Klinkt fabulousquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
Ik voel me sexy en vrij. Alsof glitter over me heen regent.
Hele dag FOK!enquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
Nog 2 dagen werken en dan een week vrij
Ik zal elke avond wel afwezig zijn hoorquote:
quote:
Dafuq ben ik blij dat je sommige dingen heb gezegdquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:07 schreef promisionxexposed het volgende: [..] nou als ik een fb chat teruglees denk ik wel van DAFUQ heb ik gezegd
![]()
Ik zal er zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed, a.s. maandag om half 9.
Bij "vreemden" ben ik heel rustig.
Maar als je me eenmaal kent krijg je gewoon wat minder rust
Omdat mijn pen het sowieso niet deed(discriminatie).
Kreeg trouwens wel paar boze blikken omdat hij Ajax zat te schreeuwen
aawh kusje opquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh en promi, toen ik was gevallen, stak een stekel in mijn hand(ze zijn aan het verbouwen). En nu zit een mini gaatje in mijn vinger.
Ik ben zo zielig
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh en promi, toen ik was gevallen, stak een stekel in mijn hand(ze zijn aan het verbouwen). En nu zit een mini gaatje in mijn vinger.
Ik ben zo zielig
Niet weten dat promi een pot is, en een relatie heeft met mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
@promi maar waarom zou jij onzeker zijn, je bent grappig, interessant en je ziet er leuk uit. nohommo
Gaat het welquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben zo zielig
ik als hij op shuffle staatquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Coole dame vind ik dat.
Luister ik voor de afwisseling wel ns. Liefst live optredens
GA jij die boy nou maar fixenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet weten dat promi een pot is, en een relatie heeft met mij
hmja ik denk altijd het kan altijd beter,leuker, interessanter, grappiger etc, ik ben niet snel tevreden met mezelfquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
@promi maar waarom zou jij onzeker zijn, je bent grappig, interessant en je ziet er leuk uit. nohommo
Wanneer gaan we chillen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
Volgende week maar 2 dagen werken
Leuke week word leuk
Als jij een mini gaatje in jouw vinger had, zou jij tegen heppie zeggen: schatje ik heb auw, kusjes erop boernoes geef me aandacht.quote:
Ja maar als je bang bent voor afwijzing is het nog ergerquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dafuq ben ik blij dat je sommige dingen heb gezegd
Alllemaal zeggen we wel eens dingen waarvan je zoiets heb van... Wtf![]()
Vergeet ik af en toequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet weten dat promi een pot is, en een relatie heeft met mij
Ik wil een emo.gif voor irl.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw cynisme, ik word er blij van.
Nee. Dan zou ik me niet aanstellen. En kusjes erop helpt niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als jij een mini gaatje in jouw vinger had, zou jij tegen heppie zeggen: schatje ik heb auw, kusjes erop boernoes geef me aandacht.
Dus ga me niet emogiffen.
Oké, kom wat eerder, kan je met 30 wijven mee naar zumbaquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zal er zijn.
Kijken of ze jouw ADHD aankunnen?
Wel gezelligsoms
Wat
Sowieso voetbal
Liefquote:
Beste idee ooitquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wil een emo.gif voor irl.
Ik denk dat ik hem gewoon ga uitprinten en dan op een bordje plak. En dan telkens als ik de neiging heb om iemand te vertellen hoe triest hij/zij is steek ik dat bordje omhoog.!!
IK BEN HET ALTIJD MET JOU EENS OMG.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beste idee ooit!!
Mensen die denken dat ze heel sneu zijn maar dat niet zijn
No_offence aj
Gezelligquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, kom wat eerder, kan je met 30 wijven mee naar zumba
Haten op voetbal en dus Ajax
Hater
[..]
Lief
Daar maak ik me ook niet druk omquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gaan we even kijken, gaat wel goedkomen
Die haat moet je wel wat aan doen trouwens.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gezellig
Ik haat op allesdat nog niet doorhebben
Behalve Hypo
GMTA ALLES ENZOquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
IK BEN HET ALTIJD MET JOU EENS OMG.
Ja, ik wist eerst niet eens dat er een stekel zat, tot dat ik in de les zat en iemand zei jouw vinger bloedtquote:
Dit is zo romantischquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gezellig
Ik haat op allesdat nog niet doorhebben
Behalve Hypo
Nah die is saai -> mainstream geworden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beste van haar vind ik eigenlijk Price Tag
En Du It Like A Dude is ook tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |