quote:Op zondag 24 februari 2013 23:44 schreef Mubassie het volgende:
Diezelfde Eskimo heeft voor de aankomende winter een nieuwe jas nodig.
Hij stapt een jassenwinkel binnen en wenkt de verkoper. Dit blijkt een hele behulpzame man, en vraagt zelfs naar de naam van de eskimo. "Ik heet gewoon Eskimo", zegt de eskimo.
"Oh, in dat geval heb ik hier een mooie jas met bontkraag voor je in de aanbieding".
wie weetquote:Op zondag 24 februari 2013 23:45 schreef meneerman het volgende:
[..]![]()
komt er nou een hele eskimoreeks
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:44 schreef Mubassie het volgende:
Diezelfde Eskimo heeft voor de aankomende winter een nieuwe jas nodig.
Hij stapt een jassenwinkel binnen en wenkt de verkoper. Dit blijkt een hele behulpzame man, en vraagt zelfs naar de naam van de eskimo. "Ik heet gewoon Eskimo", zegt de eskimo.
"Oh, in dat geval heb ik hier een mooie jas met bontkraag voor je in de aanbieding".
En met deze grap verdien je eenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 03:38 schreef Shreyas het volgende:
Dus nadat Henk en zijn vrouw van de schrik zijn bekomen, besluiten ze dat ze ondanks alles toch nog een tweede kind willen, want Henk wilt natuurlijk nog steeds een dochter. Alleen ditmaal wil Henk al voor de zwangerschap weten of het kind een jongen of meisje wordt, maar na een echo te hebben bekeken is er nog niets te zien.
Een geruime tijd later, wanneer Henk's vrouw al een buikje heeft, wordt weer een echo gedaan en hoewel er ditmaal meer te zien is, kan Henk het nog steeds niet goed zien. De dokter gelukkig wel: "Nou ik zal het maar zeggen dan, het is XY meneer"
Zegt Henk: "Yes! Eindelijk een meisje!" Zegt de dokter: "XY betekent dat het en jongen is hoor.."
Zegt Henk: "Eeeh oh, ja ik was nooit goed in wiskunde."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, die is wel héél slecht![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:55 schreef LompeHork het volgende:
Wat is het verschil tussen een slager en een bakker?Geniaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, die is wel héél slecht
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:56 schreef Jachtgeweer het volgende:
Hoe noem je een Marokkaan met een hendel in zijn reet?DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ok gedaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ijzersterk, maar ik zou echt de laatste zin weglaten. Dan is hij meteen een eervolle vermelding waard.
Miljaaaaar ik kom er niet uitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:48 schreef najazeg het volgende:
De kinderen in de klas van juf Lien vertellen wat hun vader doet.
Rik zegt: "Mijn vader is politieagent en pakt alle boeven op."
Piet zegt: "Mijn vader is dokter en maakt alle mensen beter."
Harm zegt: "Mijn vader is boer en heeft de tarwe gezajan."
Zegt de juf: "Nee Harm dat heeft hij gewoon gezaaid."
quote:
Ik heb wel een suggestie:quote:
de grap was een soort easter egg waar de juf niet op ingaat omdat zij niet buiten de grap staat, en dus denkt dat Harm het werkwoord zaaien niet goed heeft vervoegd en hem dus verbetertquote:
Sorry, ik dacht dat Mubassie de grap zelf had bedacht maar dat hij niet tevreden was over de clou en toen zichzelf quotte om dat aan te geven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:28 schreef najazeg het volgende:
[..]
de grap was een soort easter egg waar de juf niet op ingaat omdat zij niet buiten de grap staat, en dus denkt dat Harm het werkwoord zaaien niet goed heeft vervoegd en hem dus verbetert
npquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat Mubassie de grap zelf had bedacht maar dat hij niet tevreden was over de clou en toen zichzelf quotte om dat aan te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
En wat vind men van deze grap van mij?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
Jomanda is ergens in een zaal en zit een beetje rond te kijken in de toekomst.
Dan komt Char heel sneaky binnen lopen en laat Jomanda heel erg schrikken.
En zegt: Die had je niet zien aan komen hè?
maar dan begint Char iets vreselijks te ruiken en valt flauw.
Zegt Jomanda terug: Die hoorde jij niet aankomen hè.
ik vind hem wel aardig, maar de clou is misschien een klein beetje plat en ik heb sterkere gezien van jequote:Op woensdag 27 februari 2013 09:42 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
En wat vind men van deze grap van mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |