Nou Spa smaakt wel degelijk anders dan kraanwater. Sourcy en Bar Le Duc is gewoon kraanwater uit Utrecht.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
In een restaurant is wat anders maar er zijn serieus mensen die geen kraanwater drinken en in de supermarkt pakken Bar Le Duc of flessen Spa inslaan
Ja maar waarom zou je flessen Spa kopen voor thuis? Dat is gewoon dikke onzin.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nou Spa smaakt wel degelijk anders dan kraanwater. Sourcy en Bar Le Duc is gewoon kraanwater uit Utrecht.
Een beugel en een kleine popcorn: ¤5,96 (inclusief korting dus). Tja doe het ook niet te vaak (lees als in zelden).quote:Op zondag 17 februari 2013 13:43 schreef Deezertje het volgende:
Ik koop sowieso nooit wat bij de bioscoop (nog nooit!). Zag van de week een prijslijst hangen, is dat inclusief of exclusief de PUC-korting? Schandalige prijzen, zelfs als er nog 10-25% afgaat...
medium popcorn + fris a 5,30 (incl 10% korting): heel af en toe is dat prima te doenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef tcr het volgende:
[..]
Een beugel en een kleine popcorn: ¤5,96 (inclusief korting dus). Tja doe het ook niet te vaak (lees als in zelden).
Silver Linings Playbook was donderdagavond bij wijze van valentijnsvoorstelling.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef Deezertje het volgende:
Zou Silver Linnings Playbook nog in voorpremiere gaan komende week? Nu nog vakantie...
Snap het sowieso niet waarom die voorpremieres altijd vrijdag- of zaterdagnacht zijn, dan kan ik nooit. Plan hem om 19:00 uur in en de zaal zit waarschijnlijk nog vol ook..
zalen zitten meestal toch wel vol volgens mijquote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef Deezertje het volgende:
Zou Silver Linnings Playbook nog in voorpremiere gaan komende week? Nu nog vakantie...
Snap het sowieso niet waarom die voorpremieres altijd vrijdag- of zaterdagnacht zijn, dan kan ik nooit. Plan hem om 19:00 uur in en de zaal zit waarschijnlijk nog vol ook..
Aldus de Pathé facebook....quote:De best bezochte films van dit weekend:
1. A Good Day to Die Hard
2. Verliefd op Ibiza
3. Ushi Must Marry
Ik ook niet, maar je moet je wel bedenken dat mensen in het weekend altijd naar nieuwe films gaan. Ik ga dalijk ook naar Ushi must marry. Als ik geen PuC had was ik waarschijnlijk niet gegaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:47 schreef bigbass het volgende:
[..]
Aldus de Pathé facebook....
De nr 1 kan ik me helemaal in vinden, maar seriously, nummer 2 en 3....
Sterkte !quote:Op maandag 18 februari 2013 10:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je moet je wel bedenken dat mensen in het weekend altijd naar nieuwe films gaan. Ik ga dalijk ook naar Ushi must marry. Als ik geen PuC had was ik waarschijnlijk niet gegaan.
Die Hard?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Mijn god, ik neem alles terug. Wat een slechte film, ik heb het niet uitgehouden tot het einde
Ook erg veel sterkte, slechtste film in de afgelopen tijdquote:Op maandag 18 februari 2013 13:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ga zo denk ik naar A Haunted House, wens me maar sterkte
Wel veel dramatisch slechte releases laatste twee weken valt me opquote:Op maandag 18 februari 2013 13:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ook erg veel sterkte, slechtste film in de afgelopen tijdUSA productie dan he.
Kijk dan thuis een bluray ofzoquote:Op maandag 18 februari 2013 13:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ga zo denk ik naar A Haunted House, wens me maar sterkte
Told yaquote:Op maandag 18 februari 2013 13:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Mijn god, ik neem alles terug. Wat een slechte film, ik heb het niet uitgehouden tot het einde
Planning is op Movie 43 perfect voor mequote:Op maandag 18 februari 2013 19:09 schreef Deezertje het volgende:
Heb ik een keer vakantie... wat een kut planning weer komende week!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahoučte.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
A Haunted House: wat een film, wat een humor, een woord GEWELDIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk hem donderdag in De Munt. Toepasselijke bioscoop ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik leef met je meequote:Op maandag 18 februari 2013 21:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kijk hem donderdag in De Munt. Toepasselijke bioscoop ook..
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
A Haunted House: wat een film, wat een humor, een woord GEWELDIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Bluray thuis kijken is nu zeker wel heel aantrekkelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Jawel hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 22:57 schreef xminator het volgende:
Zo slecht kan die toch vast niet zijn
Volgende keer zal ik luisterenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die Bluray thuis kijken is nu zeker wel heel aantrekkelijk...
Misschien i.v.m. vakanties?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De planning deze week is wazig. Waarom draait Zero Dark Thirty alleen in de ochtenden in Breda...?
Charlie Sheenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh, voor A Haunted House lieten ze de trailer van Scary Movie 5 zien, wat gewoon het precies hetzelfde is (spoof op Paranormal Activity), maar dan met Charlie Sheen in de hoofdrol
Charlie Sheenquote:
Mis je niks aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Charlie Sheen![]()
Volgens mij is 'The Man with the Iron Fists' alweer gestopt met draaien hier. Zou vanavond gaan maar gaat niet door en zie 'm de rest van de week niet. Nouja care. Donderdag sowieso naar 'I give it a year'.
Breda had vorige week vakantie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Misschien i.v.m. vakanties?
Ah ok.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Breda had vorige week vakantie.
Dat dacht ik idd al, ben er niet heel rouwig omquote:
Bij de Spui kreeg je na afloop van TMWTIF een bidonquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Charlie Sheen![]()
Volgens mij is 'The Man with the Iron Fists' alweer gestopt met draaien hier. Zou vanavond gaan maar gaat niet door en zie 'm de rest van de week niet. Nouja care. Donderdag sowieso naar 'I give it a year'.
Ja, maar als er om de twee weken een IMAX-film draait liggen de zaken anders. Zeker als er 2x een IMAX 3D filmt draait in een maand. (zoals volgende maand met Hansel en Gretel en Oz). Ben je 10 euro kwijt als je bij moet betalenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
IMAX vind ik het eerlijk gezegd niet waard, IMAX 3D komt in de buurt
Laatst hadden we hier toch uitgerekend dat met de hoeveelheid IMAX / IMAX 3D-films die er in een jaar draaien, dat een Gold-abonnement sowieso minder voordelig was? Gold is voor de mensen die 5 EUR in de maand kunnen missen, voor gemak gaan en daar niet om malen.
Denk dat dat meer uitzondering is dan regel toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, maar als er om de twee weken een IMAX-film draait liggen de zaken anders. Zeker als er 2x een IMAX 3D filmt draait in een maand. (zoals volgende maand met Hansel en Gretel en Oz). Ben je 10 euro kwijt als je bij moet betalen.
Ja, daarom zit ik te twijfelen, weet niet of dit nu nieuw beleid gaat worden dat ze meer verschillende IMAX films willen draaien. Daarom wacht ik er sowieso nog even meequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat dat meer uitzondering is dan regel toch?Meestal blijven die IMAX titels kriegelig lang draaien.
Komende twee maanden staan er zes imax releases op t programma waarvan een boel 3dquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat dat meer uitzondering is dan regel toch?Meestal blijven die IMAX titels kriegelig lang draaien.
Je gaat toch niet echt naar Ushi hequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:21 schreef Stefan het volgende:
enige dat aansluit is
arbitrage'
Ushi
Last Stabd
Als het aansluitquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet echt naar Ushi he
Is er geen andere Pathe in de buurt die met betere films aansluit?quote:
Ik heb Spui en Buitenhof, als ik 3 films wil zien dan moet tquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Is er geen andere Pathe in de buurt die met betere films aansluit?
Ik zou voor de laatste optie gaan. Ushi lijkt me niet een film waar je niet wilt weglopenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb Spui en Buitenhof, als ik 3 films wil zien dan moet t
Kan ook dit doen
This is 40
Die Hard voor de 2e keer
Last Stand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |