Ik heb niets tegen Windows hoor. Vond Windows 7 Pro zelfs best goedquote:
ja even opschrijven, dan onthoud ik het.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh, jij weet toch ook dat je een i5 hebt en 500gb HDD
Je klikt op de Appel links boven en dan op about this macquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja even opschrijven, dan onthoud ik het.
Dan heb ik er van jou ook wel een. En deze bedoelde ik zoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Computernerds
Sjongejonge zo'n fout had ik niet verwacht van jou!
Hou ook van jou hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
dit soort gesprekken zijn echt voor computernurts
XDquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef badschaap het volgende:
dan heb je wel een kleine kolencentrale nodig om m aan te zetten, maargoed
aaawhquote:
Waar heb je er een van?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan heb ik er van jou ook wel een. En deze bedoelde ik zo
Ja ook tijgertjes verdienen liefduhquote:
quote:
quote:
het moest high end worden, en de 7970 is beter dan n 7950 dusjaaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:18 schreef nodig het volgende:
[..]
XD
Dan heb je dus 8x een 7970![]()
Wat was je reden om een 7970 te nemen en niet een 7950? Is de 7970 nog steeds bang-for-buck?
Alleen niet als ze grommenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ook tijgertjes verdienen liefduh
haat niet op glitterplaatjes en kattenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Het mag nog 40 minuten daarna is het toch echt gedaan met die kut katten en glitterplaatjes
Maar katjes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Het mag nog 40 minuten daarna is het toch echt gedaan met die kut katten en glitterplaatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
wut.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gozertje uit mijn dorp nodigde mij laatst uit bij hem thuis om zijn computer te bekijken, die weet dat ik nogal hardware nerd ben en heeft een setup staan met een i7 extreme en een 690 in SLI
Speciale dag morgen dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ben zo weer weg hoor![]()
Kan het niet veroorloven morgen niet op te dagen op school
Een GTX 690 is al bij elkaar bijna 2000 euro lieve schatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
wut.
Das al zeker 2000 + in euro
Dus niet echt uigezochtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
het moest high end worden, en de 7970 is beter dan n 7950 dusjaa
Toetsje maar daar maak ik me niet druk om, waar ik me wel druk om maak is dat als ik niet kom het einde school is, ze zijn een beetje klaar met mequote:
Holy Moly focking moneyboy.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gozertje uit mijn dorp nodigde mij laatst uit bij hem thuis om zijn computer te bekijken, die weet dat ik nogal hardware nerd ben en heeft een setup staan met een i7 extreme en een 690 in SLI
wat VA zegt.quote:
Dat ding is 7k bij zijn geheel ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Holy Moly focking moneyboy.
Vind een pc van 4k dan weer een beetje overdreven, dat doe ik wel als ik later in een villa woon met supersof en geld over heb.
Dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Toetsje maar daar maak ik me niet druk om, waar ik me wel druk om maak is dat als ik niet kom het einde school is, ze zijn een beetje klaar met me
Ik ga eraan werken hoor schatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]
wat VA zegt.
ik erger me daar zo aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In welke regio, de friendzone?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh en ik ga met supersof in een landhuis wonen
Achja, can't blame them, heb het er zelf naar gemaaktquote:
Nou, nu maar even je best doen dan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Achja, can't blame them, heb het er zelf naar gemaakt![]()
dus zal ik ook zelf de consequenties moeten ervaren maar tot die tijd
Ik ben later multimiljonair, koop ik utrecht op en fix ik een kasteel midden in de binnenstadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In welke regio, de friendzone?
deze 7970 heb 3 fan koelers.quote:
Is dat niet die lightning edition?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
deze 7970 heb 3 fan koelers.
En was een van de goedkopere.
En loopt op 1050 MHh ipv 950 standaard
Bij jou kan ik dus later mijn McKroket bestellen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Achja, can't blame them, heb het er zelf naar gemaakt![]()
dus zal ik ook zelf de consequenties moeten ervaren maar tot die tijd
Maar van de 7950 heb je vast ook wel een goedkoperequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
deze 7970 heb 3 fan koelers.
En was een van de goedkopere.
En loopt op 1050 MHh ipv 950 standaard
Ophoerenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij jou kan ik dus later mijn McKroket bestellen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |