Klinkt fabulousquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
Ik voel me sexy en vrij. Alsof glitter over me heen regent.
Hele dag FOK!enquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
Nog 2 dagen werken en dan een week vrij
Ik zal elke avond wel afwezig zijn hoorquote:
quote:
Dafuq ben ik blij dat je sommige dingen heb gezegdquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:07 schreef promisionxexposed het volgende: [..] nou als ik een fb chat teruglees denk ik wel van DAFUQ heb ik gezegd
![]()
Ik zal er zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed, a.s. maandag om half 9.
Bij "vreemden" ben ik heel rustig.
Maar als je me eenmaal kent krijg je gewoon wat minder rust
Omdat mijn pen het sowieso niet deed(discriminatie).
Kreeg trouwens wel paar boze blikken omdat hij Ajax zat te schreeuwen
aawh kusje opquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh en promi, toen ik was gevallen, stak een stekel in mijn hand(ze zijn aan het verbouwen). En nu zit een mini gaatje in mijn vinger.
Ik ben zo zielig
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh en promi, toen ik was gevallen, stak een stekel in mijn hand(ze zijn aan het verbouwen). En nu zit een mini gaatje in mijn vinger.
Ik ben zo zielig
Niet weten dat promi een pot is, en een relatie heeft met mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
@promi maar waarom zou jij onzeker zijn, je bent grappig, interessant en je ziet er leuk uit. nohommo
Gaat het welquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben zo zielig
ik als hij op shuffle staatquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Coole dame vind ik dat.
Luister ik voor de afwisseling wel ns. Liefst live optredens
GA jij die boy nou maar fixenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet weten dat promi een pot is, en een relatie heeft met mij
hmja ik denk altijd het kan altijd beter,leuker, interessanter, grappiger etc, ik ben niet snel tevreden met mezelfquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
@promi maar waarom zou jij onzeker zijn, je bent grappig, interessant en je ziet er leuk uit. nohommo
Wanneer gaan we chillen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
Volgende week maar 2 dagen werken
Leuke week word leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |