Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![f03zgh.jpg]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , 1-3
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , 1-5
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , 7-0
9-2-2013 - Vitesse - PSV , 2-2
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , 2-1
27-2-2013 - PEC Zwolle - PSV , x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
SPOILER: Europa League
![s5fwwk.png]()
![ngc.gif]()
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
Deze OP is gemaakt door:
Einthovuh (afbeeldingen en tekst),
Scarface88 (afbeelding) en
Dj_Day-V (animated gifs).
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 15:30:25 ]
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
Kun je dan niet van daaruit dat filmpje zien?
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
quote:
Geen idee hoe hoor??
Oh shit naam vermelding in de OP allezzzz
Prima ontwikkeling. Kan de komst van clubiconen alleen maar aanmoedigen.
Youtube filmpje erbij, hopelijk fixt PSV die van Strootman ook even.
Alleen jammer dat een stagiaire die van Depay heeft gemaakt
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2013 23:09:26 ]
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Ah zie het al. Dan kun je m downloaden ofzo. Was in de veronderstelling dat je m dan kon bekijken.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
Land of the free. Home of the brave.
Laat
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
quote:
Maar die kan ik niet in de OP zetten, dat was het probleem.
quote:
10 seconden
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Het is maar een stage, maar is wel positief ja.
quote:

Voor de jeugd wel, in het bestuur hoeft van mij allemaal niet zozeer.
Toch blijft Rudas een wrange nasmaak houden. Maar toch mooi als hij alsnog komt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Hij mag ook wel privélessen aan Gini geven, zou mooi zijn.
quote:
Volgende keer nog iets sneller
quote:
Hij is topscorur jonguh
quote:
Dat moet hij ook blijven, kan vNistelrooij hem wel leren.
quote:
Truetruetrue. Hopelijk komt t niet zo ver, want dat betekent dat hij hier de komende jaren nog niet weg is of zal gaan
quote:
Of juist wel. Wijnaldum en Toivonen weg en Maher terug
quote:
Kan ik mee leven

Al hoeft toyboy niet per se weg van mij
Nou ik vind Gini steeds beter worden eerlijk gezegd. Ik begin ook te twijfelen of PSV Toivonen wel weer op moet stellen als hij terug is van een blessure.
quote:
Wil je verlies maken dan mag hij blijven.
quote:
Contractverlenging met afkoopsom erin. Kan best.
quote:
Toivonen die gaat verlengen? Dan mag PSV een flinke salaris betalen wil Ola blijven.
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 23:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:Nou ik vind Gini steeds beter worden eerlijk gezegd. Ik begin ook te twijfelen of PSV Toivonen wel weer op moet stellen als hij terug is van een blessure.
Ik herinner me nog een dramatische pass in De Kuip vorig seizoen die het begin was van een even zo dramatische middag...
quote:
Ligt aan de voorwaarden. Zal wel meevallen allemaal.
quote:
In het Algemeen Dagblad komt Marcel Brands paginagroot aan het woord over de meest geuite kritiek op zijn beleid: waarom PSV geen nieuwe verdedigers aantrekt. Een aanrader om te lezen! Volgens Brands heeft dat enerzijds te maken met het feit dat er geen betere verdedigers te halen zijn door PSV ('Een nieuwe Alex is niet haalbaar voor PSV') en anderzijds dat door het spel van PSV de rol van verdediger veel moeilijker is dan elders.
'Zeg jij maar welke verdediger uit de Eredivisie PSV sterker maakt', zo stelt Brands. 'Maza werd een schande voor PSV genoemd, hij staat nu al 1,5 jaar bijna onafgebroken in de basis bij VfB Stuttgart. Ons aantrekkelijke voetbal hebben ze in Eindhoven al jaren niet gezien. Toch hebben we minder tegengoals dan aanvallende teams als Ajax, Barcelona en Manchester United. Onze verdedigers liggen onder een vergrootglas, worden na elke fout wekenlang kritisch benaderd. Het is wat je wilt zien. Na de oefenwedstrijd van Oranje tegen Italië zijn er lovende kritieken over de verdediging, maar in de laatste vijf minuten geven ze vier of vijf open kansen weg en wordt het nog 1-1. Daar hoor je niemand over.'
Deze al gepost?
Gewoon een jaartje verhuren aan RKC of PEC.
Tsja, wat Brands zegt klopt deels. Probleem is alleen dat in de gehele eredivisie het verdedigende niveau gekelderd is en geen enkele club fatsoenlijk kan verdedigen. Op dit moment staat er nergens een in de basis die naar de absolute top toe kan groeien, hooguit Indi.
Het aantal verdedigers dat knockoutfase CL is al op een hand te tellen. Dat zijn Indi en misschien Douglas. That's it...
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:Lijken me eerlijk gezegd geen trainer-types, Ooijer en v Nistelrooy. Maar goed, met een grote naam als voetballer kan je ver komen is al vaak genoeg bewezen.
Ooijer wel denk ik. Ruud is misschien iets te zacht voor de taak, al heb ik hem ook vaak zat boos zien worden en schreeuwen tegen ploeggenoten. Wat ze op tactisch niveau kunnen is altijd gissen natuurlijk.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 23:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:Tsja, wat Brands zegt klopt deels. Probleem is alleen dat in de gehele eredivisie het verdedigende niveau gekelderd is en geen enkele club fatsoenlijk kan verdedigen. Op dit moment staat er nergens een in de basis die naar de absolute top toe kan groeien, hooguit Indi.
Het aantal verdedigers dat knockoutfase CL is al op een hand te tellen. Dat zijn Indi en misschien Douglas. That's it...
De Vrij ook wel hoor en er zijn nog wel wat centrale verdedigingsduo's te noemen die beter zijn dan wat er bij PSV staat
Oke, De Vrij is een twijfelgevalletje, die geef ik je.
Maar dat 2e is wel zo, maar ook dat is niet het niveau waar PSV, of Nederlandse topclubs überhaupt, naar moet streven. Zonde van het geld eigenlijk.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 23:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:Tsja, wat Brands zegt klopt deels. Probleem is alleen dat in de gehele eredivisie het verdedigende niveau gekelderd is en geen enkele club fatsoenlijk kan verdedigen. Op dit moment staat er nergens een in de basis die naar de absolute top toe kan groeien, hooguit Indi.
Het is natuurlijk het grootste kutexcuus wat er is.

Als een linie niet voldoet roep je gewoon dat er in de Eredivisie niemand te halen is. "Ja, wat moet ik dan doen? Voor 10 miljoen Tadic gaan halen?".
Kom op zeg...
Marcel probeert gewoon recht te lullen dat zijn netwerk en beleid falen. Mochten we door een godswonder nog kampioen worden met 70 punten oid dan gaat ie nog snoeven ook
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Tarado
capô de fusca
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 23:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:Oke, De Vrij is een twijfelgevalletje, die geef ik je.
Maar dat 2e is wel zo, maar ook dat is niet het niveau waar PSV, of Nederlandse topclubs überhaupt, naar moet streven. Zonde van het geld eigenlijk.
Dat ben ik wel met je eens maar dat geldt niet alleen voor de verdedigers maar voor de rest ook en dat bij alle clubs.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 23:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:[..]
Ooijer wel denk ik. Ruud is misschien iets te zacht voor de taak, al heb ik hem ook vaak zat boos zien worden en schreeuwen tegen ploeggenoten. Wat ze op tactisch niveau kunnen is altijd gissen natuurlijk.
Mja, kweenie, heb ze allebei nooit uitzonderlijk sterk gevonden op tactisch gebied als speler. Zegt imo toch iets over je inzicht. In tegenstelling tot Faber en Cocu bijvoorbeeld, vooral die laatste was natuurlijk ijzersterk op dat gebied.
Maar ik zeg al: Nisteltje heeft zijn naam iig mee, dat opent sowieso deuren en geeft je wat meer krediet tov andere beginnende trainers. De verschillen zijn klein in het topvoetbal en dat kan net de edge zijn die je nodig hebt om te slagen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Het is natuurlijk het grootste kutexcuus wat er is.

Als een linie niet voldoet roep je gewoon dat er in de Eredivisie niemand te halen is. "Ja, wat moet ik dan doen? Voor 10 miljoen Tadic gaan halen?".
Kom op zeg...
Marcel probeert gewoon recht te lullen dat zijn netwerk en beleid falen. Mochten we door een godswonder nog kampioen worden met 70 punten oid dan gaat ie nog snoeven ook

Ik moet Brands iniedergeval 1 ding nageven. Hij is een meester in het in zijn eigen straatje praten.
Dat Derijck en Marcelo niet PSV-waardig zijn valt hem inderdaad te verwijten. Dat hij geen nieuwe verdedigers aantrekt omdat we er al met zo veel zitten valt wel te begrijpen.
De_Pel
Is weg.
Lekker origineel wel, met die oud-spelers

Die brands is echt compleet door de bavianen gebeft joh

Wie moet ik halen dan

Voor 10 miljoen mag hij de linkerschoen van de Vrij komen poetsen joh, mafkees

Ook wel weer grappig dat het derde "toptalent" binnen een jaar geen perspectief meer ziet bij PSV.
Als ik brands was zou ik momenteel toch niet zo best meer slapen. Geen CL lijkt me toch zeker exit voor die man.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 00:50 schreef De_Pel het volgende:Lekker origineel wel, met die oud-spelers

Die brands is echt compleet door de bavianen gebeft joh

Wie moet ik halen dan

Voor 10 miljoen mag hij de linkerschoen van de Vrij komen poetsen joh, mafkees

Ook wel weer grappig dat het derde "toptalent" binnen een jaar geen perspectief meer ziet bij PSV.
Als ik brands was zou ik momenteel toch niet zo best meer slapen. Geen CL lijkt me toch zeker exit voor die man.
Oké HMF
quote:
Oh je gaat het volhouden
quote:
Kan ik me voorstellen. Het is ook niet niks om uitgemaakt te worden voor zielige paardenlul.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
quote:
Legitieme rede. Zijn zaakwaarnemer geeft aan dat hij voorbij gestreefd is. Dan kun je 2 dingen doen. Je stinkende best of op zoek naar een andere club. Hij heeft schijnbaar een goed tournooi gespeeld deze winter en dus de interesse gewekt van een aantal andere teams. Zijn goed recht om daarmee te schermen.