Luidheid?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:31 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja, je mocht 1 toets open hebben.
Maar ik moest 'm dit jaar wel halen, anders werd ik er af geschopt
Ja, nu reageer ik het af op jouquote:
Bye VAquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben gone mensen. FOK!-bereikbaarheid op nul.
Alleen K&K was leukquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
Kenan & Kel, Drake & Josh, The Amanda Show![]()
Ik raakte altijd geïrriteerd door Totally Spies, zoveel meuk was gewoon zo'n onzin, ja ik snap dat het een kinderserie is maar oké. 'JA WAAR IS HET HOOFDKWARTIER VAN WHOOP?' ER STAAT EEN GEBOUW MIDDEN IN DE STAD WAAR 'WHOOP' OP STAAT AADHSLGHASFASKDFASFquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat was leuk![]()
nja toen ik het laatst keek was het wel kut.
maar toen was het écht leuk.
tsss, zomaar ga jequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben gone mensen. FOK!-bereikbaarheid op nul.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En het sarcasme.
Altijd hopen dat jerry werd gepakt door tom
heel begrijpelijk jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja, nu reageer ik het af op jou
Naw had op mijn basisschool veel gezeikbegrijpelijk ook wel dat ik zulke stomme maatregelen kreeg
BIER HALENquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
9 letters 2 woorden
Duurt lang
Ja van FOK! weg evenquote:
Jij denkt overal teveel over na. Daarom is films kijken met jou zo vervelend. Je weet altijd alles van tevoren en zegt altijd 'ja maar dit kan helemaal niet want...'quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik raakte altijd geïrriteerd door Totally Spies, zoveel meuk was gewoon zo'n onzin, ja ik snap dat het een kinderserie is maar oké. 'JA WAAR IS HET HOOFDKWARTIER VAN WHOOP?' ER STAAT EEN GEBOUW MIDDEN IN DE STAD WAAR 'WHOOP' OP STAAT AADHSLGHASFASKDFASF
oke. doeiquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja van FOK! weg even
Mag dat?
Oke jij wint, jij bent de oudstequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef Taexon het volgende:
CARTOON NETWORK
Altijd als ik bij mijn oma ging slapen keek ik dat want thuis ontving ik dat niet
Cow&Chicken
Ed, Edd & Eddy
Courage
En kan zo wel even doorgaan
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Alle moed verzameld om vandaag zijn nummer te vragen.
Was hij niet bij kickboksen.
Voortekens
Bij mij wordt het dan altijd zo'n gevecht waarin het er om gaat wie het langste zo sarcastisch mogelijk kan doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik kan er alleen zo slecht tegen als mensen sarcastisch en cynisch tegen mij doenmaar zelf zo doen is leuk
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alleen K&K was leuk
[..]
Ik raakte altijd geïrriteerd door Totally Spies, zoveel meuk was gewoon zo'n onzin, ja ik snap dat het een kinderserie is maar oké. 'JA WAAR IS HET HOOFDKWARTIER VAN WHOOP?' ER STAAT EEN GEBOUW MIDDEN IN DE STAD WAAR 'WHOOP' OP STAAT AADHSLGHASFASKDFASF
Postman Patquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke jij wint, jij bent de oudste![]()
ik ken er geen 1 van. Oudste wat ik keek was denk ik Pieter Post.
Vraag het niet aan mij, ik ben met pensioenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alleen K&K was leuk
[..]
SUPERCOW AL RESCATEquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef Taexon het volgende:
CARTOON NETWORK
Altijd als ik bij mijn oma ging slapen keek ik dat want thuis ontving ik dat niet
Cow&Chicken
Ed, Edd & Eddy
Courage
En kan zo wel even doorgaan
ik winquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bij mij wordt het dan altijd zo'n gevecht waarin het er om gaat wie het langste zo sarcastisch mogelijk kan doen
Neee je moet zijn nummer volgende keer vragen okequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Alle moed verzameld om vandaag zijn nummer te vragen.
Was hij niet bij kickboksen.
Voortekens
Vrouwtje theelepel in je face.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke jij wint, jij bent de oudste![]()
ik ken er geen 1 van. Oudste wat ik keek was denk ik Pieter Post.
'Nouuuhouuuu, zeg het nou niet voohoooorquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij denkt overal teveel over na. Daarom is films kijken met jou zo vervelend. Je weet altijd alles van tevoren en zegt altijd 'ja maar dit kan helemaal niet want...'
Maar heb ik voor je over dit dat
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw tv programma's de schuld geven is eigenlijk wel lame ja
echt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Na een tijdje wordt het vervelend.
MAAR HET KLOPT GEWOON ALTIJD.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Nouuuhouuuu, zeg het nou niet voohoooor' 'Maar ik heb die film nog nooit gezien'
Plankquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Ed Edd en Eddy
En gelachen dat we hebben
Bitch please-please. People are shit. Ik win nog meer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bitch please. Ik mag mensen niet. Ik win.
Wees dan slimmerquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
MAAR HET KLOPT GEWOON ALTIJD.
Laat mij met mijn naïviteit gewoon alles niet snappen en niet zien aankomen.Laat mij.
EN NEE NIET MIJ DAN GAAN UITLACHEN ALS IK SCHRIK.
die bevers vond ik maar raarquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Plank
En ruzie krijgen met mijn stiefvader omdat ik om 23:00 stiekem in mijn vakantie boze bevers ging kijken (Nickelodeon 24/7) Engels met ondertitels...
mooie tijden
Ik win het winnenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Bitch please-please. People are shit. Ik win nog meer.
Gedachteloos een film/tv kijken is ook wel fijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
echt?ik vind het grappig
ja heb je gelijk inquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gedachteloos een film/tv kijken is ook wel fijn.
Nee, het is gewoon een teken dat ik het niet moet doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Neee je moet zijn nummer volgende keer vragen oke
Nee, gewoon doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een teken dat ik het niet moet doen.
Ik ben slimmer dan jijquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wees dan slimmer
Ahhh koetsjiekoe
Je bent echt niet de enige die mensen niet magquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bitch please. Ik mag mensen niet. Ik win.
Dat klopt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige die mensen niet mag
Je maakt je te drukquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een teken dat ik het niet moet doen.
Die was ook gewoon leuk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef timmmmm het volgende:
Wat zegt het over mij dat ik van de slechterikken de travestieten duivel van the powerpuffgirls het geestigst vond?
Ahh koetsjiekoeeequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben slimmer dan jijenkel naïef.
stommerd.
Powerpuffgirls was ook gewoon grappigquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef timmmmm het volgende:
Wat zegt het over mij dat ik van de slechterikken de travestieten duivel van the powerpuffgirls het geestigst vond?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Ook nog zo'n aflevering van Totally Spies, een boyband dat uit de tijd is weet een machine uit te vinden waarmee zij van lichaam kunnen veranderen met een nieuwere boyband, DAT IS NIET LOGISCH, MENSEN KUNNEN DAT NIET 1 2 3 UITVINDEN, WAAROM KWEL JE MIJ ZO
Het is voor kinderen van 6 of zo. Laat ze.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Ook nog zo'n aflevering van Totally Spies, een boyband datdie uit de tijd is weet een machine uit te vinden waarmee zij van lichaam kunnen veranderen met een nieuwere boyband, DAT IS NIET LOGISCH, MENSEN KUNNEN DAT NIET 1 2 3 UITVINDEN, WAAROM KWEL JE MIJ ZO
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Powerpuffgirls was ook gewoon grappig
btw:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ahh koetsjiekoeeezo lief wanneer jij dat denkt
Natuurlijk wel. Je komt op deze manier onzeker over. Niet doenquote:
hahaha of goden in een kooitjequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:43 schreef Taexon het volgende:
Gevangenissen, kooien en tralies in tekenfilms waar de personages zo tussendoor kunnen
Nee, ze leren zo verkeerde dingen. Bijvoorbeeld dat het heel handig is om te vechten terwijl je hakken van 15 cm draagt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het is voor kinderen van 6 of zo. Laat ze.
Dat vond ik zo kutquote:
slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha of goden in een kooitje
En dan zal je de rest van je leven jezelf afvragen wat er gebeurt zou zijn als je wel op hem was afgestaptquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, durf niet meer. Ik zoek wel iemand anders
Da's wel leuk jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:44 schreef Hypocriet het volgende:
Gewoon de hele dag Phineas & Ferb en Spongebob kijken toch Heppie?
Ik ben ook onzeker als ik iemand leuk vindquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je komt op deze manier onzeker over. Niet doen
Zij zijn echt zo lompquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Even de stickertjes van de puzzel verplaatsen!
Handig om mee te steken tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, ze leren zo verkeerde dingen. Bijvoorbeeld dat het heel handig is om te vechten terwijl je hakken van 15 cm draagt.
Weleens geprobeerd?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, ze leren zo verkeerde dingen. Bijvoorbeeld dat het heel handig is om te vechten terwijl je hakken van 15 cm draagt.
Dus daar is het wel mogelijk dat ze zomaar iets hebben uitgevondenquote:
Herkenbaar probleem is herkenbaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben ook onzeker als ik iemand leuk vind
Niet overdrijven, zo lang en goed ken ik hem niet eens.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dan zal je de rest van je leven jezelf afvragen wat er gebeurt zou zijn als je wel op hem was afgestapt
"zijn jullie niet wat jong om een tijdmachine te bouwen?"quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus daar is het wel mogelijk dat ze zomaar iets hebben uitgevonden
Kus.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem is herkenbaar
Wanneer wij meeten mag ik je niet knuffelen van Hypo, wordt ze jaloers.quote:
Ik ga net zoals jij wel weer een fokker hosselen, veel makkelijker.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:46 schreef Hypocriet het volgende:
AJ als ik jou was zou ik het ook écht niet doen inderdaad.
Jammer! Iets meer zelfvertrouwen mag best hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben ook onzeker als ik iemand leuk vind
Geen twijfel over mogelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:47 schreef timmmmm het volgende:
volgens mij ben ik trouwens echt de oudste hier hè?
Kom het maar vrijdag zienquote:
Hey ik heb niet gehosseld toen hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga net zoals jij wel weer een fokker hosselen, veel makkelijker.
Ik denk dat ik ouder benquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:47 schreef timmmmm het volgende:
volgens mij ben ik trouwens echt de oudste hier hè?
Ik wou je sowieso niet knuffelen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer wij meeten mag ik je niet knuffelen van Hypo, wordt ze jaloers.
Ik heb jou gehosseld.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hey ik heb niet gehosseld toen hoor.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wou je sowieso niet knuffelen.
OH NOU DANK JE WEL HOOR, DAAR GAAT MIJN ZELFVERTROUWENquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wou je sowieso niet knuffelen.
Niet als je AJ bent.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer! Iets meer zelfvertrouwen mag best hoor
No worries. Ik word makkelijk vergetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik was jou vergeten srry
En hypo is 15, lachen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de oudste, 31 lentes jong.
Ik kreeg medelijden. Plaatsvervangende schaamte kreeg ik van die hosselpogingen van jou. Vandaar.quote:
Dan win jij. Ik ben 26quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
ik zie je gewoon als jonge godquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
No worries. Ik word makkelijk vergeten
Klopt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En hypo is 15, lachen.
Je wordt volgende week 20 ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Sorry, ik knuffel geen gingers :Squote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
OH NOU DANK JE WEL HOOR, DAAR GAAT MIJN ZELFVERTROUWEN
En nu durf je zeker niet bij mij weg te gaan, bang dat ik verdrietig word of niet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kreeg medelijden. Plaatsvervangende schaamte kreeg ik van die hosselpogingen van jou. Vandaar.
Is toch ook zo?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ik knuffel geen gingers :S
Oh ja, gisteren in Den Haag, tweede kamer weet je wel, moest ik mijn laarzen uitdoen.
Denk maar, ze is buitenlander en dus een terrorist.
exact.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En nu durf je zeker niet bij mij weg te gaan, bang dat ik verdrietig word of niet?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je weet dat je voeten mooi zijn meisje waarom zo onzeker
Dankjequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zie je gewoon als jonge god
Gemeen kkracistquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ik knuffel geen gingers :S
Oh ja, gisteren in Den Haag, tweede kamer weet je wel, moest ik mijn laarzen uitdoen.
Denk maar, ze is buitenlander en dus een terrorist.
jerquote:
WAT STOND ER?quote:
of OFquote:
Is die ook 14? Met al zijn stoere praatquote:
dee em hetquote:
JA het is engeland, wat wil jequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier nu
Maar goed, ik hoef niet naar buiten
het is echt eh. hij is echt zo stoer heur.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is die ook 14? Met al zijn stoere praat
Moest voor school, het was zo saai.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gemeen kkracist
Waarom was je daar dan?
Waarschijnlijk had je messen in je laarzen, gevaarlijke meid jwt
jwel, zeg het, het betrof mij, dus het is belangrijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee het was niet belangrijk
Ooitquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
weenie.
PIZZAAAA WANNEER WORD JIJ 16?
Nu zeg ik toch.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
OmhooggevallenFlat was er vandaag.
ja denk het welquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is die ook 14? Met al zijn stoere praat
Jammer dat ik geen stage meer loop, had je mij misschien kunnen zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moest voor school, het was zo saai.
Dus toen ging ik kletsen met een vriend, zei die man(bewaker): nog een keer en jullie mogen vertrekken.
Ja toch jwz g zemmel
Het betrof jou helemaal nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jwel, zeg het, het betrof mij, dus het is belangrijk
ja beetje raar he :S S:S:S:S::Squote:
zeg wat er stond nuquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik wurg pxe als ze dat doet.
Niet dodelijk natuurlijk
VERTEL HET NUquote:
ja best wel ;squote:Op woensdag 13 februari 2013 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja beetje raar he :S S:S:S:S::S
verkop jij buttpluggsquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja vrijdag avond of zaterdag ochtendmoet even wat leuks verzinnen
1 juliquote:
Waarom zou ik jou willen zien?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen stage meer loop, had je mij misschien kunnen zien
Hoe zag hij eruit dan?
is niet te merken verder hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wow 18 september serieus ik ben jaar ouder dan jij.
wijnvlek achtig ietsquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou willen zien?
Ene dikkig, met wijnvlek achtig iets op zijn gezicht, andere lang en slank, beide getint.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef JRRY het volgende:
oehoehoeh morgen de 14e, benieuwd of ik nog brieven krijg ;s
Alleen als ik iemand leuk vind.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Te weinig zelfvertrouwen
Ja dat kan ook inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Of ik vraag of we nog garantie hebben op onze kartondoos
fbquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stalker hoe weet jij dat
Ik ben ouder dan hypo
kleintje
OH AARDIG HOORquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou willen zien?
Ene dikkig, met wijnvlek achtig iets op zijn gezicht, andere lang en slank, beide getint.
ik ben niet kleintje gvd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stalker hoe weet jij dat
Ik ben ouder dan hypo
kleintje
Bijna iedereen heeft dat toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen als ik iemand leuk vind.
Can't help it
Gewoon zeker van jezelf zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen als ik iemand leuk vind.
Can't help it
ik zeg 'te merken' niet 'te zien' kneus.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee klopt, je ziet er idd erg oud uit voor je leeftijd enzo, denk ik.
ik wel sowiesoquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft dat toch?
TOCH?
wat sowieso?quote:
We verzinnen saampies wel wat leuks vrijdag of zaterdagquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat kan ook inderdaad
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik zeg 'te merken' niet 'te zien' kneus.
logischquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja wat, ik heb het niet gevraagd wat het was.
Sorry, ben in een kutbui omdat die jongen er niet wasquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
OH AARDIG HOOR
Oh je moest daar naar beneden of niet?
Ene wel meer dan de ander.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft dat toch?
TOCH?
Makkelijk praten jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon zeker van jezelf zijn
oh ja, iedereen tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nerveus zijn als je iemand leuk vindt
Niet lief datquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ben in een kutbui omdat die jongen er niet was
Ja, dan kom je uit in zo'n hal met standbeelden en roltrappen.
Wat zei hij toen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
logischeen leraar peter heeft een rare buik en een meisje ging vragen waarom hij zo'n rare buik heeft ik kwam niet meer bij
gewoon op die jongen afstappenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ben in een kutbui omdat die jongen er niet was
Ja, dan kom je uit in zo'n hal met standbeelden en roltrappen.
[..]
Ene wel meer dan de ander.
[..]
Makkelijk praten ja
Ik ben over het algemeen niet zo snel nerveus of ietsquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja alleen de een wat meer dan de ander
die mensen waren enggg trouwens.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet lief dat
Ken die mensen daar niet echtzijn niet de beveiliging van de kamer zelf, zou niet weten waarom je niet zou mogen praten.
trouwens je steekt de tong de verkeerde kant uit, ik zit eerder rechts van mn macbook dan links.quote:
Heeft iedereen denk wel last van, maar zoals je al zegt de een meer dan de anderequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nerveus zijn als je iemand leuk vindt
Ik ben niet lief, daarom ontloopt hij me zekerquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet lief dat
Ken die mensen daar niet echtzijn niet de beveiliging van de kamer zelf, zou niet weten waarom je niet zou mogen praten.
ik wel en dat is heel vervelend, kan al kokhalzen als ik iets doms op whatsapp heb gezegdquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen niet zo snel nerveus of iets
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wel en dat is heel vervelend, kan al kokhalzen als ik iets doms op whatsapp heb gezegd
Allemaal buitenlanders jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
die mensen waren enggg trouwens.![]()
Eigenlijk vond ik ze allemaal engBehalve die waarvan ik een prodemospen kreeg
Je zou een edit functie op whatsapp moeten hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wel en dat is heel vervelend, kan al kokhalzen als ik iets doms op whatsapp heb gezegd
Ga lekker zelf op hem afstappen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon op die jongen afstappen
Hèhè awkwardquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij lachte en zei alleen oh dat
Dat klinkt wel ernstig zegquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gewoon een date vragenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben niet lief, daarom ontloopt hij me zeker
Oh oké, misschien wilden ze even stoer doen enzo.
Of ik was te druk, dat kan ook.
rassist :$quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Allemaal buitenlanders ja![]()
'ja maar ik wil een paarse
'
Je hebt veel meer te winnen dan te verliezenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga lekker zelf op hem afstappen.
[..]
Hèhè awkward
Ja ik wil toch niets met hemquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Hèhè awkward
Mwah, heb me wel eens beter gevoel eigenlijk. Hoe is het met jou?quote:
ik moest zo hard lachen om deze reactiequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Hèhè awkward
Dat snap ik wel maar in die mate herken ik dat nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mensen leuk vinden doet wat met je
Ja echt geweldig, thanks voor askingquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mwah, heb me wel eens beter gevoel eigenlijk. Hoe is het met jou?
niets mis met rassisme :$:$:$quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
rassist :$
EN TOEN HAD IK EEN ROZE ÉN EEN PAARSE.![]()
en nu heb ik er 5![]()
telkens als ik op school aan iemand vraag 'mag ik een pen lenennn?' krijg ik zo'n pro demos pen omdat ze zo kut schrijven
Top! Hoe komt het dat het zo geweldig is dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja echt geweldig, thanks voor asking
jawel joh :$ magnie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niets mis met rassisme :$:$:$![]()
![]()
ik heb zo'n hele mooie pen gekregen
Durf ik nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon een date vragen
Stoere bois bennen dat
ADHD'tje
van wienie? :$:$$$quote:
Ik maak me gewoon heel snel druk of hij me niet stom/dom vindt overkomen enzo en als ik dan wat doms zeg ja dan raak ik wel even in de stressquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar in die mate herken ik dat niet
van mijnie :$ :$$quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
van wienie? :$:$$$
Wil je mijn pen zien?
Mijn vriendin was hierquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Top! Hoe komt het dat het zo geweldig is dan?
Zal ik meegaan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Durf ik niet
Haha, soms twijfel ik wel of ik niet echt ADHD heb
Ik had ook een paarse prodemo-pen dinges
Totdat een vriend het nodig vond om op de grond te gooien en erop te gaan staan en vervolgens: Ajax gaat roepen door Den Haag.
Als die twee klikken is ze binnenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijn vriendin was hier![]()
Was voor het eerst, dat ze mijn moeder ontmoette
aawh gekkiequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet doen joh gek. Is niet goed voor jequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik maak me gewoon heel snel druk of hij me niet stom/dom vindt overkomen enzo en als ik dan wat doms zeg ja dan raak ik wel even in de stress
intreseert me niet :$:$$:$$quote:
Ben blij dat het dan zo geslaagd wasquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijn vriendin was hier![]()
Was voor het eerst, dat ze mijn moeder ontmoette
Foei.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moest zo hard lachen om deze reactie
nej :$:$$$quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawel :$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$jij
Ja maar is moeilijk hoor als je zo'n rugzak vol onzekerheden meesjouwtquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet doen joh gek. Is niet goed voor je![]()
Proberen aan te werken ouwe
Het zal wel meevallen hoe dom die reacties zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik maak me gewoon heel snel druk of hij me niet stom/dom vindt overkomen enzo en als ik dan wat doms zeg ja dan raak ik wel even in de stress
Ja ik ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben blij dat het dan zo geslaagd was
awh dat is zieligquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Foei.
Ik was vandaag gevallen, alweer
Iedereen die me kenden lachten me uit, anderen zeiden awhh.
Was op schoolplein, genant
jij en je begroetingenquote:
nou als ik een fb chat teruglees denk ik wel van DAFUQ heb ik gezegdquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het zal wel meevallen hoe dom die reacties zijn
Wees dan gewoon niet zo onzeker.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar is moeilijk hoor als je zo'n rugzak vol onzekerheden meesjouwt
Dat zal bestquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar is moeilijk hoor als je zo'n rugzak vol onzekerheden meesjouwt
Wss vind jij het dan erger dan anderenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou als ik een fb chat teruglees denk ik wel van DAFUQ heb ik gezegd
Is goed, a.s. maandag om half 9.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal ik meegaan?
Wel gezellig, soms, neit te druk hoop ik![]()
Wat?waarom?
JESSSIEquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
Ik voel me sexy en vrij. Alsof glitter over me heen regent.
joaaaaahquote:
is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wees dan gewoon niet zo onzeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |