Na al besteld? Kan je toch beter wachten tot 15 maart (aanvragen kan tot 23 maart). Dan begint het seizoen pas.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef JohnB52 het volgende:
Zo, Sport1 maar besteld.
Nu de eerste 3 maanden voor 5 euro, daarna 13,71 per maand
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag hoorde ik op Studio Brussel een interview met een jonge coureur die opgenomen wordt in het jongerenprogramma van McLaren, een vlaamse jongen.
Hij heet StoffelNiet echt een snelle naam....
stoffel vandoornequote:Op woensdag 20 februari 2013 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag hoorde ik op Studio Brussel een interview met een jonge coureur die opgenomen wordt in het jongerenprogramma van McLaren, een vlaamse jongen.
Hij heet StoffelNiet echt een snelle naam....
Dit is ook mijn planquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:43 schreef RJD het volgende:
[..]
Na al besteld? Kan je toch beter wachten tot 15 maart (aanvragen kan tot 23 maart). Dan begint het seizoen pas.
Of kan je een ingangsdatum opgeven?
Ik zit er ook over te denken om Sport1 tijdens de proefperiode aan te vragen. Op zich is 3 maanden voor 5 euro per maand een leuke aanbieding. Op tijd opzeggen en dan kan je mooi Sport1 zien van 15 maart tot 15 juni (= 7 races).
Gaat Robin Frijns achterna. Hij werd kampioen in de WSR Formule Renault 2.0 en gaat nu WSR Formule Renault 3.5 rijden voor hetzelfde team (Fortec) waar Robin voor reed.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:19 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
stoffel vandoorne
moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit van gehoord heb
Dan hebben ze je voorgelogen want hij geldt t/m 23 maart:quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:05 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben gister gebeld door Ziggo met dit zelfde aanbod. De 3 maanden voor 5,- actie is geldig tot eind deze maand.
heeft bbc geen live radio commentaar tijdens de race?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:21 schreef THEFXR het volgende:
is het ook mogelijk om engels commentaar te krijgen via inet en dan de duitse rtl op te zetten?
Dat is mooi... maar dan moet je het wel verstaan dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:22 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
heeft bbc geen live radio commentaar tijdens de race?
al moet ik zeggen dat de duitsers qua commentaar zeker niet onder doen voor de bbc
truequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is mooi... maar dan moet je het wel verstaan dus
Als je het al kan vinden; zie het dan nog maar eens sync te krijgen...quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:21 schreef THEFXR het volgende:
is het ook mogelijk om engels commentaar te krijgen via inet en dan de duitse rtl op te zetten?
Ze twijfelen nog tussen Jack Plooij, Victor Brand of Ruud Terwijden....quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als je het al kan vinden; zie het dan nog maar eens sync te krijgen...
edit: Sport1 hier trouwens, had dat abo al, goede reden om er mee door te gaan. Is het trouwens al bekend wie Sport1 in het commentaar hokje gaat zetten? Zeg ajb dat O. Mol niet 1 van de gegadigden is?![]()
Ik vrees dat ze die laatste ondertussen uit het verzorgingstehuis moeten rijden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ze twijfelen nog tussen Jack Plooij, Victor Brand of Ruud Terwijden....
Gaan die commentatoren voor F1 ook naar de baan toe? Bij sport1-voetbal doen ze namelijk net alsof ze in het stadion zitten maar in werkelijkheid doen ze verslag vanuit een studio in Hilversum.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
edit: Sport1 hier trouwens, had dat abo al, goede reden om er mee door te gaan. Is het trouwens al bekend wie Sport1 in het commentaar hokje gaat zetten? Zeg ajb dat O. Mol niet 1 van de gegadigden is?![]()
Pure speculatie:quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:14 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Gaan die commentatoren voor F1 ook naar de baan toe? Bij sport1-voetbal doen ze namelijk net alsof ze in het stadion zitten maar in werkelijkheid doen ze verslag vanuit een studio in Hilversum.
vanuit een bezemkast zelfsquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:14 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Gaan die commentatoren voor F1 ook naar de baan toe? Bij sport1-voetbal doen ze namelijk net alsof ze in het stadion zitten maar in werkelijkheid doen ze verslag vanuit een studio in Hilversum.
Ik denk ook aan een constructie zoals dit.quote:
Hehequote:Op woensdag 20 februari 2013 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vanuit een bezemkast zelfs
Zaterdag 2 maart wordt alles bekend gemaakt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |