SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
[ Bericht 0% gewijzigd door Tamashii op 12-02-2013 21:48:39 ]![]()
Wat nou weerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is dit voor emoticon van jou!HEAH?!!! IS T WEER NIE GOED?
Nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is vuil Dat beest is gewoon dood.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat over a.s. vrijdag toch?![]()
Ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat over a.s. vrijdag toch?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Echt niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat nou weerHEAH?!!! IS T WEER NIE GOED?
[..]
NietHad al medelijden.
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Haal mij ff op danquote:
En zet mij ook weer in Gorinchem af dan
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nee, hij knippert met z'n eaugjes kijk maarquote:
Is goed, ik pik jou eerst op en dan vinquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haal mij ff op dan
En zet mij ook weer in Gorinchem af dan![]()
![]()
![]()
Bwehe, dan rijd je wel gigantisch om. Naar Arnhem kan ik prima met de bus hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Is goed, ik pik jou eerst op en dan vin![]()
![]()
Gaaaaawd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Half 10 @ 't Huys. Genoteerd
Oke vooruit dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, hij knippert met z'n eaugjes kijk maar
Uhhuhquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Egels.
En mensenkinderen, wat is benen epileren toch een rotklus.
En uhhuh
Ja niks mee te maken.quote:
SLAAAP ZACHT, LEKKER DING WANT JIJ IS PRACHTIG.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hoe is het met je vinger?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Egels.
En mensenkinderen, wat is benen epileren toch een rotklus.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Epileren, wut?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Egels.
En mensenkinderen, wat is benen epileren toch een rotklus.![]()
![]()
Uitrukken van haar!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
* Huppelmuts zet slaap lekker (fantastig toch) opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja niks mee te maken.
SLAAAP ZACHT, LEKKER DING WANT JIJ IS PRACHTIG.
[b]AirwiN schreef [/b]
De pijnlijke manierquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wax-stripsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijdenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Egels.
En mensenkinderen, wat is benen epileren toch een rotklus.![]()
![]()
Mooierdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn, moet pijn leiden![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Geniaal nummer. Zeg nou zelf.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts zet slaap lekker (fantastig toch) opI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Mooie herinneringen ook welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik mag jou wel.quote:Geen één man hoop ik.quote:Het heeft echt heel veel effect, maar het is ook wel veel werk.
Wat lief dat je het vraagt!quote:Niet meer pijnlijk iig, maar er is ook geen blaar gevormd ofzo.
Ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden![]()
![]()
Echt direct weer zo grote mond ehquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja niks mee te maken.
SLAAAP ZACHT, LEKKER DING WANT JIJ IS PRACHTIG.
THIS CALL TO ARMS MEANS WRAP THEM AROUND THE FIRST PERSON YOU SEEWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Thuis bier zuipen en je verdriet verdrinkenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel beetje oppassen dat het niet ontsteekt he?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat lief dat je het vraagt!Niet meer pijnlijk iig, maar er is ook geen blaar gevormd ofzo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat ging makkelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
[..]
Geen één man hoop ik.Het heeft echt heel veel effect, maar het is ook wel veel werk.
[..]
Wat lief dat je het vraagt!Niet meer pijnlijk iig, maar er is ook geen blaar gevormd ofzo.
[..]
Ja.
de sportschool ging ineens een uur eerder dicht vanwege een grote schoonmaak ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thuis bier zuipen en je verdriet verdrinkenwtf
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik weet wat mn volgende tattoo wordt![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
WAT IS DIT?!!! IS HET EEN COMPLOT?!!!quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
een hartje met AldoTheApache?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
sporten.....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de sportschool ging ineens een uur eerder dicht vanwege een grote schoonmaak ofzowtf
Pffff moet k ook weer gaan doen!
Over 19,5 week op vakantie![]()
![]()
sportenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sporten.....
Pffff moet k ook weer gaan doen!
Over 19,5 week op vakantie
nu al aan het aftellen zie ik?
Yesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Eindelijk erachter wat die naam betekent?![]()
c_a is lief gr grquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
Nou neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een hartje met AldoTheApache?![]()
Een uitbreiding van mn bedelenkelband
[b]AirwiN schreef [/b]
Alsof ik jou ooit iets aan zou doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WAT IS DIT?!!! IS HET EEN COMPLOT?!!!
Lekker roddelen, jeweetzelluf.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Voor jou zou ik die nog gerust zetten ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ok coolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou nee![]()
Een uitbreiding van mn bedelenkelband
yesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sporten
nu al aan het aftellen zie ik?vrijdag geboekt, en nu aftellen dus
![]()
![]()
Na overleg met zus en zwager wel jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yes
Eindelijk erachter wat die naam betekent?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok.. Nee ok, zolang het geen Illuminati business isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik jou ooit iets aan zou doen.
Lekker roddelen, jeweetzelluf.![]()
Tenerife was het toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yesvrijdag geboekt, en nu aftellen dus
quote:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor jou zou ik die nog gerust zetten ook![]()
![]()
![]()
Fijn dat je het nu weetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na overleg met zus en zwager wel ja![]()
![]()
Als bambi en ik de wereld overnemen, wil jij geen plekje in de regering?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok.. Nee ok, zolang het geen Illuminati business is
Hihiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Woord voor woord de reactie die ik verwachtte.
Will do.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel beetje oppassen dat het niet ontsteekt he?Je had gelijk.quote:![]()
![]()
Volgens mn zwager betekent het prinses.quote:
Zus en zwager noemen de kleine ook constant prinses dus het wordt een heel vrouwelijk kroontje
[b]AirwiN schreef [/b]
dan heb je voor die 15 dagen een groter budget om je de tering in te zuipenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yes
15 dagen maar.... Normaal 17-20 dagen, maar vrienden konden niet langerWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
C_a krijgt gewoon drank jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan heb je voor die 15 dagen een groter budget om je de tering in te zuipen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb mijn eigen world domination plans kaneel, wat is ditquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als bambi en ik de wereld overnemen, wil jij geen plekje in de regering?
Ik run zelfs al een heel bedrijf daar voor
Ah, klopten de Google-pogingen toch niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mn zwager betekent het prinses.
Zus en zwager noemen de kleine ook constant prinses dus het wordt een heel vrouwelijk kroontje
Mooi, denk ik![]()
![]()
![]()
Een "uhhuh" zegt meer dan duizend woorden, dat is natuurlijk wel zoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Woord voor woord de reactie die ik verwachtte.
[..]
Will do.
[..]
Je had gelijk.
en dan mag ze wel even aan een spaanse salami knabbelen in return zeker?quote:
Ik krijg gewoon drankquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan heb je voor die 15 dagen een groter budget om je de tering in te zuipen
Hele flessen![]()
![]()
Ik heb alle vertrouwen in mn tattoodude!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, klopten de Google-pogingen toch niet.
Mooi, denk ik![]()
Als ik hem mijn idee vertel maakt hij er iets prachtigs van
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan mag ze wel even aan een spaanse salami knabbelen in return zeker?_!
![]()
ik koop gewoon drankquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon drank
Hele flessen
True true, tattoo's zien er goed uitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in mn tattoodude!!
Als ik hem mijn idee vertel maakt hij er iets prachtigs van![]()
![]()
Concurrentie. Beetje elkaar opjutten enzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen world domination plans kaneel, wat is dit
Ik run zelfs al een heel bedrijf daar voor
Ik hou wel een plekje vrij hoor.
Minister van .gifjes en schattigheid.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
nee hoor, ik heb vrienden op Tenerife die in restaurants werken en in barretjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan mag ze wel even aan een spaanse salami knabbelen in return zeker?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Whiskey is te duur om weg te geven
wat dacht je dan van baco's
En alleen die op mijn pols is echt geworden zoals ik zei!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True true, tattoo's zien er goed uit
de rest heeft hij eigen idee geopperd wat uiteindelijk beter was dan mijn idee
[b]AirwiN schreef [/b]
niet op Tenerifequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Whiskey is te duur om weg te geven![]()
![]()
Ik ook dan, voor julliequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Concurrentie. Beetje elkaar opjutten enzo.
Ik hou wel een plekje vrij hoor.
Minister van .gifjes en schattigheid.![]()
Ja, sterke drank + mixjes is vaak rond de 6 euro.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat dacht je dan van baco'sFijn wel, zo'n artiest die helemaal met je mee denktquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En alleen die op mijn pols is echt geworden zoals ik zei!!
de rest heeft hij eigen idee geopperd wat uiteindelijk beter was dan mijn idee![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb vrienden op Tenerife die in restaurants werken en in barretjes
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik weet waar ik op vakantie ga.![]()
![]()
Wat een drolletjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook dan, voor jullie![]()
[ afbeelding ]![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Is hij wel eens op tv geweest?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mario in Sliedrecht![]()
http://tattoomario.nl/![]()
KUT!!
Volgens mij moet die op mn enkel worden bijgewerkt![]()
Daar geniet Mario altijd teveel van
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Nu zekerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb vrienden op Tenerife die in restaurants werken en in barretjes![]()
![]()
Hij was vaste artiest bij Tattoos and piercings jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De tattoomeneer tegen mij toen ik in de stoel zat te genieten van het bijkleuren:
"Oh, ben je er zo een"What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
die kon ik nog nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mario in Sliedrecht![]()
http://tattoomario.nl/
Ik ga altijd bij inkstitution
Over 2 maanden denk ik. Anders na mijn vakantie![]()
![]()
Hmm klinkt bekend namelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was vaste artiest bij Tattoos and piercings ja![]()
![]()
Eentje waarin mijn liefde voor mijn vader/moeder/familie/vrienden tevoorschijn komt.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Kende.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die kon ik nog niet
Ik ga altijd bij inkstitution
Over 2 maanden denk ik. Anders na mijn vakantie![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
De tattoomeneer tegen mij toen ik in de stoel zat te genieten van het bijkleuren:
"Oh, ben je er zo een"
Lag je te spinnen als een poesje?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Haahahhaahahaha.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
"Oh, ben je er zo een"I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
ok tofquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eentje waarin mijn liefde voor mijn vader/moeder/familie/vrienden tevoorschijn komt.
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lag je te spinnen als een poesje?Zo goed als iig
True storyquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Verder nog geen fcking idee.quote:
En mijn brood ruikt naar pussy.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wat zegt het volgende? Ik ben slecht in gezegdes
Gaat dus over de sollicitatie die ik heb lopen.
"Ik heb ... gesproken van ... en hij is erg positief. Donderdag volgt waarschijnlijk witte rook."![]()
PINGUIN.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook dan, voor jullie![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
En ik wil ook een tattoo! Weet al ongeveer wat, nu nog de juiste artiest en timing.![]()
Wat moet het ongeveer worden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
PINGUIN.![]()
![]()
En ik wil ook een tattoo! Weet al ongeveer wat, nu nog de juiste artiest en timing.
Ik denk het steeds zekerder te weten dat ik een Superman tattoo wil op mijn borst.
That's what I say! I can't get nooooo satisfaction.
I can't get no saaaatisfaction.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Valt best mee.. Ligt er vast ook aan waar je m zet maar okquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
lijkt me heel pijnlijk tattoo'sGeen goeie in de buurt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
PINGUIN.![]()
![]()
En ik wil ook een tattoo! Weet al ongeveer wat, nu nog de juiste artiest en timing.
Je hebt werkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
"Ik heb ... gesproken van ... en hij is erg positief. Donderdag volgt waarschijnlijk witte rook."
[b]AirwiN schreef [/b]
whut?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verder nog geen fcking idee.
En mijn brood ruikt naar pussy.
Dat is wel heel mooi.. Met zoiets zou ik zeker doorgaan <3quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit er ook sterk over te denken om een tattoo te nemen ter herinnering van m'n stiefpa
Ben ik ook mee doorgegaanWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat je paus wordtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
"Ik heb ... gesproken van ... en hij is erg positief. Donderdag volgt waarschijnlijk witte rook."
Hey sorry hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verder nog geen fcking idee.
En mijn brood ruikt naar pussy.
de schorpioen op mijn arm is in memory of!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit er ook sterk over te denken om een tattoo te nemen ter herinnering van m'n stiefpa
En de krullende letters op mn voet ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Stonesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:14 schreef Tamashii het volgende:
That's what I say! I can't get nooooo satisfaction.
I can't get no saaaatisfaction.![]()
Dat moet gevierd wordenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Tofquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef Ishimaru het volgende:
Wheehehehe vrijdag een spontane meet met Vin, Huppel en Tamashii
Wat doen wij nu dan?Moet ik nog wel goed over nadenken uiteraardquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat is wel heel mooi.. Met zoiets zou ik zeker doorgaan <3
Ben ik ook mee doorgegaanDat zei m'n ma ookquote:![]()
![]()
Wacht maar hoe spontaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef Ishimaru het volgende:
Wheehehehe vrijdag een spontane meet met Vin, Huppel en TamashiiI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de schorpioen op mijn arm is in memory of!!
En de krullende letters op mn voet ook
Dat is wel mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Moet sowieso nog bedenken wat dan precies![]()
![]()
Fking nice.quote:
PLEASED TO MEET YOU.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik mag jou welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zat ergens anders aan te denkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BIER WHISKEY EN TIETEN, TRALALALALA
[b]AirwiN schreef [/b]
VICTORYSEXquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat ergens anders aan te denken![]()
![]()
I know babieee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik moet toch wat weet je :$I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Sterrenbeeld?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel mooi ja.
Moet sowieso nog bedenken wat dan preciesIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Stones. Like, wie mag die niet? Kom op zeg.quote:Crap. Zo goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sympathy for the devil
Miss youI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Gewoon lekker weet je.. Die textuur OEFFFFquote:
Van Brood? Of van andere dingen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon lekker weet je.. Die textuur OEFFFFI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tof
Wat doen wij nu dan?
[..]
Moet ik nog wel goed over nadenken uiteraard
[..]
Dat zei m'n ma ookDat zien we vrijdag danquote:![]()
![]()
Ze bestaan!! Echt waarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Stones. Like, wie mag die niet? Kom op zeg.
[..]
Crap. Zo goed.![]()
* Huppelmuts zet spotify aan
[b]AirwiN schreef [/b]
Mjah, die is niet zo mooi als tattoo.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Boogschutter dan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
NOOOOHOOOOHOOO IT'S NOT ENOUGH LALALALAquote:Van welke andere dingen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Van Brood? Of van andere dingen?
Brood in je mond is viezzzzzzzzz
Oke, maar Matthias zou mij zaterdag ophalen, dus dat moet ik wel tijdig voor zaterdag 12 uur weten. Maar komt vast goedquote:![]()
![]()
Spotify! Omg. Liefde instant.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze bestaan!! Echt waar![]()
* Huppelmuts zet spotify aanI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Anders matt gewoon appenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, maar Matthias zou mij zaterdag ophalen, dus dat moet ik wel tijdig voor zaterdag 12 uur weten. Maar komt vast goedIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Brood is goed. Vooral met chocopasta.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NOOOOHOOOOHOOO IT'S NOT ENOUGH LALALALA
[..]
Van welke andere dingen?
Brood in je mond is viezzzzzzzzzI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Boogschutter!!quote:
Die is ook niet zo mooi.
Bouwjaar? Kijken we ff in chinese horoscoop
[b]AirwiN schreef [/b]
Hihiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Met ei.. En als tostiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Brood is goed. Vooral met chocopasta.
Ok ok vooruit, ook met pastaWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
1950quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boogschutter!!
Die is ook niet zo mooi.
Bouwjaar? Kijken we ff in chinese horoscoopDankje
![]()
![]()
Gvd heb net nog ei op. OMG nomnomnom...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Met ei.. En als tosti
Ok ok vooruit, ook met pastaI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Tijgerquote:![]()
Mijn god daar kan je mooie tatts van nemen
[b]AirwiN schreef [/b]
Darling shouldn't I be the one wondering after I'm the one who is gone, who is gooooooooonequote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
ANGIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vanmiddag.. BWOAHHHHquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gvd heb net nog ei op. OMG nomnomnom...quote:
HOT CHICK IN THE TOPIC!!quote:
ANOTHER ONE!! WE RULE!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wil je dat de volgende keer bespreken met mij?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijger![]()
Mijn god daar kan je mooie tatts van nemenKan ik het misschien ook toelichten
Lolaquote:![]()
![]()
Je capslock blijft hangenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOT CHICK IN THE TOPIC!!
ANOTHER ONE!! WE RULE!!![]()
![]()
Californication soundtrack.
U caaaan't always get what u waaant.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hoe was het vanavondquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je dat de volgende keer bespreken met mij?Kan ik het misschien ook toelichten
[..]
Lola![]()
![]()
![]()
Hier meetypen en nog een been epileren is lastiger dan ik dacht.Een schelpje, mede ter herinnering van mijn papa.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moet het ongeveer worden?
Ik denk het steeds zekerder te weten dat ik een Superman tattoo wil op mijn borst.
Hoe groot?Mja, geen idee. Eerste tattoo en nieuwe woonplaats enzo, haha.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen goeie in de buurt?
[ afbeelding ]
Cuuuute.![]()
![]()
Maar natuurlijk!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je dat de volgende keer bespreken met mij?Kan ik het misschien ook toelichten
[..]
Lola
Ik wil je zelfs nog wel meenemen VRIJBLIJVEND naar mn tattooartiest ook
[b]AirwiN schreef [/b]
"Girls" is best grappige serie eigenlijkProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ALS EEN WARE RETARD HOU IK GEWOON SHIFT INGEDRUKT JA!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb dus net een docu gekeken van gister... waar ik mijn laatste tattoo heb laten zettenquote:
en nu willik ook weer![]()
Ik weet wat mijn volgende wordtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die ga ik nu opzettenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:24 schreef Tamashii het volgende:
Californication soundtrack.
U caaaan't always get what u waaant.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Heel mooi.quote:
Familie, vrienden, ouders van vrienden, kennissen, collega's, oud collega's, klasgenoten. Echt ontzettend veel mensen. Ver boven de 200 denk ik![]()
![]()
Mn stiefma maakte haar keuken schoon, met dettolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dus net een docu gekeken van gister... waar ik mijn laatste tattoo heb laten zetten
en nu willik ook weer
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hoef geen foto's van jou in actiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef Ishimaru het volgende:
Vin, huppel ik app jullie zo. Ben ff bezig
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik nog nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet wat mijn volgende wordt![]()
Mag ik hier wel posten?quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
JE DOET MAARquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ALS EEN WARE RETARD HOU IK GEWOON SHIFT INGEDRUKT JA!!Wow wat veel... en wat fijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heel mooi.
Familie, vrienden, ouders van vrienden, kennissen, collega's, oud collega's, klasgenoten. Echt ontzettend veel mensen. Ver boven de 200 denk ik
knuffol voor jou![]()
![]()
![]()
Oh rlly?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef Ishimaru het volgende:
Vin, huppel ik app jullie zo. Ben ff bezigI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Foto met "idee" staat stukje terugquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat hangt er maar net vanaf hoe aardig je tegen me bent.. Je leeft je maar lekker op iemand anders uitquote:
Maar verder wel hoor
Die LUCHTquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn stiefma maakte haar keuken schoon, met dettol![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf hoe aardig je tegen me bent.. Je leeft je maar lekker op iemand anders uit
Maar verder wel hoor
I SEE A RED DOORRRRRRRRRIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, Tamashiiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf hoe aardig je tegen me bent.. Je leeft je maar lekker op iemand anders uitOkquote:Maar verder wel hoor
He ain't got shit on me.. No punquote:
Ik zag hem.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foto met "idee" staat stukje terug
Wel mooi.
Ik heb echt nog geen idee wat ik wil.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
He ain't got shit on me.. No pun![]()
Sowieso. Nee.
Top!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag hem.
Wel mooi.
Ik heb echt nog geen idee wat ik wil.
Binnenkort ff langs Mario dus
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hier meetypen en nog een been epileren is lastiger dan ik dacht.
[..]
Een schelpje, mede ter herinnering van mijn papa.
Hoe groot?
Wat voor schelp wordt het?
Ik weet nog niet hoe groot. Ik weet niet wat storend groot is, of wat te klein is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nu ben ik weer zelfverzekerd.. GAUWWW!! Doe er wat aanquote:
*pokerfaceblik*What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik heb wel zitten denken aan een Mario tattoo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top!!
Binnenkort ff langs Mario dus![]()
Hello darkness my old friend. I've come to talk with u again.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
* Tamashii mept.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nu ben ik weer zelfverzekerd.. GAUWWW!! Doe er wat aan
*pokerfaceblik*
Gewoon GOR.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Een lichte tik weerklinkt waar het een vlinder die zijn vleugels uitslaat.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja google maar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
GOR?
En nee, het hielp niet
It should!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Butterfly effect? Hoe iets kleins zoveel teweeg kan brengen enzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een lichte tik weerklinkt waar het een vlinder die zijn vleugels uitslaat.
Godverdomme he, jij. Ongelofelijk dit. Als het niet zo laat was, ging ik de snelweg op.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een lichte tik weerklinkt waar het een vlinder die zijn vleugels uitslaat.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Tof, dankjewelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!!
Ik wil je zelfs nog wel meenemen VRIJBLIJVEND naar mn tattooartiest ook![]()
![]()
Hoezo moet je de snelweg op? Weet je wel hoe erg je omrijdt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Godverdomme he, jij. Ongelofelijk dit. Als het niet zo laat was, ging ik de snelweg op.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Prima, ik was ook even bezigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef Ishimaru het volgende:
Vin, huppel ik app jullie zo. Ben ff bezig![]()
![]()
Gewondenzorg Onder Kampomstandighedenquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoef geen foto's van jou in actie
Dankjewel lieverdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JE DOET MAAR
[..]
Wow wat veel... en wat fijn
knuffol voor jou![]()
![]()
![]()
![]()
En en trouwens, je dreigde al eerder te komen, heb je ook nagelaten. Erg spijtig weerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Godverdomme he, jij. Ongelofelijk dit. Als het niet zo laat was, ging ik de snelweg op.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik ga binnenkort toch heen!!quote:
Dan ga je maar even mee
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik kanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort toch heen!!
Dan ga je maar even mee![]()
![]()
Das geen pokerface jonge kut.quote:Dat zei mijn ex ook al ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo moet je de snelweg op? Weet je wel hoe erg je omrijdt?
Ja het is belachelijk laat!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En en trouwens, je dreigde al eerder te komen, heb je ook nagelaten. Erg spijtig weerI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
GOK?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewondenzorg Onder Kampomstandigheden
Maak ik zelf wel uit biAtchquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das geen pokerface jonge kut.
[..]
Dat zei mijn ex ook al ja.
LILALILALILALILALA hurrrdurrrrWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Toen nog niet.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi.
Wat voor schelp wordt het?
Ik weet nog niet hoe groot. Ik weet niet wat storend groot is, of wat te klein is.
De rechter, of iets wat erop lijkt.
Mja, is lastig. Vond ik ook een lastige om te bepalen, net zoals plek.
Jaaaaaaaaaaa, epileren is klaar.Benen ingesmeerd met body lotion en body cream, doet nog steeds pijn.
![]()
![]()
Het stond bij GOR.. Rampomstandigheden dan? :$quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Geen mooi slakkenhuisje?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rechter, of iets wat erop lijkt.
Mja, is lastig. Vond ik ook een lastige om te bepalen, net zoals plek.
Jaaaaaaaaaaa, epileren is klaar.Benen ingesmeerd met body lotion en body cream, doet nog steeds pijn.
Een Sint-Jacobsschelp dus. Zijn wel sierlijk, iig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar zorg ik wel voorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja je kan beter via Wolfheze rijden (vanaf de ginkel niet de snelweg op maar rechtdoor)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das geen pokerface jonge kut.
[..]
Dat zei mijn ex ook al ja.
And u could have it all. My empire of dirt.
I will let u down. I will make u hurt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
GOODBYEEEEEEEEEEEEEE RUBYYYYYYYY TUESDAYYYYYYYYYYYYYYYIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit biAtch
LILALILALILALILALA hurrrdurrrrik ga huilen hoor.
Wel!quote:
Wanneer?
* Vinniiee loopt vrolijk rond op zijn eerste werkdagquote:
*Leidinggevende komt naar mij toe gesprint*
-"Ik heb iemand aan de telefoon die zegt dat het een noodgeval is en je moet nu komen!!!!!"
* Vinniiee vliegt naar jas en vertrekt.![]()
FB chat is down hier maar je zei dat je langs zou komen als ik je zou plagen door te zeggen dat ik al lekker thuis was. Toen zei je wacht maar. Dus heb ik gewacht.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]ik ga huilen hoor.
[..]
Wel!
Wanneer?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Hij is ook op zaterdag open hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee loopt vrolijk rond op zijn eerste werkdag
*Leidinggevende komt naar mij toe gesprint*
-"Ik heb iemand aan de telefoon die zegt dat het een noodgeval is en je moet nu komen!!!!!"
* Vinniiee vliegt naar jas en vertrekt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hehe, beter googlen schat. Denk maar na bij die animal blik ofz.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het stond bij GOR.. Rampomstandigheden dan? :$quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het stond bij GOR.. Rampomstandigheden dan? :$I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik huil elke dag al door je.. De rollen moeten maar eens worden omgedraaidquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]ik ga huilen hoor.
[..]
Wel!
Wanneer?
Ik wist het. Dat is dus korter. OMG.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja je kan beter via Wolfheze rijden (vanaf de ginkel niet de snelweg op maar rechtdoor)I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oh, dat is wel handigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is ook op zaterdag open hoor.
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FB chat is down hier maar je zei dat je langs zou komen als ik je zou plagen door te zeggen dat ik al lekker thuis was. Toen zei je wacht maar. Dus heb ik gewacht.Godver, als ik dat geweten had.
Haha. Kom maar, je kan mij niet laten huilen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik huil elke dag al door je.. De rollen moeten maar eens worden omgedraaidI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee, wil dat het lijkt op de schelpen die je op het Nederlandse strand vindt. Daar zijn die andere een stuk meer voorkomend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen mooi slakkenhuisje?
Een Sint-Jacobsschelp dus. Zijn wel sierlijk, iig.![]()
tjongejongejongejongequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe, beter googlen schat. Denk maar na bij die animal blik ofz.
[..]
ok ok *volgende poging*What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Hij zit wel in Sliedrecht, baggerdorp (letterlijk) en takkeeind lopen van station vandaanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhuh. Dan doe je er ook geen niet zo heel lang *ahumkuch*UUR*ahumkuch* overquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wist het. Dat is dus korter. OMG.
Vast wel, maar dat ga ik je niet aandoenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha. Kom maar, je kan mij niet laten huilen.
Tevens wil je me dan nooit meer zien :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Lopen is gezond.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zit wel in Sliedrecht, baggerdorp (letterlijk) en takkeeind lopen van station vandaan![]()
Ja, ben boleurgesteld.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]Godver, als ik dat geweten had.
Nee, moet je oplettenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha. Kom maar, je kan mij niet laten huilen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Hier heeft mijn tattooartist een prijs mee gewonnen![]()
Die gast die deze tattoo heeft ken ik persoonlijk, mijn god wat hebben we hem lang uitgelachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hehe goodluck.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tjongejongejongejonge
ok ok *volgende poging*
Nee niet daarvoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoef geen foto's van jou in actieJij mag ook appen hoorquote:That makes two of usquote:![]()
![]()
Dat was niet mijnn schuld!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uhuh. Dan doe je er ook geen niet zo heel lang *ahumkuch*UUR*ahumkuch* overI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ligt eraan op welke manier het gebeurd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat ga ik je niet aandoen
Tevens wil je me dan nooit meer zien :$I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier heeft mijn tattooartist een prijs mee gewonnen![]()
Die gast die deze tattoo heeft ken ik persoonlijk, mijn god wat hebben we hem lang uitgelachen
WHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wil ook appen met tam
[b]AirwiN schreef [/b]
Gebeurtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke manier het gebeurd.
[b]AirwiN schreef [/b]
En waar komt dat schelpje?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, wil dat het lijkt op de schelpen die je op het Nederlandse strand vindt. Daar zijn die andere een stuk meer voorkomend.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Verkrachting van de Nederlandse taal dit.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee, jou laten huilen laat ik wel aan bobby over.. Ik ben daar te lief voor :$quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke manier het gebeurd.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Jij bent de bestuurder, dan is alles jouw fout. Tenminste, dat zeiden ze tegen mij ook altijdquote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat zei ik vanmiddag ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verkrachting van de Nederlandse taal dit.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou bobby
Mario is ajacied![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Lief hoor, maar je nummer is alweer weg. DM maar nog een keer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee niet daarvoor
[..]
Jij mag ook appen hoor
[..]
That makes two of usI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Niet. Volgend jaar in de vandale net als Famfare, Matrijsbord en Rondtonde.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verkrachting van de Nederlandse taal dit.
Oja en misserlijkDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja om de een of andere reden is mijn spelling niet meer zo plezant na 3 wijntjes.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Mag ook samen hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, jou laten huilen laat ik wel aan bobby over.. Ik ben daar te lief voor :$
Drink jij de hele dag door wijn dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja om de een of andere reden is mijn spelling niet meer zo plezant na 3 wijntjes.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik maak jou nooit aan het huilenquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lief hoor, maar je nummer is alweer weg. DM maar nog een keer.Ik stuur weer een DM en een PM
![]()
O jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja om de een of andere reden is mijn spelling niet meer zo plezant na 3 wijntjes.Dat wordt leuk vrijdag
![]()
![]()
Linkerzij, ergens halverwege/onderaan m'n ribbenkast. Schijnt erg pijnlijk te zijn, maar vind het wel de tofste plek hiervoor.quote:![]()
Jawel. Maar dan meer van gelukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik maak jou nooit aan het huilen
Je mag bij mij uithuilen nadat ie klaar bij je is.. Zal m er opdracht toe gevenquote:
Niksquote:
Na 4 wijntjes is het weer goed?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja om de een of andere reden is mijn spelling niet meer zo plezant na 3 wijntjes.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee ik wil haar troosten. Mindfuck en allesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je mag bij mij uithuilen nadat ie klaar bij je is.. Zal m er opdracht toe gevenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat feyenoordlogo is DE foutquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja verdomme.. Tamme Asser gaat op geen enkele manier huilen van mequote:
Tevens
Pff als je me boos genoeg maakt krijg ik jou wel aan het huilen.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Wie wordt er getroost en wanneer word ik getroost?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je doet wat ik zeg of ik ga op je hoofd zittenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ik wil haar troosten. Mindfuck en allesWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Slaan mag nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pff als je me boos genoeg maakt krijg ik jou wel aan het huilen.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: