Ik ga ook aan de hoofddoek danquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alleen voor hippe mensen, niet hippe mensen dragen ze niet
Ik zeg doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga ook aan de hoofddoek dan
HAd hem al eens gezien, nog even kostelijk lachenquote:
Heb je dat gesprek met die docent aan de universiteit al gezien?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HAd hem al eens gezien, nog even kostelijk lachen
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dat gesprek met die docent aan de universiteit al gezien?
echt achterlijk
Als je niet tegen het vrije moraal kan in Nederland moet je maar lekker emigrerenquote:
waarom?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:48 schreef AnimeFan het volgende:
ik stuur iedereen dat plaatje uit de OP
In die show.quote:
ja die bakken er helemaal niet van, stotteren etc., maar wel vermakelijk om naar te kijkenquote:
omdat het grappig isquote:
haha okequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
omdat het grappig is
en ik moet eigenlijk bezig zijn aan een saaie landelijke registratie over de overstap van merk- naar generieke medicatie
Moet je straks maar eens kijken naar als ze die docent gaan `interviewen'' Gewoon al dat hele bekrompen denken, echt, dat is pas gevaarlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja die bakken er helemaal niet van, stotteren etc., maar wel vermakelijk om naar te kijken
Ik heb sowieso erg veel moeite met mensen die vinden dat ze zelf de enige juiste blik hebben op een kwestie en er geen andere correcte gezichtspunten zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je straks maar eens kijken naar als ze die docent gaan `interviewen'' Gewoon al dat hele bekrompen denken, echt, dat is pas gevaarlijk
Ik eet ook poffertjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Hypocriet het volgende:
Poffertjes en vanillesuiker is een slechte combinatie. Dat wilde ik even vertellen.
hypoquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Hypocriet het volgende:
Poffertjes en vanillesuiker is een slechte combinatie. Dat wilde ik even vertellen.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Hypocriet het volgende:
heb ik ook nooit zin in, neem altijd ontbijtdrankquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef supersof het volgende:
tututututututuuuu
ik moet nog ontbijten, maar gaan zin
Kom je gelijk weer bij gelovigen uit dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb sowieso erg veel moeite met mensen die vinden dat ze zelf de enige juiste blik hebben op een kwestie en er geen andere correcte gezichtspunten zijn.
ik zit nu alleen maar maltesers te etenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
heb ik ook nooit zin in, neem altijd ontbijtdrank
niet weer een discussie over gelovigenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom je gelijk weer bij gelovigen uit dus
JA IK LAS HET VERKEERD SORRY HYPOquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
NEE POEDERSUIKER OF KANEELSUIKER MOET HET.
Maar hallo nogquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Poffertjes
Nu met gewoon poedersuiker maar
Meestal wel ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom je gelijk weer bij gelovigen uit dus
GEEN KANEELSUIKER POEDERSUIKER IS DE ENIGE WARE SUIKERquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
NEE POEDERSUIKER OF KANEELSUIKER MOET HET.
te luchtigquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit nu alleen maar maltesers te eten
Nou ligt eraan. Nu 5 jaar later is de maatschappij wel ziekelijk geseksualiseert. Maar of dat met veel bloot te maken heeft weet ik niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Meestal wel ja.
Ik snap sowieso het probleem van steeds meer bloot niet
Ik ook van jou hoor ookal ken ik je amperquote:
Wij ook van jouquote:
maar wel lekkah. En ook skittlesquote:
Snap het probleem daarvan ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ligt eraan. Nu 5 jaar later is de maatschappij wel ziekelijk geseksualiseert. Maar of dat met veel bloot te maken heeft weet ik niet.
ohquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:56 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
ik zocht op 'gucci hoofddoek' op google images
Niet? ken je dit soort feestjes?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Snap het probleem daarvan ook niet
Waarom word ik hier oprecht vrolijk van?quote:
iewl nee maltesers echt nirt hoor, skittles dan weer wel..quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
maar wel lekkah. En ook skittles
Weenie. Lief wel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom word ik hier oprecht vrolijk van?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
iewl nee maltesers echt nirt hoor, skittles dan weer wel..
Eigenlijk he, moet je een zak eminems en skittles kopen en dan de eminems wisselen met skittles..
En niemand zal weten dat jij het was
Niets verkeerds aan, dat is hun eigen verantwoordlijkheid.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? ken je dit soort feestjes?
http://www.spunk.nl/article/4192/fris-geen-bier-wel-seks
Vind ik wel beetje te ver gaan als er ook kinderen van 11 daar naar toe gaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niets verkeerds aan, dat is hun eigen verantwoordlijkheid.
Is het ook wel, maar dat is aan die kinderen zelf en de ouders.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik wel beetje te ver gaan als er ook kinderen van 11 daar naar toe gaan
lijkt me wel zo slim jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jah, maar wel de oranje paarse enroze skittles eruit halen
Supersof zullen we samen naar zo'n feest gaan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? ken je dit soort feestjes?
http://www.spunk.nl/article/4192/fris-geen-bier-wel-seks
Ja oke. dat is wel zo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar dat is aan die kinderen zelf en de ouders.
neequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Supersof zullen we samen naar zo'n feest gaan?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Supersof zullen we samen naar zo'n feest gaan?
Breezers zijn dan ook niet lekker.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik hoor de hele tijd dingen over meisjes die voor een breezer seks zouden hebben, maar die ben ik dus potjandikkeme nog nooit tegen gekomen
Je zult nu met zwaarder geschut moeten komen. Probeer het eens met een Spotify-kaartquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik hoor de hele tijd dingen over meisjes die voor een breezer seks zouden hebben, maar die ben ik dus potjandikkeme nog nooit tegen gekomen
De liefde, overal die liefde.quote:
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Breezers zijn dan ook niet lekker.
quote:
Lol, wie heeft dit gepost denk je?quote:5 dagen hossen en drinken icm weinig slaap is slopend maar zeer zeker de moeite waard! Op naar Carnaval 2014
Habbocreditsquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zult nu met zwaarder geschut moeten komen. Probeer het eens met een Spotify-kaart
Kimberliedjequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Lol, wie heeft dit gepost denk je?
Hoi
jijquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
5 dagen hossen en drinken icm weinig slaap is slopend maar zeer zeker de moeite waard! Op naar Carnaval 2014
Maar bierquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet proberen. Sowieso jongens die breezers/mixdrankjes drinkenis gay.
Ik zie ze lopen hoor, zogenaamde ''stoere jongens'' aan de WKDquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet proberen. Sowieso jongens die breezers/mixdrankjes drinkenis gay.
Wies dat?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kimberliedje![]()
is ze al flink uit elkaar getrokken denk je?
Helemaal uitgewoond door 5 negers.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kimberliedje![]()
is ze al flink uit elkaar getrokken denk je?
Heeft zich zo erg misdragen hier.. pffquote:
Hoinquote:
wel als ze in brabant wonen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Helemaal uitgewoond door 5 negers.
Of vieren die geen carnaval?
Nou, niet alleen jij wordt genegeerd hoorquote:
vertelquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft zich zo erg misdragen hier.. pff
Neequote:
okequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, niet alleen jij wordt genegeerd hoor![]()
Wat was er gebeurd eigenlijk?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neelang verhaal
maar die komt hier voorlopig niet snel meer
Ik wil weten. Popcornrellenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neelang verhaal
maar die komt hier voorlopig niet snel meer
Nee niet echt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En doen heppie en jij aan Valentijn?
neequote:
Niks bijzondersquote:
ja inderdaad, pak even wat poffertjes erbijquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wil weten. Popcornrellenroddels
Ja helemaal gekquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
'Ik kleed me bloot aan voor mezelluf, maar 'k vind 't ook leuk als een boii naar me toekomt van: "mmm je ziet er lekkah uit hoor"'
quote:
Jij bent echt gemeen :Squote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks bijzondersZe kwam keer hoi zeggen en toen vroeg ik aan haar of ze zich al lekker misdragen had
en toen zei ze: Ok weer weg dus
![]()
Prima tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja nu negeer ik je niet meer
Heul niet.quote:
He dat is jammer, ze klinkt als iemand die ik ook nog wel had kunnen 'hosselen'quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks bijzondersZe kwam keer hoi zeggen en toen vroeg ik aan haar of ze zich al lekker misdragen had
![]()
Als je op downies valt mag je het proberen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
He dat is jammer, ze klinkt als iemand die ik ook nog wel had kunnen 'hosselen'
Wat gaan jullie wel doen dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet op valentijnsdag zelf iig.
Alles goed?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hey, een nuchtere dientje
spijbelen, en Valentijn is idd een beetjequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie heeft school danen spontaan is leukerder
en valentijn
Jawell en met jou? Was het nog leuk in Almere?quote:
ooh laat dan maarquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je op downies valt mag je het proberen.
Nee. En daarom.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
spijbelen, en Valentijn is idd een beetje
Maar als je een relatie hebt kan ik me voorstellen dat het leuker is.
Hoe gaat tie Hypo?quote:
Ja ook wel, haha mwa het ziet er een beetje kaal uit ofzo hahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jawell en met jou? Was het nog leuk in Almere?
Almere is cool. ik woon er vlakbaaiquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ook wel, haha mwa het ziet er een beetje kaal uit ofzo haha
Tuurlijk wel, dan ben je tenminste niet alleen op de dag van de commerciële liefdequote:
Ontzettend coolquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Almere is cool. ik woon er vlakbaai
Nog nagedacht over wat je beloofd had?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Moe. Slecht geslapen. Ach. Hetzelfde.![]()
Met jou?
Ik doe niet aan liefde.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan ben je tenminste niet alleen op de dag van de commerciële liefde
ja maar weet niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog nagedacht over wat je beloofd had?
Ja wel oke, beetje ziekjes.
Ja er is gewoon 0,0 sfeer oidquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ook wel, haha mwa het ziet er een beetje kaal uit ofzo haha
Ja echt heuwr.quote:
Hoe ver is Almere voor jou eigenlijk? Iets van 30km ofzo?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja echt heuwr.
Ze hebben MediaMarkt, modern centrum, veel winkels enzo.
Wel ongezellig maar daar hebben we Amsterdam voor toch
15km naar Almere-Buiten, iets van 8 km verder is het centrum pasquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe ver is Almere voor jou eigenlijk? Iets van 30km ofzo?
The least you can doquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja maar weet niet.
Aww beterschaps.
Stiekem ja.quote:
Wat uitgerekt dan zegquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
15km naar Almere-Buiten, iets van 8 km verder is het centrum pas
Dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stiekem ja.
Heppie en ik voordat we iets hadden. 'Nee. Wij worden echt nooit klef.Kleffe mensen
echt noooooit.'
![]()
niet gelukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jullie zijn kastkleffertsquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stiekem ja.
Heppie en ik voordat we iets hadden. 'Nee. Wij worden echt nooit klef.Kleffe mensen
echt noooooit.'
![]()
niet gelukt.
Haha, jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja er is gewoon 0,0 sfeer oid
hahahaha baasquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jullie zijn kastklefferts
Nooit echt op gelet eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heb je ooit kaart van Almere gezien?
Dom schaapquote:
ik ook niet manquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Je woont in Amsterdam manquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Komt omdat we in de verkeerde streek in NL wonen
Hier zijn ze heel beschaafd inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Komt omdat we in de verkeerde streek in NL wonen
Wat is er mis mee?quote:
Ik woon helemaal niet in Amterdamquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam manDaar zitten ze juist allemaal
Hou eens opquote:
Huh jawel toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik woon helemaal niet in Amterdam?
Gelderland toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik woon helemaal niet in Amterdam?
nee ik ga langs de kruidvatquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Laat je wel je portomonnee thuis?
Nou dat kinderen van 10 seks mogen hebben met volwassenen, dat gaat me net iets te verquote:
We hebben een FoBo-fapper hierquote:
Nee maar moet werkkleding ophalenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is daar wat te doen dan?![]()
Ja ok. maar ik bedoel; die wijven die vonden masturbatie niet normaal bij iemand in de puberteitquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou dat kinderen van 10 seks mogen hebben met volwassenen, dat gaat me net iets te ver
Apart. dacht ik dat ergens gelezen hadquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ergens in Gelderland
Liggen ze bij jullie niet gewoon in een kast waar je schone uit kan pakken?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee maar moet werkkleding ophalenmeisje na mij gisteren was ze vergeten en vroeg of ze mijne aan kon
![]()
Zeker ziekelijk, het hoort er gewoon bijquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ok. maar ik bedoel; die wijven die vonden masturbatie niet normaal bij iemand in de puberteitdat is toch ziekelijk
En voor Lelystad ook? Dat is toch niet zo'n groei gemeente als Almere of welquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kijk dan, staan ook plannnen bij voor nog groter enzo
[ afbeelding ]
ernstig.
je krijgt het toch niet voor elkaarquote:
Ik fap niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben een FoBo-fapper hier
Hmm de laatste tijd groeit het niet echt meer hoor, Dronten groeit nog sneller en de laatste groeiwijk de Warande wordt volgens mij niet eens meer gebouwdquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
En voor Lelystad ook? Dat is toch niet zo'n groei gemeente als Almere of wel
Wellus ik ben autistisch dus ik kan niet leven als dingen niet gaan zoals ik wil dat ze gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je krijgt het toch niet voor elkaar
Nee je streelt er zacht over heen en kwijlt eroverheen en dan kom je natuurlijk al.quote:
Dat gaat idd zo erg te verquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ok. maar ik bedoel; die wijven die vonden masturbatie niet normaal bij iemand in de puberteitdat is toch ziekelijk
Dan leef je gewoon in zo`n verknipt denkbeeld. Dat is gevaarlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat gaat idd zo erg te ver
Oooohquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hmm de laatste tijd groeit het niet echt meer hoor, Dronten groeit nog sneller en de laatste groeiwijk de Warande wordt volgens mij niet eens meer gebouwd
Ik doe aan afberen met 2 handen, 30cm lukt niet meer met 1 hand.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee je streelt er zacht over heen en kwijlt eroverheen en dan kom je natuurlijk al.
Wie ben jij?quote:
Je bent wel lekker oversekst jijquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee je streelt er zacht over heen en kwijlt eroverheen en dan kom je natuurlijk al.
Nu al? Waarom?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:25 schreef JRRY het volgende:
Momenteel in Lelystad heel veel vernieuwingHele wijken op de schop enzo.
Gewoon je eikel plezieren is genoeg toggquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik doe aan afberen met 2 handen, 30cm lukt niet meer met 1 hand.
FEEEEESTquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik word er wel een beetje misselijk van, van die meisjes ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan leef je gewoon in zo`n verknipt denkbeeld. Dat is gevaarlijk
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gewoon je eikel plezieren is genoeg togg
Thanks!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je Yvonne Award LB!
Hey Stuquote:
nee hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent wel lekker oversekst jij
sorry hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dacht ik dat we iedereen gehad hadden kom jij ook nog eens
ja walgelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik word er wel een beetje misselijk van, van die meisjes ja.
Klinkt op zich goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat die jaren 70 shit nogal snel verpauperd. Daar komen nu nieuwbouwwijken enzo.
And let's go all night!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je luistert gewoon muziek voor het huwelijk
Stuur ik doorquote:
Over jouw facebookpagina.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over eigenlijk?
Zo'n programma met de "halal meisjes" erinquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over eigenlijk?
Ja tuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij werkt bij de DA ja?
Jahoor, en de laatste echte uitbreidingswijken zijn nu wel klaar eigenlijk, woon zelf ook in een nieuwere wijk. Maar er is ook nog een wijk met huizen uit 2002 en nog nooti verkochtquote:
Zo`n programma over een paar `hypocriete hihi'moslim wijvenquote:
komischquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:29 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Ik lette inderdaad niet op met biologiequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Maakt niks, ook jij moet een keer ontdekken dat de ooievaar de baby's niet brengt
Whoopwhoopquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kom Roffa, kunnen we elke dag smoken
Haal weg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:29 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Hoe kan dat? Ligt het zo afgelegen of zijn de huizen zo duur of klein/grootquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jahoor, en de laatste echte uitbreidingswijken zijn nu wel klaar eigenlijk, woon zelf ook in een nieuwere wijk. Maar er is ook nog een wijk met huizen uit 2002 en nog nooti verkocht
Ik kan die zin nu gewoon niet meer normaal lezenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben nu muziek aan het luisteren
okok stoerquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n programma over een paar `hypocriete hihi'moslim wijven
Ik kan je wel een privélesje gevenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik lette inderdaad niet op met biologie
Dan niet, report ik je ook goedquote:
niet kennenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
OMG HYPO je kent Joy Division!!
geylquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan die zin nu gewoon niet meer normaal lezen
Ik trouwens ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
OMG HOE KAN IEMAND DAT NIET KENNENquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
OMG HYPO je kent Joy Division!!
speel je dan levend, dood en levenloos?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kan je wel een privélesje geven
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
OMG HOE KAN IEMAND DAT NIET KENNEN!!!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
geylmijn muziek altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Liggen gewoon op een normale plek, wel aan de rand van de stad maar wel dichterbij het centrum bv dan waar ik woon.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ligt het zo afgelegen of zijn de huizen zo duur of klein/groot
Ja wist ik veelquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is zo'n linkje dat je bij je eigen FB pagina komt
quote:
quote:
Hier kent niemand ze;(quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
OMG HOE KAN IEMAND DAT NIET KENNEN!!!
GMTA enzoquote:
Hmm, zolang we maar niet allebei dood spelen is het goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
speel je dan levend, dood en levenloos?
Lekker nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |