Dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef Leatherface het volgende:
Best een mooi land, zo te zien. Oman.
Lijkt me een kwestie van volle bak door de ploeg de Poggio op te laten knallen om de laatste sprinters af te maken en dan moet Sagan het toch wel kunnen redden.quote:Peter Sagan mikt dit jaar op de voorjaarsklassiekers. Waar de 23-jarige renner in 2012 vooral in rittenwedstrijden zijn overwinningen pakte, hoopt hij in 2013 te scoren in de klassiekers. “Te beginnen bij Milaan Sanremo,” vertelde hij volgens Het Nieuwsblad.
De Slowaak erkent dat de voorjaarsklassieker een loterij is. “Dat is altijd een rare wedstrijd, maar hij is wel op mijn lijf geschreven,” geeft hij aan. Ook in andere wedstrijden ziet hij kansen voor zichzelf. “Ik hoop ooit de Ronde van Vlaanderen te winnen,” vertelde hij. "Dat is de mooiste wedstrijd die er is. Voor de echt sterke mannen.”
Aan De Telegraaf vertelde hij zijn plannen voor 2013. “Met de klim van de Poggio en de afdaling naar Sanremo is dit ook een klassieker die bij mijn karakteristiek als renner past. Parijs-Roubaix sla ik over om me helemaal op de Amstel Gold Race te concentreren waar ik vorig jaar derde werd. Ik hoop een van die drie klassiekers te winnen.”
Yup, al zal een Degenkolb, mits in dezelfde vorm van vorig jaar, er ook nog wel aanhangen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Dacht precies hetzelfde.
Onze vriend Sagan over MSR:
[..]
Lijkt me een kwestie van volle bak door de ploeg de Poggio op te laten knallen om de laatste sprinters af te maken en dan moet Sagan het toch wel kunnen redden.
Welquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:27 schreef Marcoss het volgende:
Opvallend dat Gilbert niet meesprint
quote:1 SAGAN Peter Cannondale Pro Cycling Team
2 VAN AVERMAET Greg BMC Racing Team
3 GALLOPIN Tony RadioShack - Leopard
4 CONTADOR VELASCO Alberto Team Saxo-Tinkoff
5 MARCATO Marco Vacansoleil - DCM
6 PASQUALON Andrea Bardiani Valvole - CSF Inox
7 GILBERT Philippe BMC Racing Team
8 NOCENTINI Rinaldo AG2R La Mondiale
9 VELITS Peter Omega Pharma - Quick-Step
10 BOUHANNI Nacer Equipe Cycliste FDJ
11 NIBALI Vincenzo Astana Pro Team
zo zat ie al 500 meter toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:31 schreef TheArt het volgende:
Dik, hoe bedoel je dik?
[ afbeelding ]
Gallopin weet zich weer goed te verstoppenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:31 schreef TheArt het volgende:
Dik, hoe bedoel je dik?
[ afbeelding ]
Link is verlopen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef OProg het volgende:
En ik had deze nog niet gezien:
[ afbeelding ]
Gaaf shirt zo met gelukkig niet al die reclame.
Inderdaad, hij begint inmiddels al aardig op leeftijd te rakenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:51 schreef Ereinion het volgende:
Niet te geloven die gastHet wordt tijd dat hij eens een paar mooie klassiekers gaat winnen.
Hij gaat misschien wel net zo'n seizoen rijden als Gilbert een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:51 schreef Ereinion het volgende:
Niet te geloven die gastHet wordt tijd dat hij eens een paar mooie klassiekers gaat winnen.
Zijn grote risico is dat hij té grote favoriet is. Dat zelfs Cancellara hem niet meer naar de finish wil rijden...quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Sagan kan op 2 manieren in San Remo winnen, dat maakt hem een stuk sterker. Hij is een van de weinigen die in de afdaling de breuk kan forceren (al dan niet geholpen door wat afstoppende ploeggenoten) en hij kan de sprint van een selecte groep aan.
Cancellara rijdt altijd, hoe dom het ook is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zijn grote risico is dat hij té grote favoriet is. Dat zelfs Cancellara hem niet meer naar de finish wil rijden...
Afstoppende ploeggenoten kan ie vergeten, want daar is de ploeg veel te zwak voor. Alleen Moser zou dat kunnen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Sagan kan op 2 manieren in San Remo winnen, dat maakt hem een stuk sterker. Hij is een van de weinigen die in de afdaling de breuk kan forceren (al dan niet geholpen door wat afstoppende ploeggenoten) en hij kan de sprint van een selecte groep aan.
Met wat geluk kunnen ook Caruso en Ratto er nog wel bijzitten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Afstoppende ploeggenoten kan ie vergeten, want daar is de ploeg veel te zwak voor. Alleen Moser zou dat kunnen.
Hij mag showboaten als hij alles op een hoopje rijdt, maar hij doet het ook als hij kilometers aan het wiel heeft gehangen en er de laatste 20 meter even uitkomt of wanneer hij wint omdat het halve peloton op zijn bek is gegaan, dat is wel wat minder.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:01 schreef DeeBee het volgende:
Het showboaten vind ik trouwens ook een beetje overdreven, zeker voor dit soort etappes vroeg in het seizoen. Als 'ie dat nou doet zoals in de Tour, ok, of bij MSR, prima, maar nou ja...
Caruso heb je gelijk in idd, maar Ratto is al een tijd lang gigantisch onder zijn niveau aan het rijden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:24 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Met wat geluk kunnen ook Caruso en Ratto er nog wel bijzitten.
Wel opmerkelijk ja. In Burgos vorig jaar was die echt op niveau en sinds de Vuelta komt ie niet meer vooruit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Caruso heb je gelijk in idd, maar Ratto is al een tijd lang gigantisch onder zijn niveau aan het rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |