Volgende keer zal ik luisterenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die Bluray thuis kijken is nu zeker wel heel aantrekkelijk...
Misschien i.v.m. vakanties?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De planning deze week is wazig. Waarom draait Zero Dark Thirty alleen in de ochtenden in Breda...?
Charlie Sheenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh, voor A Haunted House lieten ze de trailer van Scary Movie 5 zien, wat gewoon het precies hetzelfde is (spoof op Paranormal Activity), maar dan met Charlie Sheen in de hoofdrol
Charlie Sheenquote:
Mis je niks aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Charlie Sheen![]()
Volgens mij is 'The Man with the Iron Fists' alweer gestopt met draaien hier. Zou vanavond gaan maar gaat niet door en zie 'm de rest van de week niet. Nouja care. Donderdag sowieso naar 'I give it a year'.
Breda had vorige week vakantie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Misschien i.v.m. vakanties?
Ah ok.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Breda had vorige week vakantie.
Dat dacht ik idd al, ben er niet heel rouwig omquote:
Bij de Spui kreeg je na afloop van TMWTIF een bidonquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Charlie Sheen![]()
Volgens mij is 'The Man with the Iron Fists' alweer gestopt met draaien hier. Zou vanavond gaan maar gaat niet door en zie 'm de rest van de week niet. Nouja care. Donderdag sowieso naar 'I give it a year'.
Ja, maar als er om de twee weken een IMAX-film draait liggen de zaken anders. Zeker als er 2x een IMAX 3D filmt draait in een maand. (zoals volgende maand met Hansel en Gretel en Oz). Ben je 10 euro kwijt als je bij moet betalenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
IMAX vind ik het eerlijk gezegd niet waard, IMAX 3D komt in de buurt
Laatst hadden we hier toch uitgerekend dat met de hoeveelheid IMAX / IMAX 3D-films die er in een jaar draaien, dat een Gold-abonnement sowieso minder voordelig was? Gold is voor de mensen die 5 EUR in de maand kunnen missen, voor gemak gaan en daar niet om malen.
Denk dat dat meer uitzondering is dan regel toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, maar als er om de twee weken een IMAX-film draait liggen de zaken anders. Zeker als er 2x een IMAX 3D filmt draait in een maand. (zoals volgende maand met Hansel en Gretel en Oz). Ben je 10 euro kwijt als je bij moet betalen.
Ja, daarom zit ik te twijfelen, weet niet of dit nu nieuw beleid gaat worden dat ze meer verschillende IMAX films willen draaien. Daarom wacht ik er sowieso nog even meequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat dat meer uitzondering is dan regel toch?Meestal blijven die IMAX titels kriegelig lang draaien.
Komende twee maanden staan er zes imax releases op t programma waarvan een boel 3dquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat dat meer uitzondering is dan regel toch?Meestal blijven die IMAX titels kriegelig lang draaien.
Je gaat toch niet echt naar Ushi hequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:21 schreef Stefan het volgende:
enige dat aansluit is
arbitrage'
Ushi
Last Stabd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |