Ik ga ook aan de hoofddoek danquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alleen voor hippe mensen, niet hippe mensen dragen ze niet
Ik zeg doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga ook aan de hoofddoek dan
HAd hem al eens gezien, nog even kostelijk lachenquote:
Heb je dat gesprek met die docent aan de universiteit al gezien?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HAd hem al eens gezien, nog even kostelijk lachen
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dat gesprek met die docent aan de universiteit al gezien?
echt achterlijk
Als je niet tegen het vrije moraal kan in Nederland moet je maar lekker emigrerenquote:
waarom?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:48 schreef AnimeFan het volgende:
ik stuur iedereen dat plaatje uit de OP
In die show.quote:
ja die bakken er helemaal niet van, stotteren etc., maar wel vermakelijk om naar te kijkenquote:
omdat het grappig isquote:
haha okequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
omdat het grappig is
en ik moet eigenlijk bezig zijn aan een saaie landelijke registratie over de overstap van merk- naar generieke medicatie
Moet je straks maar eens kijken naar als ze die docent gaan `interviewen'' Gewoon al dat hele bekrompen denken, echt, dat is pas gevaarlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja die bakken er helemaal niet van, stotteren etc., maar wel vermakelijk om naar te kijken
Ik heb sowieso erg veel moeite met mensen die vinden dat ze zelf de enige juiste blik hebben op een kwestie en er geen andere correcte gezichtspunten zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je straks maar eens kijken naar als ze die docent gaan `interviewen'' Gewoon al dat hele bekrompen denken, echt, dat is pas gevaarlijk
Ik eet ook poffertjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Hypocriet het volgende:
Poffertjes en vanillesuiker is een slechte combinatie. Dat wilde ik even vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |