maar wel uggsquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb die verschrikkelijke dingen niet
liefdequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ooit heb ik van een tante uggs gekregen voor mijn verjaardag.
Ik doe ze alleen aan naar Heppieomdat hij ze haat.
Dankjewel lobi allezquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Fok-it ik ben je grootste fan
Haten is verlaten.quote:
Ga met hem mee schoenen kopen dan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:16 schreef Hypocriet het volgende:
Maar hij heeft bergschoenen. Dat is erger.
ben nog steeds een fan hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankjewel lobi allez
[..]
Haten is verlaten.
Omg..quote:
Ja maar ik heb echt een hekel aan schoenen kopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga met hem mee schoenen kopen dan.
Bergschoenen zitten vaak wel erg lekker
Het zijn opgepimpte paardrijlaarzenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?
Ga dan winkelen als ik: gewoon aan een verkoper vragen om je kleren uit te zoeken. Gaat zoveel sneller hequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar ik heb echt een hekel aan schoenen kopensowieso winkelen
ik winkel als een man
![]()
I know, maar zo lelijk
Laat maar, ik ga het niet begrijpenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het zijn opgepimpte paardrijlaarzen
Ze zijn gewoon fucking lelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Laat maar, ik ga het niet begrijpen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga dan winkelen als ik: gewoon aan een verkoper vragen om je kleren uit te zoeken. Gaat zoveel sneller he
Maar zo lekker
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Laat maar, ik ga het niet begrijpen
Doen ze dat bij de Primark echt voor jou?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga dan winkelen als ik: gewoon aan een verkoper vragen om je kleren uit te zoeken. Gaat zoveel sneller he
Maar zo lekker
Ja ze zijn niet echt mijn smaak neequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon fucking lelijk
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Doen ze dat bij de Primark echt voor jou?
Ook niet de mijnequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ze zijn niet echt mijn smaak nee
Ik heb alleen als ik games ga kopen dat ik met allemaal dingen thuis kom waar ik niet voor kwamquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]dat is ook wel erg. Ik winkel alleen als ik iets nodig heb. En dan ook echt zo van 'oké, ik heb een trui nodig en dan naar huis'
alleen thuiskomen met de dingen die je nodig hebt
Nee man dat is leuk. beetje mensjes kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb alleen als ik games ga kopen dat ik met allemaal dingen thuis kom waar ik niet voor kwam
Verder zo snel mogelijk naar huis, heb wel beterde dingen te doen dan door de stad te slenteren
Ja bij dingen die leuk zijn heb ik dat ook welquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb alleen als ik games ga kopen dat ik met allemaal dingen thuis kom waar ik niet voor kwam
Verder zo snel mogelijk naar huis, heb wel beterde dingen te doen dan door de stad te slenteren
Dat heb je alleen in drukke steden enzo, in Almere of Lelystad loopt niemand je voor de wegquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik haat shoppen, dat geslenter en die slome mensen die in de weg lopen
Dat doe ik als het regent. Met een beker chocomel voor het raam.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man dat is leuk. beetje mensjes kijken
Ja niet thuisquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat doe ik als het regent. Met een beker chocomel voor het raam.
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zo'n baas dat iedereen mij in de weg wil lopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat heb je alleen in drukke steden enzo, in Almere of Lelystad loopt niemand je voor de weg![]()
Daarom ga ik ook op een rustige doordeweekse morgen de men at work binnen met in mijn hoofd precies wat ik nodig hebquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Dat is ook leuk ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet thuisgewoon op een terrasje. kom je soms leuke dingen tegen hoor
vooral dat laatste ja, ook op school van die mensen die niet kunnen lopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga dan altijd met de mensen praten die kranten uit staan te delen, en dan kijken hoeveel gratis kranten ik mee krijgquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man dat is leuk. beetje mensjes kijken
Wat vind jij leuk om te kopen dan? Inderdaad vooral als je steeds niet de goede maat hebt, of eindelijk iets leuks ziet en ze dat niet in jouw maat hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja bij dingen die leuk zijn heb ik dat ook welmja kleren passen en zo is hatelijk.
Ik woon niet ergens waar veel mensen langs komenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat doe ik als het regent. Met een beker chocomel voor het raam.
In je spiegel?quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ja dat ook ja, maar vooral mensen die heel menselijk zijn, jullie vallen wel mee.quote:
wij zijn pixelsquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat ook ja, maar vooral mensen die heel menselijk zijn, jullie vallen wel mee.
Burgerlijke saaie mensen, die haat ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat ook ja, maar vooral mensen die heel menselijk zijn, jullie vallen wel mee.
Ja behalve jullie. Want geen plebsquote:
Boeken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk om te kopen dan? Inderdaad vooral als je steeds niet de goede maat hebt, of eindelijk iets leuks ziet en ze dat niet in jouw maat hebben.
pixelsekx@myroom?#habbo?quote:
oh sorryquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Burgerlijke saaie mensen, die haat ik.
Laat mij even denken dat ik vrienden heb jaquote:
die ja, van die zwart grijze mensen die elke dag om zes uur naar hun werk gaan en dan om 5 uur thuis komen, zo standaard model gezinnetjes leven hebben etcquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Burgerlijke saaie mensen, die haat ik.
Ik woon aan een best drukke weg. Dan wel fijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon niet ergens waar veel mensen langs komen
fokkers zijn over het algemeen autisten jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Burgerlijke saaie pixels, die haat ik.
muv nodig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
fokkers zijn over het algemeen autisten ja
Bergschoenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan lekker boerenkool met worst en dikke jus eten. Om 8 uur iedereen stil voor het NOS journaal en dan om half 10 naar boven voor een burgerlijke vrijpartij van plus minus 10 minuten om vervolgens voldaan en van het leven genietend je wekker om half 6 smorgens te zettenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
die ja, van die zwart grijze mensen die elke dag om zes uur naar hun werk gaan en dan om 5 uur thuis komen, zo standaard model gezinnetjes leven hebben etc
omg jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Boeken bijvoorbeeld.Lp's
![]()
Dat ze het niet in je maat hebben jaHA-TE-LIJK.
666quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Voor de msn van burgerlijke saaie pixels typ 666
ik hou van jouquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
omg ja
Ik ga vrijdag weer een boek kopen, en dan mag ik weer naar de boekenwinkelEn dan allemaal eikenhouten kasten met boeken erin
En Cd winkels zijn idd ook geweldig, de sfeer die er hangt
jaja met bergschoenen etcquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, we hebben eigenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Liggen ze bij jullie niet gewoon in een kast waar je schone uit kan pakken?
Vergeet niet braaf zondags naar de kerkquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan lekker boerenkool met worst en dikke jus eten. Om 8 uur iedereen stil voor het NOS journaal en dan om half 10 naar boven voor een burgerlijke vrijpartij van plus minus 10 minuten om vervolgens voldaan en van het leven genietend je wekker om half 6 smorgens te zetten![]()
zo`n leven
Ik walg sowieso van het huisje-boompje-beestje ideequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vergeet niet braaf zondags naar de kerk
Mensen die niet skype, fb chat en whappquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom whatsapp ik nu zodat ik niet ouderwets ben
chatlogs op fbchat met sommige mensenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen die niet skype, fb chat en whapp
Ja die heb ik welquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat heeft hypo zoal over mij verteld?quote:
quote:
Ga lekker spytoolen dan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat heeft hypo zoal over mij verteld?
jaquote:
dat je bergschoenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
inderdaad, en dan niets doen met je leven verder en argh frustratiequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik walg sowieso van het huisje-boompje-beestje idee
Skype is wel irritant omdat o.a. http://cyberfelix.com/ je IP laat zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bergschoenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat je bergschoenendraagt
dat je bergschoenen hebt en een penis van 11cmquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mensen heb gevonden die dit ook vinden
Mensen in mijn naaste omgeving lezen niet en vinden boeken etc. achterlijk
Ooh en ze luisteren natuurlijk hiphop
En van die mensen die nergens heen willen buiten Nederlandquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
inderdaad, en dan niets doen met je leven verder en argh frustratie
oh meiner gotttquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb de jacht beeindigd.![]()
![]()
![]()
Blijven we vrienden?![]()
![]()
![]()
ja maar ze zijn zo lelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bergschoenenze zitten gewoon zo goed
Hell. Jij komt toch niet veel buiten. Je hebt geen comfortabele schoenen nodig voor dat stukje wat jij per dag loopt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bergschoenenze zitten gewoon zo goed
yesquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef nodig het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef nodig het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dat je bergschoenen hebt en een penis van 11cm
wasdaquote:
11 cm wow, je zal vast trots op hem zijnquote:
in erectie danquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
11 cm wow, je zal vast trots op hem zijn
Neequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof jij dat niet doet
Ja wat denk jij. Het is geen negert.quote:
alsof dat uitmaaktquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ze zijn zo lelijk
ik hobbel elk weekend naar cs om jou op te halenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hell. Jij komt toch niet veel buiten. Je hebt geen comfortabele schoenen nodig voor dat stukje wat jij per dag loopt.
Iets hwapp-achtigs blijkbaar, gefocussed op foto's. Schijnt veel voor seksueel getinte dingen gebruikt te wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets hwapp-achtigs blijkbaar, gefocussed op foto's. Schijnt veel voor seksueel getinte dingen gebruikt te wordenSextingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Met de auto jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik hobbel elk weekend naar cs om jou op te halen
Nee, dat is de naam ervoorquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets hwapp-achtigs blijkbaar, gefocussed op foto's. Schijnt veel voor seksueel getinte dingen gebruikt te wordenzoals kik messengerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ga jij me emo.giffenquote:
naar de auto lopen, uit de auto lopenquote:
[..]
Iets hwapp-achtigs blijkbaar, gefocussed op foto's. Schijnt veel voor seksueel getinte dingen gebruikt te wordenhttp://www.rtl.nl/compone(...)te-hype-van-2013.xmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohja heb het gezien hier
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik emo.gifde sexting oke OKE!?!?!?!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ga jij me emo.giffenHommotje
precies 2 meter lopen jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou dan moet je natuurlijk ook de deur uit en gaspedaal indrukken etc.
Kik is gewoon een alternatief voor whapp toch?quote:
Neuh helemaal niet oke, GA JE MAAR 10 KEER KASTIJDEN EN PICS ALS BEWIJSquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik emo.gifde sexting oke OKE!?!?!?!
Drink je dan wel genoeg, is belangrijk als je zo intensief beweegtquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
naar de auto lopen, uit de auto lopenenig idee hoeveel werk dat is?
kikquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kik is gewoon een alternatief voor whapp toch?
Anders gebruik ik het verkeerd
doen we datquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
precies 2 meter lopen ja![]()
Heppie we gaan samen schoenen kopen.
drink wel genoeg ja, wanneer hypo er is beweeg ik zoveel meer eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Drink je dan wel genoeg, is belangrijk als je zo intensief beweegt
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
drink wel genoeg ja, wanneer hypo er is beweeg ik zoveel meer eigenlijk
Whapp was een tijdje nog niet uit voor mijn telefoon, toen gebruikte ik dat ja!quote:
wat doen we vrijdag dan?quote:
[..]
[..]
Je kon haar ogen amper zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
'Mijn vrouw is volledig geëmancipeerd!', zit ze achter hem in een boerka
kusjekusjesmoesmoequote:
Kan gebeuren, is goed, kan ik het nog opruimen hierquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
weenie. Maar ik denk dat ik er trouwens wel pas 's avonds ben dan.
ik vind het vervelend. Maar heb het op mn ipod omdat daar geen whapp op kanquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Whapp was een tijdje nog niet uit voor mijn telefoon, toen gebruikte ik dat ja!
Maar daar heb je je mobiel toch voor?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het vervelend. Maar heb het op mn ipod omdat daar geen whapp op kan
idk kik gaat niet met telnr tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kik is gewoon een alternatief voor whapp toch?
Anders gebruik ik het verkeerd
Ik moest lachenquote:
ja maar die had ik eerst nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar daar heb je je mobiel toch voor?
Jij bent stomquote:
ik wilde zeggen GMTA, maar eigenlijk is het gewoon normaal om Seinfield stom te vinden omdat het zo slecht isquote:
Ik kijk met veel plezier Comedy Central, maar als Seinfield voorkomt zet ik de tv uit.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent stommer.
JIJ BENT ALTIJD TWEE KEER STOMMER DAN IK. STOMMERD.
doeiquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik gaat er vandoor, doei schatjes,autisten, sletjes en plebs![]()
![]()
Kies zelf maar waar je bij wil horen
dooeiquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef Fok-it het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
enkel de elite begrijpt het gewoon
quote:
quote:
Ik vind het gewoon saai.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
enkel de elite begrijpt het gewoon
doei schatjequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef Fok-it het volgende:
![]()
Boeienquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je behoort gewoon niet tot de elite.
ff kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://www.neemdetijd.nl/534.html
is dat erg jaquote:
wowquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ja lijkt me ook handigquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:54 schreef AnimeFan het volgende:
http://www.neemdetijd.nl/willekeurig.html willekeurig filmpje, best handig als je een tentamen hebt
Fakequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jeequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
omg heel verhaal over carnaval op mn timeline
vervelend is dat jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
omg heel verhaal over carnaval op mn timeline
Nou dan wil ik het eigenlijk al niet lezenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
en dan gaan mensen eronder zeggen: je moet schrijfster worden___
Zij schrijft heel vaak van die domme verhalen. En dan reageren er altijd wel een paar dat ze journalistiek moet gaan doen of schrijfster moet wordenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou dan wil ik het eigenlijk al niet lezen
Ok nu wordt ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Zij schrijft heel vaak van die domme verhalen. En dan reageren er altijd wel een paar dat ze journalistiek moet gaan doen of schrijfster moet worden
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:01 schreef supersof het volgende:
Het is weer een paar uur geleden dat ik opstond met een schorre stem, het gevoel alsof er een trein over me heen is gereden en met de onuitwisbare tekst 'call me 06.....' op mijn arm, maar wat waren het weer 4 machtige dagen, 4 dolle dagen zoals ze hier ook wel genoemd worden, de 4 dagen dat drank, feesten en verkleden behoren tot de orde van de dag. De paar dagen in het jaar dat niemand er raar van opkijkt wanneer ze naast een (brakke) piraat, wortel, cowboy of zelfs banaan in de bus zitten. Die paar dagen dat de bijbehorende tekst van iedere Heineken, Martini, Licor 43 en Jillz reclame, veranderd van 'Geniet, maar drink met mate..' in '...DRINK VOORAL NIET MET MATEN MAAR UIT VOLLE VATEN!' (bron: Puck). De paar dagen in het jaar dat drank dus blijkbaar wél een excuus mag zijn voor al je rare acties. De paar dagen in het jaar dat je wel degelijk een goed excuus hebt voor je brakke hoofd. Het zijn niet de paar dagen in het jaar die alleen maar draaien om de drank, WANT DAT IS NIET ZO! het zijn de dagen die draaien om nog meer gezelligheid dan normaal en toevallig komt daar dan ook drank bij kijken. Maar genoeg over de voor mij onbekende betekenins, het was mooi, bedankt carnaval 2013, bedankt providentia, bedankt voor jullie ENTEE kaartjes voor de après ski. Bedankt sneeuw en gladheid (?) voor de blauwe knieën!!! Verder waren het mooie avonden in de valom!! *plaatsnaam* bedankt?? Maar vooral Cuijk bedankt!!! Wat een mooie dag was die dinsdag van de carnaval!! Tjaa......ik zeg maar zo: Jeuk is leuk, bloed is goed, pijn is fijn en een beetje buis is wel pluis!!! Adios! en tot volgend jaar!
hehequote:
YODOquote:
wat?quote:
You Only Live Once Unless You Believe In Reincarnation Ofcoursequote:
o mijn godquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:01 schreef supersof het volgende:
Het is weer een paar uur geleden dat ik opstond met een schorre stem, het gevoel alsof er een trein over me heen is gereden en met de onuitwisbare tekst 'call me 06.....' op mijn arm, maar wat waren het weer 4 machtige dagen, 4 dolle dagen zoals ze hier ook wel genoemd worden, de 4 dagen dat drank, feesten en verkleden behoren tot de orde van de dag. De paar dagen in het jaar dat niemand er raar van opkijkt wanneer ze naast een (brakke) piraat, wortel, cowboy of zelfs banaan in de bus zitten. Die paar dagen dat de bijbehorende tekst van iedere Heineken, Martini, Licor 43 en Jillz reclame, veranderd van 'Geniet, maar drink met mate..' in '...DRINK VOORAL NIET MET MATEN MAAR UIT VOLLE VATEN!' (bron: Puck). De paar dagen in het jaar dat drank dus blijkbaar wél een excuus mag zijn voor al je rare acties. De paar dagen in het jaar dat je wel degelijk een goed excuus hebt voor je brakke hoofd. Het zijn niet de paar dagen in het jaar die alleen maar draaien om de drank, WANT DAT IS NIET ZO! het zijn de dagen die draaien om nog meer gezelligheid dan normaal en toevallig komt daar dan ook drank bij kijken. Maar genoeg over de voor mij onbekende betekenins, het was mooi, bedankt carnaval 2013, bedankt providentia, bedankt voor jullie ENTEE kaartjes voor de après ski. Bedankt sneeuw en gladheid (?) voor de blauwe knieën!!! Verder waren het mooie avonden in de valom!! *plaatsnaam* bedankt?? Maar vooral Cuijk bedankt!!! Wat een mooie dag was die dinsdag van de carnaval!! Tjaa......ik zeg maar zo: Jeuk is leuk, bloed is goed, pijn is fijn en een beetje buis is wel pluis!!! Adios! en tot volgend jaar!
hahahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
You Only Live Once Unless You Believe In Reincarnation Ofcourse
wat zag je in het filmpje?quote:
Eet smakelijkquote:
Lekkahhhquote:
dat is die rijst toch?quote:
hoe vaak eet jij pizza taxquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekkahhh
Yup ik ook want kom er net achter dat er niemand thuis is
Eenzaam huis is eenzaam
wtfquote:
ik kan het verschil niet onthouden. Ik eet die sliertjesquote:
zondag eten we ook pizzaquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
1-2 keer peer week
En soms ook als tussendoortje
wel lekkerquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
1-2 keer peer week
En soms ook als tussendoortje
Dat is dus wel bamiquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan het verschil niet onthouden. Ik eet die sliertjes
watquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zondag eten we ook pizza
ik kan het gewoon niet onthouden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dus wel bami
[..]
wat
whaddupquote:
ik moet even voor morgen 7 pagina's tekst uitgetypt hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dus wel bami
[..]
wat
krijg je er geld voor?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet even voor morgen 7 pagina's tekst uitgetypt hebben
hihihihi poep :$ :$quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef Taexon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)er_aanschaffen_.html
Oke ik moest lachen
Stofzuiger robot die poep door je hele huis smeert
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef Taexon het volgende:
Oke ik moest lachen
Ik krijg onderdakquote:
jaa geef een typ cursus voor haar bday danquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik krijg onderdak
Nee opzich vind ik het niet erg maar ik denk van leer zelf ook eens snel typen dan
naw ik doe het zelf wel een keerquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa geef een typ cursus voor haar bday dan
hahhaaquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef Taexon het volgende:
Oke ik moest lachen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:28 schreef promisionxexposed het volgende:
I just wanna live just right now
Wel twee topnummers danquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:38 schreef supersof het volgende:
mijn muziek bestaat alleen nog maar uit Love is all I got en Thrift Shop. Ik heb altijd van die fases dat ik maar een of twee nummers luister![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:38 schreef supersof het volgende:
mijn muziek bestaat alleen nog maar uit Love is all I got en Thrift Shop. Ik heb altijd van die fases dat ik maar een of twee nummers luister![]()
ja dat welquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel twee topnummers dan
quote:
waarom hebben jij en AnimeFan bijna dezelfde sig?quote:
Aangezien Anime en ik matties zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:41 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom hebben jij en AnimeFan bijna dezelfde sig?
omg een supersopquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ze zat helemaal te soppen op de gedachte dat jij weer terug zou komen
klonen dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Aangezien Anime en ik matties zijn![]()
oh hehequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Aangezien Anime en ik matties zijn![]()
inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NO DONT GET HIM STARTED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |