Zelfs met een vrijkaartje ga ik daar niet heen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik denk niet dat ik een paar tientjes ga betalen om een voorstelling van haar bij te wonen.
Al krijg ik 10 meier en mag haar naderhand een klap met de achterkant van den hand verkopen dan nog niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik denk niet dat ik een paar tientjes ga betalen om een voorstelling van haar bij te wonen.
Henkie moet gewoon maar ff naar huis gaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Ja Henk, de ontspanning is toegenomen.
Je valt in herhaling.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:27 schreef Syntix het volgende:
De tering zeg wat was die kneus weer negatief over de woningmarkt & kabinet. Zo slecht gaat het niet, zo chaotisch is het niet en zo'n drama vindt "het volk" het allemaal niet.
Ellen Hoog.quote:
Eva de Goede heeft een beter lichaam.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:29 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Ellen Hoog heeft van die zaadvragende ogen.
Bij deze.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
niemand reageert. ik wil aandacht!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef iFok. het volgende:
'Esther, als je mee wilt naar PSV - FC Utrecht, dan mag dat'
Dit denk ik als ik Henk zie.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef iFok. het volgende:
'Esther, als je mee wilt naar PSV - FC Utrecht, dan mag dat'
Dit denk ik als ik Henk zie.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:32 schreef OProg het volgende:
[..]
En Pauw vraagt zich af of hij een rolstoel de loopplank over zou krijgen.
[..]
[..]
Wel mooi om de minuut. Er zit regelmaat in.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
"En je ligt in bed. Neem mij...ehh... ons mee."
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:34 schreef alors het volgende:
Pauw is ook naar de kapper geweest, of heeft de kapper laten komen.
Vrees dat dat vies tegen valt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
Ben benieuwd hoeveel ze als gehandicapte sporter bij elkaar heeft verdiend.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
Pauw moet nog even vragen wat ze morgen gaat doen als ze opstaat.
Met reiskosten misschien zelfs in de min ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:38 schreef OProg het volgende:
De carrière van Esther liep op rolletjes.
Back in 2008:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
quote:Vergeer, who has won 130 career titles in singles and 116 in doubles, receives about $1500 for each championship, not nearly enough to survive, let alone prosper.
And she wins almost every tournament she enters, occasionally suffering a defeat in doubles.
"Prize money alone is not enough," Vergeer told talkabouttennis.com in 2007. "Winning a tournament earns me between $1000 and $1500, so I really need sponsorship money. I still live with my parents at the moment, so I manage to make ends meet. Next year, however, I'm moving out to live on my own, and I'm not sure how much money that will leave me with"
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:40 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Back in 2008:
[..]
Inderdaad zeg. Zelfs in de Jupiler league verdienen ze meer.quote:
En daarmee verdient hij zelfs meer dan Vergeerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef OProg het volgende:
Er is een resultaat, ze willen alleen niet zeggen wat.
Geen nieuws dus. doei Ferry en tot morgen.
En dat is sneu inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
En daarmee verdient hij zelfs meer dan Vergeer
Inderdaad. Als je in dezelfde Europese fractie zit ben je automatisch vriendjes met Berlusconi.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef borisz het volgende:
Henkie is vriendjes met Berlusconi CDA en Berlusconi = EVP
of je doet normaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:46 schreef Rickazio het volgende:
waarom moet die Witteman (kk opa) de laatste tijd aldoor zo z'n gelijkje halen? dit deed hij gisteren ook bij z'n gasten
Het zou me van het CDA, en Henk Bleker in het bijzonder, niet verbazen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je in dezelfde Europese fractie zit ben je automatisch vriendjes met Berlusconi.
Linkse kerk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:46 schreef Rickazio het volgende:
waarom moet die Witteman (kk opa) de laatste tijd aldoor zo z'n gelijkje halen? dit deed hij gisteren ook bij z'n gasten
Dat is hun variant ervan. Soort theater alleen dan anders.quote:
Je hoort anders nooit een kritisch geluid van het CDA over hun politieke vrienden. En helemaal als het over Hongarije gaat met een nog erger regime.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je in dezelfde Europese fractie zit ben je automatisch vriendjes met Berlusconi.
Pauw blijft dan wel hangen achter de schermen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:50 schreef Rickazio het volgende:
haha, die lekkere presentatrice, weg met witteman en pauw, gewoon 2 geile mokkels op die stoelen
bedankt voor deze phostoshop skills, ik wist niet hoe een clown eruit zagquote:
Dan wordt hij de eerste premier die aan ouderdom straks nog dood gaat tijdens z'n functie volgens mijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:53 schreef iFok. het volgende:
Merkel wil heel graag dat Berlusconi terug komt.
Dan is hij net een koning.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:54 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dan wordt hij de eerste premier die aan ouderdom straks nog dood gaat tijdens z'n functie volgens mij
En dan wel maar twee legs.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:55 schreef iFok. het volgende:
Afscheidswedstrijd tegen Nadal en Federer (twee tegen een).
Tot uw dienst.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
bedankt voor deze phostoshop skills, ik wist niet hoe een clown eruit zag
En Berlusconi wilt dat Hitler terug komtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:53 schreef iFok. het volgende:
Merkel wil heel graag dat Berlusconi terug komt.
Zo wilt iedereen wat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
En Berlusconi wilt dat Hitler terug komt
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef OProg het volgende:
Naast Stef Blok zit Wim Daniëls, Neerlandicus, er vanavond ook over het afschaffen term 'allochtoon'.
Lekker vroeg slapen dus.quote:Ibrahim A. en Harry van Bommel
Over Nederland in Afghanistan.
Ik las het ja, dat is vooralsnog toch wel weer het debielste wat ik gehoord heb dit jaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef OProg het volgende:
over het afschaffen term 'allochtoon'.
Ja iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:06 schreef Eenskijken het volgende:
balletje blokdoen alsof ie een hele meneer is. in werkelijkheid weet iedereen dat ie een modderfiguur geslagen heeft
Fake it till you make it.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja iddHij is een beetje het sukkeltje van het stel.
Hij zal vanavond denk ik Af Gaan.quote:
Precies, minimaal 23 kinderen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:14 schreef Martinello het volgende:
Ik vind die Blok altijd een beetje een griezel, ik denk dat hij thuis een geluiddichte kelder heeft.
inderdaad, ik mis vooral de kritische noten van paul en jeroen nu...quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een griezel die Blok.. En erg kritisch zijn P&W ook niet.. Bah wat heb ik de pest aan die shit VVD
Bontkraagjes is ook een gangbare term.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
Noem het dan of Nederlanders of Rifapen, is het duidelijk.
Ferry Mingele had zijn haarstukje laten liggen.quote:
Je was me voor.quote:
? Het is gewoon een loos containerbegrip. Ik zeg niet dat je niet mag benoemen welke afkomst mensen hebben.quote:
Als overkoepelend begrip lijkt het me prima.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
? Het is gewoon een loos containerbegrip. Ik zeg niet dat je niet mag benoemen welke afkomst mensen hebben.
hoeso noemen toch gewoon nieuwe nederlander of medelander kan je beesie ook nog bij de naam noemen hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
Hele redactie van Opsporing Verzocht in paniek.
Sorry.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
bedankt voor je bijdrage, ibrahim A.
Bij OV gebruiken ze volgens mij ook nooit de term allochtoon maar speciferen ze op uiterlijk. Noord-Afrikaans, negroide, blank, etc.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
hoeso noemen toch gewoon nieuwe nederlander of medelander kan je beesie ook nog bij de naam noemen hoor
Veel mensen leren helaas niets van het verledenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
Het is een lelijk woord maar het verbieden lijkt wel een beetje op 40-45.
Hebben we daar niks van geleerd?
Lichtgetint vrij vaak. En dan weet iedereen hoe laat het is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Bij OV gebruiken ze volgens mij ook nooit de term allochtoon maar speciferen ze op uiterlijk. Noord-Afrikaans, negroide, blank, etc.
Je weet hoe hij er normaal uit ziet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:34 schreef alors het volgende:
Heftig zeg, maar zo goed vermomd is hij nou ook weer niet...
Je weet dat het eigenlijk een vrouw is?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:34 schreef alors het volgende:
Heftig zeg, maar zo goed vermomd is hij nou ook weer niet...
Inderdaad, misschien is het wel een neger.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:34 schreef iFok. het volgende:
[..]
Je weet hoe hij er normaal uit ziet?
discrimineer maar even in een ander topic :squote:Op woensdag 13 februari 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Omdat Marokkanen onevenredig vaak vertegenwoordigd zijn in een negatief verband mbt het woord allochtoon moet het weg.
Zeg wollah.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
discrimineer maar even in een ander topic :s
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:34 schreef iFok. het volgende:
[..]
Je weet hoe hij er normaal uit ziet?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:38 schreef marcodej het volgende:
Zullen er nu echt talibani meekijken?
Hai!
2 dagen ofzo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
De stagair is toch ff bezig geweest.
Ja, maar wanneer nou een zwart en wanneer nou een wit blokje?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:40 schreef iFok. het volgende:
Ook steeds een zwart en een wit blokje om de gezichten te verbergen![]()
Het is toch niet per jaar, maar eenmalig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:50 schreef ddx het volgende:
Maareh 5ton is toch meer dan de balkenendenorm ?
Snap ik, maar als ze 5 ton gaan geven gaat de kamer daar vast weer hele dag over discussieren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Het is toch niet per jaar, maar eenmalig.
Inderdaad.. erg zielig dat ie nu zo verder moet vanwege veiligheidsredenen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:51 schreef Travel. het volgende:
Wel respect dat hij gewoon dakloos blijft ipv 5 ton aannemen.
Waarom, mensen die bv onterecht vastgezeten hebben krijgen ook een vergoeding die worden ook niet bediscussieerd door het parlement.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:51 schreef ddx het volgende:
[..]
Snap ik, maar als ze 5 ton gaan geven gaat de kamer daar vast weer hele dag over discussieren.
als je geen geld hebt..quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:53 schreef marcodej het volgende:
Hij kan toch zijn eigen safehouse bouwen?
Ja hij deed daar bouwprojecten dus het zal wel in de miljoenen lopen, maar of het zoveel was kunnen wij natuurlijk moeilijk inschatten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:53 schreef iFok. het volgende:
Dus de 1,5 miljoen is 5% van wat hij verloren heeft?Begrijp ik dat goed?
jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:53 schreef iFok. het volgende:
Dus de 1,5 miljoen is 5% van wat hij verloren heeft?Begrijp ik dat goed?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hij deed daar bouwprojecten dus het zal wel in de miljoenen lopen, maar of het zoveel was kunnen wij natuurlijk moeilijk inschatten.
Interessant. Ik hoop dat het vervolgd wordt.quote:
Ze zuigen er niet teveel uit, want het is recessie.quote:
daar neemt Witteman genoegen mee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze zuigen er niet teveel uit, want het is recessie.
denk dat Jet dakloos isquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Jet gaat met Frits mee naar zijn boot.
Nee. Dat gaan we niet doen hierquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand screens heeft.
Ja idd harde knip icm dit is echt het meest belachelijke ooit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:21 schreef Kenju het volgende:
Idioot, het onderwijsbeleid. Dit tegelijkertijd met de harde knip. De kans dat je later afstudeert is daarmee groter, en daarmee wordt je schuld eveneens aanzienlijk groter....:(
Niet aan de pensioentjes zitten he.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
NWS / 50PLUS naar 24 zetels in peiling
inderdaad ik hoor ook overal dat studieschulden wel naar gevraagd wordt en meeteltquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:24 schreef Lemans24 het volgende:
En wat mevrouw Bussemakers zegt over studieschulden, dat ze maar beperkt invloed hebben op een gewenst hypotheek, is trouwens grote onzin! Ik weet dat bijvoorbeeld de Rabobank studieschuld voor 200% meetelt als schuld bij het aanvragen van een hypotheek.
Je mag je studieschuld toch verzwijgen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:24 schreef Lemans24 het volgende:
Wat een verfrissend realistisch beeld over de economie hoor ik van mevrouw Stellinga vanavond!
En wat mevrouw Bussemakers zegt over studieschulden, dat ze maar beperkt invloed hebben op een gewenste hypotheek, is trouwens grote onzin! Ik weet dat bijvoorbeeld de Rabobank studieschuld voor 200% meetelt als schuld bij het aanvragen van een hypotheek.
Toen ik een paar jaar terug een huis kocht wel want er was ook geen registratie bij het BKR. Weet niet of dat nu nog zo is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Je mag je studieschuld toch verzwijgen?
Gewoon paar jaartjes huren, lekker boeiend.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
inderdaad ik hoor ook overal dat studieschulden wel naar gevraagd wordt en meetelt
Of je het nu mag verzwijgen of niet... je zit wel met een flinke schuld in de duurste tijd van je leven. Als je zoveel gaat verdienen, laat die groep dan wat meer belasting betalen later. (Dat wat nu de babyboomers, maar die moeten nu natuurlijk van alles worden ontzien).quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Je mag je studieschuld toch verzwijgen?
150. En het is restant he.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef arjan1212 het volgende:
hbo verpleegkunde.. hm... 100 euro per maand betalen 15 jaar lang, restand word kwijtgescholden..
Je zou haast gaan denken dat ze het bewust doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Travel. het volgende:
Wat is dat met die zapservice altijd, alleen het laatste filmpje is leuk. Altijd.
Heel verstandig inderdaad. 15 jaar, om precies te zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
Gewoon paar jaartjes huren, lekker boeiend.
heeftquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:31 schreef arjan1212 het volgende:
Nog een wonder dat de mensheid de middeleeuwen hebben overleeft..
Dus over 10 jaar kunnen 'wij' gewoon 60% gaan betalen, als de 50 plussers het voor het zeggen hebben...quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:28 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Of je het nu mag verzwijgen of niet... je zit wel met een flinke schuld in de duurste tijd van je leven. Als je zoveel gaat verdienen, laat die groep dan wat meer belasting betalen later. (Dat wat nu de babyboomers, maar die moeten nu natuurlijk van alles worden ontzien).
Gewoon penthouse ergens huren. Lekker warm weer opzoeken. Maar even serieus, het wordt ook tijd dat studenten opleidingen kiezen die misschien wat minder leuk zijn, maar wel een hogere baangarantie bieden. De lekker gekke rebelse tijd dat je zei: 'ik ben baas over wat ik zelf wil en doe wat ik doe live my life :s :s' is nu een keer voorbij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Heel verstandig inderdaad. 15 jaar, om precies te zijn.
Maar de minister zegt dat het géén invloed heeft, wat dus niet waar is.
Verzwijgen kan, maar is niet handig, ivm NHG en in de toekomst wordt het sowieso bij het BKR geregistreerd.
Ach ze zijn nog het speeksel van die griet die ging lachen van het plafond aan het halenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Ze krijgen een compliment en de medewerkers kunnen gelijk dweilen.
het is meer bijzonder dat de mens niet uitgeroeid is gelijk met het vergaan van de dinosaurussenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:31 schreef arjan1212 het volgende:
Nog een wonder dat de mensheid de middeleeuwen hebben overleeft..
Denk dat het nog wel mee valt t.o.v Aziequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:38 schreef arjan1212 het volgende:
80 miljoen inwoners in europa.. daarna 50 miljoen..
beetje druk geworden met 500 miljoen nu huh
Dan zullen we onszelf toch wel uitgeroeid hebben?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:37 schreef arjan1212 het volgende:
Zouden ze het over 700 jaar ook zo over ons hebben?
750 miljoen zelfs (hij ZEI 'ten westen van de Oeral', 500 is in de EU)quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:38 schreef arjan1212 het volgende:
80 miljoen inwoners in europa.. daarna 50 miljoen..
beetje druk geworden met 500 miljoen nu huh
zeiquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
750 miljoen zelfs (hij zij 'ten westen van de Oeral', 500 is in de EU)
Hoef ik het niet te doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
oei, dat zeg je tegen een zelfbenoemde spellingnazi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |