quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:34 schreef satecl het volgende:
Deze TTGeen woorden maar daden......
Mach?!quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:31 schreef Jimbo het volgende:
Opel is een toffe sponsor, mach alleen wel hopen dat dr niet weer zn lelijke gele banner komt.
Daar is het geloof ik nog te vroeg voor aankomend seizoenquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Had stiekem gehoopt op een gokbedrijf dat er veel geld in wou pompen. Die zal wel naar Ajax gaan ofzo. Dat die niet in Nederland komen kan ik me haast niet voorstellen nu eigenlijk. Opel is ook wel een leuke sponsor ansich. Niks mis mee.
Dat zijn ze dus al.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wordt Opel dan ook de auto leverancier? Lijkt me een reden om elders te gaan voetballen.
opel gaat voor een jaar, daarna kunnen we op naar Bwin of iets.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Had stiekem gehoopt op een gokbedrijf dat er veel geld in wou pompen. Die zal wel naar Ajax gaan ofzo. Dat die niet in Nederland komen kan ik me haast niet voorstellen nu eigenlijk. Opel is ook wel een leuke sponsor ansich. Niks mis mee.
Echt. Geweldig. Jeugdtalent een Corsa, basisspelers een Astra en vedettes een Insignia?quote:
Overal PechEnLast héquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wordt Opel dan ook de auto leverancier? Lijkt me een reden om elders te gaan voetballen.
Jij hoeft er niet in te rijden. Pelle in een Opel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:04 schreef Typisch het volgende:
Kan mij geen ruk schelen, degene die het meest betaalt moet er op staan.
Nou, er zijn grenzen hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:04 schreef Typisch het volgende:
Kan mij geen ruk schelen, degene die het meest betaalt moet er op staan.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jij hoeft er niet in te rijden. Pelle in een Opel.
Dat verrast me dan toch wel weer, 1 jaar is wel kort voor een shirtsponsor, is het al officieel?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:34 schreef OProg het volgende:
Als we in ieder geval weer een jaar met een goed betalende sponsor verder kunnen is er in ieder geval weer wat tijd om verder te kijken.
Nee, deal is nog niet eens rond.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat verrast me dan toch wel weer, 1 jaar is wel kort voor een shirtsponsor, is het al officieel?
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 13-02-2013 om 10:22:55Opel, ASR en een voor @RTV_Rijnmond onbekend bedrijf zijn de drie overgebleven kandidaten voor hoofdsponsorschap #Feyenoord. reageer retweet
Zoveel waarheid in deze postquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:54 schreef Cara het volgende:
Nou lekker bezig koef. ASR heeft amper geld maar kan kennelijk toch meedoen, Opel zit al jaren in geldnood maar heeft kennelijk de grootste kans.. Ik had toch stiekem meer verwacht. Maar goed, koef staat nou eenmaal bekend als iemand die geen ene zak toevoegt dus zo verrassend is het ook weer niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |