Dat is goed!quote:Op zondag 24 februari 2013 13:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als hij er nog is, wil ik de zomerjas (ook) graag!
A@pies Maat S, M en L!quote:Op zondag 24 februari 2013 12:49 schreef Mineola het volgende:
[..]
Als KD ze niet allemaal wil hebben heb ik ook wel interesse (unisex/jongetje)!
Jee wat een mazzelquote:Op zondag 24 februari 2013 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb van de wek 10 hema stretchrompers van MP getrokken, voor 11 incl
Mag ik die 4 grijze van je? Sorry Phaidraquote:Op zondag 24 februari 2013 10:29 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ Morretje:
[ afbeelding ]
en (rechtse 2 zijn 2 stretch rompers van hema, links is H&M
Ja prima!quote:Op zondag 24 februari 2013 10:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ja, die van mij past er niet meer in.
Ik ga straks even voor je kijken goed?
Ik vind ze allemaal leuk!quote:Op zondag 24 februari 2013 08:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep! PM maar als je het wat vindt. De lange mouw is voor Billies handjes te smal.
[ afbeelding ]
mag ik je mexx setje kopen?quote:Op zondag 24 februari 2013 07:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hoi![]()
Ik verkoop wat dingetje via Marktplaats (de kleertjes die ik niet per sé hoef te bewaren/gekregen dingen/kleertjes die E echt niet stonden). Klik verder naar al mijn advertenties. Als er iets voor iemand bij zit, let me know. Ik hoef er écht geen hoofdprijs voor, daar komen we wel uit!
http://www.marktplaats.nl(...)viousPage=mympSeller
Die 2 rechter zijn bruin, ik weet niet of dat een probleem is? De 2 strech rompers zijn wel antraciet.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mag ik die 4 grijze van je? Sorry Phaidra
[..]
Ja prima!
Nee, geen punt.;)quote:Op zondag 24 februari 2013 16:46 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Die 2 rechter zijn bruin, ik weet niet of dat een probleem is? De 2 strech rompers zijn wel antraciet.
Jij hebt een dochter toch?quote:Op zoundag 24 februari 2013 15:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jee wat een mazzelIk vind dat de fijnste rompers die er zijn.
Dus als iemand die nog in de Iiaanbieding heeft?maatje 92
![]()
Timejumper ik had deze rompers nog in de aanbiedingquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:07 schreef laziness het volgende:
Slechte telefoonfoto's, sorry.
Rompers blauwe en groene met schilpadden zijn van Lindex. Maat 92 (O. past deze nog dus ze vallen zeker niet klein)
De overige rompers stretch maat 86/92. 1 euro p/stuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoentjes Clarks maat 22 5 euro excl.
[ afbeelding ]
no problemquote:Op zondag 24 februari 2013 15:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mag ik die 4 grijze van je? Sorry Phaidra
[..]
Ja prima!
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:28 schreef Poppedein het volgende:
Ennnnnnn alweer weg..alles is weg, gastendoekjes...ALLES weg...
Nee wel een jongen maar de kleur is perfect alleen mouwloos zocht ik eigenlijk niet. Jammer hoor.Nu weet ik niet of kids nog snel groeien, hij zit momenteel in 86, dus voor de zomer zouden ze perfect zijn. Maar ja hoe snel groeien zequote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Jij hebt een dochter toch?
Ik heb namelijk wel een stapel blauwe hema
strech rompers te koop in 86\92. (mouwloos)
Ohw die blauwe en die met die autootjes(?). Die zijn ook stretch toch? Die wil ik welquote:Op zondag 24 februari 2013 17:09 schreef laziness het volgende:
[..]
Timejumper ik had deze rompers nog in de aanbieding
Stretch 86/92 gaat jouw ventje deze zomer nog prima passen hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 20:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nee wel een jongen maar de kleur is perfect alleen mouwloos zocht ik eigenlijk niet. Jammer hoor.Nu weet ik niet of kids nog snel groeien, hij zit momenteel in 86, dus voor de zomer zouden ze perfect zijn. Maar ja hoe snel groeien ze
[..]
Ohw die blauwe en die met die autootjes(?). Die zijn ook stretch toch? Die wil ik wel
Pm mij dan ook even, want heb de indruk dat mijn pmmetjes niet aankomen bij jou.. En zo kan ik geen geld overmaken voor de kleertjesquote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Stretch 86/92 gaat jouw ventje deze zomer nog prima passen hoor![]()
Ik zal je even pmen
Jawel, maar O. ligt steeds te slapen als ik er aan denk en dan kan ik het spul niet verzamelen om te wegen. Nu ook weerquote:Op zondag 24 februari 2013 20:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Pm mij dan ook even, want heb de indruk dat mijn pmmetjes niet aankomen bij jou.. En zo kan ik geen geld overmaken voor de kleertjes
Niet wakker maken, morgen weer een dagquote:Op zondag 24 februari 2013 20:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Jawel, maar O. ligt steeds te slapen als ik er aan denk en dan kan ik het spul niet verzamelen om te wegen. Nu ook weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |