Ik heb nog een dun ribjasje hangen in die maat...quote:Op maandag 25 februari 2013 14:42 schreef mikoxx het volgende:
Ik zoek een stoer jongenszomerjasje in maat 104, iemand?
En het gekke is dat hij kwa kledingmaat in 86 zit... Maar het is stretch hè, dus ik laat het ook stretchenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:15 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Die past Geert zelfs niet meer![]()
Ik zoek broekjes het liefst name-it of noppies maat 86
* twentemeisje zingt zachtjes "Zeg Roodkapje waar ga je henen, zo alleen, zo alleen"quote:Op maandag 25 februari 2013 22:05 schreef mrien het volgende:
Ik heb gisteren de kast uitgespit qua 98/104
Moet even kijken wanneer ik tijd heb voor foto's
Er kwam in ieder geval een wasmand vol uit qua te klein
BJ wanneer lukt het jou om de kleertjes te versturen denk je?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha + 1zoo jammer
had je de moeite van verzenden kunnen besparen
Nou gek, misschien heeft hij een korte romp?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:05 schreef Nirak het volgende:
[..]
En het gekke is dat hij kwa kledingmaat in 86 zit... Maar het is stretch hè, dus ik laat het ook stretchen
Nog niet, duurt niet lang meer denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
* twentemeisje zingt zachtjes "Zeg Roodkapje waar ga je henen, zo alleen, zo alleen"
zit ie er al bij?
Doe jij die toevallig in de verkoop dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:00 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand dit shirt in een grotere maat dan 92?
[ afbeelding ]
Heb je al geprobeerd de vlekjes te laten weken in de zon? Zo krijgt ons mam de meest hardnekkige vlekken eruit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:06 schreef mrien het volgende:
Nee, zitten vlekjes op die er niet uit gaan, maar is z'n favoriete shirt
Ik wil dit hema shirtje wel:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:59 schreef BarbaBientje01 het volgende:
De zolder moet leeg en dochterlief heeft een groeispurt gehad.
Diverse kleding en schoenen voor meisjes. Verschillende maten. Prijzen zijn onderhandelbaar.
Kleding:
http://www.mijnalbum.nl/Album=WVUSPVEM
Schoenen:
http://www.mijnalbum.nl/Album=GYVKLT67
Ik heb je post ff teruggezochtquote:Op maandag 25 februari 2013 16:30 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik heb 1 witte 74, 2 witte 74/80 en 1 blauw/bruin streepjes 74/80. Allen korte mouw.
Dacht dat ik er meer had, maar die passen blijkbaar toch nog
of ik kan er nog geen afstand van doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |