Bedoel je dan vanaf "Kom op" of vanaf "Zegt Zeus weer" ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De laatste zin weg en hij is helemaal af.![]()
![]()
Vanaf "Kom op [...]"quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:08 schreef najazeg het volgende:
[..]
Bedoel je dan vanaf "Kom op" of vanaf "Zegt Zeus weer" ?
quote:Thanx trouwens![]()
ok dan pas ik hem aanquote:
quote:
Hij is nu inderdaad beter jaquote:
Ja, klopt en die verwijzing snapte ik maar ik vond hem te letterlijk. Hij zou dan iets verstopter moeten zijn vind ik. Maar zoals hij nu is vind ik hem heel goed. Ook dat "Jongen, [...]"quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:59 schreef najazeg het volgende:
[..]
Hij is nu inderdaad beter jaZo'n tweede zin die door iemand gezegd is verzwakt de grap. Dat "Je hart is toch niet van steen" was alleen een grappige verwijzing naar het feit dat als een medusa iemand recht in de ogen keek die persoon in steen veranderde volgens de mythe
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:03 schreef JochemP het volgende:
Henk heeft de rare gewoonte om cola in de vriezer te doen en het dan als ijs op te eten als het bevroren is. Jan ziet dit hem doen en vraagt: "Doe je dat nu vaak?"
Waarop Jan zegt: "Jaja, dat is vaste prik"
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:03 schreef JochemP het volgende:
Henk heeft de rare gewoonte om cola in de vriezer te doen en het dan als ijs op te eten als het bevroren is. Jan ziet dit hem doen en vraagt: "Doe je dat nu vaak?"
Waarop Jan zegt: "Jaja, dat is vaste prik"
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef meneerman het volgende:
Harm werkt als reparateur bij een computerwinkel. Op een dag komt een klant, een wat oudere vrouw, binnen die de dag ervoor een pc had gekocht. "Kan ik u helpen?" vraagt Harm, waarop de oudere vrouw de pc van de dag van tevoren helemaal in barrels op de toonbank legt, de systeemkast is opengescheurd en alle onderdelen hangen er nog maar losjes in. "U zei dat ik als ik thuis was alleen deze computer hoefde aan te sluiten en hem aan moest doen, en dat alles zichzelf vervolgens zou wijzen." zegt de vrouw enigszins bedroefd. Verbaasd kijkt Harm naar de ravage, maar besluit dat hij dit probleem pas in de loop van de volgende week kan gaan bekijken. Hij geeft de vrouw eenzelfde soort computer mee en herhaalt zijn instructies van de vorige dag.
De volgende dag is de vrouw er weer en ja, met haar wederom een ramp, alleen de constructie van de kast is nog over en de onderdelen slepen als een slang achter haar op de grond. "Het is blijkbaar weer mislukt, terwijl ik echt alleen heb geprobeerd om de computer aan te doen." Harm is stomverbaasd maar vanwege de drukte kan hij niets anders doen dan haar eenzelfde pc meegeven en wachten tot hij tot repareren over kan gaan.
Dit proces herhaalt zich nog enkele keren, tot Harm ziet dat hij geen zelfde soort computerkast meer in elkaar kan zetten. Hij loopt naar de vrouw en laat haar de enige andere optie zien die hij tijdelijk aan haar kan afstaan, een minipc. Zegt die vrouw: "Maar met mijn maatje L paste ik al nauwelijks in uw vorige computers!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Q.E.D.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:54 schreef meneerman het volgende:
Vraagt een brandweerman aan de dokter: "Dokter ik heb zo'n branderig gevoel tijdens het plassen!"
Zegt de dokter: "Dan moet u dat ook niet onder werktijd doen."
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:04 schreef meneerman het volgende:
Space-Hitler en Space-Jood willen op vakantie, dus ze springen samen in hun ruimteschip en stijgen op. Als ze in het zwaartekrachtveld van Jupiter (de gasgigant van ons zonnestelsel) komen zegt Space-Jood: "Ik vind het hier intimiderend en niet fijn, geef eens gas."
"Okee!" zegt Space-Hitler, waarna hij eerst een scheet laat en vervolgens Space-Jood zijn ruimteschip uittrapt.
Eerder gewoon niet grappigquote:
Een kippenei moet je eerst koken voor je hem opeet?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef meneerman het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een kippenei en een babyhoofdje?
wat vond je er niet goed aan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:13 schreef JochemP het volgende:
[..]
Eerder gewoon niet grappig
[..]
Een kippenei moet je eerst koken voor je hem opeet?
Beetje plat en grappen over de oorlog zijn te makkelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:15 schreef meneerman het volgende:
[..]
wat vond je er niet goed aan?
het is immers slechte zelfbedachte grappen
oh en ik weet er geen antwoord op, maar ik vond jouw antwoord stiekem wel vermakelijk
Dank, ik dacht er met het spacethema nog een leuke draai aan te geven, maar al doende leert men tochquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:16 schreef JochemP het volgende:
[..]
Beetje plat en grappen over de oorlog zijn te makkelijkMaar las net pas je eerdere grappen en je begint het wel al door te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |