20 maartquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:03 schreef Nallie het volgende:
Wat irritant Cots! Ik was ook weggegaan, maar ik heb t niet zo nodig als jij... wanneer kan je nu terecht? Nog wat nootjes bij je lijst?!
Da's te laat, lijkt me. Bellen en een eerdere afspraak maken, dan schuift ze maar iemand anders.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
20 maart
En dat laatste is best een goed idee!
Dacht dat je de dietiste bedoelde. Wanneer kun je daar weer terecht?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... dat is intake, behandeling is dan weer een maand later
Maar ik bel straks even de HA voor de mogelijkheid of ze me naar een compleet ander bedrijf kunnen sturen. En anders kan ik altijd nog op mijn school terecht ervoor.
^^quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef Phaidra het volgende:
En wat achterlijk dat je zo lang moest wachten. Andere diëtist zoeken for the time being?
Nee, diëtist ga om 13.30 voor naar de HA bellen. Bij de mens zou ik in principe vandaag of morgen terecht kunnen, maar ik ben vrouw inmiddels helemaal zat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Dacht dat je de dietiste bedoelde. Wanneer kun je daar weer terecht?
Te laat inmiddels, maar je hoeft niet via de huisarts naar een diëtist. Gewoon zelf 1 uitzoekenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, diëtist ga om 13.30 voor naar de HA bellen. Bij de mens zou ik in principe vandaag of morgen terecht kunnen, maar ik ben vrouw inmiddels helemaal zat.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:30 schreef Chicolate het volgende:
Is vandaag al voorbij? Alles gaat mis, een deel van mijn product is over de vloer gegaan en ik voel me vreselijk onzeker omdat mijn begeleider er niet is vandaag. Ben veel te afhankelijk en onzelfstandig voor een masterstudent, in het algemeen, maar het wil vandaag gewoon niet. Ben mentaal afgemat door college en de chaos overheerst. Misschien moet ik maar gewoon literatuur gaan lezen vandaag en dan morgen uitleggen waarom ik mijn praktisch werk heb laten liggen.
Die stof verkopen ze gewoon.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:03 schreef Probability het volgende:
hoe zou ik vandaag nog aan PTT post zakken kunnen komen? (:
iemand toevallig een zak/zakken over? of andere items?
Dan vergoed de verzekering het niet. Iets met armtierige student zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Te laat inmiddels, maar je hoeft niet via de huisarts naar een diëtist. Gewoon zelf 1 uitzoeken.
haha...dat gebeurt mij ook regelmatig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico
Ik zag net dat mn t-shirt binnenstebuiten zitGelukkig trui erover aan
^^quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:31 schreef Jagärtrut het volgende:
boh, ik heb echt een hongerlappendag. ..
Kom, gaan we samen naar Mallorca. 4 dagen wandelen en eten. All inclusive.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief gaat volgende week naar Zweden, eens kijken wat ik even moet doen
Heb ook wel zin om ergens in een hotel maar in mijn eentje ?? Kan wel met mijn zus maar dan fungeer ik alleen als klaagmuur, ook niet zoveel zin in ..
Chico gaat het weer een beetje?
Morgen wokken, had ik dat al gezegd? Valentijnskadootje
Mijn valentijnskado is een retourvlucht zweden voor hem
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kom, gaan we samen naar Mallorca. 4 dagen wandelen en eten. All inclusive.
oh daar deden ze bij mij niet moeilijk over! Dan snap ik hetquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan vergoed de verzekering het niet. Iets met armtierige student zijn
wat een tof idee!quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat was wel wat! Heb een probleem dat ik gewoon de vrijdag niet vrij kan krijgen anders was ik meegegaan naar Zweden nl.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lekker! Wij gaan met de kinderen binnenkort een paar dagen naar Disneyland. DAarnaast wil ik rond pinksteren gaan kamperen in Noord-frankrijk en gaan we deze zomer kamperen in Italie. Mocht ik nog een paar tickets naar Canada tegenkomen, dan vervalt Italie en wordt het Canada.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
wat een tof idee!
Ik wil ook zo graag zon en warmte... Ben de winter enorm zat met alle virussen en andere ongemakken.
In het voorjaar gaan we misschien naar Toscane.
ken je de pauschalreisen functie op expedia.de? Daar keek ik net even op, en daar kun je vast wel wat interessants vinden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lekker! Wij gaan met de kinderen binnenkort een paar dagen naar Disneyland. DAarnaast wil ik rond pinksteren gaan kamperen in Noord-frankrijk en gaan we deze zomer kamperen in Italie. Mocht ik nog een paar tickets naar Canada tegenkomen, dan vervalt Italie en wordt het Canada.
Nu zoek ik alleen nog iets voor het voorjaar (lees: komende maand). Vind helaas weinig interessante aanbiedingen.
Arkefly ook al bekeken voor vliegtickets naar Canada(Toronto)? 28-06 t/m 12-07 voor ¤ 649quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
Mocht ik nog een paar tickets naar Canada tegenkomen, dan vervalt Italie en wordt het Canada.
Bedankt voor de tip! Ik zoek iets voor 4 personen, naar Vancouver, voor ¤ 400 - ¤ 500 pp. Ik zoek dus nog even doorquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:11 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Arkefly ook al bekeken voor vliegtickets naar Canada(Toronto)? 28-06 t/m 12-07 voor ¤ 649
Rechtstreekse vlucht, goedkoper dan wat ik kon vinden via tix.nl(met 1 tussenstop!).![]()
Ik ook, maar dan voor 2 personen. Vooralsnog denk ik dat het bij een mooie droom blijft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik zoek iets voor 4 personen, naar Vancouver, voor ¤ 400 - ¤ 500 pp. Ik zoek dus nog even door(heeft geen haast)
In 2011 heb ik een dergelijk aanbod gezien. Helaas waren we toen blutquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:40 schreef VulcanJ het volgende:
In het hoogseizoen(rechtstreeks?) naar Vancouver voor max ¤ 500?![]()
Laat me ff weten wanneer dat gelukt is, boek ik ook gelijk
Dat is best wel goedkoop voor retour vancouver. Wij waren iets van 700e pp verder, maar was in hoogseizoen. Wel met 1 tussenstop op calgary op de terugweg. Ik dacht dat we met air transat vlogen. Geen flauw idee of dat nog bestaat eigenlijk. Die zijn een paar keer bijna gecrasht later en dat schijnt geen goede reclame te zijn..quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik zoek iets voor 4 personen, naar Vancouver, voor ¤ 400 - ¤ 500 pp. Ik zoek dus nog even door(heeft geen haast)
Dat zeg ik, blijft vast bij een mooie droom.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:40 schreef VulcanJ het volgende:
In het hoogseizoen(rechtstreeks?) naar Vancouver voor max ¤ 500?![]()
Laat me ff weten wanneer dat gelukt is, boek ik ook gelijk
Spannend! Succesquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:39 schreef Probability het volgende:
Dinsdag nieuwe intake bij adhd ding!
Iemand anders op lab heeft me even geholpen met het beoordelen van mijn reactie, dus nu kon ik weer verder en voelde ik me heul zelfstandig. Al heb ik net wel mijn afdampapparaat mogen schoonmaken, hij was iets te enthousiast aan het afzuigen en toen zat mijn product er helemaal doorheenquote:
Oeh succes!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:39 schreef Probability het volgende:
Dinsdag nieuwe intake bij adhd ding!
Was dat maar waar, maar ik heb vanmorgen (voor het eerst in een week) mijn pil op tijd ingenomenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stomme vraag, maar moet je bijna ongesteld worden, Chico? Dan heb ik ook altijd zo'n dag. Dramatisch..
Oh, dan is het gewoon stom en krijg je een kusje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was dat maar waar, maar ik heb vanmorgen (voor het eerst in een week) mijn pil op tijd ingenomen.
8 uur is nie zo laatquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:29 schreef Sarabi het volgende:
Besloten niet naar zumba te gaan vanavond, is pas om 8 uur.
Ipv zumba dus krachttraining over ongeveer een uurtje
Dan mag ik bijna naar bedquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
8 uur is nie zo laat![]()
Maar KT is ook goed toch
Op zich niet laat maar als je dan pas om half 10/10 uur helemaal klaar bent met douchen etc.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar KT is ook goed toch
Beetje! Al heb ik ook nog weinig anders dan brood in huis / op kantoor, dus heb vandaag ook alweer 6 kleine speltbroodjes opquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebbie nog steeds honger Maria? Ben je alweer gewend aan de kou?
Ahja ik snap! Is ook wel lastig soms, heb dat als ik om 21:00 ga vooral. 20:00 is vaak zelfs iets te vroeg met eten tussendoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op zich niet laat maar als je dan pas om half 10/10 uur helemaal klaar bent met douchen etc.
Dat vind ik een beetje jammer, ik heb vakantie maar mijn vriend moet gewoon werken dus kunnen we daarna niet zoveel leuks meer doen.
Voor mij zou het echt te laat zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar KT is ook goed toch
Met buikdanstraining kies ik er vaak voor om daarna pas te eten maar dan eet ik soms pas om 10 uur.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahja ik snap! Is ook wel lastig soms, heb dat als ik om 21:00 ga vooral. 20:00 is vaak zelfs iets te vroeg met eten tussendoor
Die van mij staat een paar posts hoger; komt u maar!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zin om lijstjes af te kraken... dus komt u maar
Komt iequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Okidoki!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Kraakt u maar:quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
300 gram niet voldoende dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou Dave ik mis groente... daar kan wel van bij..
Ben moe en koud.. straks maar lekker slapen
haha klopt! hardlopen op het platteland is heerlijk, waar wij wonen beetje minder heerlijk. In amsterdamse bos is het wel ok!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:01 schreef Probability het volgende:
In Adam is binnen sporten wel fijn, qua vervuiling etc
Dankquote:
Ik moet snel weer eens gaan sportenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
haha klopt! hardlopen op het platteland is heerlijk, waar wij wonen beetje minder heerlijk. In amsterdamse bos is het wel ok!
Lekkerquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:11 schreef Perruche het volgende:
Overigens heb ik een chococake in de oven zitten
Jij bent evilquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:11 schreef Perruche het volgende:
Stukje naar de Betuwe brengen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:11 schreef Perruche het volgende:
Het is chocoladebietjescake! Heel smeuïg. Heb er alleen iets teveel bakpoeder in gedaan denk ik maar ja. Wel lekker!quote:
Ja de theorie/praktijk/ervaring zegt dat het niet slim is. Maar weet niet, dit is anders of zo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:26 schreef DavetheNL het volgende:
Haha, snap je wel hoorDat had ik vorig jaar ook. Ben er alleen achtergekomen dat scharrelen met exen niet een van mijn meest slimme dingen ooit is geweest
Uhm. Ja het ging niet lekker (beide druk & niet lekker in vel)quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:27 schreef the85mc het volgende:
Haha probi, lekker bezigWie heeft eigenlijk een punt achter jullie relatie gezet? Als jij het uit hebt gemaakt zou ik er geen touw meer aan vast kunnen knopen wat je nou wil..
Jum!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het is chocoladebietjescake! Heel smeuïg. Heb er alleen iets teveel bakpoeder in gedaan denk ik maar ja. Wel lekker!
^^quote:
En ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja de theorie/praktijk/ervaring zegt dat het niet slim is. Maar weet niet, dit is anders of zo.
d'n Dave? Deze naam is gebaseerd op mij favo techno-dj, hoe fout dat misschien ook is..quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
Denk al 4 dagen op rij in de winkel "ik ga er spijt van krijgen als ik geen chocola koop". Heb al 4 avonden spijt.
En elke keer als ik Dave zie posten zie ik in m'n hoofd een beeldfragmentje van "d'n Dave".
Komt 'ie toevallig uit Maaskantje?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:38 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
d'n Dave? Deze naam is gebaseerd op mij favo techno-dj, hoe fout dat misschien ook is..
weet nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef loveli het volgende:
[..]
En ze leefden nog lang en gelukkig
Ja tuurlijk! En zolang jullie beide hetzelfde erover denken en het leuk hebben dan is het prima toch.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Uhm. Ja het ging niet lekker (beide druk & niet lekker in vel)
Ik werd aanhankelijker/bezitteriger
hij werd afstandelijker
Ik heb er een punt achter gezet door te zeggen dat dat is wat hij wilde want zo deed hij
Toen 2 maanden niet gezien.. toen voorzichtig weer contact.. En het was iedere x heeeeel leuk. toen paar maanden naar de andere kant van de aardbol.. (Tussendoor terug en gezien) en nu paar weken terug en al paar x gezien en heel gezellig.
En steeds wel contact gehouden. En hij is nog steeds heel lief en behulpzaam.
Maar ik weet het niet hoor.. Vind het zo wel leukEn een grapje moet kunnen denk ik..
Ik ben voor de bijl gegaan. Klein bakje chips eten en obese kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
Denk al 4 dagen op rij in de winkel "ik ga er spijt van krijgen als ik geen chocola koop". Heb al 4 avonden spijt.
En elke keer als ik Dave zie posten zie ik in m'n hoofd een beeldfragmentje van "d'n Dave".
Zo jammer dat Whitenoise is gestopt op 3fm.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef DavetheNL het volgende:
Oh dat figuur..![]()
Nee, de naam komt vanuit Dave Clarke.. Creativiteitsloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt echt vies!quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:01 schreef loveli het volgende:
Oh, ja, iets van lijstje. Als ad hoc D een soort pannekoek van ei, geitemelk, gebroken lijnzaad en amandelmeel gemaakt. Vult als een malle, smaakt beter dan je zou verwachten (eetbaar, maar niet voor herhaling vatbaar).
Voorraadkast toch iets beter aanvulen. Maar geen zoete troep
Gadverquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ook vies: pannenkoek met 'gravy and ketchup'.
Ja heus. Er zijn hier mensen die dat eten
Wacht maar tot je 200kg+ van de grond tilt, voel je jezelf woest breedquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag heb ik een bizar drukke dag en ik vrees dat ik mijn koor gewoon moet skippen wil ik überhaupt aan brood voor morgen kunnen komen en kunnen avondeten. Helaas
O. 3 boterhammen met kaas (jaja... ik kan het wel)
L. broodje uit de kantine (gezien ik net het laatste brood op heb)
T. Beker yoghurt met banaan
D. ? Nog geen diepgaande plannen
T. Snack a Jack met twee appels
En geen sport, vandaag geen tijd.
Stiekem vraag ik me toch af hoe mensen die niet sporten zich sterk en stoer kunnen voelen. Als ik zoals gisteren heerlijk woest met gewichten loop te zwaaien en me helemaal het zweet in werk voel ik me echt een soort SuperWoman die de hele wereld aan kan en dan heb ik altijd een beetje medelijden met mensen die niet sporten
Ahem... ik vrees dat ik al heel trots was dat ik een hele les met 25kg in mijn nek heb gestaan en rond heb lopen zwaaien en tillen. Is ook meer dan halve gewicht, dus ik was ook breed en stoerquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 200kg+ van de grond tilt, voel je jezelf woest breed
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:53 schreef Perruche het volgende:
cots welke stad woon jij eigenlijk? ik zag gisteren een meisje bij de pump die me aan jou deed denken, terwijl ik je nog nooit heb gezien.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vrije daglekker koken voor lief vanavond.
Dat gevoel te beseffen normaal te zijn is heel herkenbaar. Wel heel heftig voor je broertje. En ook niet leuk voor jou om te beseffen hoe erg het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Thx. Het zal m goed doen, maar ook zwaar worden. Hoop dat er snel plek is.
Jaaaa, die zag ik vanmorgen al! Hoe tof!?quote:
Ja. En 3x mbo stage gefaild. En ontslagen na 3 mnd mcdo....quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:09 schreef V1z0R het volgende:
Hij zat toch hele dagen te WoW-en dat broertje?
quote:
Wat gaan ze nu doen dat 'ie opgenomen word dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja. En 3x mbo stage gefaild. En ontslagen na 3 mnd mcdo....
Succes met de scriptie, joe ken doe iiiiit!quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben bezig met mijn scriptie en juist vandaag vond de gemeente het een mooie dag om de gemeentegrond achter mijn huis te snoeien. Hopelijk gaat het snel sneeuwen.![]()
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben bezig met mijn scriptie en juist vandaag vond de gemeente het een mooie dag om de gemeentegrond achter mijn huis te snoeien. Hopelijk gaat het snel sneeuwen.![]()
Hier in de binnentuin. En op m'n balkon.quote:
Het sneeuwt toch helemaal niet, nu?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hier in de binnentuin. En op m'n balkon.
Nee dat niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het sneeuwt toch helemaal niet, nu?
Druk... Erg druk!quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat fijn dat je speciaal even komt posten om dit te meldenHoe is het?
Ggz is ook firstworld toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:27 schreef Goodbye het volgende:
Oh, first world problem van mij weer. Heftig nieuws Puff, hopelijk zet hij door.
voor jou.
Praten, verven, fietsenmaken en zingen enzquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat gaan ze nu doen dat 'ie opgenomen word dan?
Dude van 51kg heeft wereldrecord van 256kg...quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:50 schreef the85mc het volgende:
Hier is t alleen grijs.
Viz, ik zie meisjes van 50 kg nog geen 200 kg tillen.. Ik kan dat denk ik ook niet trouwens.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:19 schreef loveli het volgende:
Een dude is geen meisje.. maar dat verschil weet je zelf ook wel te vinden.
Dat komt omdat mannen 50% meer spierkracht hebben dan vrouwen. Gewoon, gratis.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vind het verschil trouwens nog wel opvallend hoog. Zelfde gewichtsklasse en toch zo'n 50% hoger gewicht...
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Thx. Het zal m goed doen, maar ook zwaar worden. Hoop dat er snel plek is.
Uhm... a.) ik beroep me op mijn vrouw zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dude van 51kg heeft wereldrecord van 256kg...
Aan je saldo karmapunten zal het niet liggen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ffuuuuu canvasje van werk meegenomen in fietstas, driemaal raden wat nu sneeuw staat te happen bij het station![]()
Hopelijk gaat niemand hem jatten
Ik probeer me mijn goede daden van de afgelopen tijd te herinneren en hoop er het beste vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Aan je saldo karmapunten zal het niet liggen.
Wacht effe... nu zit je dus al onder de 50 kg?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ahem... ik vrees dat ik al heel trots was dat ik een hele les met 25kg in mijn nek heb gestaan en rond heb lopen zwaaien en tillen. Is ook meer dan halve gewicht, dus ik was ook breed en stoer
Dat zit ik al een hele tijd, al een maand? Twee maanden? Al lukt het me nu redelijk op gewicht te blijven en ik heb gelukkig nog een gezond BMIquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wacht effe... nu zit je dus al onder de 50 kg?
Fanmailquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:51 schreef Probability het volgende:
Hoii! Ik kon vanmorgen de deur niet uit door de bergen post
Om de duvel niet. Bij sporten hoort goede voeding, zeker met jouw achtergrond.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sporten staat los van mijn eten. Sporten zorgt ervoor dat ik enorme mentale rust voel en ik me goed over mezelf voel.
Sporten kan ook met mate. Dus niet 5x2 uur sporten per week, maar 3x1 uur ofzo. Of niet direct met zwaardere gewichten aan de slag. Ik maak me steeds meer zorgen om je cots.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wordt aan gewerkt
(gaat vandaag erg goed)
Sporten staat los van mijn eten. Sporten zorgt ervoor dat ik enorme mentale rust voel en ik me goed over mezelf voel.
ach, ik heb m'n beste volleybal wedstrijd ooit gespeeld op 2 uur slaap, en een kater door het drinken van absinth de vorig dag, en zonder ontbijt. Alles is relatief!quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:00 schreef the85mc het volgende:
Zonder goed eten kun je niet goed sportenHeb ik zelf wel eens meegemaakt.. De avond voor wedstrijd was mijn team te zwaar, dus we moesten gewicht droppen. Ik heb de dag erna nog nooit zo'n slechte wedstrijd gehad als toen. Dus als je sportief goed wil presteren moet je ook goed voor je lichaam zijn. En dat doe je nu niet bepaald.
Nou ja, ik kan dus niet 6 uur knallen op een blaadje sla en half uitgedroogd. Dat was eens maar nooit weer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ach, ik heb m'n beste volleybal wedstrijd ooit gespeeld op 2 uur slaap, en een kater door het drinken van absinth de vorig dag, en zonder ontbijt. Alles is relatief!
Daarmee wil ik niet zeggen dat CotS niet goed moet eten, for the record. Ik hoop dat ze snel een andere dietiste vindt...
Zo ken ik er nog 1 (beste voetbalwedstrijd na een nachtdienst, niet geslapen). Eenmalig kan het op reserve, structureel interen op je reserves en dan presteren is een heel ander verhaal. Zou dat nu ook niet meer kunnen, op dat niveau voetballen. Of een nacht skippen. Vroeg of laat komt de rekening.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ach, ik heb m'n beste volleybal wedstrijd ooit gespeeld op 2 uur slaap, en een kater door het drinken van absinth de vorig dag, en zonder ontbijt. Alles is relatief!
Daarmee wil ik niet zeggen dat CotS niet goed moet eten, for the record. Ik hoop dat ze snel een andere dietiste vindt...
Dat is een hele goede redenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nou, ik ga lekker wat warms eten. Met broccoli. En kip. En noodles denk ik.
Gewoon omdat ik het koud heb omdat ik net een kwartier tegen de wind in door de regen/ijzel heb gefietst.
Lekker bezigquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:38 schreef MarMar het volgende:
Even egoposten met mijn sportprogressie in nog geen 3 maanden tijd:
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik gewoon weer op mijn oude niveau kom
Jah dat dan weer welquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:47 schreef V1z0R het volgende:
Triceps 27,5kgmet 2 handen dan neem ik aan?
Wat voor oefening dan? Want ik doe nu 5,5 kg (per kant) en dat is het zwaarste van de meisjes in de pump.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jah dat dan weer welmaar mijn flabberkipfilets beginnen wel strak te worden
Ik pak gewoon een barbell en daar doe ik mijn ding mee. Tricep push up vind ik maar kut met peren, echt wat een hel. Maar armen schijnt voor mannen makkelijker te trainen te zijn dan voor vrouwen. Nah ja, ga stug door.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:52 schreef the85mc het volgende:
Ik trainde triceps met van die bars die je naar beneden moet duwen. Dan train je ook gelijk je schouders wat mee. Maar dan zouden ook jullie zo richting de 50-60 kg moeten kunnen lijkt me. Dat is hetzelfde idee als je stoelleuningen beetpakken en jezelf opdrukken.
Arm extension heetie geloof ik, bovenarmen langs je lijf, onderarmen trekken aan het gewicht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat voor oefening dan? Want ik doe nu 5,5 kg (per kant) en dat is het zwaarste van de meisjes in de pump.
alles 3x15quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:55 schreef Perruche het volgende:
Maar ja, hoevaak doe je dat dan. 3x lukt mij dat ook, maar 50 herhalingen (zoals bij de pump) gaat me dat niet lukken.
Zeg, krijg jij bij bodypump ook van die blauwe plekken in je nek? De plek waar ik die stang met gewichten neerleg is elke bont/d en blauwquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:55 schreef Perruche het volgende:
Maar ja, hoevaak doe je dat dan. 3x lukt mij dat ook, maar 50 herhalingen (zoals bij de pump) gaat me dat niet lukken.
Die hoort ook niet in je nek, maar zeg maar op je rugspieren (bovenin). Als je die niet hebt een handdoek eronder leggen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeg, krijg jij bij bodypump ook van die blauwe plekken in je nek? De plek waar ik die stang met gewichten neerleg is elke bont/d en blauw
Naja, bovenrug (net onder schouderniveau), volgens die vrouw die de les geeft doe ik het wel goed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die hoort ook niet in je nek, maar zeg maar op je rugspieren (bovenin). Als je die niet hebt een handdoek eronder leggen.
Hoe kan je nou blauwe plekken in je nek krijgen als dat ding op je rug ligt met een handdoek...quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, bovenrug (net onder schouderniveau), volgens die vrouw die de les geeft doe ik het wel goed.
Ik heb d'r wel een handdoek tussen idd
Omdat ik alles boven mijn schouderbladeren tot nek rekenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe kan je nou blauwe plekken in je nek krijgen als dat ding op je rug ligt met een handdoek...
Tricep pushdown en dumbbell kickbackquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Arm extension heetie geloof ik, bovenarmen langs je lijf, onderarmen trekken aan het gewicht.
Met halters lukt het me overigens ook wel met 10 per kant en dan bovenarm naar achter strekken en onderarm dan naar onder buigen en naar achter strekken zeg maar.. (zwaardere halters heb ik niet in huis ook) Mijn armen schijnen best sterk te zijn, die hebben ook nogal wat moeten compenseren.
Mijn bovenarmen zijn ook niet meer dunik herinner me dat Viz eens zei dat mijn bovenarmen dunner waren op de foto een tijd geleden, dat vond ik juist niet zo tof; dat was echt spierverlies ook toen.
pull down eerder.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tricep pushdown en dumbbell kickback
negeren!quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:10 schreef Jagärtrut het volgende:
gatverdamme, inderdaad. Ik heb wel zin in pannenkoeken, trouwens!
poes-update: in plaats van me wakker houden met op bed springen, hield de poes me vannacht wakker met voor de deur zitten miauwen. Ik geloof dat ze haar plek nog een beetje moet vinden.
waarom een andere dietiste?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me opeens af.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:13 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
En nu ga ik echt weer aan t werk
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:13 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
En nu ga ik echt weer aan t werk
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef Skoap het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me opeens af.
Ik ben trouwens verliefd op dat donkere theme van visual studio 2012
ik moet sql leren. en php. En dat allemaal om data uit een dataset te krijgen.... beuh!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Denk die gaat me proberen te recruiten
't is dat het te ver rijden is, vacature ligt helemaal in m'n straatje namelijkik kan nog niet echt wennen aan 2012... Misschien als ik fulltime ermee werk dat ik overstag ga.
Nu zit ik nog de helft van de tijd met 2010 te werken.
Maar ziet er wel leuk uit inderdaad.
Haha, ik zou wel willen, maar we nemen op dit moment geen mensen meer aan in NL.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Denk die gaat me proberen te recruiten
't is dat het te ver rijden is, vacature ligt helemaal in m'n straatje namelijkik kan nog niet echt wennen aan 2012... Misschien als ik fulltime ermee werk dat ik overstag ga.
Nu zit ik nog de helft van de tijd met 2010 te werken.
Maar ziet er wel leuk uit inderdaad.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik moet sql leren. en php. En dat allemaal om data uit een dataset te krijgen.... beuh!
Was het zulk kutweer?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:33 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb php en sql geleerd tijdens vakantie in Zandvoort, geheel uit eigen wil
Jarenlange ervaring heet dat!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je weet nu al dat je vanavond 5 keer op gaat scheppen?En dan nog 2 keer van de bakplaat gaat eten?
SQL vind ik wel leuk, ben er ook wel aardig goed in (Klinkt altijd zo stom omdat over jezelf te zeggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik moet sql leren. en php. En dat allemaal om data uit een dataset te krijgen.... beuh!
Ja staat altijd goed he, veel vacatures op je site! Dus het zal ook wel gewoon blijven staan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:33 schreef V1z0R het volgende:
Oh, vacature staat nog wel op jullie site namelijk
Ja al het nieuwe hier gebeurt ook in 2012 (ook vanwege team foundation i.p.v. SVN, zal bij jullie ook wel reden zijn?) maar de oude projecten zijn nog 2010.
En zo'n kleinschalig team op het moment dat ik hele traject bewandel maar blijf toch architectuur/tech-ontwerp leukste vinden
Heb ook weer een stagiair dus die kan ik mooi commanderen
[..]
Ja... anders ga ik nog vakerquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je weet nu al dat je vanavond 5 keer op gaat scheppen?En dan nog 2 keer van de bakplaat gaat eten?
Hahaha, jij eet als een bouwvakker zo ongeveer. Ik was van de week in Emmeloord en ik zag daar de Hannie Schaftwegquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja... anders ga ik nog vaker
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:46 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hahaha, jij eet als een bouwvakker zo ongeveer. Ik was van de week in Emmeloord en ik zag daar de Hannie SchaftwegFamilie toevallig?
Mja, guur winterweer maar da's te verwachten in de eerste week van januari.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:51 schreef Probability het volgende:
Hoii! Ik kon vanmorgen de deur niet uit door de bergen post
"Help, ik mag van de arbo-arts niet werken, wat moet ik doen?"quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en iets anders. Iemand ervaring met arbo-arts? Had daar (in t ziekenhuis nog) mee gebeld. En hij gaf aan dat ik toch wel zo'n 2-3 weken helemaal niet aan het werk zal komen (zolang dat vocht er nog zit en alles, ben ik het ook niet echt van plan, gewoon rustig aan herstellen). Maar hij zou sowieso nog een uitnodiging sturen voor een consult.
Helemaal prima verder, maar kreeg gisteren een brief met een uitnodiging voor 7 maart. Dat is echt pas over 3 weken. Word ik nu geacht om tot die tijd ook sowieso niet meer aan het werk te gaan? Of mag ik dat zelf bedenken? Ik neig naar het eerste, maar dat weet ik niet zeker (ik zal anders morgen wel even bellen, maar vroeg het me gewoon af, vond het een onduidelijke brief).
serieus, ik vind de hoeveelheden voedsel die jij wegkrijgt echt onvoorstelbaar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja... anders ga ik nog vaker
Gewoon afstemmen met je leidinggevende. Die kan je evt. gedeeltelijk beter melden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en iets anders. Iemand ervaring met arbo-arts? Had daar (in t ziekenhuis nog) mee gebeld. En hij gaf aan dat ik toch wel zo'n 2-3 weken helemaal niet aan het werk zal komen (zolang dat vocht er nog zit en alles, ben ik het ook niet echt van plan, gewoon rustig aan herstellen). Maar hij zou sowieso nog een uitnodiging sturen voor een consult.
Helemaal prima verder, maar kreeg gisteren een brief met een uitnodiging voor 7 maart. Dat is echt pas over 3 weken. Word ik nu geacht om tot die tijd ook sowieso niet meer aan het werk te gaan? Of mag ik dat zelf bedenken? Ik neig naar het eerste, maar dat weet ik niet zeker (ik zal anders morgen wel even bellen, maar vroeg het me gewoon af, vond het een onduidelijke brief).
Hehe ^^quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:53 schreef loveli het volgende:
[..]
"Help, ik mag van de arbo-arts niet werken, wat moet ik doen?"
Ja, dat sowieso ook natuurlijk. Die heeft ook echt zoiets van, pak jij je rust nou maar. En ben beetje bang mezelf voorbij te lopen, want de ervaring leert dat ik de neiging heb mezelf te overschatten, of mijn klachten te onderschattenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gewoon afstemmen met je leidinggevende. Die kan je evt. gedeeltelijk beter melden.
Welquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mar, flinke vooruitgang! Netjes
Welkom, T-A
[..]Hier helemaal geen Valentijnsdag gerelateerde kaarten
![]()
Eerlijk gezegd is het dit jaar ook vrijwel helemaal aan me voorbij gegaan. Heb wel een eigen gebakken & gedecoreerd koekje gekregen van mijn neefje![]()
Das makkelijk afvallen die 2 kiloquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net heerlijke (door mijn moeder) zelfgemaakte kippensoep gegeten![]()
Met erg veel prei, knol, rijst en nog wat ander gezond spul. Erg lekker
Had gisteren migraine, en goede ookMet kotsen en al
![]()
Gelukkig gaat het vandaag een heel stuk beter
Oh, ik had aan de longarts gevraagd hoeveel vocht er ongeveer in mijn long zit (weet niet meer of ik dat al had verteld), maar tis toch aan de 2 literVind het echt fascinerend, dat er toch best veel inzit maar ik er relatief weinig van merk.
Verder is het fijn om weer thuis te zijn bij man & kind
Hier nog mensen met Valentijnsdagplannen eigenlijk?
Geen tips, maar wel een big event, vergeleken met hoe de vlag er een tijdje geleden bij hing.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:06 schreef MarMar het volgende:
Ik wil morgen wat lekkers gaan bakken met stevia (of iig suikervrij), voor mijn pa, daar gaan we zaterdag met z'n vieren naartoe. (mijn gezin en ik)
Iemand tips?
Tamelijk, maar hij is een zielig ziek oud mannetje en ik ben een softie. Zoiets.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen tips, maar wel een big event, vergeleken met hoe de vlag er een tijdje geleden bij hing.
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heeeeeeeeeeeeel klein beetje maar.
Haha dat is wel komisch doch een beetje achgos...quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, mijn oma die wat dement begint te worden, uit het niets tegen mijn vader:
"Weet je? Saar vind ik toch niet zo'n mooie naam"
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, mijn oma die wat dement begint te worden, uit het niets tegen mijn vader:
"Weet je? Saar vind ik toch niet zo'n mooie naam"
![]()
Naja... als je sterkte stabiel is kun je kijken voor goedkopere lijkt me? Het hangt een beetje er vanaf hoe gemakkelijk jouw ogen zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]![]()
Hmm, ik vond de meneer van de lenzenmeting een beetje vervelend. En die dingen zijn een hele hoop te duur in de winkel als je vergelijkt met op internet, dus ik weet nu niet wat ik moet doen
Jawel he? Ga zo eens online kijken of er daartoe een mogelijkheid. Want eigenlijk is er wel een beetje 'geblunderd'. Ben daar zaterdagochtend geweest, met (achteraf gezien) heel typische symptomen voor een longembolie (noot: de symptomen zijn wel vrij generiek, dus het is best lastig te diagnosticeren). En zaterdagnacht ofzo nog gebeld omdat ik pijn kreeg/had ik mijn linkerarm, die niet wegging (achteraf gezien past dat er ook weer mooi bij). Alleen is het optelsommetje niet gemaakt ofzo (nog niet heel lang geleden zwanger geweest, buikoperatie gehad, etc etc).quote:
Ja he?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha dat is wel komisch doch een beetje achgos...
In ieder geval een andere lenzenboer uitzoeken? Ik zou die meneer mijn klandizie al niet meer gunnen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]![]()
Hmm, ik vond de meneer van de lenzenmeting een beetje vervelend. En die dingen zijn een hele hoop te duur in de winkel als je vergelijkt met op internet, dus ik weet nu niet wat ik moet doen
Ik neig naar een klein setje op internet proefbestellen, weet ik wat er bevaltquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
In ieder geval een andere lenzenboer uitzoeken? Ik zou die meneer mijn klandizie al niet meer gunnen.
Oh, als het hetzelfde merk is, dan zekerquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik neig naar een klein setje op internet proefbestellen, weet ik wat er bevalt :$
Dat maakt toch wel het verschil tussen 15 en 27 euro per maand (zelfde merk)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |