ah kijk een meelopertjequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:46 schreef Draganta het volgende:
Zodra ik geen student meer ben, gooi ik alle sneakers weg, en komen er alleen nog maar echte classy herenschoenen binnen![]()
Deels terechte klacht.
Niks meeloper, ik heb geen geld voor echte schoenen.quote:
ziet er gewoon uit als de standaard skateschoenen van vansquote:
Die glam lui wel ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze in de jaren 80 alleen in panterprint broeken met cowboy laarzen liepen in de metalscene
Mja lijkt wel enigszins er op ja, vind ik niet zo'n probleemquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ziet er gewoon uit als de standaard skateschoenen van vans
niks mis meequote:
O maar dat heb ik ook niet gezegd, glam is prima te doen met feestjes enzo.quote:
mwah op feesten hoor ik liever andere muziek, maar niks mis met wat hairmetal als ik me thuis naar de tering aan het zuipen benquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O maar dat heb ik ook niet gezegd, glam is prima te doen met feestjes enzo.
quote:
Kunnen jullie me specifieke winkels aanraden?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Amsterdam >Utrechtsestraat< slaag je gegarandeerd! Anders als het in de buurt is Maastricht, Stokstraat.
Die bovenste zijn niets dus? Ik heb regelmatig praktisch dat model aan mijn voeten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:46 schreef wenfer2 het volgende:
De tt says it all. Mannen die altijd op sneakers rondlopen, want dat is zo lekker makkelijk. Vaak zijn het van die lompe modellen als deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg oncharmant.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gewoon double monk jwz
Die bovenste zijn prima, nette neutrale schoenen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die bovenste zijn niets dus? Ik heb regelmatig praktisch dat model aan mijn voeten.
Ik ben naar mijn weten nog niet uitgelachen hoor.
Waar moet je dan op lopen, wat zijn airmax eigenlijk? Ik ken de term sneakers niet zo goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:25 schreef Smack10 het volgende:
Mannen op sneakers zijn geen mannen.
Die onderste zou ik ook niet aantrekken nee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die bovenste zijn prima, nette neutrale schoenen.
Die onderste zijn fout, sowieso van die schoenen met vlaggen eropDat associeer ik echt met bontkraagjes.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:25 schreef Smack10 het volgende:
Mannen op sneakers zijn geen mannen.
Geen stijl.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Want dan hebben ze ineens geen pik meer? Leg eens uit.
Nee dansen naar de pijpen van een stel flikkers in Milaan, dat geeft aan dat je een echte vent bent.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee dansen naar de pijpen van een stel flikkers in Milaan, dat geeft aan dat je een echte vent bent.![]()
Kan ik me niet voorstellen nee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:45 schreef Fascination het volgende:
[..]. Nee, dat kan niet je eigen smaak zijn natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |