cwen het volgende:
Dat helpt :D. Maar jouw Saar is ook echt O+
True *; ;)

Echt, zo'n minimensje maakt het allemaal waard :Y Het zwanger-zijn vond ik geweldig, de bevalling zelf was erg zwaar*, maar dat was ik allemaal al weer vergeten op het moment dat ik mijn dochter voor het eerst zag O+

*En ook al was het zwaar, zelfs tijdens dat proces weet je gewoon waar je het voor doet, zeg maar. Althans, dat gevoel had ik heel erg. Terwijl het soms gewoon rondom k-u-t was, maar dan nog. Het is de afsluiting van de zwangerschap, de laatste fase tot je je kindje mag zien, en dat maakt het hoe dan ook bijzonder. Althans, voor mij :Y

Hopelijk kan ik me hier over niet al te lang weer melden met een Saartje 2.0 in mijn buik :+
pi_122891562
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:39 schreef milka82 het volgende:
Ik heb striae op mijn buik, billen, bovenbenen, armen, tetten en nog net niet op mijn dikke teen, hahaha! Plus keizersnedes dus een mooi flupje boven mijn litteken . Ach, ik zou het zo allemaal weer overdoen, al ben ik absoluut niet blij met mijn lichaam. Ik zeg soms wel eens, ik wil gewoon een nieuw velletje, geen strepen meer.
Dat flupje :D Zo herkenbaar :+
pi_122891643
Ik weet het ook wel, allemaal. Maar bij je eerste zwangerschap is het toch allemaal spannend en een beetje 'eng' :). Al die nieuwe die op me afkomen... Maar daar ben ik ook vast niet de enige in :).
pi_122891664
Echt, waarom doen ze dat, dat flupje? Trek strak denk ik dan!
pi_122891754
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:41 schreef milka82 het volgende:
Echt, waarom doen ze dat, dat flupje? Trek strak denk ik dan!
Ja :D Vind het net zo'n oude-opa-hang-flubber :') _O-

En ze naaien de boel toch dicht, dus ze kunnen het net zo goed strak trekken! Maar neuh, dat is ze teveel moeite :{w

:+
pi_122891829
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:41 schreef Cwen het volgende:
Ik weet het ook wel, allemaal. Maar bij je eerste zwangerschap is het toch allemaal spannend en een beetje 'eng' :). Al die nieuwe die op me afkomen... Maar daar ben ik ook vast niet de enige in :).
Spannend vond ik het absoluut ook! Maar denk dat dat bij een tweede zwangerschap ook blijft. Sommige dingen zijn dan natuurlijk niet meer nieuw, maar toch. Spannend zal het wel blijven. De echo's blijven spannend, hoe je lijf dit keer gaat reageren op de zwangerschap, de bevalling zelf, wat voor mensje je hebt gemaakt. Spannend, maar ook heel tof O+
pi_122891851
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:39 schreef Cocotrimonium het volgende: En ook al was het zwaar, zelfs tijdens dat proces weet je gewoon waar je het voor doet, zeg maar. Althans, dat gevoel had ik heel erg. Terwijl het soms gewoon rondom k-u-t was, maar dan nog. Het is de afsluiting van de zwangerschap, de laatste fase tot je je kindje mag zien, en dat maakt het hoe dan ook bijzonder.
Ik herken dat wel, vind het ook heel bijzonder en ik hoop dat ik er tijdens mijn bevalling ook zo in zal staan :).
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:45:44 #166
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122891901
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja :D Vind het net zo'n oude-opa-hang-flubber :') _O-

En ze naaien de boel toch dicht, dus ze kunnen het net zo goed strak trekken! Maar neuh, dat is ze teveel moeite :{w

Als dat zou kunnen...
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:41 schreef Cwen het volgende:
Voor mij is het ook mn eerste zwangerschap en voor (8> de derde. Ik vind het wel fijn, dat ik op sommige vlakken gerustgesteld wordt door manlief. En manlief vindt nr 3 net zo spannend als nr 1 en 2.

Mini vond het net nodig om zich tegen mijn ribben te nestelen. Op een normale manier vooroverbuigen is er niet meer bij. Begin intussen erg nieuwsgierig te worden naar dat minimensje in mijn buik.
pi_122892006
Hart onder de riem dames! Ik had een comfortabele zwangerschap, streeploze buik en was 4 maanden na de bevalling weer mijn oude slanke zelf *O* maatje 36 that is en geen flubbers.
Het kan echt! :Y
pi_122892057
Ja, minder spannend is ook eigenlijk niet wat ik bedoel. Minder 'wow-wat-gebeurt -er -allemaal ', ofzo.

Morgen 14 weken, al op 1/3... Wat gaat het hard!
pi_122892065
Even een O+ moment van vanavond: ik zat op de bank met aan beide zijden een dochter, de jongste lag met haar hoofd op mijn buik, die was moe, de oudste had haar hand op mijn buik en was elke keer verrast wanneer ze haar broertje voelde. Zo immens blij was ze, nu al, ze vond het 'nog cooler dan Spangas' hahaha . En dat is al heel wat voor een tienjarige ;)
pi_122892074
Wait what?.. Gaat dat flupje niet meer weg dan? :o
pi_122892075
Ik leer er iedere keer weer wat bij hier .
Voor mij is het de 2e ,maar vind dit erg spannend vooral nu het zo dichtbij komt
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:49:09 #172
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122892108
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:47 schreef Mangostine het volgende:
Hart onder de riem dames! Ik had een comfortabele zwangerschap, streeploze buik en was 4 maanden na de bevalling weer mijn oude slanke zelf *O* maatje 36 that is en geen flubbers.
Oh heerlijk....

Hopelijk hebben wij (alle zwangere dames hier) dat ook!

Ik ga vanaf nu druk smeren met die etos buikbalsem uit de zwangerendoos.
pi_122892274
quote:
Fijne opsteker :D. Al zit maat 36 er nooit meer in - tenzij ze bot kunnen laten krimpen ;).

Milka, wat lief! O+

AH, kan me goed voorstellen! Vind het tof dat het met jullie zo goed gaat.
pi_122892280
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:
Wait what?.. Gaat dat flupje niet meer weg dan? :o
Voor mij is het net iets meer dan 3 maanden geleden. En ik moest voor de zwangerschap al wat kilo's kwijt, dus dat is niet helemaal eerlijk. De zwangerschapskilo's zelf waren er al na een paar weken af. De kilo's die ik sowieso nog kwijt moest, niet :') :+

Anyhoo, mijn flupje zit er nu nog mooi, in ieder geval :+
pi_122892302
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:48 schreef milka82 het volgende:
Even een O+ moment van vanavond: ik zat op de bank met aan beide zijden een dochter, de jongste lag met haar hoofd op mijn buik, die was moe, de oudste had haar hand op mijn buik en was elke keer verrast wanneer ze haar broertje voelde. Zo immens blij was ze, nu al, ze vond het 'nog cooler dan Spangas' hahaha . En dat is al heel wat voor een tienjarige ;)
O+

quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:51 schreef Cwen het volgende:
Fijne opsteker :D. Al zit maat 36 er nooit meer in - tenzij ze bot kunnen laten krimpen ;).
:D !
pi_122893034
Die etos buikbalsem is trouwens ook O+, ruikt zo lekker!
pi_122893257
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:35 schreef danic het volgende:

[..]

Doe ik ook.
pi_122893381
Na een lange dag werken niet echt bijgelezen, maar las iets over trouwen/geregistreerd partner.. Dat laatste zijn wij geworden, voordat we gingen tekenen voor ons huis. Ik heb nu een dubbele achternaam, eerst mijn eigen en dan die van hem.. Als we ooit trouwen ruil ik het wel om ;) Alleen in het ziekenhuis noemen ze me standaard met de achternaam van mijn vriend, maar juist daar vind ik het juist ontzettend O+

Morgen is D-day voor ons.. Eerst gelukkig nog werken en dan naar de echo.. Heb geen bloed meer gehad na maandag, dus ik duim me rot.. Nja, jullie horen het morgen... :s)
pi_122893509
quote:
+1, - dat maatje 36 dan, en ik was op dag tien weer terug op gewicht oO<
pi_122893521
Milka O+

En over kilo's hebben we het maar niet.. Zit inmiddels op +10
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_122893676
Babbel, ik duim zo voor je!
pi_122893727
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef Cwen het volgende:
Babbel, ik duim zo voor je!
Dit! :Y
pi_122893752
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Milka O+

En over kilo's hebben we het maar niet.. Zit inmiddels op +10
Ik zat weer dik boven de 20. Er moeten er nog dik 10 af. En ok ik ben pas een maand geleden bevallen. Maar bij leyla was ik meteen weer op gewicht, daar zat er ook maar 8 aan.
pi_122893889
Ik keek er ook raar van op ze is van 53 kilo naar 70 gegaan .
Dik 17 kilo erbij,is gewoon onvoorstelbaar hoeveel gewicht ze aan kunnen komen
pi_122893908
Thanks, Coco en Cwen!!

Ik ga nu slapen, ben zo moe! En dan denk ik gelijk: Gelukkig, een zwangerschapskwaal! Mja, ik zal jullie niet vermoeien met de hersenspinsels die mijn arme hoofd heeft doorgemaakt de afgelopen dagen, haha.. Maar goed, de computer gaat uit, dus ik verwacht morgenmiddag pas weer online te komen.. In ieder geval bedankt voor alle duimers! O+
pi_122894025
Ja maar ticoo jij hebt die 10 er zo af. Jij hebt na 3 kinderen straks weer maat 36. Ik ben blij als ik in maat 40 pas..

Ow en babbel succes morgen!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_122894239
Ik heb altijd begrepen dat striae meer voorkomt bij vrouwen onder de 30, gaat dat hier ook een beetje op?
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:25:47 #188
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122894364
Succes morgen Babbel!!

Coco, wat ben je toch een heerlijk mens O+ en nog een Saartje, dat zou gaaf zijn :D

Wat betreft trouwen enzo, wij tekenen volgende week een administratief geregistreerd partnerschap. Vind ik zelf nogal suf, maar ik wil perse (op papier) dezelfde achternaam als mijn kind, en vriendje wou niet trouwen omdat er een kindje aan komt, dus compromis ;)

Maar ik heb wel een leuk wit jurkje gescoord oO<
pi_122894390
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:23 schreef Sull het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat striae meer voorkomt bij vrouwen onder de 30, gaat dat hier ook een beetje op?
Ik ben echt nog lang geen 30.
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:26:52 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122894421
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:23 schreef Sull het volgende:
Ik word dit jaar 30 en ben tot zover nog streeploos! *duimduimduim*

Heb zelfs vandaag mn eerste uitnodiging voor het bevolkingsonderzoek gekregen... :') ;(
pi_122895020
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:39:55 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122895121
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ja, dat was de voornaamste reden om zwanger te willen trouwen, dat ik dan in een mooie jurk mocht met mn buik O+

Dat is me door mn neus geboord, dus toen ik dit jurkje zag hangen mocht ik m hebben oO<
pi_122895200
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Wat betreft trouwen enzo, wij tekenen volgende week een administratief geregistreerd partnerschap. Vind ik zelf nogal suf, maar ik wil perse (op papier) dezelfde achternaam als mijn kind, en vriendje wou niet trouwen omdat er een kindje aan komt, dus compromis ;)

Leuke witte jurkjes ftw! *O*

(Doe je pics? Bedoel, je gaat wél even dezelfde achternaam delen dan, dat is toch wel een beetje een big deal, toch? O+ )
pi_122895336
Ik was overigens 30 toen ik zwanger raakte van Saartje en 31 toen ik beviel. En streeploos dus. Mét flubbertje, dat wel :Y O+
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:44:26 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122895376
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Leuke witte jurkjes ftw! *O*

(Doe je pics? Bedoel, je gaat wél even dezelfde achternaam delen dan, dat is toch wel een beetje een big deal, toch? O+ )
Jaaaa de reden waarom we dit gaan doen is natuurlijk fantastisch :Y *; dus we gaan daarna met onze ouders ook wel lekker een high tea doen enzo hoor!

Een bruiloft met feest + vrienden (en een klein bruidsmeisje O+ ) komt dan misschien later nog wel eens :)
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:45:27 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122895431
Ik ben over 3 weken 33 en heb nog geen strepen! Ook geen plopnavel! Wel krijg ik steeds vaker meewarige blikken als ze naar m'n buik kijken en ik vervolgens vertel hoe lang ik nog moet werken danwel wanneer ik ben uitgerekend :').
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:48:45 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122895599
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben over 3 weken 33 en heb nog geen strepen! Ook geen plopnavel! Wel krijg ik steeds vaker meewarige blikken als ze naar m'n buik kijken en ik vervolgens vertel hoe lang ik nog moet werken danwel wanneer ik ben uitgerekend :').
Maar stiekem is dat alleen maar heel erg leuk toch? :D Ik vind het echt geweldig als mensen denken dat ik al veel verder ben!

Alleen moeders van vriendinnen die zeggen dat ik rondom draag kan ik wel schieten :( je ziet verdorie niks van voren!!
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:54:08 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122895855
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Maar stiekem is dat alleen maar heel erg leuk toch? :D Ik vind het echt geweldig als mensen denken dat ik al veel verder ben!

Alleen moeders van vriendinnen die zeggen dat ik rondom draag kan ik wel schieten :( je ziet verdorie niks van voren!!
Huh, maar je ziet het bij jou toch prima? Je hebt een haske mooie buik!

De vraag of ik zeker weet dat het er 1 is, begint hier wel een beetje een oude koe te worden. Ja, ik weet het zeker }:|.
pi_122895982
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Jaaaa de reden waarom we dit gaan doen is natuurlijk fantastisch :Y *; dus we gaan daarna met onze ouders ook wel lekker een high tea doen enzo hoor!

Een bruiloft met feest + vrienden (en een klein bruidsmeisje O+ ) komt dan misschien later nog wel eens :)
Ah, nice!! En inderdaad, jij hebt straks gewoon een eigenste bruidsmeisje bij jullie bruiloft O+

quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vond het ook heel tof om zo'n big belly te hebben O+ Was er gewoon trots op (niet zozeer omdat 'ie groot was, maar gewoon omdat ik het fantastisch vond dat ik zwanger was, en hoe groter de buik, hoe mee het opviel, en dan kon ik het met de hele wereld delen -althans, de mensen die me zagen waggelen- zonder het van de daken te hoeven schreeuwen, zeg maar :+ ).

Oh, en ik droeg trouwens ook rondom en recht naar voren. Kreeg van iedereen wat anders te horen :P
pi_122895996
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Huh, maar je ziet het bij jou toch prima? Je hebt een haske mooie buik!

De vraag of ik zeker weet dat het er 1 is, begint hier wel een beetje een oude koe te worden. Ja, ik weet het zeker }:|.
Denk niks van achteren?
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:57:32 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122896016
Van de zijkant zie je het heel goed ja :Y maar van voren niet, heb nog aardig mn oude silhouet :)
pi_122896274
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
Van de zijkant zie je het heel goed ja :Y maar van voren niet, heb nog aardig mn oude silhouet :)
Ah, ja, je ziet aan de zijkanten niks uitsteken :Y Maar van voren zie je (afhankelijk van de kleding) toch zeker wel je buik zitten, niet?
  donderdag 14 februari 2013 @ 23:04:11 #203
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122896381
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:01 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah, ja, je ziet aan de zijkanten niks uitsteken :Y Maar van voren zie je (afhankelijk van de kleding) toch zeker wel je buik zitten, niet?
Ladyblack he, met zwart valt het echt niet zo op :+ Maar met alle andere kleding wel inderdaad :Y
pi_122896424
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ladyblack he, met zwart valt het echt niet zo op :+ Maar met alle andere kleding wel inderdaad :Y
Oh ja, hehe. Logisch dan :Y :+

Ik zit net foto's terug te kijken van mij-met-buik. En dan zie je 'm toch ook naar voren behoorlijk uitsteken, zeg maar. Maar ik droeg ook vrijwel nooit zwart, dat helpt :+
  vrijdag 15 februari 2013 @ 00:09:52 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122899367
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oh zo! Ja, herkenbaar. Met zwart jurkje en recht van voren zie je het bij mij ook niet direct idd.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 00:30:07 #206
381212 Gulara
From the future
pi_122900157
Hello ladies!

Voor de stats. Niet getrouwd. Dat vinden ze hier allemaal maar heel ingewikkeld vinden. Dus iedereen blijft (8> maar m'n husband noemen. Trouwen doen we misschien wel een keer als we groot zijn.

Boven de dertig en nog geen straie. Smeer braaf elke avond met bio oil. Ik vind het heerlijk ruiken, maar wat een plakzooi.
Nog geen plopnavel, wel al 16 kilo aangekomen. En het plan is dat die er ook weer af gaan. Ik word echt groen van jaloezie als ik hier aan het eind van de dag allemaal mensen lekker zie hardlopen. Wil ik ook! :(

Verder geen nieuws. Mijn grootste lichamelijke ongemak op dit moment is een bultje op m'n gehemelte, maar daar kan ik m'n kind geloof ik niet de schuld van geven toch? :P

Verder zag ik een schattig moppie van Logi! O+

De gedraaide baby van Barbabientje! *O*

Gefeliciteerd venco! ^)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 04:31:26 #207
381212 Gulara
From the future
pi_122902803
Heeft iemand mijn enkels gezien? }:|
pi_122903938
Meh, Gulara, klinkt niet tof.

Venco, nog gefeliciteerd!

Yay voor gedraaide baby's en meh voor teruggedraaide baby's

Verder niet echt tijd gehad om bij te lezen, helaas. Op mijn werk is er ineens een vacaturestop en een reorganisatie en nu wordt wellicht mijn contract niet verlegd omdat mijn functie opgeheven zou worden. Ben dus vooral bezig nu met werkzaamheden op papier zetten van alle werkzaamheden en waarom deze niet zomaar geschrapt kunnen worden. Leidinggevende steunt me, maar leuk is anders... :(
pi_122904880
Wat balen Cwen! kan me voorstellen dat je daar nu al helemaal niet op zit te wachten...

ow en bij deze meld! alleen niet zoveel te melden....
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_122905053
39 weken :o verder geen nieuws

Babbel sterkte vandaag :* ik duim!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 09:56:49 #211
259886 pessie
pi_122905211
Fieder, nog een week tot dé mijlpaalu *O*

Gulara, vocht wegdrukken, ws zie je dan wel weer iets :P

Babbel, ik hoop dat je een mooie knipper hebt!

De eerste zwangerschap was ik 24, bijna streeploos uitgekomen qua buik, alleen mn blindedarmlitteken was een beetje doorgescheurd, valt nu niets meer van te zien. Deze zwagerschap tot n toe niets nieuws. Heb wel veel striae op mn borsten, maar daar zit toch een bikini overheen in de zomer. Maat 36 heb ik nooit gehad, maat 40/42 past beter bij mij, denk dat ik er in 36 uitzou zien als anorexia patient.g. Een platte buik heb ik ook nooit gehad.

Manlief is vandaag jarig en hij gaat trakteren op zn werk :+

pi_122905313
Haha Pessie die is leuk! Nu wil ik beschuitjes :9~
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:02:10 #213
259886 pessie
pi_122905318
Oh ja xm, ik kreeg rond jouw termijn ook vaak de opmerking dat het er vast 2 waren en nu richting het eind niet meer. Er is hoop!
Ben nu 16 kilo aangekomen. De laatste 4 weken dus maar 1 kilo.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:05:09 #214
381212 Gulara
From the future
pi_122905382
Cwen wat vervelend zeg, kan me voorstellen dat je daar helemaal niet op zit wachten. Hopelijk lukt het om het belang van je functie te laten zien. :*

Hoi Klumsy-met-geen-nieuws! :W

Fieder 39 weken! *O*

Pessie waar moet ik het heendrukken? Er is nergens meer plek. }:| Maar ook nog niet zo impressive dat ik er op z'n mignonne's(?) in kan "schrijven". ;(

Gefeliciteerd met je man! En die taart. :P Which reminds me, moet nodig wat muisjes gaan ronselen!
pi_122905414
Cwen, kan me voorstellen dat je daar nu echt NIET op zit te wachten -O-

Pessie, gefeliciteerd met je man! *O*

En wtf moet ik me voorstellen bij een "flupje" na een keizersnede?! :@ Wat is het?!

*O* voor de mijlpalen inclusief mijn eigen 29 weken
Sarcasme. Herken het.
pi_122905431
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:06 schreef Spirit82 het volgende:
Cwen, kan me voorstellen dat je daar nu echt NIET op zit te wachten -O-

Pessie, gefeliciteerd met je man! *O*

En wtf moet ik me voorstellen bij een "flupje" na een keizersnede?! :@ Wat is het?!

*O* voor de mijlpalen inclusief mijn eigen 29 weken
Dat je zo'n flubber overtollige buik over je litteken hebt hangen.
pi_122905485
Ook hier 30: geen strepen, 11 kg erbij en een week na de bevalling alles eraf, plus meteen weer in m'n oude kleren en platte buik. En ik heb maat 40-42. Had gehoopt dat de bv er voor zou zorgen dat er nog wat kilootjes af gingen maar helaas nog niet. Maar ach, ik had van tevoren hier al voor getekend :D
pi_122905526
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:07 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Dat je zo'n flubber overtollige buik over je litteken hebt hangen.
:o Maar trekt dat niet na een paar maandjes strak dan?!
Sarcasme. Herken het.
pi_122905578
Gulara, enkels komen weer terug hoor..... Echt waar :*
pi_122905581
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:10 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat hangt er een beetje vanaf. Het trekt wel weg maar niet helemaal, bij mij niet iig en van andere ks-vrouwen hoor ik hetzelfde... dat je zo'n bultje houdt.
Maar ik vind het een lief bultje O+ plus het valt weg onder mijn onderbroek.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:14:01 #221
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122905637
Voor de statistieken: nog geen 30 (26), 10 kg erbij, dag na de bevalling 8,7 kg eraf en weekje later lichter dan voor de bevalling + relatief platte buik (nooit heel plat geweest :+). Streepjes, een paar. 5 aan de onderkant van mijn buik (heb ik dus tijdens mijn zwagerschap nooit gezien en vriendlief had niets gezegd :D). Goed te doen dus!
pi_122905643
Ow, dat klinkt al iets geruststellender... :@
Sarcasme. Herken het.
pi_122905654
Ik heb ook nog een bultje op de plek van het litteken, na 3 jaar nog dus dat zal niet meer wegtrekken.

Maar mijn buik is wel weer gewoon plat hoor dus geen paniek.
pi_122905661
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:10 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Heus wel!

/steekt kop in zand...
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:15:38 #225
381212 Gulara
From the future
pi_122905681
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:12 schreef Kyara het volgende:
Gulara, enkels komen weer terug hoor..... Echt waar :*
Heb jij ze! :o
pi_122905727
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:15 schreef Gulara het volgende:

[..]

Heb jij ze! :o
Yup.... ;)
pi_122905734
Strepen zullen ook wel te maken hebben met sterkte van je weefsel. Als je jong bent is alles nog hard en strak en rekt het niet zo makkelijk mee. Wij oude vellen van over de 30 zijn natuurlijk al een en al slappe zooi, dus dan zal het niet zo makkelijk scheuren :+

Alleen die cellulitus die nu overal tevoorschijn komt ;(
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:21:33 #228
381212 Gulara
From the future
pi_122905853
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:17 schreef Kyara het volgende:

[..]

Yup.... ;)
Gij hebberd. Je hebt ook al twee lieve meisjes (en een leuk jongetje, maar daar krijg ik er ook eentje van).
Dus ook nog mijn enkels erbij vind ik wat too much. o|O }:|

Ruilen voor een beetje zon! O-)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:22:50 #229
381212 Gulara
From the future
pi_122905880
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:17 schreef Spirit82 het volgende:
Strepen zullen ook wel te maken hebben met sterkte van je weefsel. Als je jong bent is alles nog hard en strak en rekt het niet zo makkelijk mee. Wij oude vellen van over de 30 zijn natuurlijk al een en al slappe zooi, dus dan zal het niet zo makkelijk scheuren :+

Alleen die cellulitus die nu overal tevoorschijn komt ;(
En van die plofbenen en flubberarmen. :'( Dat worden heel veel squats met de baby straks. :7
pi_122905889
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:21 schreef Gulara het volgende:

[..]

Gij hebberd. Je hebt ook al twee lieve meisjes (en een leuk jongetje, maar daar krijg ik er ook eentje van).
Dus ook nog mijn enkels erbij vind ik wat too much. o|O }:|

Ruilen voor een beetje zon! O-)
En ik slaap ook nog op mijn buik, eet filet american en hoef minder te plassen....

Maar tegen zon kan ik niet op....
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:23:51 #231
259886 pessie
pi_122905904
Spirit ik denk dat erfelijkheid bij sommigen ook veel zegt. Mijn moeder was zwanger op haar 19de en die heeft ook geen buikstriae. Wij hebben gewoon een slap p e huid :')

Wb vocht vasthouden, ik vlijf het echt bijzonder vinden dat sommige zwangeren zoveel last hebben van vocht vasthouden. Als ik een klein beetje vocht vasthou dan betekent dat altijd dat mn onderdruk iets verhoogt is, en verder dus niet. Hoor wel dat je vaak 3 dagen aan het plassen bent na de zwangerschap :') al het vocht er weer uit.
pi_122905957
sterkte vandaag Babbel, fingers zitten keihard gecrossed!!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:26:13 #233
381212 Gulara
From the future
pi_122905960
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:23 schreef Kyara het volgende:

[..]

En ik slaap ook nog op mijn buik, eet filet american en hoef minder te plassen....

Maar tegen zon kan ik niet op....
Boehoe! :'( :'( :'(

Moest er eergisternacht 6x(!) uit. :O

En filet americain heb ik hier nog niet gezien, dus zelfs al ben ik bevallen dan kan ik het nog niet eten. :'( :'( :'(

Ik ga even medelijden met mezelf hebben.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:28:29 #234
381212 Gulara
From the future
pi_122906013
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:23 schreef pessie het volgende:
Spirit ik denk dat erfelijkheid bij sommigen ook veel zegt. Mijn moeder was zwanger op haar 19de en die heeft ook geen buikstriae. Wij hebben gewoon een slap p e huid :')

Wb vocht vasthouden, ik vlijf het echt bijzonder vinden dat sommige zwangeren zoveel last hebben van vocht vasthouden. Als ik een klein beetje vocht vasthou dan betekent dat altijd dat mn onderdruk iets verhoogt is, en verder dus niet. Hoor wel dat je vaak 3 dagen aan het plassen bent na de zwangerschap :') al het vocht er weer uit.
Hier was iedereen die ik tegenkwam hoogst verbaasd dat ik nog steeds enkels had (tot gisteren dus }:| ) met warm weer is het natuurlijk niet zo verwonderlijk. Het is ook allemaal niet zo heel erg, maar ik heb van mezelf echt smalle enkels dus ik vind het echt schokkend!
pi_122906210
Babbel, veel sterkte vandaag, ik duim voor je!!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:37:00 #236
259886 pessie
pi_122906233
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:36 schreef Musique het volgende:
Babbel, veel sterkte vandaag, ik duim voor je!!
Hoe is het met je?
pi_122906344
Naar omstandigheden OK, lief dat je het vraagt :*

Het is nu een week geleden en ik ben vandaag weer gaan werken. Nog erg verdrietig maar het leven gaat door en ik heb ook wel wat afleiding nodig. Heb met mijn leidinggevende afgesproken dat als het niet gaat, ik alsnog vrij neem.
pi_122906410
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:22 schreef Gulara het volgende:

[..]

En van die plofbenen en flubberarmen. :'( Dat worden heel veel squats met de baby straks. :7

Sorry, ik zit hardop te lachen...
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:45:57 #239
381212 Gulara
From the future
pi_122906467
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:43 schreef Musique het volgende:

[..]

Sorry, ik zit hardop te lachen...
Nou dan zijn mijn plofbenen en flubberarmen toch niet voor niks. Fijn dat het naar omstandigheden ok gaat. :*
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:47:58 #240
381212 Gulara
From the future
pi_122906530
Mijn baby doet de kungfu panda, maar daar is helemaal geen plek meer voor. :'(

Oh en ik verveel me. Hence de 10 posts in vijf minuten. :@ Ga (8> maar een porren voor een filmpje op de bank. Misschien tot later en anders een fijne dag allemaal. :s)
pi_122906684
Enkels heb ik van mezelf al nauwelijks, en hoogzwanger deze zomer, dus ik laat alle hoop vast varen ;).

Babbel, succes!

Musique, :*
pi_122906795
Babbel heel veel succes! Hoe laat is je afspraak? Ik duim voor je :*

Hier nog geen strepen met 31 weken. Mijn moeder heeft ook geen striae overgehouden aan haar 3 zwangerschappen dus wat dat betreft ben ik wel positief. Al was zij wel 8 jaar ouder dan ik toen ze zwanger was van de eerste..
pi_122907123
bij Elin had ik er 25-30 KG bij, bij Lex 13, striae had ik enorm bij elin, bij lex rekte t niet verder op.
En strakker dan strak met streepjes hoor. Hopen dat t na baby 3 ook weer zo wordt :+
pi_122907136
Ik weet eigenlijk niet of ik deze zwangerschap extra strepen heb gekregen. De vorige waren nog niet lekker weggetrokken dus mijn buik is een en al zebra nu. Maar hey, er hebben wel mooi 3 prachtige kinderen in gezeten O+

En Gulara, als de baby er is heb je echt zo snel je enkels weer terug en bovendien krijg je prachtig gevormde bovenarmen van het gesleep met maxicosi, baby en weet ik veel wat. (wel even oefenen om met beide armen te dragen ;) ).
pi_122907146
Enkels zijn overrated. helemaal niet nodig! ;)

Ik, het enige kind heeft mijn moeders buik serieus verwoest. Strepen all over the place.

zelf ben ik op sommige plaatsen ook een halve zebra. flinke gewichtschommelingen. Dus weinig hoop voor de
aankomende maanden :D

Musique :*
pi_122907238
Qua gewicht gaat het wel de goede kant op hier. Mijn onderbenen en enkels zijn ineens weer megaslank. Ik ging sloffend het ziekenhuis uit omdat mijn nep uggs ineens 2 maten te groot waren. :D

Babbel, succes vandaag!

Musique :*
pi_122907354
Babbel, succes vandaag. Ben benieuwd :*

Musique, fijn dat het (naar omstandigheden) goed met je gaat meis. Hoop dat je werkdag goed verloopt, maar sowieso fijn dat je een meedenkende leidinggevende hebt :*

Cwen, wat naar van je baan! *duimt*
pi_122907389
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:23 schreef pessie het volgende:
. Hoor wel dat je vaak 3 dagen weken aan het plassen bent na de zwangerschap :') al het vocht er weer uit.
fixed :Y)

bij de volgende wil ik weer een verblijfskatheter, hoe relaxed :D :+
:)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:17:29 #249
259886 pessie
pi_122907434
Musique :* . Ik hoop dat je je snel weer kunt melden.

Hilz :D verwoest :D

Wo kyara dat is snel gegaan!

Ik kan nog steeds mn schoenen zelf aandoen. Tot grote verbazing van iemand die woensdag mn veters wilde strikken :D . Moet wel snel, ik kan niet ademen tijdens die momenten :') . Thuis loop ik lekker op sloffen rond.
pi_122907474
Nog even terugkomend op de combinatietest vraag die ik eerder had geplaatst.

Ze laten de test toch doen, dit waren ze niet van plan oorspronkelijk. Echter kregen ze ook een fototje mee van de eerste echo en daar dacht mijn neef wel een dikke nekplooi te zien en zat dus wat te stressen.

Dus doen ze de test om gerust gesteld te worden of een bevestiging te krijgen. Ongerust is hij toch al.

Zoals iemand hier ook zei, meten is weten (met een kansberekening :) )
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:18:41 #251
259886 pessie
pi_122907486
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:16 schreef mignonne het volgende:

[..]

fixed :Y)

bij de volgende wil ik weer een verblijfskatheter, hoe relaxed :D :+
Haha, ik heb zelf geen ervaring met vocht vasthouden. Maarre 3 weken dus :P
pi_122907529
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:17 schreef pessie het volgende:

Ik kan nog steeds mn schoenen zelf aandoen. Moet wel snel, ik kan niet ademen tijdens die momenten :') .
_O- Hoe herkenbaar :D

Eerst een goede hap lucht nemen en dan voorover buigen :')
Sarcasme. Herken het.
pi_122907588
nouja het duurde wel even voordat het weg was. Ik heb een volle kraamweek heul HEUL veel geplast, dus 10+ dagen zo'n beetje. En daarna zeker nog 3 weken onwijs veel gezweet (gatver :X :r ) vooral 's nachts. Was wel van allebei na 2 weken weer op pre-zwangerschapsgewicht (resp. 23 en 25 kg.)
pi_122907797
oh, is dat zweten daarvan. Ik dacht dat dat misschien door de bv/stuwing kwam.... Maar 's nachts inderdaad veel zweten :r

Mijn gordijntjes zijn net gearriveerd O+
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:30:15 #255
259886 pessie
pi_122907851
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

_O- Hoe herkenbaar :D

Eerst een goede hap lucht nemen en dan voorover buigen :')
Niet te grote hap lucht, dan past het ook niet... maar ik heb schoenen met veters en ritsen dus zo lang de veters goed zitten zijn ze snel aan. Scheelt enorm dat ik nu een meewerkend bekken heb, dit had ik de vorige zwangerschap echt niet gered, toen kon ik niet eens zelf mn benen afdrogen na het douchen.

Oef mignonne, ik vind 16 kilo meetorsen echt al heel zwaar.
pi_122907900
ach, t zat mooi verdeeld over mn hele lijf dus t viel best mee :')
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:38:30 #257
259886 pessie
pi_122908114
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:31 schreef mignonne het volgende:
ach, t zat mooi verdeeld over mn hele lijf dus t viel best mee :')
En jij was sneller weer op gewicht, dat duurde hier anderhalf jaar :P . Maar van die 16 kilo zitten er zeker 12 en of op mn buik. Heavy.
pi_122908141
Ik heb toen ik net zwanger was van die lage enkellaarsjes gekocht waarbij je de veter er helemaal omheen wikkelt, niet echt over nagedacht hoe handig dat is als er een dikke buik voor zit :').
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:46:59 #259
259886 pessie
pi_122908393
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb toen ik net zwanger was van die lage enkellaarsjes gekocht waarbij je de veter er helemaal omheen wikkelt, niet echt over nagedacht hoe handig dat is als er een dikke buik voor zit :').
Haha, ze zullen ongetwijfeld heel mooi zijn :P . Dat wordt lang adem inhouden. Of birckenstocks ^O^
pi_122908543
Ik draag eigenlijk altijd laarzen die je gewoon aantrekt, zonder rits of veters. Gewoon skinny jeans of legging in je sokken proppen en dan laars eroverheen. Uit krijgen is overigens een heel ander verhaal :@ Vooral savonds als mn buik keihard is, dan kan ik laarzen/skinny zelf uittrekken wel vergeten :')
Sarcasme. Herken het.
pi_122908939
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:51 schreef Spirit82 het volgende:
Ik draag eigenlijk altijd laarzen die je gewoon aantrekt, zonder rits of veters. Gewoon skinny jeans of legging in je sokken proppen en dan laars eroverheen. Uit krijgen is overigens een heel ander verhaal :@ Vooral savonds als mn buik keihard is, dan kan ik laarzen/skinny zelf uittrekken wel vergeten :')
Skinny uittrekken is ook een uitdaging idd, al regelmatig als een walvis op bed gelegen met m'n vriend die aan m'n broek trekt :')
pi_122909098
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Skinny uittrekken is ook een uitdaging idd, al regelmatig als een walvis op bed gelegen met m'n vriend die aan m'n broek trekt :')
Sarcasme. Herken het.
pi_122909244
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef L0t.. het volgende:

[..]

vrijdag 15 februari 2013 @ 12:20:45 #264
381212 Gulara
From the future
pi_122909434
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
Echter kregen ze ook een fototje mee van de eerste echo en daar dacht mijn neef wel een dikke nekplooi te zien en zat dus wat te stressen.

Kun je dat zien?
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:21:50 #265
381212 Gulara
From the future
pi_122909469
Ooh en ik was heel blij met teenslipperweer, maar met dikke pootjes wil ik toch liever iets over m'n voeten. Het oog wil ook wat zeg maar. :Y)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:23:31 #266
259886 pessie
pi_122909533
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:21 schreef Gulara het volgende:
Ooh en ik was heel blij met teenslipperweer, maar met dikke pootjes wil ik toch liever iets over m'n voeten. Het oog wil ook wat zeg maar. :Y)
Ziet jouw oog dat nog? :o
pi_122909544
oh ja, leuke rolladesandaaltjes O+

Ik heb bij beide zwangerschappen olifantenpootjes gehad en allebei dus in de winter. Ik wil echt niet weten hoe dat zou zijn geweest in de zomer :X
pi_122909550
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:23 schreef pessie het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:24:30 #269
381212 Gulara
From the future
pi_122909561
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:23 schreef pessie het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe enorm die enkels zijn! :o
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:25:03 #270
381212 Gulara
From the future
pi_122909575
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:24 schreef Kyara het volgende:

[..]

_O-
}:|
pi_122909631
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:25 schreef Gulara het volgende:

[..]

}:|
:*
pi_122909669
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:20 schreef Gulara het volgende:

[..]

Kun je dat zien?
Lijkt me niet als leek zijnde. Daarbij ga ik er ook van uit dat die plooi in een bepaalde hoek gemeten moet worden. Maar ik snap ze wel, toen ik de 12 weken echo terugkeek kreeg ik ook zo'n halve angstaanval :@
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:34:03 #273
381212 Gulara
From the future
pi_122909857
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Lijkt me niet als leek zijnde. Daarbij ga ik er ook van uit dat die plooi in een bepaalde hoek gemeten moet worden. Maar ik snap ze wel, toen ik de 12 weken echo terugkeek kreeg ik ook zo'n halve angstaanval :@
Mijn baby zag eruit als zes rondjes/ovaaltjes. Één medium voor het hoofd, één grote voor het lijf en vier kleintjes (armen en benen) en die deden een kleine boogie. O+ O+
Volgens mij had mijn baby geeneens een nek.
pi_122910049
Bij mij hield t geplas gelijk op na de bevalling O+
pi_122910084
Ik was 26 bij de eerste: resultaat 3 strepen en +13 kilo aan het eind van de zw. schap. (waarvan 1 mega dikke lelijke waar mijn navelpiercing ooit gezeten heeft)

Nu bijna 9 maanden later zit ik nog op +3 kilo, ben tot nu toe deze zw. schap nog niet aangekomen.

Hoop dat ik nu ook niet al te veel strepen erbij krijg,en anders pech, het is toch voor een goed doel. Die dikke enkels zullen er vast komen ivm hoogzwanger in de zomer. Ach ja
:D Goed Excuus om buiten in de stoel te niksen

*droomt weg.. O+
pi_122910274
Ow... zon... O+ ... warmte... O+ *zucht*
Sarcasme. Herken het.
pi_122911148
Zeker zon O+ warmte O+

Ik wil een lege kapstok! heb een smalle gang en kan bijna niet meer naar binnen door alle jassen die er hangen.

stomme vraag, krijg je altijd dikke enkels als je met baby bent? Mijn moeder is in de zomer een wandelend zwembad maar ik daarentegen heb nooit ergens last van.

Want dat is een goed excuus om nieuwe schoenen te gaan kopen
pi_122912015
Dan moet je jassen opruimen Hil :P En nee, dat ligt er volgens mij maar net aan of je vocht vasthoudt. Ik heb tot op heden nergens last van, maar het is nu nog koud.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 13:52:59 #279
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122912431
Ik heb tijdens mij vorige zwangerschap de laatste drie weken ongeveer last van vocht gehad en sinds die tijd is het niet meer goed gekomen. Afgelopen zomer dus ook snel last van wat vocht in mijn onderbenen en voeten.

Niet zo heel handig om dus nu hoogzwanger te zijn tijdens tenminste twee zomermaanden.....gelukkig werk ik thuis en kan ik dus proberen om zoveel mogelijk met de benen op de bank te zitten of te wandelen.
Vooral op een stoel zitten en je benen laten hangen is slecht, dan hoopt het vocht zich gemakkelijk op.

Ik kreeg/krijg er trouwens meer last van als ik iets met tomaat erin eet.
pi_122912583
Afwachten dus... Die jassen en ik hebben een haatliefde verhouding ;)

en iets met problemen met afstand doen.
pi_122912803
Je past er toch niet meer in nu!! :P

Hop in een vuilniszak in de berging. Wacht maar tot je opruimwoede krijgt :')
Sarcasme. Herken het.
pi_122912993
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:40 schreef Kleurdoos het volgende:
Bij mij hield t geplas gelijk op na de bevalling O+
Bij mij ook, en kwam pas 2 weken later weer op gang :6
pi_122913023
Terug van de gyn.. Weer een aardige vrouw gehad, maar eigenlijk nog geen 'ja' of geen 'nee' gehoord.. Ze zag 'foetale delen' die er vorige keer niet zagen, maar het is nog heel klein, dus ze durft er nog geen uitspraken over te doen.. Ik vroeg of er al een hartje te zien was, maar ze zei dat het allemaal zo klein was en dat je dan altijd wel iets ziet kloppen, maar dat je dan nooit weet of het het hartje is of iets anders..

Dussss.. di 26 febr de volgende echo, tenzij ik eerder een echt hevige bloeding krijg met krampen, dan gaan ze weer kijken, want dat is waarschijnlijk een miskraam..
pi_122913082
Jemig babbel, wat een onzekerheid. Ik hoop dat het snel de 26e is en dat je dan positief bericht krijg zodat je kunt gaan genieten.
pi_122913144
Wat dubbel zeg Babbel, aan de ene kant superfijn dat ze groei zien, maar aan de andere kant ook heel frustrerend natuurlijk dat je nog steeds die onzekerheid hebt. En 11 dagen is laaaanggg!!! ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_122913219
Pff babbel dat lijkt me wel loodzwaar dat je het nu nog niet weet! Ik hoop dat de tijd vliegt voor je en dat je mooi nieuws krijgt! Sterkte!
pi_122913406
Nja, op zich ben ik wel een soort van opgelucht.. Ik was helemaal voorbereid op de 'nee' en het feit dat we deze nog niet hebben en er wel groei was, vond ik wel positief.. Ook de bloedingen die ik tot nu toe heb gehad lijken nog niet de boel in de war te hebben gebracht, daardoor heb ik ook het idee dat ik er niet zo van hoef te schrikken..

We hebben in de auto op de terugweg 'Beat it' van Michael Jackson gedraaid.. Om de baby even te laten weten dat z'n hart stevig moet gaan kloppen :7
pi_122913870
Jammer dat t niet duidelijker was Babbel. Maar het zag er wel uit zoals het er nu uit moet zien begrijp ik? Nu weer wachten dan, pff.
pi_122914003
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:20 schreef Babbel1 het volgende:
We hebben in de auto op de terugweg 'Beat it' van Michael Jackson gedraaid.. Om de baby even te laten weten dat z'n hart stevig moet gaan kloppen :7
O+

Wel heel jammer dat je nu nog geen uitsluitsel hebt maar het is in ieder geval niet negatief allemaal.
Vind het wel raar dat ze niet gewoon kan zeggen of ze hartactie ziet of niet. Hoezo zou je altijd wel iets zien kloppen :?
pi_122914181
Babbel, sterk van je dat je er zo in staat. Hopelijk zie je over anderhalve week een mooie knipper!

Hier vanmorgen een goede groeiecho gehad! De uk ligt netjes op schema, zijn hoofdje ligt zelfs een beetje voor. Schatting van gewicht is ongeveer 1700 gr nu, is volgens mij heel netjes, toch?

Voor de strepenstats: eerste zwangerschap was ik 28. 12 kilo aangekomen en nul strepen. Nu 31 en ook nog streepvrij (en genoeg rekmogelijkheid denk ik zo, strak ben ik niet meer geworden na zoonlief).

Vocht vasthouden deed ik de vorige keer bijna niet (uitgerekend eind sept), dus ik heb goede hoop dat dat dit keer ook niet echt gebeurt.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  vrijdag 15 februari 2013 @ 14:43:36 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122914328
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:35 schreef L0t.. het volgende:

[..]

O+

Wel heel jammer dat je nu nog geen uitsluitsel hebt maar het is in ieder geval niet negatief allemaal.
Vind het wel raar dat ze niet gewoon kan zeggen of ze hartactie ziet of niet. Hoezo zou je altijd wel iets zien kloppen :?
Ja, ik vind het ook een beetje een vaag verhaal :@. Wat kan er nog meer kloppen dan? Hoeveel weken ben je nu Babbel? Kan je niet ergens een second opinion krijgen?

Veel bekkenlast vandaag. Straks nog even mn autootje naar de sloop brengen ( ;( ) en dan doe ik niks meer.
pi_122914570
Ah no, is je auto kapot XM? ;( Lekker de hele avond op de bank gaan liggen jij, je verdient het na zoveel werken :*

Piekie, fijn dat alles er goed uit zag! Ben toch wel verbaasd over die verschillen qua echo's per verloskundige hoor, bij mij is er nog met geen woord gerept over een groeiecho :?

Wij zouden trouwens gisteren voor de 2e herkansing gaan van de pretecho, maar is niet doorgegaan omdat het gewoon niet verantwoord was om de weg op te gaan ;(. Nu is het verzet naar volgende week vrijdag, zul je zien dat ze dan te ver ingedaald ligt om überhaupt nog wat te zien :')
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:02:00 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122915030
Hij komt niet meer door de APK zonder er 1500-2000 euro tegenaan te gooien. En dat is 'ie gewoon niet meer waard. Kan het geld beter investeren in een andere, maar wel balen ja. Het was een fijn karretje. En in de auto die (8> en ik samen hebben, zit ik iets minder prettig. Moet mn voeten hoger optillen voor de pedalen en dat voel ik weer meer in m'n bekken.
pi_122915496
Oohw babbel.. Rottige rot onzekerheid. Hoop dat de volgende meer zekerheid geeft :*
pi_122915973
idd raar Babbel, dat ze je niet kan vertellen of het hartje klopt of niet. Ben benieuwd naar de geschatte termijn? want bij mij zag je met 6 wk, uitwendig al een hartje kloppen.
kan je rond de 5 weken zijn oid?
pi_122916548
Even niet terug gelezen, maar wde verloskundige belde net, de verdikking van de navelstreng is een stuk ernstiger dan gedacht.
Het komt zelden voor maar er bestaat wel het risico op bloedklonters en wervelingen in de navelstreng waardoor er een risico bestaat dat de kleine geen zuurstof meer krijgt.
Ik ben overgedragen aan de gyneacoloog en heb dinsdag de eerste afspraak. Ze gaan waarschijnlijk met 37 weken inleiden omdat het risico steeds groter wordt.
Ik was er best rustig onder maar na dit telefoontje loop ik toch behoorlijk te stressen.
pi_122916844
Babbel, jammer dat je nog steeds niet heel veel wijzer bent, al zou ik zeggen dat het wel een goed teken is dat ze al meer zagen..

wolk82, daar zou ik toch ook van schrikken zeg!
pi_122916938
Babbel en wolk, sterkte!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_122917022
Wow wolk, dat is onverwachts :{ En doodeng! Je wordt nu in ieder geval goed in de gaten gehouden, dat is fijn maar ik zou 'm ook flink stressen hoor. Sterkte :*
pi_122917122
Wolk, wat een schrik!! Hoeveel weken ben je nu?
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:52:56 #301
259886 pessie
pi_122917166
Wolk watceen nieuws! :* . Weten ze ook waar de verdikking weg komt? Hoe ver ben je nu?

Babbel :* wat rot dat je nog geen zekerheid hebt.

Wij krijgen groei echos omdat mn eerste klein was. Er moet wel een reden zijn om ze te doen zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')