Heb je nog wat over?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:45 schreef MeNicole2 het volgende:
Broeken maat 98!
[ afbeelding ]
Spijkerbroek H&M
[ afbeelding ]
Nette broek H&M
[ afbeelding ]
Dunne broek H&M
[ afbeelding ]
Spijkerbroek Hema. Is zo goed als nieuw, alleen de knoop is eraf!
Bovenkleding maat 98/104
[ afbeelding ]
Blauwe is naamloos, zwarte van Mexx, andere 2 van H&M
[ afbeelding ]
Alle 2 van H&M.
Eerste keus voor Happyme28!
Ik heb er een van Noppies voor een meisje, gekregen maar met roze hart op de kont geloof ik. Ik ben niet de moeilijkste maar dat trek ik m'n jochie toch echt niet aanquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Kwisted het volgende:
heeft er iemand spijkerbroekjes mt 68/74 liggen?
oeeh ja doe maar. Noppies heeft vaak vrij lange pijpjes en mijn meisje heeft hele lange beentjes. Hema bijv. is veel te kort. H&M doet het ook vaak goed.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:11 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik heb er een van Noppies voor een meisje, gekregen maar met roze hart op de kont geloof ik. Ik ben niet de moeilijkste maar dat trek ik m'n jochie toch echt niet aanIk dacht dat het 68 was. Als je interesse hebt kan ik morgen wel een foto maken?
Haha oke danquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:19 schreef kaatjejannie het volgende:
gmk 62/68 zit al strak helaas... Tis een dikzakje..
Oeh wat n leukje!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Haha oke dan![]()
Nja voor.een andere liefhebber. Gmk jumpsuit, 62/68, grijs lange mouw. Iemand?
Oh en deze 4ff jumpsuit heb ik ook te koop. Zonder baby62/68 is het
[ afbeelding ]
Wat een geweldige kleding allemaal! Potdorie ik wil tquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:59 schreef BarbaBientje01 het volgende:
De zolder moet leeg en dochterlief heeft een groeispurt gehad.
Diverse kleding en schoenen voor meisjes. Verschillende maten. Prijzen zijn onderhandelbaar.
Kleding:
http://www.mijnalbum.nl/Album=WVUSPVEM
Schoenen:
http://www.mijnalbum.nl/Album=GYVKLT67
Dit is 'm:quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:23 schreef Kwisted het volgende:
[..]
oeeh ja doe maar. Noppies heeft vaak vrij lange pijpjes en mijn meisje heeft hele lange beentjes. Hema bijv. is veel te kort. H&M doet het ook vaak goed.
Ga je nog een meiske bakkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:44 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Wat een geweldige kleding allemaal! Potdorie ik wil t
Spijkerbroek en dunne broek. En de blouse alle 2.quote:
Ik heb nog 3 of 4 winterslaapzakken met mouwen van de Hema in maat 68/80. Als je wil kan ik vanmiddag wat foto's maken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:57 schreef SupremeEvil het volgende:
In de herhaling,
heeft iemand nog een 90cm meisjesslaapzak met mouwen in de aanbieding?
Ja, is goedquote:Op donderdag 28 februari 2013 07:38 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 of 4 winterslaapzakken met mouwen van de Hema in maat 68/80. Als je wil kan ik vanmiddag wat foto's maken?
Hi Kwis,quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Kwisted het volgende:
Heb ik!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Kwisted het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |