Ik ga ook aan de hoofddoek danquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alleen voor hippe mensen, niet hippe mensen dragen ze niet
Ik zeg doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga ook aan de hoofddoek dan
HAd hem al eens gezien, nog even kostelijk lachenquote:
Heb je dat gesprek met die docent aan de universiteit al gezien?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HAd hem al eens gezien, nog even kostelijk lachen
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dat gesprek met die docent aan de universiteit al gezien?
echt achterlijk
Als je niet tegen het vrije moraal kan in Nederland moet je maar lekker emigrerenquote:
waarom?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:48 schreef AnimeFan het volgende:
ik stuur iedereen dat plaatje uit de OP
In die show.quote:
ja die bakken er helemaal niet van, stotteren etc., maar wel vermakelijk om naar te kijkenquote:
omdat het grappig isquote:
haha okequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
omdat het grappig is
en ik moet eigenlijk bezig zijn aan een saaie landelijke registratie over de overstap van merk- naar generieke medicatie
Moet je straks maar eens kijken naar als ze die docent gaan `interviewen'' Gewoon al dat hele bekrompen denken, echt, dat is pas gevaarlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja die bakken er helemaal niet van, stotteren etc., maar wel vermakelijk om naar te kijken
Ik heb sowieso erg veel moeite met mensen die vinden dat ze zelf de enige juiste blik hebben op een kwestie en er geen andere correcte gezichtspunten zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je straks maar eens kijken naar als ze die docent gaan `interviewen'' Gewoon al dat hele bekrompen denken, echt, dat is pas gevaarlijk
Ik eet ook poffertjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Hypocriet het volgende:
Poffertjes en vanillesuiker is een slechte combinatie. Dat wilde ik even vertellen.
hypoquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Hypocriet het volgende:
Poffertjes en vanillesuiker is een slechte combinatie. Dat wilde ik even vertellen.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Hypocriet het volgende:
heb ik ook nooit zin in, neem altijd ontbijtdrankquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef supersof het volgende:
tututututututuuuu
ik moet nog ontbijten, maar gaan zin
Kom je gelijk weer bij gelovigen uit dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb sowieso erg veel moeite met mensen die vinden dat ze zelf de enige juiste blik hebben op een kwestie en er geen andere correcte gezichtspunten zijn.
ik zit nu alleen maar maltesers te etenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
heb ik ook nooit zin in, neem altijd ontbijtdrank
niet weer een discussie over gelovigenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom je gelijk weer bij gelovigen uit dus
JA IK LAS HET VERKEERD SORRY HYPOquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
NEE POEDERSUIKER OF KANEELSUIKER MOET HET.
Maar hallo nogquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Poffertjes
Nu met gewoon poedersuiker maar
Meestal wel ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom je gelijk weer bij gelovigen uit dus
GEEN KANEELSUIKER POEDERSUIKER IS DE ENIGE WARE SUIKERquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
NEE POEDERSUIKER OF KANEELSUIKER MOET HET.
te luchtigquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit nu alleen maar maltesers te eten
Nou ligt eraan. Nu 5 jaar later is de maatschappij wel ziekelijk geseksualiseert. Maar of dat met veel bloot te maken heeft weet ik niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Meestal wel ja.
Ik snap sowieso het probleem van steeds meer bloot niet
Ik ook van jou hoor ookal ken ik je amperquote:
Wij ook van jouquote:
maar wel lekkah. En ook skittlesquote:
Snap het probleem daarvan ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ligt eraan. Nu 5 jaar later is de maatschappij wel ziekelijk geseksualiseert. Maar of dat met veel bloot te maken heeft weet ik niet.
ohquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:56 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
ik zocht op 'gucci hoofddoek' op google images
Niet? ken je dit soort feestjes?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Snap het probleem daarvan ook niet
Waarom word ik hier oprecht vrolijk van?quote:
iewl nee maltesers echt nirt hoor, skittles dan weer wel..quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
maar wel lekkah. En ook skittles
Weenie. Lief wel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom word ik hier oprecht vrolijk van?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
iewl nee maltesers echt nirt hoor, skittles dan weer wel..
Eigenlijk he, moet je een zak eminems en skittles kopen en dan de eminems wisselen met skittles..
En niemand zal weten dat jij het was
Niets verkeerds aan, dat is hun eigen verantwoordlijkheid.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? ken je dit soort feestjes?
http://www.spunk.nl/article/4192/fris-geen-bier-wel-seks
Vind ik wel beetje te ver gaan als er ook kinderen van 11 daar naar toe gaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niets verkeerds aan, dat is hun eigen verantwoordlijkheid.
Is het ook wel, maar dat is aan die kinderen zelf en de ouders.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik wel beetje te ver gaan als er ook kinderen van 11 daar naar toe gaan
lijkt me wel zo slim jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jah, maar wel de oranje paarse enroze skittles eruit halen
Supersof zullen we samen naar zo'n feest gaan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? ken je dit soort feestjes?
http://www.spunk.nl/article/4192/fris-geen-bier-wel-seks
Ja oke. dat is wel zo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar dat is aan die kinderen zelf en de ouders.
neequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Supersof zullen we samen naar zo'n feest gaan?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Supersof zullen we samen naar zo'n feest gaan?
Breezers zijn dan ook niet lekker.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik hoor de hele tijd dingen over meisjes die voor een breezer seks zouden hebben, maar die ben ik dus potjandikkeme nog nooit tegen gekomen
Je zult nu met zwaarder geschut moeten komen. Probeer het eens met een Spotify-kaartquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik hoor de hele tijd dingen over meisjes die voor een breezer seks zouden hebben, maar die ben ik dus potjandikkeme nog nooit tegen gekomen
De liefde, overal die liefde.quote:
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Breezers zijn dan ook niet lekker.
quote:
Lol, wie heeft dit gepost denk je?quote:5 dagen hossen en drinken icm weinig slaap is slopend maar zeer zeker de moeite waard! Op naar Carnaval 2014
Habbocreditsquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zult nu met zwaarder geschut moeten komen. Probeer het eens met een Spotify-kaart
Kimberliedjequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Lol, wie heeft dit gepost denk je?
Hoi
jijquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
5 dagen hossen en drinken icm weinig slaap is slopend maar zeer zeker de moeite waard! Op naar Carnaval 2014
Maar bierquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet proberen. Sowieso jongens die breezers/mixdrankjes drinkenis gay.
Ik zie ze lopen hoor, zogenaamde ''stoere jongens'' aan de WKDquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet proberen. Sowieso jongens die breezers/mixdrankjes drinkenis gay.
Wies dat?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kimberliedje![]()
is ze al flink uit elkaar getrokken denk je?
Helemaal uitgewoond door 5 negers.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kimberliedje![]()
is ze al flink uit elkaar getrokken denk je?
Heeft zich zo erg misdragen hier.. pffquote:
Hoinquote:
wel als ze in brabant wonen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Helemaal uitgewoond door 5 negers.
Of vieren die geen carnaval?
Nou, niet alleen jij wordt genegeerd hoorquote:
vertelquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft zich zo erg misdragen hier.. pff
Neequote:
okequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, niet alleen jij wordt genegeerd hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |