abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123234771
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Heb alvast wat vragen om te stellen voor je ;)

1. Kunnen we ook het Britse Sky1 commentaar horen?
2. Is een race zonder Sport1 abonnement ook live on-demand te zien via UPC/Ziggo?
3. Is een race zonder Sport1 abonnemen ook live on-demand te zien via de Sport1 website?
Dit staat op de site van Sport1
"De Formule 1 is de komende drie seizoenen te zien op Sport1. Naast de race in HD zijn ook alle vrije- en kwalificatietrainingen live te volgen. Daarnaast maakt Sport1 op de meeste racedagen meerdere feeds beschikbaar op de diverse Sport1 kanalen, zodat de kijker zelf kan bepalen vanuit welk gezichtspunt hij of zij wil kijken. Een kijkje nemen in de pitstraat, meerijden met van der Garde of Vettel of gewoon de race volgen. Het is allemaal mogelijk. Uiteraard is de Formule 1 ook via de site van Sport1 te bekijken en worden de kwalificaties en races pay-per-view beschikbaar gemaakt via de platformen van UPC, Ziggo en KPN."
pi_123235443
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 10:52 schreef nils7 het volgende:

[..]

Is dat niet met Coronel?
Ja. Samen met Coronel. Maar in t begin hoor je van Dam.

Ik gok er op dat Mol vanaf grandprixradio.com/nl zijn commentaar online gaat gooien. Al dan niet betaald :-)
pi_123236508
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 11:05 schreef King_Merc het volgende:
Pastor Maldonado is zeer te spreken over de nieuwe FW35. 'De nieuwe auto is compleet anders, maar beter dan zijn voorgangers waar ik mee reed.'
Williams presenteerde aan het begin van deze week pas het wapen voor 2013, waarna het meteen het circuit op werd gestuurd. Al snel kon het team bezig met lange runs en racesimulaties. Het is voor de Venezolaanse Maldonado de derde Williams waar hij als racecoureur in mag plaatsnemen.

"Ik ben zeer tevreden over de betrouwbaarheid van de wagen", vertelt de enkelvoudig racewinnaar. "De auto is compleet nieuw, maar toch hebben we heel veel ronden kunnen rijden zonder noemenswaardige problemen. Dat stemt mij en het team zeer tevreden. Na een matige FW33 en een al betere FW34, zou dit wel eens het neusje van de zalm kunnen zijn".

De Williams bleek tijdens de racesimulaties minder pitstops nodig te hebben dan de concurrentie, wat er op duidt dat het met het bandenmanagement wel goed zit. Maldonado: "Dat heeft ons ook verrast. We hadden gerekend op meer stops. Natuurlijk proberen ook wij zuinig om te gaan met onze banden, net zoals de andere teams. Je moet ook wel, zodra je serieus gaf geeft, gaan je banden er meteen aan. Maar dat is voor iedereen hetzelfde."

Teamgenoot Valtteri Bottas houdt zich wat betreft de prestaties iets meer op de vlakte: "We liggen prima op schema met onze voorbereidingen, maar het is nog heel moeilijk om te voorspellen waar we precies staan. Er valt in mijn ogen nog heel veel uit de auto te halen en dat is iets om positief over te zijn. Met name de balans kan nog wat beter, zeker op de momenten dat we met lege tanks rijden."

Bron formule1 .nl

Hmm zou me niet verbazen als williams begin van het jaar een aantal races kan winnen :D, aangezien hun bandenmanagement heel erg goed is, misschien zijn ze dan wel 1 seconde langzamer dan de top, als je 1 of misschien zelfs 2 pitstops minder hoeft te maken, dan wordt dat weer flink gecompenseerd :D
Er is nog weinig over te zeggen, aangezien de temperaturen in Barcelona erg laag waren en de slijtage daar sterk afhankelijk van is. Misschien fikt de Williams zijn banden er juist vanaf als het wat warmer wordt (Lotus deed het vorig jaar dan bijvoorbeeld weer beter als het warmer werd).
pi_123236954
Wel netjes van Olav dat hij keurig op de tweets reageert. Doet hij goed.
pi_123236992
Dus via UPC kun je F1 op Sport1 kijken met pay per view? Dat zou wel ideaal zijn. Dan kun je de helft van de wedstrijden gewoon op de BBC kijken en hoef je alleen voor de overige te betalen en het met mindere kwaliteit van commentaar te doen.
pi_123237675
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 11:14 schreef Breaker.Faker het volgende:

[..]

Dit staat op de site van Sport1
"De Formule 1 is de komende drie seizoenen te zien op Sport1. Naast de race in HD zijn ook alle vrije- en kwalificatietrainingen live te volgen. Daarnaast maakt Sport1 op de meeste racedagen meerdere feeds beschikbaar op de diverse Sport1 kanalen, zodat de kijker zelf kan bepalen vanuit welk gezichtspunt hij of zij wil kijken. Een kijkje nemen in de pitstraat, meerijden met van der Garde of Vettel of gewoon de race volgen. Het is allemaal mogelijk. Uiteraard is de Formule 1 ook via de site van Sport1 te bekijken en worden de kwalificaties en races pay-per-view beschikbaar gemaakt via de platformen van UPC, Ziggo en KPN."
Ja dat heb ik gelezen. Vandaar dat ik specifiek vraag naar live pay-per-view. Want het zou net zo goed kunnen betekenen dat je ze alleen tegen betaling kunt terugzien.

Bovendien staat er niet dat je geen abonnement nodig hebt om F1 via de website te bekijken.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_123242128
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 11:47 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ik gok er op dat Mol vanaf grandprixradio.com/nl zijn commentaar online gaat gooien. Al dan niet betaald :-)
Grandprixradio is wel in onderhandeling met FOM, getuige onderstaande tweet:

grandprixradio twitterde op donderdag 21-02-2013 om 10:07:57 Goed nieuws: we zijn in onderhandeling met FOM ( F1 management) over de online radiorechten voor Grandprixradio. zou top zijn als het lukt reageer retweet
  zaterdag 23 februari 2013 @ 17:45:16 #283
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_123246313
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:37 schreef King_Merc het volgende:
Nice prijsvraag gewonnen, en ben uitgenodigd bij die launch party van sport 1 :D
Ik heb ook twee kaarten gewonnen. Wint niet iedereen dat gewoon :P?
En wat kunnen we precies verwachten? Ik weet niet of ik helemaal vanuit Groningen die kant op ga voor een glas champagne ;-)
Please, make yourself uncomfortable.
pi_123246510
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:45 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Ik heb ook twee kaarten gewonnen. Wint niet iedereen dat gewoon :P?
En wat kunnen we precies verwachten? Ik weet niet of ik helemaal vanuit Groningen die kant op ga voor een glas champagne ;-)
niet iedereen, want ik heb niks gewonnen ;(
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:17:44 #285
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_123247314
Ik heb een E-ticket voor 2 personen. Als iemand ze wil overnemen stuur maar even een PB-tje
pi_123251345
Tot nu toe heb ik alleen Ferrari gezien die op de achterkant van de wing-endplates flaps hebben over de gehele lengte van de wing-endplate. Waarschijnlijk is dit manoeuvreren op het randje van de regelgeving en restricties.

edit:
  zaterdag 23 februari 2013 @ 20:31:52 #287
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_123252769
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef LWD-Godius het volgende:
Tot nu toe heb ik alleen Ferrari gezien die op de achterkant van de wing-endplates flaps hebben over de gehele lengte van de wing-endplate. Waarschijnlijk is dit manoeuvreren op het randje van de regelgeving en restricties.

edit:

En niet zo'n beetje flaps ook !
pi_123254181
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef LWD-Godius het volgende:

edit:
[ afbeelding ]
Prachtig, zo hoort F1 te zijn, elke keer weer op zoek naar de gaatjes in het netten van de FIA-wetten. Hopelijk word het gelegaliseerd ^O^
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 februari 2013 @ 21:08:41 #289
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_123254472
precies. Het zoveel mogelijk oprekken van de regels :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_123262010
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:52 schreef Breaker.Faker het volgende:
Echt jammer dat Olav Mol het niet meer doet. Hij heeft het altijd goed gedaan.
Oke de laatste jaren niet maar dat komt meer door de situatie van RTL7 dat hij niet meer op locatie was meer in de studio.
Ronald van Dam met Olav Mol had een goede communicatie geweest.

Ik ben benieuwd wie de interviews gaat doen van de rijders en wie eventueel verslag gaat doen uit de pit.

Ik weet niet of je hier vrolijk van wordt.
''Daar gaat ie'' :D
pi_123262147
Heeft iemand enig idee of de online dienst van Sky een beetje ok is? Dat SkyGo? Ik weet dat je in de UK moet zitten, maar daar ga ik wel wat op verzinnen denk ik. ;)
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
  zondag 24 februari 2013 @ 09:39:47 #292
34586 kepler
No bounce, no play
pi_123267364
Crash gisteren bij NASCAR:

http://m.youtube.com/watch?v=AC-IFpUuPN4

http://m.youtube.com/watch?v=fnHRCeUcDL4

Geen doden zover ik weet, wel aantal zwaar gewonden...
The line is a dot to you!
pi_123268371
28 in het publiek en 1 coureur naar het ziekenhuis dacht ik :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_123271255
http://www.telegraaf.nl/b(...)_crash_Nascar__.html

Hier is het beter te zien. Ook vanaf de tribune.
Ik heb deze race half gezien. Jammer dat ik de laatste ronde niet heb meegemaakt. Dat leuk zo crach te zien maar niet als er gewonden zijn gevallen. Ik moest gisteren avond kiezen tussen Najib of Nascar.

Nascar is te volgen op Motors TV. Zaterdag is de 2de race op Phoenix. Jammer dat Motors TV niet in HD is.
pi_123286355
Compleet wiel het publiek in; dat had ik nog niet gezien op de eerdere beelden :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 24 februari 2013 @ 17:35:42 #296
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123286988
je ziet dus nu goed, dat die hekken een valse vorm van veiligheid zijn.
  zondag 24 februari 2013 @ 20:12:11 #297
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_123295014
Ooit willen weten wat de lengte en het gewicht van de coureurs tov elkaar? Aub :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_123295331
massa is een dwerg :o
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 24 februari 2013 @ 20:19:21 #299
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_123295492
Vettel weegt toch geen 58KG?
Dat vind ik moeilijk te geloven...
  zondag 24 februari 2013 @ 20:23:20 #300
131800 Tarado
capô de fusca