Lekker hoor, maar wat een bende werk!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:17 schreef Iemand91 het volgende:
We gooien straks gekruide kipreepjes in de oven. Daarbij nog wat spek uitbakken, punt paprika zwart roosteren en dat alles met wat sla, saus in een voorwarmde tortilla stoppen.
Omdat dat niet genoeg is nog wat kapucijners met spek erbij.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:45 schreef Zo-is-dat het volgende:
Brood met kaasjes, aioli, tapenade, cipollini, gegrilde groente er meer van dat lekkers! Glaasje rode wijn erbij en een goed begin van het weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks gegrilde kipfilet, bloemkool, salade en aardappelkroketjesNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Inderdaad, hetzelfde hier als het mijn eigen vakantie zou zijn geweest!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
BenelientjeDat zou mijn hele vakantie vakkundig verpesten!
Beetje te donker geworden?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:53 schreef Sylvana het volgende:
Een voor mij nieuw recept van Matthijs Vrieze, groentenquiches
[ afbeelding ]
Ja bovenkant was helaas iets te donker idd, maar ook weer niet zo erg verbrand dat het niet meer te eten was. De bakjes moesten eerst alleen in de oven, nadat die klaar waren zagen ze er goed uit:quote:
Was lekker alleen niet veel van de pate gehad, was even de kamer uit, kom terug en wil de hond uitlaten, zit ze d'r bek af te likken, heeft ze dus het hele stuk pate van de plank op de salontafel gegeten..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef foodlover het volgende:
Zelfgemaakte zalmsalade, brie, pate, stokbrood en een rood wijntje.
Heel lekker! Reuze hartig.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:36 schreef minilot het volgende:
Zo aan de slag met:
http://www.seriouseats.com/recipes/2012/03/homemade-veggie-vegan-burgers-that-dont-suck-recipe.html
Het zal mij benieuwen!
ik heb hem zelf gemaaktquote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
patatje stoof = paard.tenzij je hem zelf maakt misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |