Nou wat denk je dat er nu wel aan de hand was dusquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:02 schreef MarMar het volgende:
Lopen in sneeuw is tof
Mits met pe zodat niet alles in je gezicht blaast
Je valt af als je minder energie tot je neemt dan dat je lichaam nodig heeft, zodat je lichaam reserves moet aanspreken.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:37 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil hier toch even posten dat om de twee uur eten niet voor iedereen werkt. Ik heb het een maand gedaan en viel niks af. Ben aan intermitted fasting begon, krijg meer calorieen op een dag binnen maar verlies alsnog elke week een kilo.
Je moet niet zomaar alles aan nemen maar zoeken naar wat voor jouw lichaam werkt.
Ja.quote:
Je kan chin ups proberen die zijn wat makkelijker.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:59 schreef nickhguitar het volgende:
Hallo!
Ik heb nu al een paar keer in mijn leven het fitnessen opgepakt (helaas ook al paar keer niet volgehouden) en wat me opvalt is dat de pull-ups me nooit goed afgaan. Waar alle oefeningen gestaag omhoog gaan blijft een pullup vrijwel onmogelijk. Soms lukt er een keer 1 volledige (breed) en dan ben ik de komende dagen zo verzuurd lijkt het wel, dat het de dagen erop niet meer lukt.
Doe ik wat verkeerd? Of gelden er speciale regels voor pullups?
Kan je dat zelf of bij de sportschool?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:45 schreef MarMar het volgende:
Huidplooimeting Wulfo, verreweg de beste methode.
En ik word/ben oud, leg me eens uit wat er bedoeld wordt met mirrin'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |