SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voortaan laat je de lapo gewoon een nieuw topic openenDat is, zeg maar, gebruikelijk.
Ik zal er maar één keer serieus op ingaan: Lapo hunten is not dun. "ja" is een lapohunt. Normale mensen kijken goed uit hun oogjes voordat ze een topic openen, jij blijkbaar niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef Tyron het volgende:
Er zat ook echt 0,2 seconden tussen mijn en jouw postJezus wat een triest ventje ben je ValHallen. Nog kinderachtiger dan Stijn.
Waar maak je je druk om? Kleuterquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef Tyron het volgende:
Er zat ook echt 0,2 seconden tussen mijn en jouw post (lapo)Jezus wat een triest ventje ben je ValHallen. Nog kinderachtiger dan Stijn.
Ga eens ergens anders deze discussie houden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zal er maar één keer serieus op ingaan: Lapo hunten is not dun. "ja" is een lapohunt. Normale mensen kijken goed uit hun oogjes voordat ze een topic openen, jij blijkbaar niet.
Er word trouwens al eeuwen lapo gehunt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zal er maar één keer serieus op ingaan: Lapo hunten is not dun. "ja" is een lapohunt. Normale mensen kijken goed uit hun oogjes voordat ze een topic openen, jij blijkbaar niet.
Niet in normale topicsquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er word trouwens al eeuwen lapo gehunt.
Voor kwaliteit hoef je hier doorgaans niet te zijn neequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:32 schreef fathank het volgende:
Wat een droevige reeks is dit eigenlijk.
Ajax CT en zijn beleid worden mede bepaald door Ajax dacht ik. Op de kleur van de spelers, het niveau en de faciliteiten na is het gewoon Ajax.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, Ajax CT is gewoon een buitenlandse club met dezelfde naam en een samenwerkingsverband. Heeft verder natuurlijk geen reet met Ajax zelf te maken. Anders kun je GBA ook wel een beetje Ajax noemen
Ajax bezit 51% van de aandelen van Ajax CT. Niet te vergelijken met andere samenwerkingsverbanden in het verleden (GBA bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ajax CT en zijn beleid worden mede bepaald door Ajax dacht ik. Op de kleur van de spelers, het niveau en de faciliteiten na is het gewoon Ajax.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ajax CT en zijn beleid worden mede bepaald door Ajax dacht ik. Op de kleur van de spelers, het niveau en de faciliteiten na is het gewoon Ajax.
Ach, CT mag best blijvenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:50 schreef tammepiet het volgende:
Stoppen met al die samenwerking troep. Velen zeggen dat de Toekomst al te ver van de Arena is...
Zo'n afstand is het toch ook weer niet, gewoon goed voetballen kom je vanzelf in de Arenaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach, CT mag best blijvenKan ik in Kaapstad ook nog naar Ajax.
Afstand tussen Arena en De Toekomst zou opgelost worden met de verbouwing van het jeugdcomplex. Maar op de hal na heb ik hier niks meer over gehoord:
[ afbeelding ]
Vind het ook wel meevallen hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n afstand is het toch ook weer niet, gewoon goed voetballen kom je vanzelf in de Arena
Waarom wil die boy van je nou niet verlengen...quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:55 schreef Tyron het volgende:
Nee laat de TT maar.
Iedereen weet natuurlijk dat het sarcasme is
Eriksen
Voornamelijk omdat hij al denkt toe te zijn aan het grotere werk, waarop het gebaseerd is weet niemand.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom wil die boy van je nou niet verlengen...
Assist, goal rating. Overall ook in CL en interlands eens in de 2 wedstrijd directbetrokken bij een goal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat hij al denkt toe te zijn aan het grotere werk, waarop het gebaseerd is weet niemand.
Ajax - PSV 3-1.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef kurk_droog het volgende:
De Jong morgen op het middenveld zou de discussie over moeten gaanIk ken geen wedstrijden waarbij Siem en Ajax goed spelen als hij rechtshalf ( op papier ) loopt.
Hij geeft zelf alleen maar aan dat hij rustig alles afwacht. Kijken welke aanbiedingen binnenkomen. Kijken met welke interesse hij schermen kan. Dat jij en een stel andere nitwits er direct van maken dat hij zelf al denkt dat hij het hoogste niveau aankan is een heel ander iets.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat hij al denkt toe te zijn aan het grotere werk, waarop het gebaseerd is weet niemand.
Die wedstrijd kon ik dus niet omdat ik een maatje naar motherfuckin Venlo moest brengen omdat hij zich vergist had in de vertrektijden van de bus naar Oostenrijkquote:
Ik onderwaardeer hem niet maar ik heb het gevoel dat hij altijd uit positie loopt op het middenveld waardoor heel het positiespel van Ajax maar de klote gaat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:08 schreef huffderobot het volgende:
Siem de Jong is de meest ondergewaardeerde speler van Ajax, waarmee ik niet zeg dat we hem opeens moeten gaan overwaarderen.
Goede vriend ben jij dan. Trein lukte niet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die wedstrijd kon ik dus niet omdat ik een maatje naar motherfuckin Venlo moest brengen omdat hij zich vergist had in de vertrektijden van de bus naar Oostenrijkdus daar kan ik geen oordeel over vellen.
[..]
Ik onderwaardeer hem niet maar ik heb het gevoel dat hij altijd uit positie loopt op het middenveld waardoor heel het positiespel van Ajax maar de klote gaat.
Nee bus was al halverwege dus moest fling gassen. Ging sowieso al niet naar de match omdat daarvoor mijn oma haar 85ste verjaardag vierde met een week later een zware hartoperatie dus had mijn scc al weggegeven. ( mooi match gemist maar ga genoeg dus kan ik wel hebben ).quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:39 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Goede vriend ben jij dan. Trein lukte niet?
niks bijzonders aldus ajacied422quote:
quote:dat dossier, heeft geen kader voor ajax alleen voor de top 25. Ajax komt qua OMZET 11.4 miljoen te kort om daarin te komen.
Ajax draaide dus 103.900.000 aan omzet vorig jaar
is top 20 ipv top 25quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
niks bijzonders aldus ajacied422
[..]
Dan hebben ze toch veel vertrouwen in Nicolaiquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:01 schreef Pedroso het volgende:
Frank was niet erg duidelijk over de contractverlenging van Daley Blind. Kwam over dat ze het wel best vinden als ie vertrekt.
En wat betreft de uitspraken van Ronald Koeman in Studio Voetbal was ie duidelijk : lulkoek.
Ik heb ook wel wat kritiek op Eriksen, maar dat is eigenlijk meer omdat hij het meest potentieël heeft van alle Ajacieden ( op Fischer en eventueel Serero wellicht na. ) en ik dus wel het één en ander verwacht van hem.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef kurk_droog het volgende:
De Jong morgen op het middenveld zou de discussie over moeten gaanIk ken geen wedstrijden waarbij Siem en Ajax goed spelen als hij rechtshalf ( op papier ) loopt.
Serero ja? Die gaat nooit verder komen dan een bijrol bij Ajax die kan er vrij weinig van.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef Totaalvoetbal het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat kritiek op Eriksen, maar dat is eigenlijk meer omdat hij het meest potentieël heeft van alle Ajacieden ( op Fischer en eventueel Serero wellicht na. ) en ik dus wel het één en ander verwacht van hem.
Maar je hebt helemaal gelijk, De Jong is vaker wél dan niet dissonant en dan valt Eriksen bijzonder mee.
Ik denk dat De Jong als één van de voorste halven idd geen enkele goede wedstrijd heeft gespeeld.
Tsja, De Jong en aanvoerder van Ajax vind ik eigenlijk maar vreemd.
Hoezo heeft ie pech gehad met het weer? Hij maakt zijn rentree nu pas bij Jong Ajax, midden/eind februari. Hij is niet voor april terug bij het eerste.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:41 schreef tammepiet het volgende:
Boilsen sluit in maart ook weer aan bij geer eerste toch? Boi heeft wel pech gehad met het weer, veel afgelast laatste weken.
Heb je in principe Boilesen, Dijks en Koppers voor lb.
Blind blijft denk k wel. Ajax wil wel door met hem en andersom ook lijkt mij.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:41 schreef tammepiet het volgende:
Boilsen sluit in maart ook weer aan bij het eerste toch? Boi heeft wel pech gehad met het weer, veel afgelast laatste weken.
Heb je in principe Boilesen, Dijks en Koppers voor lb.
Mag ik toch hopen, stuk beter dan Dijks en Koppers wat NEC niveau is. Boilessen is nog maar afwachten of hij fit blijt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:52 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Blind blijft denk k wel. Ajax wil wel door met hem en andersom ook lijkt mij.
heb hem niet gehoordquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:18 schreef bianconeri het volgende:
Eindelijk eens een Ajax TT die klopt
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:01 schreef Pedroso het volgende:
Frank was niet erg duidelijk over de contractverlenging van Daley Blind. Kwam over dat ze het wel best vinden als ie vertrekt.
En wat betreft de uitspraken van Ronald Koeman in Studio Voetbal was ie duidelijk : lulkoek.
Ajax kennende wordt het 2-1 of 2-0.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Tyfus ploeg dat Boekarest met al die uitspraken zeg, keihard afstraffen sowieso.
Ik denk er heel anders over. Serieus denk ik dat Serero, éénmaal basisspeler, een grote rol zal kunnen gaan vervullen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero ja? Die gaat nooit verder komen dan een bijrol bij Ajax die kan er vrij weinig van.
Klopt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Tyfus ploeg dat Boekarest met al die uitspraken zeg, keihard afstraffen sowieso.
hij verdient iig een serieuze kans. Dus geen 20 minuutjes tegen vvv als de buit al binnen isquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef Totaalvoetbal het volgende:
[..]
Ik denk er heel anders over. Serieus denk ik dat Serero, éénmaal basisspeler, een grote rol zal kunnen gaan vervullen.
Zeg niet dat het zo is, ( weten doe ik het natuurlijk ook niet ) maar denk dat hij de kwaliteiten hiervoor wel heeft.
bron?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax kennende wordt het 2-1 of 2-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |