Zelfs met een vrijkaartje ga ik daar niet heen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik denk niet dat ik een paar tientjes ga betalen om een voorstelling van haar bij te wonen.
Al krijg ik 10 meier en mag haar naderhand een klap met de achterkant van den hand verkopen dan nog niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik denk niet dat ik een paar tientjes ga betalen om een voorstelling van haar bij te wonen.
Henkie moet gewoon maar ff naar huis gaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Ja Henk, de ontspanning is toegenomen.
Je valt in herhaling.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:27 schreef Syntix het volgende:
De tering zeg wat was die kneus weer negatief over de woningmarkt & kabinet. Zo slecht gaat het niet, zo chaotisch is het niet en zo'n drama vindt "het volk" het allemaal niet.
Ellen Hoog.quote:
Eva de Goede heeft een beter lichaam.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:29 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Ellen Hoog heeft van die zaadvragende ogen.
Bij deze.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
niemand reageert. ik wil aandacht!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef iFok. het volgende:
'Esther, als je mee wilt naar PSV - FC Utrecht, dan mag dat'
Dit denk ik als ik Henk zie.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef iFok. het volgende:
'Esther, als je mee wilt naar PSV - FC Utrecht, dan mag dat'
Dit denk ik als ik Henk zie.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:32 schreef OProg het volgende:
[..]
En Pauw vraagt zich af of hij een rolstoel de loopplank over zou krijgen.
[..]
[..]
Wel mooi om de minuut. Er zit regelmaat in.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
"En je ligt in bed. Neem mij...ehh... ons mee."
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:34 schreef alors het volgende:
Pauw is ook naar de kapper geweest, of heeft de kapper laten komen.
Vrees dat dat vies tegen valt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
Ben benieuwd hoeveel ze als gehandicapte sporter bij elkaar heeft verdiend.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
Pauw moet nog even vragen wat ze morgen gaat doen als ze opstaat.
Met reiskosten misschien zelfs in de min ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:38 schreef OProg het volgende:
De carrière van Esther liep op rolletjes.
Back in 2008:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
quote:Vergeer, who has won 130 career titles in singles and 116 in doubles, receives about $1500 for each championship, not nearly enough to survive, let alone prosper.
And she wins almost every tournament she enters, occasionally suffering a defeat in doubles.
"Prize money alone is not enough," Vergeer told talkabouttennis.com in 2007. "Winning a tournament earns me between $1000 and $1500, so I really need sponsorship money. I still live with my parents at the moment, so I manage to make ends meet. Next year, however, I'm moving out to live on my own, and I'm not sure how much money that will leave me with"
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:40 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Back in 2008:
[..]
Inderdaad zeg. Zelfs in de Jupiler league verdienen ze meer.quote:
En daarmee verdient hij zelfs meer dan Vergeerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef OProg het volgende:
Er is een resultaat, ze willen alleen niet zeggen wat.
Geen nieuws dus. doei Ferry en tot morgen.
En dat is sneu inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
En daarmee verdient hij zelfs meer dan Vergeer
Inderdaad. Als je in dezelfde Europese fractie zit ben je automatisch vriendjes met Berlusconi.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef borisz het volgende:
Henkie is vriendjes met Berlusconi CDA en Berlusconi = EVP
of je doet normaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:46 schreef Rickazio het volgende:
waarom moet die Witteman (kk opa) de laatste tijd aldoor zo z'n gelijkje halen? dit deed hij gisteren ook bij z'n gasten
Het zou me van het CDA, en Henk Bleker in het bijzonder, niet verbazen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je in dezelfde Europese fractie zit ben je automatisch vriendjes met Berlusconi.
Linkse kerk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:46 schreef Rickazio het volgende:
waarom moet die Witteman (kk opa) de laatste tijd aldoor zo z'n gelijkje halen? dit deed hij gisteren ook bij z'n gasten
Dat is hun variant ervan. Soort theater alleen dan anders.quote:
Je hoort anders nooit een kritisch geluid van het CDA over hun politieke vrienden. En helemaal als het over Hongarije gaat met een nog erger regime.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je in dezelfde Europese fractie zit ben je automatisch vriendjes met Berlusconi.
Pauw blijft dan wel hangen achter de schermen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:50 schreef Rickazio het volgende:
haha, die lekkere presentatrice, weg met witteman en pauw, gewoon 2 geile mokkels op die stoelen
bedankt voor deze phostoshop skills, ik wist niet hoe een clown eruit zagquote:
Dan wordt hij de eerste premier die aan ouderdom straks nog dood gaat tijdens z'n functie volgens mijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:53 schreef iFok. het volgende:
Merkel wil heel graag dat Berlusconi terug komt.
Dan is hij net een koning.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:54 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dan wordt hij de eerste premier die aan ouderdom straks nog dood gaat tijdens z'n functie volgens mij
En dan wel maar twee legs.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:55 schreef iFok. het volgende:
Afscheidswedstrijd tegen Nadal en Federer (twee tegen een).
Tot uw dienst.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
bedankt voor deze phostoshop skills, ik wist niet hoe een clown eruit zag
En Berlusconi wilt dat Hitler terug komtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:53 schreef iFok. het volgende:
Merkel wil heel graag dat Berlusconi terug komt.
Zo wilt iedereen wat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
En Berlusconi wilt dat Hitler terug komt
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef OProg het volgende:
Naast Stef Blok zit Wim Daniëls, Neerlandicus, er vanavond ook over het afschaffen term 'allochtoon'.
Lekker vroeg slapen dus.quote:Ibrahim A. en Harry van Bommel
Over Nederland in Afghanistan.
Ik las het ja, dat is vooralsnog toch wel weer het debielste wat ik gehoord heb dit jaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef OProg het volgende:
over het afschaffen term 'allochtoon'.
Ja iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:06 schreef Eenskijken het volgende:
balletje blokdoen alsof ie een hele meneer is. in werkelijkheid weet iedereen dat ie een modderfiguur geslagen heeft
Fake it till you make it.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja iddHij is een beetje het sukkeltje van het stel.
Hij zal vanavond denk ik Af Gaan.quote:
Precies, minimaal 23 kinderen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:14 schreef Martinello het volgende:
Ik vind die Blok altijd een beetje een griezel, ik denk dat hij thuis een geluiddichte kelder heeft.
inderdaad, ik mis vooral de kritische noten van paul en jeroen nu...quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een griezel die Blok.. En erg kritisch zijn P&W ook niet.. Bah wat heb ik de pest aan die shit VVD
Bontkraagjes is ook een gangbare term.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
Noem het dan of Nederlanders of Rifapen, is het duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |