abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123212485
Leg eens uit? Kan dat nu ook al dan?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 17:40:03 #252
131800 Tarado
capô de fusca
pi_123212638
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:35 schreef JohnB52 het volgende:
Leg eens uit? Kan dat nu ook al dan?
Ja bij Premier League voetbal kan je bijvoorbeeld als je op de i van je afstandsbediening drukt de "soundtrack" wijzigen naar origineel en krijg je het Sky commentaar. Dit is bij UPC maar ik neem aan dat ook anderen dit hebben.
pi_123212665
Cool.

We zullen t over 3 weken wel merken!
pi_123213743
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:19 schreef JohnB52 het volgende:
Iedereen blij dat Olav weg is zo te horen?

Ben benieuwd naar jullie commentaar na de eerste vrije training :-)
Ik niet. Ik vind het wel jammer. Zeker als Sport1 er een flink budget tegenaan gooit en met meerdere mensen op lokatie gaat zitten straks. Dat was prima te doen toen Olav dat ook nog deed.

Laatste tijd in zn uppie was natuurlijk wel minder, maarja, wat wil je als je maar alleen bent.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_123213891
quote:

Olav vond ik wel oke.
జ్ఞ‌ా
pi_123214063
quote:

Ik kijk zelf bijna nooit meer met Nederlands commentaar, maar ik denk ook dat dat best nog eens tegen kan vallen inderdaad.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 22 februari 2013 @ 18:44:58 #257
39237 crew  H_T
2733
pi_123214928
Ik vind het jammer dat Olav het niet langer doet, maar het zat er wel een beetje aan te komen. Anders was hij al lang en breed voorgesteld namelijk.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_123216203
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja bij Premier League voetbal kan je bijvoorbeeld als je op de i van je afstandsbediening drukt de "soundtrack" wijzigen naar origineel en krijg je het Sky commentaar. Dit is bij UPC maar ik neem aan dat ook anderen dit hebben.
Als ze dat bij de F1 ook doen neem ik een abo. Of in elk geval zo'n proefabo voor ¤ 5 per maand >:).
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_123217053

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2013 19:43:26 ]
pi_123217570
Echt jammer dat Olav Mol het niet meer doet. Hij heeft het altijd goed gedaan.
Oke de laatste jaren niet maar dat komt meer door de situatie van RTL7 dat hij niet meer op locatie was meer in de studio.
Ronald van Dam met Olav Mol had een goede communicatie geweest.

Ik ben benieuwd wie de interviews gaat doen van de rijders en wie eventueel verslag gaat doen uit de pit.

Ik weet niet of je hier vrolijk van wordt.
pi_123218196
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:52 schreef Breaker.Faker het volgende:
Echt jammer dat Olav Mol het niet meer doet. Hij heeft het altijd goed gedaan.
Oke de laatste jaren niet maar dat komt meer door de situatie van RTL7 dat hij niet meer op locatie was meer in de studio.
Ronald van Dam met Olav Mol had een goede communicatie geweest.

Ik ben benieuwd wie de interviews gaat doen van de rijders en wie eventueel verslag gaat doen uit de pit.

Ik weet niet of je hier vrolijk van wordt.
Mol heeft de boel jaren opgelicht met verstappen en huubie, met hun raceblad
pi_123218616
Leg is uit hoe dan?
pi_123219126
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:14 schreef Breaker.Faker het volgende:
Leg is uit hoe dan?
door jos meer snelheid en snelle ronde toe te dichten terwijl dat het niet zo was
dan ook nog dat blad racereport waar hij werd opgehemeld als de volgende champ
pi_123219710
EricDJong twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 09:16:53 @Olav_Mol kut dat van dam de f1 gaat verslaan. #sport1 abo maar weer opzeggen, ga wel via de duitser kijken.. reageer retweet
Olav_Mol twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 09:19:00 @EricDJong niet te vroeg balen. het kan allemaal nog meevallen. meer kan ik ff niet zeggen reageer retweet
Dus er is nog hoop. Ik vindt het raar dat er niets in staat op sport1 ik zie het alleen op http://www.gpupdate.net/n(...)-sport1-en-veronica/ staan.
gpupdate roept wel is meer dingen die niet waar zijn.
pi_123222388
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:36 schreef Breaker.Faker het volgende:
EricDJong twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 09:16:53 @Olav_Mol kut dat van dam de f1 gaat verslaan. #sport1 abo maar weer opzeggen, ga wel via de duitser kijken.. reageer retweet
Olav_Mol twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 09:19:00 @EricDJong niet te vroeg balen. het kan allemaal nog meevallen. meer kan ik ff niet zeggen reageer retweet
Dus er is nog hoop. Ik vindt het raar dat er niets in staat op sport1 ik zie het alleen op http://www.gpupdate.net/n(...)-sport1-en-veronica/ staan.
gpupdate roept wel is meer dingen die niet waar zijn.
Het staat ook op de persoonlijke site van Van Dam. http://www.ronaldvandam.com

Ik zou trouwens liever Van Damme als commentator hebben :D.
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_123225416
Jean Claude???? :o
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_123225643
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:23 schreef vosss het volgende:
Jean Claude???? :o
Die ja.
pi_123227403
Ik vind het wel jammer om Olav niet meer te horen. Ik zal zijn enthousiasme wel gaan missen.
pi_123228438
Nice prijsvraag gewonnen, en ben uitgenodigd bij die launch party van sport 1 :D
pi_123228863
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:37 schreef King_Merc het volgende:
Nice prijsvraag gewonnen, en ben uitgenodigd bij die launch party van sport 1 :D
Gefeliciteerd! Heb alvast wat vragen om te stellen voor je ;)

1. Kunnen we ook het Britse Sky1 commentaar horen?
2. Is een race zonder Sport1 abonnement ook live on-demand te zien via UPC/Ziggo?
3. Is een race zonder Sport1 abonnemen ook live on-demand te zien via de Sport1 website?
  zaterdag 23 februari 2013 @ 01:47:57 #271
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_123231877
quote:
Ik wel. 14.gif
Ken de kerel niet die nu in z'n plaats komt. Maar ergens in Nederland moet toch een in potentie goede commentator rondlopen.
pi_123233467
Check t filmpje wat in dit topic staat maar. En geniet van zn commentaar :-)
  zaterdag 23 februari 2013 @ 10:52:20 #273
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_123234422
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 09:33 schreef JohnB52 het volgende:
Check t filmpje wat in dit topic staat maar. En geniet van zn commentaar :-)
Is dat niet met Coronel?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_123234627
Pastor Maldonado is zeer te spreken over de nieuwe FW35. 'De nieuwe auto is compleet anders, maar beter dan zijn voorgangers waar ik mee reed.'
Williams presenteerde aan het begin van deze week pas het wapen voor 2013, waarna het meteen het circuit op werd gestuurd. Al snel kon het team bezig met lange runs en racesimulaties. Het is voor de Venezolaanse Maldonado de derde Williams waar hij als racecoureur in mag plaatsnemen.

"Ik ben zeer tevreden over de betrouwbaarheid van de wagen", vertelt de enkelvoudig racewinnaar. "De auto is compleet nieuw, maar toch hebben we heel veel ronden kunnen rijden zonder noemenswaardige problemen. Dat stemt mij en het team zeer tevreden. Na een matige FW33 en een al betere FW34, zou dit wel eens het neusje van de zalm kunnen zijn".

De Williams bleek tijdens de racesimulaties minder pitstops nodig te hebben dan de concurrentie, wat er op duidt dat het met het bandenmanagement wel goed zit. Maldonado: "Dat heeft ons ook verrast. We hadden gerekend op meer stops. Natuurlijk proberen ook wij zuinig om te gaan met onze banden, net zoals de andere teams. Je moet ook wel, zodra je serieus gaf geeft, gaan je banden er meteen aan. Maar dat is voor iedereen hetzelfde."

Teamgenoot Valtteri Bottas houdt zich wat betreft de prestaties iets meer op de vlakte: "We liggen prima op schema met onze voorbereidingen, maar het is nog heel moeilijk om te voorspellen waar we precies staan. Er valt in mijn ogen nog heel veel uit de auto te halen en dat is iets om positief over te zijn. Met name de balans kan nog wat beter, zeker op de momenten dat we met lege tanks rijden."

Bron formule1 .nl

Hmm zou me niet verbazen als williams begin van het jaar een aantal races kan winnen :D, aangezien hun bandenmanagement heel erg goed is, misschien zijn ze dan wel 1 seconde langzamer dan de top, als je 1 of misschien zelfs 2 pitstops minder hoeft te maken, dan wordt dat weer flink gecompenseerd :D
  zaterdag 23 februari 2013 @ 11:07:54 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_123234681
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 11:05 schreef King_Merc het volgende:
Pastor Maldonado is zeer te spreken over de nieuwe FW35. 'De nieuwe auto is compleet anders, maar beter dan zijn voorgangers waar ik mee reed.'
Williams presenteerde aan het begin van deze week pas het wapen voor 2013, waarna het meteen het circuit op werd gestuurd. Al snel kon het team bezig met lange runs en racesimulaties. Het is voor de Venezolaanse Maldonado de derde Williams waar hij als racecoureur in mag plaatsnemen.

"Ik ben zeer tevreden over de betrouwbaarheid van de wagen", vertelt de enkelvoudig racewinnaar. "De auto is compleet nieuw, maar toch hebben we heel veel ronden kunnen rijden zonder noemenswaardige problemen. Dat stemt mij en het team zeer tevreden. Na een matige FW33 en een al betere FW34, zou dit wel eens het neusje van de zalm kunnen zijn".

De Williams bleek tijdens de racesimulaties minder pitstops nodig te hebben dan de concurrentie, wat er op duidt dat het met het bandenmanagement wel goed zit. Maldonado: "Dat heeft ons ook verrast. We hadden gerekend op meer stops. Natuurlijk proberen ook wij zuinig om te gaan met onze banden, net zoals de andere teams. Je moet ook wel, zodra je serieus gaf geeft, gaan je banden er meteen aan. Maar dat is voor iedereen hetzelfde."

Teamgenoot Valtteri Bottas houdt zich wat betreft de prestaties iets meer op de vlakte: "We liggen prima op schema met onze voorbereidingen, maar het is nog heel moeilijk om te voorspellen waar we precies staan. Er valt in mijn ogen nog heel veel uit de auto te halen en dat is iets om positief over te zijn. Met name de balans kan nog wat beter, zeker op de momenten dat we met lege tanks rijden."

Bron formule1 .nl

Hmm zou me niet verbazen als williams begin van het jaar een aantal races kan winnen :D, aangezien hun bandenmanagement heel erg goed is, misschien zijn ze dan wel 1 seconde langzamer dan de top, als je 1 of misschien zelfs 2 pitstops minder hoeft te maken, dan wordt dat weer flink gecompenseerd :D
1 pitstop minder wordt al moeilijk in de meeste races maar 2, ik moet het nog zien, al gun ik Williams het wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')