quote:
Er is niemand die gewoon zegt waar het op staatquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:54 schreef Impect het volgende:
Bleah wat zoet allemaal die ingesproken voicemails!
Hahaha, zou wel bazig zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is niemand die gewoon zegt waar het op staat
"Ik ga je vanavond helemaal OPEN SCHEUREN!"
Led Zeppelin, Deep Purple etc.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ze echt lef hebben, beginnen ze met 70s request.
Mee eensquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:11 schreef Asskicker14 het volgende:
De Zero Request is absolute faal, niets bijzonders aan. Precies dezelfde muziek als normaal, behalve dan dat je denkt dat je 2009 bent blijven hangen.
Dat is toch een heel andere doelgroep manquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ze echt lef hebben, beginnen ze met 70s request.
Eigen schuld, moet je dat maar niet doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:23 schreef alors het volgende:
[..]
Gemist![]()
ik was weggezapt bij Bad Day
Was net op tijd terugquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:23 schreef alors het volgende:
[..]
Gemist![]()
ik was weggezapt bij Bad Day
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je dat maar niet doen.
Ja, zodat dan je gezeur ophoudt. Maar als je dan een plaat mist, ja dat is dan je eigen schuldquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:26 schreef alors het volgende:
[..]Gast, wat wil je nou, er zit toch een knop op mijn radio?
Kanequote:Op donderdag 14 februari 2013 10:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, zodat dan je gezeur ophoudt. Maar als je dan een plaat mist, ja dat is dan je eigen schuld
Of gewoon luisteren en niet zeiken
Dat zeg ik niet. 10000000x kotsen op dezelfde artiest is wel een beetje triest.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:28 schreef borisz het volgende:
Dus we mogen alleen positief zijn hier?
Welkom in het topic van Kim Jung Pinoquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:28 schreef borisz het volgende:
Dus we mogen alleen positief zijn hier?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Welkom in het topic van Kim Jung Pino
Intwine was best okquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
IntwineMet die dwarse dwerg uit Idols!
quote:
quote:
Prima film ookquote:
Zo'n lekkere plaat..quote:
Oh oh...quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
welke malloot heeft deze TT bedacht? Er is nl niets leuks aan Valentijn
koken kan ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh oh...
Je blijft heus niet alleen met 10 katten hoor
Ik heb namelijk begrepen dat je kan naaien als de beste
Ik ga maar geen lijstje opnoemenquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
koken kan ik ook
wat wil een man nou nog meer?
Dat ja. Walgelijke commerciële kutdag, val mij er niet mee lastig!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
welke malloot heeft deze TT bedacht? Er is nl niets leuks aan Valentijn
Kutsfeer?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja. Walgelijke commerciële kutdag, val mij er niet mee lastig!!
Tevens; kutsfeertje hier, waar is dat nou weer voor nodig?!
Mintquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja. Walgelijke commerciële kutdag, val mij er niet mee lastig!!
Tevens; kutsfeertje hier, waar is dat nou weer voor nodig?!
Ik maak me nog steeds zorgen om jou en je bedpartners, omdat je het elke keer hebt over een luchtje...quote:
Muis!quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mint![]()
Vrolijkheid ten top hier!
FUN loving criminal!quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Muis!![]()
Jottem, er is al zoveel gezanik in de wereld, laat dit dan in vredesnaam een kleine haven van rust en vrede zijn
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik maak me nog steeds zorgen om jou en je bedpartners, omdat je het elke keer hebt over een luchtje...
Wassen ze zich wel?
Haha, tot nu toe maar 1 met een luchtje gehadquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik maak me nog steeds zorgen om jou en je bedpartners, omdat je het elke keer hebt over een luchtje...
Wassen ze zich wel?
Lekker boeiend die TMI, ik trek dat welquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, tot nu toe maar 1 met een luchtje gehaddus ik klaag niet... was overigens niet de laatste, want daar kon ik uren tussen d'r benen vertoeven
ok TMI!
Moet je ze ook wassenquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker boeiend die TMI, ik trek dat wel![]()
Op m'n werk moet ik doorgaans intiemere zaken bespreken
moet je netjes om 11 uur gaan slapenquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je ze ook wassen![]()
![]()
sorry, heb weer weinig geslapen dus ben weer mega irritant
Dat niet meer, heb ik wel jarenlang gedaanquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je ze ook wassen![]()
![]()
sorry, heb weer weinig geslapen dus ben weer mega irritant
Doe ik normaal ook, gister 23:30... merk het meteen met opstaanquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
moet je netjes om 11 uur gaan slapen
Hoe vaak moet ik nou nog uitleggen dat we hier een systeem hebben wat door het hele pand schalt en je dus niet uit kan zettenquote:
Idd het kan wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:39 schreef SilentChaos het volgende:
"Ik ben vegetariër en m'n vriend is slager"![]()
![]()
![]()
Het kan dus welMijn ex liep altijd te zeuren dat ik teveel vlees at
Had ik nu maar een knopquote:
Oren afsnijdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nou nog uitleggen dat we hier een systeem hebben wat door het hele pand schalt en je dus niet uit kan zetten
er zijn altijd mogelijkheden!quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nou nog uitleggen dat we hier een systeem hebben wat door het hele pand schalt en je dus niet uit kan zetten
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vond het altijd maar een ranzig typ.quote:
Ik zou d'r wel aanduwen hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vond het altijd maar een ranzig typ.
Chad Kruger van Nickelback ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou d'r wel aanduwen hoor
Extreem veel glijnegers in die tijd inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:45 schreef alors het volgende:
Ik ben lekker lekkere glijnegermuziek uit die tijd aan het terugluisterenIk luisterde/keek altijd MTV Base
Ik luisterde tot 2007/8 ook niet of nauwelijks 3fm of andere hitradio, maar ik hoor deze week nauwelijks onbekende plaatjes die ik gemist zou hebben
![]()
Wat wel schurftig is zijn al die reclame's op youtube
Ja bahquote:
Daar zei ik niets overquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou d'r wel aanduwen hoor
Ja en die clips zijn ook zo ordinair allemaal, ik keek zonet Bobby Valentino - Slow Down en moest aan SC denkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Extreem veel glijnegers in die tijd inderdaad
Ik denk dat jij zo'n type bent wat dan haar hele gezicht volspuitquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat jij zo'n type bent wat dan haar hele gezicht volspuit
Sorry, bijna vrijdagNiveau daalt, stemming ook
Ik verwacht elke keer dat die lijn opgesnoven gaat wordenquote:
Zorg dat je een beurt regelt komend weekend, dan is je niveau komende week wat beter te pruimenquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat jij zo'n type bent wat dan haar hele gezicht volspuit
Sorry, bijna vrijdagNiveau daalt, stemming ook
Reken daar maar niet opquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Zorg dat je een beurt regelt komend weekend, dan is je niveau komende week wat beter te pruimen
Doet hij zo raar omdat z'n auto het niet goed doet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Zorg dat je een beurt regelt komend weekend, dan is je niveau komende week wat beter te pruimen
Dat is een anderequote:Op donderdag 14 februari 2013 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik verwacht elke keer dat die lijn opgesnoven gaat worden
Or is that just me?
Mijn auto doet het primaquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Doet hij zo raar omdat z'n auto het niet goed doet?
quote:
Dan net zolang rukken tot hij eraf valtquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op
Heb een rust weekend
en het was ook nog eens een hitquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:54 schreef henkde_j het volgende:
De horror dit
Echt tegen het kneitervalse aan
Dan mocht je willen dat je een zeeslak wasquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan net zolang rukken tot hij eraf valt
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan mocht je willen dat je een zeeslak was
Lekker nummer wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:54 schreef henkde_j het volgende:
De horror dit
Echt tegen het kneitervalse aan
Saturday 09-02-2013 06:45, ja toen niemand luisterde.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:57 schreef henkde_j het volgende:
Is Mocky trouwens al langsgeweest?![]()
Nope. Die zijn slechts voorbestemd voor een klein handjevol gelukkigenquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zal m'n best doen Minthy... mag ik een foto van jouw 2 jongens dan, wellicht dat dat helpt
Klein handjevol? Ik denk dat je 2 handen nodig hebtquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope. Die zijn slechts voorbestemd voor een klein handjevol gelukkigen
Don't go to loud clubs because they're bad for your ears!quote:
Klopt, meestal help ikzelf ook nog mee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klein handjevol? Ik denk dat je 2 handen nodig hebt
Maar goed, I gave it a shot....
Het is altijd leuk hierquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, meestal help ikzelf ook nog mee.
Op naar werk, tot later![]()
En gedraag jullie, hou het voor de verandering eens leuk hier
daaag, werk ze.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, meestal help ikzelf ook nog mee.
Op naar werk, tot later![]()
En gedraag jullie, hou het voor de verandering eens leuk hier
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Don't go to loud clubs because they're bad for your ears!
Henk link jij ff de YOLO clip van TLI plx
Ik loop vandaag een groot deel van de dag in de sneeuw buiten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens, het is valentijn en ik zit de hele dag thuis op de bank. Wat een leven.
Ik zit op m'n werk met bijna alleen maar mannen om me heen...quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens, het is valentijn en ik zit de hele dag thuis op de bank. Wat een leven.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk met bijna alleen maar mannen om me heen...
Absoluut 00s was vond ik helemaal niet zo'n geweldig decennia.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:17 schreef themauster het volgende:
Na een week switchen tussen 3FM en Q-Music ben ik er wel achter dat ik de 90s meer waardeer dan de 00s
Vrouwen van 40+ doe ik ook niet (meer)quote:
Zeroes waren alleen leuk van 2000-2005quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:17 schreef themauster het volgende:
Na een week switchen tussen 3FM en Q-Music ben ik er wel achter dat ik de 90s meer waardeer dan de 00s
Qua echt charttoppers is het minder dan de 90's ja, maar er zijn echt wel goede platen gemaakt recent.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Absoluut 00s was vond ik helemaal niet zo'n geweldig decennia.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen van 40+ doe ik ook niet (meer)
Soberzo man, 90squote:Op donderdag 14 februari 2013 12:17 schreef themauster het volgende:
dat was ook mijn reactie, maar ik dacht ik zeg maar niets.quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Kleine Henkde_j weer in de discotheek hoorZ'n moves uitproberen....
Baasquote:
Wedden dat jij Daisy Fuentes helemaal aan repen zou scheuren?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen van 40+ doe ik ook niet (meer)
Keane is wel heel goed live. Daarna vond ik de cd maar een flauw aftreksel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Toen dit soort muziek uitkwam en populair werd was het voor mij eigenlijk gedaan met de zeroes
In 2000 dus, want toen kwam Parachutes uit?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Toen dit soort muziek uitkwam en populair werd was het voor mij eigenlijk gedaan met de zeroes
Live enorm goed inderdaad. Niet meteen mijn muziek. Maar wel erg goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Keane is wel heel goed live. Daarna vond ik de cd maar een flauw aftreksel.
Jennifer Aniston ook hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wedden dat jij Daisy Fuentes helemaal aan repen zou scheuren?
Één blauwe plek heeft ze in ieder geval al.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ter illustratie nog even mevrouw Fuentes
[ afbeelding ]
ik zou er nu voor tekenen om er zo uit te zien als ik 40 benquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ter illustratie nog even mevrouw Fuentes
[ afbeelding ]
ze is 46....quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik zou er nu voor tekenen om er zo uit te zien als ik 40 ben
wtfquote:
Geen kinderen, dat scheelt vooral.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wtfdie eet niet en traint zich suf anders kan dat niet. Maar ze is wel ontzettend hot voor en oudere vrouw en geen hangtieten
zodra je als vrouw een kind hebt gehad en het borstvoeding geeft, kun je de borsten wel afschrijven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:39 schreef henkde_j het volgende:
Als je gewoon goed voor jezelf zorgt moet het toch kunnen?
Keuzes, keuzesquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zodra je als vrouw een kind hebt gehad en het borstvoeding geeft, kun je de borsten wel afschrijven.
Dat hangt toch ook sterk af hoe je genen zijn hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zodra je als vrouw een kind hebt gehad en het borstvoeding geeft, kun je de borsten wel afschrijven.
Valt wel tegen. Als je kinderen hebt gehad is er weinig redding meer mogelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat hangt toch ook sterk af hoe je genen zijn hoor.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt wel tegen. Als je kinderen hebt gehad is er weinig redding meer mogelijk.
Wat een geluk dat ik daar nog niet aan hoef te denken.*
The Verve is sowiesoquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Love Is Noise. Wat een gave plaat blijft dat
.
Hangt van de vrouw af en haar borsten hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt wel tegen. Als je kinderen hebt gehad is er weinig redding meer mogelijk.
Wat een geluk dat ik daar nog niet aan hoef te denken.*
WADDAP BROHEME!quote:
Weer zo'n plaat waar ik mijn dansmoves op heb geoefendquote:
Ik nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
I believe in a thing called love
Heus niet, het buitenland kijkt jaloers toe naar onze NSquote:
Nederlands treinnetwerk is ook niet echt eerlijk te vergelijken met netwerken in andere landen. Ik geloof wel dat de NS het heel aardig doet. Alleen de slechte communicatie maakt het zo waardeloosquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:38 schreef alors het volgende:
[..]
Heus niet, het buitenland kijkt jaloers toe naar onze NS
http://www.nu.nl/binnenla(...)g-winterweer-ns.html
Dwarsliggersquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
veel spookrijders laatste tijd
Was vast een grapje, omdat Giel dat ooit eerder gedaan heeftquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef Pino112 het volgende:
Hoorde ik dat goed? Als Toppertje wint zometeen dan morgenochtend 4u lang Toppertje?
Ook bij het spoorquote:
Volgens mij onafhankelijk van de uitslag gewoon.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef Pino112 het volgende:
Hoorde ik dat goed? Als Toppertje wint zometeen dan morgenochtend 4u lang Toppertje?
je vergeet de Jaws geluidjes van laatst!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef henkde_j het volgende:
NOSop3 gaat echt hard bergafwaarts.
- Carnavals nonnen interviewen over het opstappen van de Paus.
- "Nederland verandert in een ijstaart"
Nee, dwarsliggersquote:
Mag nog wel 4uquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Was vast een grapje, omdat Giel dat ooit eerder gedaan heeft
Ah, ja, zoquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, dwarsliggers
[ afbeelding ]
M'n zusje ook. Of ik ook meewilde. Dat dacht ik dus mooi nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben nog naar hun concert geweest in de ijsselhallen
Die is nu toch een aardig bekende producer geworden?quote:
Say whut?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die is nu toch een aardig bekende producer geworden?
Ik weet niet joh, ik weet alleen dat hij Martijn heet en hoe hij er toen uitzagquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die is nu toch een aardig bekende producer geworden?
ik met stiefzusje, stiefnichtje en moeder geloof ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n zusje ook. Of ik ook meewilde. Dat dacht ik dus mooi niet
Ik kan er niets over terugvindenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet joh, ik weet alleen dat hij Martijn heet en hoe hij er toen uitzag
Ja die had ik ook gevonden, een engelstalige wiki hebben is al een begin iigquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan er niets over terugvinden
http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Porter_%28musician%29
Ho foutje, was Bart Voncken.quote:
Zit nu in een bandjequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan er niets over terugvinden
http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Porter_%28musician%29
Oh die, maar Martijn stond in 2007 met zijn bandje Van Gunn (in NL eerder Taxe) op SXSW, nog ietsquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ho foutje, was Bart Voncken.
Jingle bouwer, A&R en manager van Destine
Of de Karl Kani wiggers op de middelbare schoolquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:33 schreef alors het volgende:
Ohja Evisu
[ afbeelding ]
dat was echt zo in toen
Jaaaa haha mooi manquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Of de Karl Kani wiggers op de middelbare school
Zaten wij op dezelfde school?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:38 schreef alors het volgende:
[..]
Jaaaa haha mooi manWij hadden zo'n eckte die er van top tot teen in liep en die noemden we gewoon Karl Kani ook
Elke middelbare school had wel zo'n leerling toenquote:
Van die zwartgeverfde meisjes met blonde uitgroeiquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zat op een Christelijke school. We hadden alleen maar goths als anders gekleden.
Overzeas broekenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:44 schreef alors het volgende:
[..]
Van die zwartgeverfde meisjes met blonde uitgroeiPentagramkettingen om en wijde broeken of velours jurken
dat ja en dat was heel schokkend op mijn school voor sommige mensen. Verbaast mij nu dat het mocht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:44 schreef alors het volgende:
[..]
Van die zwartgeverfde meisjes met blonde uitgroeiPentagramkettingen om en wijde broeken of velours jurken
Was wel even een wtf momentje toen ik dat zagquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
En achter die stem zit gewoon echt zo'n jochie
Wat was dat voor refo school dan? Ik zat ook op een gristenschool, maar zulks daar keek niemand van op. Maarja was ook bepaald geen hardcore gristenschool, op de ochtenddinges na, met zo'n boekje... hoe heette dat ook alweer?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat ja en dat was heel schokkend op mijn school voor sommige mensen. Verbaast mij nu dat het mocht.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was wel even een wtf momentje toen ik dat zag
was volgens het boekje protestants, met veel mensen uit Hattem/Wezep en ander chriselijke mensen die net niet streng genoeg waren voor het Greijduinis de school voor de streng gereformeerden. De keuze voor die school was nou niet echt een goede beslissing.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:48 schreef alors het volgende:
[..]
Wat was dat voor refo school dan? Ik zat ook op een gristenschool, maar zulks daar keek niemand van op. Maarja was ook bepaald geen hardcore gristenschool, op de ochtenddinges na, met zo'n boekje... hoe heette dat ook alweer?
Op mijn openbare middelbare school keek 'men' altijd op van alles dat anders was dan mainstreamquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:48 schreef alors het volgende:
[..]
Wat was dat voor refo school dan? Ik zat ook op een gristenschool, maar zulks daar keek niemand van op. Maarja was ook bepaald geen hardcore gristenschool, op de ochtenddinges na, met zo'n boekje... hoe heette dat ook alweer?
Greijdanus bedoel je denk ik?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
was volgens het boekje protestants, met veel mensen uit Hattem/Wezep en ander chriselijke mensen die net niet streng genoeg waren voor het Greijduinis de school voor de streng gereformeerden. De keuze voor die school was nou niet echt een goede beslissing.
mijne ook. Ik was heel raar, gelukkig ben ik op mijn uni nu normaal.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op mijn openbare middelbare school keek 'men' altijd op van alles dat anders was dan mainstream
Dat, moest even denken hoe deze plaat ook alweer heette.quote:
Yep, bij mij zat er ook zo een.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit destijds een wijdverspreid fenomeen was
Valt best mee. Alleen longsleeve onder t-shirt is wel 00squote:Op donderdag 14 februari 2013 16:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het meisje naast Coen dus. Wat zagen we er toch dom uit in de zeroes
[ afbeelding ]
Dat laaguitgesneden leren topje kan ook echt niet meer hoor...quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Valt best mee. Alleen longsleeve onder t-shirt is wel 00s
Dat hele wicht sws...quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat laaguitgesneden leren topje kan ook echt niet meer hoor...
Dat meisje staat heul niet naast Coen. Ik zit al een tijdje naar die foto te staren en me af te vragen wat er mis is met een meisje in een blauwe trui op vermoedelijk een jeans oid.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat laaguitgesneden leren topje kan ook echt niet meer hoor...
Ik zie ze nog regelmatig voorbijkomenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Valt best mee. Alleen longsleeve onder t-shirt is wel 00s
heb ik nou Starmaker gemist? zondequote:
We hebben er namens jou van genoten hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik nou Starmaker gemist? zonde![]()
dat vind ik fijn. damn, i think i love you!quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben er namens jou van genoten hoor
Ehhquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat vind ik fijn. damn, i think i love you!
you told me all your hotspotsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |