Die combinatie beviel me zeer goed in 2011 op Lowlandsquote:Arctic Monkeys & dEUS, killercombinatie
Oh, op de site van Tivoli zelf dus. Hoe voor de hand liggend. Ik ben lekker slim bezig.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:01 schreef TUFKAL het volgende:
Linkje
http://www.tivoli.nl/agenda/3845/dEUS-1
Dank voor de tip.
Hier gestopt met lezen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:48 schreef Norrage het volgende:
Crowd-pleaser Instant Street zat bijvoorbeeld al vroeg in de set. Weer bleek dat het eigenlijk best wel een saai nummer is
Het outro vind ik juist het minste deel van dat nummer, eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:52 schreef Norrage het volgende:
Maar serieus. Dit is het Impossible Germany van dEUS. Een saai nummer, dat louter om de outro draait?
![]()
Ik vind het sowieso een beetje overrated nummer (ben ook niet echt Ideal Crash fan) maar live is het wel erg sterkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het outro vind ik juist het minste deel van dat nummer, eigenlijk.
gave set ook zeg tweede avondquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:01 schreef F_JD het volgende:
Potverdorie zeg, een onvergetelijke avond...
http://www.setlist.fm/set(...)erlands-bc0b966.html
Vet zegquote:
Mwah, het eerste deel vind ik wel goed altijd. Zou het wel bij mijn dEUS top 10 zetten, denk ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een beetje overrated nummer (ben ook niet echt Ideal Crash fan) maar live is het wel erg sterk
Ja, gaaf nummer is dat, ik draai dat al een maand heel veel (gehoord op Studio Brussel). Ik had helemaal de link niet gelegd met Magnus van Tom Barman....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:06 schreef TUFKAL het volgende:
Staat bij mij in de repeat, de nieuwe Magnus:
Eens kijken of ik nog mensen enthousiast kan maken om mee te gaan naar Amsterdam of Nijmegen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:12 schreef Arn0 het volgende:
Mooi, een aantal Europese data om de "Selected Songs 1994-2014" CD die in november uitkomt te steunen:
09.12.14 - BERLIN Postbanhof Germany
10.12.14 - LONDON Scala UK
14.12.14 - NIJMEGEN Doornroosje Holland
16.12.14 - PARIS Bataclan France
17.12.14 - AMSTERDAM Paradiso Holland
19.12.14 - BRUSSELS Cirque Royale Belgium
Voorverkoop start dinsdag.
Wordt dat een soort 'best of'?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:12 schreef Arn0 het volgende:
Mooi, een aantal Europese data om de "Selected Songs 1994-2014" CD die in november uitkomt te steunen:
Donderdag ook. Daar zijn zelfs nog kaartjes voor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:54 schreef Tourniquet het volgende:
Woensdag in Paradiso.
Geen voorprogramma bij komende shows?
Even nagevraagd bij Paradiso en er is inderdaad geen voorprogramma.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:54 schreef Tourniquet het volgende:
Woensdag in Paradiso.
Geen voorprogramma bij komende shows?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:39 schreef TUFKAL het volgende:
Genieten nu op ketnet met een live concert
link?quote:Op woensdag 24 december 2014 05:25 schreef F_JD het volgende:
Die single van Magnus met de Jeugd, my god...
valt beetje tegenquote:Op woensdag 24 december 2014 10:56 schreef F_JD het volgende:
https://soundcloud.com/magnusmusicbe/slecht-gaan
Toen ik 'm aanzette was er al niks meer te zien, helaas.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja 1,5 uur dEUS live.Is nu afgelopen.
En tevens Groningen, Nijmegen, Rotterdam, Eindhoven en Maastricht.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:04 schreef TUFKAL het volgende:
dEUS naar Carré...
https://carre.nl/nieuwsitem/deus-naar-carre
Zag dat kaartjes vrijdag in de vvk gaan, maar kon ze gisteren al kopen voor R'dam....quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:58 schreef k_man het volgende:
[..]
En tevens Groningen, Nijmegen, Rotterdam, Eindhoven en Maastricht.
keep you close is prima manquote:Op zondag 28 juni 2015 21:44 schreef TC03 het volgende:
Zouden ze ooit nog met een nieuw album komen?Following Sea is alweer drie jaartjes oud en Keep You Close vergeet ik liever.
Dat vind ik te duur inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:34 schreef MCH het volgende:
Jammer dat dEUS in Belgie altijd zo duur is, kaarten afscheid Mauro 43 euro.
De akkoestiek daar is waardeloos inderdaad. Ik sla overquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:16 schreef Arn0 het volgende:
43 euro inclusief kosten valt me nog wel mee maar jammer dat het in de vreselijke Lotto Arena is. Zal je zien dat je tickets koopt en dat er plots toch nog een kleine afscheidstour komt in het Koninklijk Circus of AB of zo, wat veel leuker zou zijn.
Dat lijkt mij niet. Hij had geen zin in zoveel gedoe rond z'n afscheid.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:16 schreef Arn0 het volgende:
43 euro inclusief kosten valt me nog wel mee maar jammer dat het in de vreselijke Lotto Arena is. Zal je zien dat je tickets koopt en dat er plots toch nog een kleine afscheidstour komt in het Koninklijk Circus of AB of zo, wat veel leuker zou zijn.
Bedankt Hans for keeping this topic alive.quote:Op donderdag 9 november 2017 18:56 schreef Handleiding het volgende:
Nieuw werk van Magnus, maar ze stoppen er ook mee....
http://www.dansendeberen.(...)gnus-look-at-us-now/
Ook voor Tom Barman raakte het geld een beetje op dusquote:Op maandag 12 november 2018 17:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk, volgend jaar een Ideal Crash Tour van Deus. Dus dat oude album spelen. Ook in Utrecht komen ze.
40 euro voor een kaartje hmmmmquote:Op maandag 12 november 2018 17:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook voor Tom Barman raakte het geld een beetje op dus
quote:Op maandag 12 november 2018 17:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk, volgend jaar een Ideal Crash Tour van Deus. Dus dat oude album spelen. Ook in Utrecht komen ze.
Een nieuwe account registreren met een ander mailadres lijkt wel te werken.quote:Op vrijdag 16 november 2018 10:29 schreef Grobbel het volgende:
Wat een puinzooi maakt TiVre ervan zeg. Alle wachtwoorden zijn blijkbaar gereset een paar maanden terug, en nu kun je niks bestellen tot er een nieuw wachtwoord is doorgemaild vanaf de site - een wachtwoord dat uiteraard nooit arriveert.
Viel bij mij gelukkig mee, maar komt helaas steeds vaker voor.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:53 schreef whosvegas het volgende:
Was er gisteren ook bij, was erg goed weer
Het publiek mocht van mij wel iets stiller zijn (in de buurt zijn genoeg kroegen). Ook een gast recht voor me,zat constant filmpje te maken, zo irritant
voor ¤ 4,99 te leen (¤ 9,99 te koop)quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:57 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Iemand een idee waar deze te kijken is?
https://communicatie.canvas.be/confessions-to-deus
thx. Stond er nog niet op toen ik eerder dit jaar zocht.quote:
Leuk album wel.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:40 schreef Pimmetje_engelengeduld het volgende:
Morgen het nieuwe album
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |