maar wel uggsquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb die verschrikkelijke dingen niet
liefdequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ooit heb ik van een tante uggs gekregen voor mijn verjaardag.
Ik doe ze alleen aan naar Heppieomdat hij ze haat.
Dankjewel lobi allezquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Fok-it ik ben je grootste fan
Haten is verlaten.quote:
Ga met hem mee schoenen kopen dan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:16 schreef Hypocriet het volgende:
Maar hij heeft bergschoenen. Dat is erger.
ben nog steeds een fan hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankjewel lobi allez
[..]
Haten is verlaten.
Omg..quote:
Ja maar ik heb echt een hekel aan schoenen kopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga met hem mee schoenen kopen dan.
Bergschoenen zitten vaak wel erg lekker
Het zijn opgepimpte paardrijlaarzenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?
Ga dan winkelen als ik: gewoon aan een verkoper vragen om je kleren uit te zoeken. Gaat zoveel sneller hequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar ik heb echt een hekel aan schoenen kopensowieso winkelen
ik winkel als een man
![]()
I know, maar zo lelijk
Laat maar, ik ga het niet begrijpenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het zijn opgepimpte paardrijlaarzen
Ze zijn gewoon fucking lelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Laat maar, ik ga het niet begrijpen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga dan winkelen als ik: gewoon aan een verkoper vragen om je kleren uit te zoeken. Gaat zoveel sneller he
Maar zo lekker
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Laat maar, ik ga het niet begrijpen
Doen ze dat bij de Primark echt voor jou?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga dan winkelen als ik: gewoon aan een verkoper vragen om je kleren uit te zoeken. Gaat zoveel sneller he
Maar zo lekker
Ja ze zijn niet echt mijn smaak neequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon fucking lelijk
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Doen ze dat bij de Primark echt voor jou?
Ook niet de mijnequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ze zijn niet echt mijn smaak nee
Ik heb alleen als ik games ga kopen dat ik met allemaal dingen thuis kom waar ik niet voor kwamquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]dat is ook wel erg. Ik winkel alleen als ik iets nodig heb. En dan ook echt zo van 'oké, ik heb een trui nodig en dan naar huis'
alleen thuiskomen met de dingen die je nodig hebt
Nee man dat is leuk. beetje mensjes kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb alleen als ik games ga kopen dat ik met allemaal dingen thuis kom waar ik niet voor kwam
Verder zo snel mogelijk naar huis, heb wel beterde dingen te doen dan door de stad te slenteren
Ja bij dingen die leuk zijn heb ik dat ook welquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb alleen als ik games ga kopen dat ik met allemaal dingen thuis kom waar ik niet voor kwam
Verder zo snel mogelijk naar huis, heb wel beterde dingen te doen dan door de stad te slenteren
Dat heb je alleen in drukke steden enzo, in Almere of Lelystad loopt niemand je voor de wegquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik haat shoppen, dat geslenter en die slome mensen die in de weg lopen
Dat doe ik als het regent. Met een beker chocomel voor het raam.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man dat is leuk. beetje mensjes kijken
Ja niet thuisquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat doe ik als het regent. Met een beker chocomel voor het raam.
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zo'n baas dat iedereen mij in de weg wil lopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat heb je alleen in drukke steden enzo, in Almere of Lelystad loopt niemand je voor de weg![]()
Daarom ga ik ook op een rustige doordeweekse morgen de men at work binnen met in mijn hoofd precies wat ik nodig hebquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Dat is ook leuk ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet thuisgewoon op een terrasje. kom je soms leuke dingen tegen hoor
vooral dat laatste ja, ook op school van die mensen die niet kunnen lopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga dan altijd met de mensen praten die kranten uit staan te delen, en dan kijken hoeveel gratis kranten ik mee krijgquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man dat is leuk. beetje mensjes kijken
Wat vind jij leuk om te kopen dan? Inderdaad vooral als je steeds niet de goede maat hebt, of eindelijk iets leuks ziet en ze dat niet in jouw maat hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja bij dingen die leuk zijn heb ik dat ook welmja kleren passen en zo is hatelijk.
Ik woon niet ergens waar veel mensen langs komenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat doe ik als het regent. Met een beker chocomel voor het raam.
In je spiegel?quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ja dat ook ja, maar vooral mensen die heel menselijk zijn, jullie vallen wel mee.quote:
wij zijn pixelsquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat ook ja, maar vooral mensen die heel menselijk zijn, jullie vallen wel mee.
Burgerlijke saaie mensen, die haat ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat ook ja, maar vooral mensen die heel menselijk zijn, jullie vallen wel mee.
Ja behalve jullie. Want geen plebsquote:
Boeken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk om te kopen dan? Inderdaad vooral als je steeds niet de goede maat hebt, of eindelijk iets leuks ziet en ze dat niet in jouw maat hebben.
pixelsekx@myroom?#habbo?quote:
oh sorryquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Burgerlijke saaie mensen, die haat ik.
Laat mij even denken dat ik vrienden heb jaquote:
die ja, van die zwart grijze mensen die elke dag om zes uur naar hun werk gaan en dan om 5 uur thuis komen, zo standaard model gezinnetjes leven hebben etcquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Burgerlijke saaie mensen, die haat ik.
Ik woon aan een best drukke weg. Dan wel fijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon niet ergens waar veel mensen langs komen
fokkers zijn over het algemeen autisten jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Burgerlijke saaie pixels, die haat ik.
muv nodig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
fokkers zijn over het algemeen autisten ja
Bergschoenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan lekker boerenkool met worst en dikke jus eten. Om 8 uur iedereen stil voor het NOS journaal en dan om half 10 naar boven voor een burgerlijke vrijpartij van plus minus 10 minuten om vervolgens voldaan en van het leven genietend je wekker om half 6 smorgens te zettenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
die ja, van die zwart grijze mensen die elke dag om zes uur naar hun werk gaan en dan om 5 uur thuis komen, zo standaard model gezinnetjes leven hebben etc
omg jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Boeken bijvoorbeeld.Lp's
![]()
Dat ze het niet in je maat hebben jaHA-TE-LIJK.
666quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Voor de msn van burgerlijke saaie pixels typ 666
ik hou van jouquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
omg ja
Ik ga vrijdag weer een boek kopen, en dan mag ik weer naar de boekenwinkelEn dan allemaal eikenhouten kasten met boeken erin
En Cd winkels zijn idd ook geweldig, de sfeer die er hangt
jaja met bergschoenen etcquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, we hebben eigenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Liggen ze bij jullie niet gewoon in een kast waar je schone uit kan pakken?
Vergeet niet braaf zondags naar de kerkquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan lekker boerenkool met worst en dikke jus eten. Om 8 uur iedereen stil voor het NOS journaal en dan om half 10 naar boven voor een burgerlijke vrijpartij van plus minus 10 minuten om vervolgens voldaan en van het leven genietend je wekker om half 6 smorgens te zetten![]()
zo`n leven
Ik walg sowieso van het huisje-boompje-beestje ideequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vergeet niet braaf zondags naar de kerk
Mensen die niet skype, fb chat en whappquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom whatsapp ik nu zodat ik niet ouderwets ben
chatlogs op fbchat met sommige mensenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen die niet skype, fb chat en whapp
Ja die heb ik welquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen die niet skype, fb chat en whapp
wat heeft hypo zoal over mij verteld?quote:
quote:
Ga lekker spytoolen dan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat heeft hypo zoal over mij verteld?
jaquote:
dat je bergschoenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat heeft hypo zoal over mij verteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |