Hé, een neger hahaha.quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:31 schreef Kyubey het volgende:
Je weet dat er niemand is die op Ludo haat? Dat Bing het massale haatobject is samen met Nina, Lucas, Maxime, Aysen, Sjors, et cetera?
[ afbeelding ]
Daar sta je van te kijken he?
Jonge die gast is donkerder dan een blank iemandquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:55 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij speelt een neger. Lol niet weten dat het acteurs zijn
Ludoquote:Op donderdag 14 februari 2013 06:35 schreef Pharkus het volgende:
Ik haat heel die serie behalve Ludo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Hij moet gewoon met die duckface van Lorena palen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo moet maar eens aan een nieuwe vrouw.
Midlife crissis en dan die lekkere blonde voor er bijnemen.
Ja die is lekker.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:51 schreef zovty het volgende:
Lorena. Hij kan beter dat hoofddoekop/af popje pakken.
Kennis over gtst hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:45 schreef zovty het volgende:
Terechte klacht, en het zou onderhand eens tijd worden dat Janine gewoon eens doet wat Ludo zegt. Door dat eigenwijze dwarse gedoe zitten ze nu in deze crisis.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:44 schreef MichaelScott het volgende:
Jammer dat zijn vrouw nu gerimpeld is.Meid, ga je over haar klagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe even normaal zij is nog steeds prachtig.
Verder GTST
TS![]()
Ludode user dan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Vervang url door imgquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:33 schreef Duzzy het volgende:
Mijn immens baze koffie lurker![]()
http://imageshack.us/photo/my-images/844/77495341194510889139310.jpg/ (copy/paste deze link)
Klacht: Ik kan geen feauteaux uploaden en doorlinken...![]()
Toen onze stemmetjes nog als die van een castraat klonken, waren er volgens mij best veel jongens die deze serie keken. Niet dat dat openlijk werd besproken, want dat zou publieke vernedering betekenen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:08 schreef sinepedraap het volgende:
Het voelt echt alsof ik er niet bij hoor.
Moet je echt GTST kijken?
Heb het pas 1 keer gezien
Nou, hij heeft onlangs nog wel ff iemand laten verdwijnen! Misschien is die wel dood! (mijn vriendin kijkt en soms kijk ik per ongeluk mee en doe ik hard mijn best om het niet leuk te vinden! Soms lukt hetquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:32 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer vermoord hij nog eens iemand
Niet weten dat Ludo van binnen een goed hart heeft maar gewoon een ras-Machiavellist is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:46 schreef LethalNinja het volgende:
ziet er wel uit als een BAWS, maar hij chanteert en manipuleert toch ook? Wat klappen zouden hem goed doen
Geen idee hoe die van binnen is, boeiendquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Niet weten dat Ludo van binnen een goed hart heeft maar gewoon een ras-Machiavellist is.
Gewoon iemand die familie en geld heel erg belangrijk vindt, zo kan je het beter omschrijven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:50 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Geen idee hoe die van binnen is, boeiendgewoon een slechterik toch?
Sjors is lekker. En Gigi ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:31 schreef Kyubey het volgende:
Je weet dat er niemand is die op Ludo haat? Dat Bing het massale haatobject is samen met Nina, Lucas, Maxime, Aysen, Sjors, et cetera?
[ afbeelding ]
Daar sta je van te kijken he?
Zeg dan gewoon Inge. Gigi heet toch geen Gigi in de serie?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sjors is lekker. En Gigi ook.
Geen idee, vandaar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon Inge. Gigi heet toch geen Gigi in de serie?
is dat die lekkere vrouw?quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Naast die vrouw van hem ook de enige personage van GTST waar ik bekend mee ben.
Volgens mij is hij al jaren samen met Jeanine hoor in het echt naast de serie zeg maarquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo zijn echte liefde was zijn huishoudster helaas is ze niet meer onder ons
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:12 schreef LudoSanders het volgende:
Je zegt wel dat het niet over mij gaat, maar dit klinkt mij allemaal toch vrij bekend in de oren.
#teamJanine blijf bij haar Ludoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:12 schreef LudoSanders het volgende:
Je zegt wel dat het niet over mij gaat, maar dit klinkt mij allemaal toch vrij bekend in de oren.
Zo lang zij knapper blijft worden naarmate de jaren verstrijken zou ik wel een achterlijk rund zijn en blijf ik aan haar zijde. Nouja, mag ze in mijn schaduw blijven staan.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 06:35 schreef Pharkus het volgende:
Ik haat heel die serie behalve Ludo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |