Luidheid?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:31 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja, je mocht 1 toets open hebben.
Maar ik moest 'm dit jaar wel halen, anders werd ik er af geschopt
Ja, nu reageer ik het af op jouquote:
Bye VAquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben gone mensen. FOK!-bereikbaarheid op nul.
Alleen K&K was leukquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
Kenan & Kel, Drake & Josh, The Amanda Show![]()
Ik raakte altijd geïrriteerd door Totally Spies, zoveel meuk was gewoon zo'n onzin, ja ik snap dat het een kinderserie is maar oké. 'JA WAAR IS HET HOOFDKWARTIER VAN WHOOP?' ER STAAT EEN GEBOUW MIDDEN IN DE STAD WAAR 'WHOOP' OP STAAT AADHSLGHASFASKDFASFquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat was leuk![]()
nja toen ik het laatst keek was het wel kut.
maar toen was het écht leuk.
tsss, zomaar ga jequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben gone mensen. FOK!-bereikbaarheid op nul.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En het sarcasme.
Altijd hopen dat jerry werd gepakt door tom
heel begrijpelijk jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja, nu reageer ik het af op jou
Naw had op mijn basisschool veel gezeikbegrijpelijk ook wel dat ik zulke stomme maatregelen kreeg
BIER HALENquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
9 letters 2 woorden
Duurt lang
Ja van FOK! weg evenquote:
Jij denkt overal teveel over na. Daarom is films kijken met jou zo vervelend. Je weet altijd alles van tevoren en zegt altijd 'ja maar dit kan helemaal niet want...'quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik raakte altijd geïrriteerd door Totally Spies, zoveel meuk was gewoon zo'n onzin, ja ik snap dat het een kinderserie is maar oké. 'JA WAAR IS HET HOOFDKWARTIER VAN WHOOP?' ER STAAT EEN GEBOUW MIDDEN IN DE STAD WAAR 'WHOOP' OP STAAT AADHSLGHASFASKDFASF
oke. doeiquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja van FOK! weg even
Mag dat?
Oke jij wint, jij bent de oudstequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef Taexon het volgende:
CARTOON NETWORK
Altijd als ik bij mijn oma ging slapen keek ik dat want thuis ontving ik dat niet
Cow&Chicken
Ed, Edd & Eddy
Courage
En kan zo wel even doorgaan
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Alle moed verzameld om vandaag zijn nummer te vragen.
Was hij niet bij kickboksen.
Voortekens
Bij mij wordt het dan altijd zo'n gevecht waarin het er om gaat wie het langste zo sarcastisch mogelijk kan doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik kan er alleen zo slecht tegen als mensen sarcastisch en cynisch tegen mij doenmaar zelf zo doen is leuk
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alleen K&K was leuk
[..]
Ik raakte altijd geïrriteerd door Totally Spies, zoveel meuk was gewoon zo'n onzin, ja ik snap dat het een kinderserie is maar oké. 'JA WAAR IS HET HOOFDKWARTIER VAN WHOOP?' ER STAAT EEN GEBOUW MIDDEN IN DE STAD WAAR 'WHOOP' OP STAAT AADHSLGHASFASKDFASF
Postman Patquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke jij wint, jij bent de oudste![]()
ik ken er geen 1 van. Oudste wat ik keek was denk ik Pieter Post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |