Inderdaad. Hopelijk wordt 'ie vrijgesproken, dan is mijn dag helemaal goed. Alle criminelen moeten vrij. Enzovoort.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk deze reactie verwacht:![]()
Redeneer ik precies zoals jullie graag willen zien, is het weer niet goed.![]()
Trek ik eindelijk lering uit alle voorgaande discussies, krijg ik er scheldwoorden voor terug.![]()
Je zou juist trots op me moeten zijn.
Wat doe je ineens raar... Dit ben ik niet van je gewend.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Inderdaad. Hopelijk wordt 'ie vrijgesproken, dan is mijn dag helemaal goed. Alle criminelen moeten vrij. Enzovoort.
sukkel
Nee, ik heb mijn leven gebeterd. Ik snap ineens de kortzichtigheid van de argumenten die ik tot voor kort inbracht in dit soort discussies.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:24 schreef Re het volgende:
zielige nepsarcasitsche discussievorm... hoe plezant
ach, flikkerstraal lekker op met je topicverziekende minachting voor een ander zijn mening... je bent een sarcastische nepdrol met je vooropgezette uitlokking... ik had je wat hoger zitten qua discussiestijl maar je bent eigenlijk niets meer dan een rotte appelquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn leven gebeterd. Ik snap ineens de kortzichtigheid van de argumenten die ik tot voor kort inbracht in dit soort discussies.
Ik had alleen van DonJames een vriendelijker onthaal verwacht.![]()
Neem ik eindelijk zijn gedachtengoed en manier van argumenteren over, word ik alsnog uitgescholden.
Hier zitten nogal wat aannames in. Je kunt beter de wet van behoud van impuls gebruiken. En over wat voor een botsing hebben we het hier. Elastisch, inelastisch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:19 schreef Re het volgende:
auto: 100 km/h = 28 m/s
dus in een vaccuum zou die dan 69 meter ver worden geworpen (als de hoek 30 graden is)
afschieten van een kanonskogel zo ongeveer... maar goed dat is de middelbare school natuurkunde, praktijk zal het wel meevallen en je niet verder dan een meter of 5 landenquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:29 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hier zitten nogal wat aannames in. Je kunt beter de wet van behoud van impuls gebruiken. En over wat voor een botsing hebben we het hier. Elastisch, inelastisch?
Ff quoten voor het nageslacht. En eensch.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:28 schreef Re het volgende:
[..]
ach, flikkerstraal lekker op met je topicverziekende minachting voor een ander zijn mening... je bent een sarcastische nepdrol met je vooropgezette uitlokking... ik had je wat hoger zitten qua discussiestijl maar je bent eigenlijk niets meer dan een rotte appel
Dat ik het licht heb gezien en voortaan een ander soort mening verkondig, wil nog niet zeggen dat ik daarmee het topic verziek. Wat ik inbreng, is namelijk on-topic. En voor een discussie is het altijd wel aardig wanneer er voor- en tegenstanders zijn. Als elk topic begint met een user die zijn mening geeft, gevolgd door 299 reacties die ja en amen zeggen, blijft er weinig discussie over, nietwaar?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:28 schreef Re het volgende:
[..]
ach, flikkerstraal lekker op met je topicverziekende minachting voor een ander zijn mening... je bent een sarcastische nepdrol met je vooropgezette uitlokking... ik had je wat hoger zitten qua discussiestijl maar je bent eigenlijk niets meer dan een rotte appel
Dat mag ik toch wel hopen. Zo'n idioot hoor je eigenlijk het beste zo lang mogelijk te weren van de bestuurdersstoel van welk voertuig dan ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:02 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Die rijontzegging, die gaat dan in ná die celstraf, neem ik aan?
Al zou deze gast 5 jaar krijgen dan loopt hij na zo'n 3 jaar al weer vrolijk in het rond. Dat hij maar liefst al 5 keer eerder in aanraking is gekomen met politie en justitie na agressief rijgedrag en ruzie is wel schokkend. Dat zijn 'slechts' de keren dat hij immers gepakt is en sluit niet uit dat het nog veel vaker is voorgekomen dat hij problemen heeft veroorzaakt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:55 schreef tong80 het volgende:
Vijf keer eerder kwam Van L. in aanraking met politie en justitie na agressief rijgedrag en ruzie met andere verkeersdeelnemers.
Het OM eiste behalve de vijf jaar celstraf zeven jaar rijontzegging. Uitspraak over dertien dagen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)delijk-ongeluk.dhtml
Je hebt gelijk. Wat ben je toch ook slim!quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat ik het licht heb gezien en voortaan een ander soort mening verkondig, wil nog niet zeggen dat ik daarmee het topic verziek. Wat ik inbreng, is namelijk on-topic. En voor een discussie is het altijd wel aardig wanneer er voor- en tegenstanders zijn. Als elk topic begint met een user die zijn mening geeft, gevolgd door 299 reacties die ja en amen zeggen, blijft er weinig discussie over, nietwaar?
Wel vreemd trouwens: mod zijn op een discussieforum en dan (kennelijk) niet snappen wat een discussieforum is.
NB: Sarcasme kan ook een prima discussietechniek zijn. Nu weer on-topic graag...
Dit moet maar 'normaal' gevonden worden en behoeft geen aandacht?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:17 schreef Luigi het volgende:
We gaan nu echt elke matpartij, tik of schop in het nieuws brengen he?.
Ik vind dit nogal sarcastisch van je, sorry...quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:38 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wat ben je toch ook slim!
Ik hoor graag nog even of ik jouw gedachtengoed hiermee op de juiste manier heb omarmd en verwoord...quote:Ik heb mijn leven gebeterd en snap zulke zinnige argumenten nu ook. Vandaar dat ik in deze zaak precies hetzelfde doe: er kan niet worden uitgesloten dat de bestuurder een blackout had. De zaak lijkt me daarmee afgedaan. Een lichte sanctie volstaat prima in deze zaak. Of ben je dat niet met me eens?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit moet maar 'normaal' gevonden worden en behoeft geen aandacht?
...dan, mja. Dan verliest het z'n kracht ook wel een beetje he?quote:Ik snap uberhaubt niet waarom dit soort mensen mogen blijven leven.
Dan wil ik graag antwoord op de vraag of je zo bent geboren, of dat je op latere leeftijd een hersenbeschadiging hebt opgelopen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal sarcastisch van je, sorry...![]()
Ik heb trouwens nog een vraag aan je gesteld waarop ik graag een antwoord zou zien:
[..]
Ik hoor graag nog even of ik jouw gedachtengoed hiermee op de juiste manier heb omarmd en verwoord...
Een tik of schop is toch wel iets anders dan iemand die al herhaaldelijk problemen heeft veroorzaakt en nu schuldig is aan niets minder dan de dood van een 23 jarige.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Maar elke keer doen of de wereld vergaat als er iemand een keer een tik op schop krijgt en dan topics vol reacties als:
[..]
...dan, mja. Dan verliest het z'n kracht ook wel een beetje he?
In de praktijk gaat die erna in.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:02 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Die rijontzegging, die gaat dan in ná die celstraf, neem ik aan? Of gaat dat meteen in (wat wel in overeenstemming zou zijn met ambtelijke logica)?
Wegenverkeerswet 1994, artikel 180quote:7. De termijn van de ontzegging wordt voorts verlengd met de tijd dat de veroordeelde gedurende de ontzegging rechtens zijn vrijheid is ontnomen.
Er is hier wel meer aan de hand dan een tik die uitgedeeld is. Het gaat om een extreem agressieve en onverantwoordelijke automobilist, die op zijn 21-ste iemand doodrijdt en meteen daarna gaat matten met een omstander. Dat is iets anders dan een vechtpartijtje op het schoolplein.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Maar elke keer doen of de wereld vergaat als er iemand een keer een tik op schop krijgt en dan topics vol reacties als:
Natuurlijk is dat een smoes, maar er zijn rechters die erin meegaan. Dat is precies het probleem. Uit het feit dat deze dader al 5 keer eerder met politie en justitie in aanraking is geweest vanwege zijn rijgedrag en bijbehorende agressie (terwijl hij pas 21 is), blijkt wel hoe "effectief" er in het verleden is gestraft.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:31 schreef LXIV het volgende:
" Hij had een black-out vlak voor het ongeluk"
Dat vind ik altijd zo'n foute smoes voor mensen die zich totaal onverantwoordelijk gedragen! Dat was vroeger ook op school, dan haalden ze een 2. Maar ze hadden een black-out dus konden ze er niks aan doen! In werkelijk hadden ze gewoon niet geleerd.
Dat zou ik van mezelf ook vinden als ik het werkelijk meende wat ik zei...quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:48 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dan wil ik graag antwoord op de vraag of je zo bent geboren, of dat je op latere leeftijd een hersenbeschadiging hebt opgelopen.
Ongeacht de afstand weet ik wel zeker dat er is nagemeten .quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk ook niet dat ze het hebben nagemeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |