20 maartquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:03 schreef Nallie het volgende:
Wat irritant Cots! Ik was ook weggegaan, maar ik heb t niet zo nodig als jij... wanneer kan je nu terecht? Nog wat nootjes bij je lijst?!
Da's te laat, lijkt me. Bellen en een eerdere afspraak maken, dan schuift ze maar iemand anders.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
20 maart
En dat laatste is best een goed idee!
Dacht dat je de dietiste bedoelde. Wanneer kun je daar weer terecht?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... dat is intake, behandeling is dan weer een maand later
Maar ik bel straks even de HA voor de mogelijkheid of ze me naar een compleet ander bedrijf kunnen sturen. En anders kan ik altijd nog op mijn school terecht ervoor.
^^quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef Phaidra het volgende:
En wat achterlijk dat je zo lang moest wachten. Andere diëtist zoeken for the time being?
Nee, diëtist ga om 13.30 voor naar de HA bellen. Bij de mens zou ik in principe vandaag of morgen terecht kunnen, maar ik ben vrouw inmiddels helemaal zat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Dacht dat je de dietiste bedoelde. Wanneer kun je daar weer terecht?
Te laat inmiddels, maar je hoeft niet via de huisarts naar een diëtist. Gewoon zelf 1 uitzoekenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, diëtist ga om 13.30 voor naar de HA bellen. Bij de mens zou ik in principe vandaag of morgen terecht kunnen, maar ik ben vrouw inmiddels helemaal zat.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:30 schreef Chicolate het volgende:
Is vandaag al voorbij? Alles gaat mis, een deel van mijn product is over de vloer gegaan en ik voel me vreselijk onzeker omdat mijn begeleider er niet is vandaag. Ben veel te afhankelijk en onzelfstandig voor een masterstudent, in het algemeen, maar het wil vandaag gewoon niet. Ben mentaal afgemat door college en de chaos overheerst. Misschien moet ik maar gewoon literatuur gaan lezen vandaag en dan morgen uitleggen waarom ik mijn praktisch werk heb laten liggen.
Die stof verkopen ze gewoon.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:03 schreef Probability het volgende:
hoe zou ik vandaag nog aan PTT post zakken kunnen komen? (:
iemand toevallig een zak/zakken over? of andere items?
Dan vergoed de verzekering het niet. Iets met armtierige student zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Te laat inmiddels, maar je hoeft niet via de huisarts naar een diëtist. Gewoon zelf 1 uitzoeken.
haha...dat gebeurt mij ook regelmatig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico
Ik zag net dat mn t-shirt binnenstebuiten zitGelukkig trui erover aan
^^quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:31 schreef Jagärtrut het volgende:
boh, ik heb echt een hongerlappendag. ..
Kom, gaan we samen naar Mallorca. 4 dagen wandelen en eten. All inclusive.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief gaat volgende week naar Zweden, eens kijken wat ik even moet doen
Heb ook wel zin om ergens in een hotel maar in mijn eentje ?? Kan wel met mijn zus maar dan fungeer ik alleen als klaagmuur, ook niet zoveel zin in ..
Chico gaat het weer een beetje?
Morgen wokken, had ik dat al gezegd? Valentijnskadootje
Mijn valentijnskado is een retourvlucht zweden voor hem
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kom, gaan we samen naar Mallorca. 4 dagen wandelen en eten. All inclusive.
oh daar deden ze bij mij niet moeilijk over! Dan snap ik hetquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan vergoed de verzekering het niet. Iets met armtierige student zijn
wat een tof idee!quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat was wel wat! Heb een probleem dat ik gewoon de vrijdag niet vrij kan krijgen anders was ik meegegaan naar Zweden nl.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lekker! Wij gaan met de kinderen binnenkort een paar dagen naar Disneyland. DAarnaast wil ik rond pinksteren gaan kamperen in Noord-frankrijk en gaan we deze zomer kamperen in Italie. Mocht ik nog een paar tickets naar Canada tegenkomen, dan vervalt Italie en wordt het Canada.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
wat een tof idee!
Ik wil ook zo graag zon en warmte... Ben de winter enorm zat met alle virussen en andere ongemakken.
In het voorjaar gaan we misschien naar Toscane.
ken je de pauschalreisen functie op expedia.de? Daar keek ik net even op, en daar kun je vast wel wat interessants vinden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lekker! Wij gaan met de kinderen binnenkort een paar dagen naar Disneyland. DAarnaast wil ik rond pinksteren gaan kamperen in Noord-frankrijk en gaan we deze zomer kamperen in Italie. Mocht ik nog een paar tickets naar Canada tegenkomen, dan vervalt Italie en wordt het Canada.
Nu zoek ik alleen nog iets voor het voorjaar (lees: komende maand). Vind helaas weinig interessante aanbiedingen.
Arkefly ook al bekeken voor vliegtickets naar Canada(Toronto)? 28-06 t/m 12-07 voor ¤ 649quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
Mocht ik nog een paar tickets naar Canada tegenkomen, dan vervalt Italie en wordt het Canada.
Bedankt voor de tip! Ik zoek iets voor 4 personen, naar Vancouver, voor ¤ 400 - ¤ 500 pp. Ik zoek dus nog even doorquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:11 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Arkefly ook al bekeken voor vliegtickets naar Canada(Toronto)? 28-06 t/m 12-07 voor ¤ 649
Rechtstreekse vlucht, goedkoper dan wat ik kon vinden via tix.nl(met 1 tussenstop!).![]()
Ik ook, maar dan voor 2 personen. Vooralsnog denk ik dat het bij een mooie droom blijft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik zoek iets voor 4 personen, naar Vancouver, voor ¤ 400 - ¤ 500 pp. Ik zoek dus nog even door(heeft geen haast)
In 2011 heb ik een dergelijk aanbod gezien. Helaas waren we toen blutquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:40 schreef VulcanJ het volgende:
In het hoogseizoen(rechtstreeks?) naar Vancouver voor max ¤ 500?![]()
Laat me ff weten wanneer dat gelukt is, boek ik ook gelijk
Dat is best wel goedkoop voor retour vancouver. Wij waren iets van 700e pp verder, maar was in hoogseizoen. Wel met 1 tussenstop op calgary op de terugweg. Ik dacht dat we met air transat vlogen. Geen flauw idee of dat nog bestaat eigenlijk. Die zijn een paar keer bijna gecrasht later en dat schijnt geen goede reclame te zijn..quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik zoek iets voor 4 personen, naar Vancouver, voor ¤ 400 - ¤ 500 pp. Ik zoek dus nog even door(heeft geen haast)
Dat zeg ik, blijft vast bij een mooie droom.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:40 schreef VulcanJ het volgende:
In het hoogseizoen(rechtstreeks?) naar Vancouver voor max ¤ 500?![]()
Laat me ff weten wanneer dat gelukt is, boek ik ook gelijk
Spannend! Succesquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:39 schreef Probability het volgende:
Dinsdag nieuwe intake bij adhd ding!
Iemand anders op lab heeft me even geholpen met het beoordelen van mijn reactie, dus nu kon ik weer verder en voelde ik me heul zelfstandig. Al heb ik net wel mijn afdampapparaat mogen schoonmaken, hij was iets te enthousiast aan het afzuigen en toen zat mijn product er helemaal doorheenquote:
Oeh succes!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:39 schreef Probability het volgende:
Dinsdag nieuwe intake bij adhd ding!
Was dat maar waar, maar ik heb vanmorgen (voor het eerst in een week) mijn pil op tijd ingenomenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stomme vraag, maar moet je bijna ongesteld worden, Chico? Dan heb ik ook altijd zo'n dag. Dramatisch..
Oh, dan is het gewoon stom en krijg je een kusje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was dat maar waar, maar ik heb vanmorgen (voor het eerst in een week) mijn pil op tijd ingenomen.
8 uur is nie zo laatquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:29 schreef Sarabi het volgende:
Besloten niet naar zumba te gaan vanavond, is pas om 8 uur.
Ipv zumba dus krachttraining over ongeveer een uurtje
Dan mag ik bijna naar bedquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
8 uur is nie zo laat![]()
Maar KT is ook goed toch
Op zich niet laat maar als je dan pas om half 10/10 uur helemaal klaar bent met douchen etc.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar KT is ook goed toch
Beetje! Al heb ik ook nog weinig anders dan brood in huis / op kantoor, dus heb vandaag ook alweer 6 kleine speltbroodjes opquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebbie nog steeds honger Maria? Ben je alweer gewend aan de kou?
Ahja ik snap! Is ook wel lastig soms, heb dat als ik om 21:00 ga vooral. 20:00 is vaak zelfs iets te vroeg met eten tussendoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op zich niet laat maar als je dan pas om half 10/10 uur helemaal klaar bent met douchen etc.
Dat vind ik een beetje jammer, ik heb vakantie maar mijn vriend moet gewoon werken dus kunnen we daarna niet zoveel leuks meer doen.
Voor mij zou het echt te laat zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar KT is ook goed toch
Met buikdanstraining kies ik er vaak voor om daarna pas te eten maar dan eet ik soms pas om 10 uur.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahja ik snap! Is ook wel lastig soms, heb dat als ik om 21:00 ga vooral. 20:00 is vaak zelfs iets te vroeg met eten tussendoor
Die van mij staat een paar posts hoger; komt u maar!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zin om lijstjes af te kraken... dus komt u maar
Komt iequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Okidoki!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Kraakt u maar:quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
300 gram niet voldoende dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou Dave ik mis groente... daar kan wel van bij..
Ben moe en koud.. straks maar lekker slapen
haha klopt! hardlopen op het platteland is heerlijk, waar wij wonen beetje minder heerlijk. In amsterdamse bos is het wel ok!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:01 schreef Probability het volgende:
In Adam is binnen sporten wel fijn, qua vervuiling etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |