Bij kippenpootje nummer hoeveel ben je nu?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:16 schreef Broertie het volgende:
Net 40(!!) kippe(n)poten van de plaatselijke poelier in de oven gegooid en die ga ik ongegeneerd allemaal ellen opeten!!!
Kippenpoten, oftewel, gay~chickenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:16 schreef Broertie het volgende:
Net 40(!!) kippe(n)poten van de plaatselijke poelier in de oven gegooid en die ga ik ongegeneerd allemaal ellen opeten!!!
Dat klinkt zalig! Watvoor pesto??? (ik gok rode, die lijkt me er 't beste bij passen).quote:
nee, groenequote:Op zondag 17 februari 2013 16:48 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Dat klinkt zalig! Watvoor pesto??? (ik gok rode, die lijkt me er 't beste bij passen).
Wij doen een patatje met iets erbij van de snackbar.
Ff wat makkelijks en snels, we gaan na het eten nog weg
Wat mooiquote:Op zondag 17 februari 2013 17:39 schreef minilot het volgende:
Na dagenlang koorts + rochelende bronchitis vandaag éindelijk een beetje beter en ook weer een pietsje trek! Werd tijd.
Vanmorgen fruit:
[ afbeelding ]
Vanmiddag panini met olijvensalade, in knoflook en witte wijn gestoofde spinazie en wat pepers, geroosterde paprika, zongedroogde tomaten en artisjokharten:
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel luxe chocolade flikken..quote:Op zondag 17 februari 2013 17:43 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wat mooi
Ik zit nu aan de thee + luxe chocoladeflikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |