* Mompelt iets over een laatste zin...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:11 schreef najazeg het volgende:
Een depressief iemand jammert "was ik maar dood."
Een voorbijganger zegt: "Ben je dood, dan krijg je op de plank geen brood."
Dus die depressieve zegt: "Probeer je wijs over te komen of zo."
Zegt die voorbijganger: "Nee hoor, ben gewoon melig."
ik zou het nog op een slechte zelfbedachte na-grap kunnen gooien maar je zult wel gelijk hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
* Mompelt iets over een laatste zin...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk. Hij komt in de volgende OP maar zonder spoiler tags, want anders gaat het mis met de OP.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:28 schreef JochemP het volgende:
Hoe noem je de vriend van een waardetransportwagen?
Niet grappig, ontoepasselijk, en niet zelfbedacht. Ga dus maar weer weg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:50 schreef -CRASH- het volgende:
Zitten 2 vliegen op een drol en eten ervan.
1 vlieg laat een scheet...
Zegt de ander...moet dat nou terwijl ik eet
Na jouwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:52 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Niet grappig, ontoepasselijk, en niet zelfbedacht. Ga dus maar weer weg.
Mijn wat?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
Het is het jaar 2145. Nasa heeft een ruimteschip gebouwd waarmee ze naar Saturnus kunnen vliegen. Ze willen zien of er toevallig leven is. Dus er vliegen drie astronauten naartoe. En ja hoor, er blijkt inderdaad leven te zijn. Het valt de astronauten op dat de bewoners van Saturnus er hetzelfde uitzien als de mensen op aarde. Vanachter een rots slaan ze ze gade. Wat kenmerkend lijkt te zijn voor de Saturnezen is dat ze voordat ze iets zeggen eerst wat helium inademen uit een soort spuitbus die ze bij zich hebben. Na dagen van observeren en aantekeningen maken zien ze dat een van de Saturnezen iets zegt zonder dat hij eerst helium heeft ingeademd.
Vervolgens zeggen een paar van die Saturnezen lachend: "Wat klinkt jouw stem opeens gek joh!"
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk. Hij komt in de volgende OP maar zonder spoiler tags, want anders gaat het mis met de OP.
In de OP gebruik ik al spoiler tags aan het begin van elk onderdeel. Als ik een grap plaats waarin spoiler tags staan, raakt FOK! in de war, want dan staan er twee spoiler tags 'openen' zonder een spoiler tags 'sluiten' ertussen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:48 schreef SpecialK het volgende:
huhuhuh wat krijg je als je een man met een vrouw kruist... EEN EICEL!!! HAHAH
- Wat?
Neeneneee een bevruchte eicel..
- Dat zei je niet
Oh.. dus...
- Ja... stiltemomentje...
Oke dus...eh...
- Ik zei stiltemomentje. Bek houden.
Sorry meneer.
Vind je het goed als ik de laatste zin weglaat wanneer ik de OP van het volgende topic post?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik zou het nog op een slechte zelfbedachte na-grap kunnen gooien maar je zult wel gelijk hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |