Ik heb 9 blauwe mouwloze strech rompers van de hema, en 2 witte met rode en blauwe kiepwagens ook mouwloos van de hema in maat 86/92.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:14 schreef Kyara het volgende:
Wij moeten ook weer naar een volgende maat rompers.
Dus als iemand nog mouwloos maat 86 heeft..... liefst hema.
Zoek ook nog steeds jongens shirts met lange mouwen in een grote maat 80 of kleine maat 86.
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:18 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Ik heb 9 blauwe mouwloze strech rompers van de hema, en 2 witte met rode en blauwe kiepwagens ook mouwloos van de hema in maat 86/92.
Echt waar? Hier passen de 74/80 nogquote:Op zondag 24 februari 2013 21:14 schreef Kyara het volgende:
Wij moeten ook weer naar een volgende maat rompers.
Dus als iemand nog mouwloos maat 86 heeft..... liefst hema.
Zoek ook nog steeds jongens shirts met lange mouwen in een grote maat 80 of kleine maat 86.
Ik had visite dus het is er niet meer van gekomen. Ben je inmiddels voorzien of moet ik morgen nog even voor je kijken?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mag ik die 4 grijze van je? Sorry Phaidra
[..]
Ja prima!
Ohw te laatquote:Op zondag 24 februari 2013 21:18 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Ik heb 9 blauwe mouwloze strech rompers van de hema, en 2 witte met rode en blauwe kiepwagens ook mouwloos van de hema in maat 86/92.
oquote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik had visite dus het is er niet meer van gekomen. Ben je inmiddels voorzien of moet ik morgen nog even voor je kijken?
Zijn wel (geloof ik) alleen korte mouw
mijn dochter (bijna zelfde leeftijd als Geert) past dat nog primaquote:Op zondag 24 februari 2013 22:15 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Die past Geert zelfs niet meer![]()
Ik zoek broekjes het liefst name-it of noppies maat 86
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:52 schreef heletrotsemama het volgende:
owwwwwwwwwwwwwwwww je vraagt okergeel.....juist....moet beter lezen ;-)
De rode is ook erg cool hoor :-D
0oooh jammer net gemist. Graag een optie op het volgende pakketje maat 98quote:Op zondag 24 februari 2013 18:28 schreef Poppedein het volgende:
Ennnnnnn alweer weg..alles is weg, gastendoekjes...ALLES weg...
haha + 1quote:Op maandag 25 februari 2013 15:06 schreef loeszie het volgende:
[..]
0oooh jammer net gemist. Graag een optie op het volgende pakketje maat 98
ik heb 1 witte 74, 2 witte 74/80 en 1 blauw/bruin streepjes 74/80. Allen korte mouw.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:42 schreef Morretje het volgende:
Heeft er iemand rompers lange en korte mouw, maat 74, jongetje in de aanbieding?![]()
Jumpsuitjes anyone?
En iemang belang bij een half pak Kruidvat luiers maat 3?
BJ, heb jij toevallig inmiddels tijd gehad om nog wat te verzenden? Ik vrees dat Luuk het echt niet meer past anders.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha + 1zoo jammer
had je de moeite van verzenden kunnen besparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |