SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
[ Bericht 0% gewijzigd door Tamashii op 12-02-2013 21:48:39 ]![]()
Wat nou weerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is dit voor emoticon van jou!HEAH?!!! IS T WEER NIE GOED?
Nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is vuil Dat beest is gewoon dood.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat over a.s. vrijdag toch?![]()
Ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat over a.s. vrijdag toch?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Echt niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat nou weerHEAH?!!! IS T WEER NIE GOED?
[..]
NietHad al medelijden.
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Haal mij ff op danquote:
En zet mij ook weer in Gorinchem af dan
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nee, hij knippert met z'n eaugjes kijk maarquote:
Is goed, ik pik jou eerst op en dan vinquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haal mij ff op dan
En zet mij ook weer in Gorinchem af dan![]()
![]()
![]()
Bwehe, dan rijd je wel gigantisch om. Naar Arnhem kan ik prima met de bus hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Is goed, ik pik jou eerst op en dan vin![]()
![]()
Gaaaaawd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Half 10 @ 't Huys. Genoteerd
Oke vooruit dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, hij knippert met z'n eaugjes kijk maar
Uhhuhquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Egels.
En mensenkinderen, wat is benen epileren toch een rotklus.
En uhhuh
Ja niks mee te maken.quote:
SLAAAP ZACHT, LEKKER DING WANT JIJ IS PRACHTIG.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hoe is het met je vinger?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Egels.
En mensenkinderen, wat is benen epileren toch een rotklus.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Epileren, wut?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Egels.
En mensenkinderen, wat is benen epileren toch een rotklus.![]()
![]()
Uitrukken van haar!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
* Huppelmuts zet slaap lekker (fantastig toch) opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja niks mee te maken.
SLAAAP ZACHT, LEKKER DING WANT JIJ IS PRACHTIG.
[b]AirwiN schreef [/b]
De pijnlijke manierquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wax-stripsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijdenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Egels.
En mensenkinderen, wat is benen epileren toch een rotklus.![]()
![]()
Mooierdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn, moet pijn leiden![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Geniaal nummer. Zeg nou zelf.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts zet slaap lekker (fantastig toch) opI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Mooie herinneringen ook welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik mag jou wel.quote:Geen één man hoop ik.quote:Het heeft echt heel veel effect, maar het is ook wel veel werk.
Wat lief dat je het vraagt!quote:Niet meer pijnlijk iig, maar er is ook geen blaar gevormd ofzo.
Ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden![]()
![]()
Echt direct weer zo grote mond ehquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja niks mee te maken.
SLAAAP ZACHT, LEKKER DING WANT JIJ IS PRACHTIG.
THIS CALL TO ARMS MEANS WRAP THEM AROUND THE FIRST PERSON YOU SEEWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Thuis bier zuipen en je verdriet verdrinkenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel beetje oppassen dat het niet ontsteekt he?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat lief dat je het vraagt!Niet meer pijnlijk iig, maar er is ook geen blaar gevormd ofzo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat ging makkelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
[..]
Geen één man hoop ik.Het heeft echt heel veel effect, maar het is ook wel veel werk.
[..]
Wat lief dat je het vraagt!Niet meer pijnlijk iig, maar er is ook geen blaar gevormd ofzo.
[..]
Ja.
de sportschool ging ineens een uur eerder dicht vanwege een grote schoonmaak ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thuis bier zuipen en je verdriet verdrinkenwtf
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik weet wat mn volgende tattoo wordt![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
WAT IS DIT?!!! IS HET EEN COMPLOT?!!!quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
een hartje met AldoTheApache?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
sporten.....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de sportschool ging ineens een uur eerder dicht vanwege een grote schoonmaak ofzowtf
Pffff moet k ook weer gaan doen!
Over 19,5 week op vakantie![]()
![]()
sportenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sporten.....
Pffff moet k ook weer gaan doen!
Over 19,5 week op vakantie
nu al aan het aftellen zie ik?
Yesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Eindelijk erachter wat die naam betekent?![]()
c_a is lief gr grquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
Nou neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een hartje met AldoTheApache?![]()
Een uitbreiding van mn bedelenkelband
[b]AirwiN schreef [/b]
Alsof ik jou ooit iets aan zou doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WAT IS DIT?!!! IS HET EEN COMPLOT?!!!
Lekker roddelen, jeweetzelluf.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Voor jou zou ik die nog gerust zetten ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ok coolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou nee![]()
Een uitbreiding van mn bedelenkelband
yesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sporten
nu al aan het aftellen zie ik?vrijdag geboekt, en nu aftellen dus
![]()
![]()
Na overleg met zus en zwager wel jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yes
Eindelijk erachter wat die naam betekent?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok.. Nee ok, zolang het geen Illuminati business isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik jou ooit iets aan zou doen.
Lekker roddelen, jeweetzelluf.![]()
Tenerife was het toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yesvrijdag geboekt, en nu aftellen dus
quote:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor jou zou ik die nog gerust zetten ook![]()
![]()
![]()
Fijn dat je het nu weetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na overleg met zus en zwager wel ja![]()
![]()
Als bambi en ik de wereld overnemen, wil jij geen plekje in de regering?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok.. Nee ok, zolang het geen Illuminati business is
Hihiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Woord voor woord de reactie die ik verwachtte.
Will do.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel beetje oppassen dat het niet ontsteekt he?Je had gelijk.quote:![]()
![]()
Volgens mn zwager betekent het prinses.quote:
Zus en zwager noemen de kleine ook constant prinses dus het wordt een heel vrouwelijk kroontje
[b]AirwiN schreef [/b]
dan heb je voor die 15 dagen een groter budget om je de tering in te zuipenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yes
15 dagen maar.... Normaal 17-20 dagen, maar vrienden konden niet langerWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
C_a krijgt gewoon drank jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan heb je voor die 15 dagen een groter budget om je de tering in te zuipen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb mijn eigen world domination plans kaneel, wat is ditquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als bambi en ik de wereld overnemen, wil jij geen plekje in de regering?
Ik run zelfs al een heel bedrijf daar voor
Ah, klopten de Google-pogingen toch niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mn zwager betekent het prinses.
Zus en zwager noemen de kleine ook constant prinses dus het wordt een heel vrouwelijk kroontje
Mooi, denk ik![]()
![]()
![]()
Een "uhhuh" zegt meer dan duizend woorden, dat is natuurlijk wel zoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Woord voor woord de reactie die ik verwachtte.
[..]
Will do.
[..]
Je had gelijk.
en dan mag ze wel even aan een spaanse salami knabbelen in return zeker?quote:
Ik krijg gewoon drankquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan heb je voor die 15 dagen een groter budget om je de tering in te zuipen
Hele flessen![]()
![]()
Ik heb alle vertrouwen in mn tattoodude!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, klopten de Google-pogingen toch niet.
Mooi, denk ik![]()
Als ik hem mijn idee vertel maakt hij er iets prachtigs van
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan mag ze wel even aan een spaanse salami knabbelen in return zeker?_!
![]()
ik koop gewoon drankquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon drank
Hele flessen
True true, tattoo's zien er goed uitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in mn tattoodude!!
Als ik hem mijn idee vertel maakt hij er iets prachtigs van![]()
![]()
Concurrentie. Beetje elkaar opjutten enzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen world domination plans kaneel, wat is dit
Ik run zelfs al een heel bedrijf daar voor
Ik hou wel een plekje vrij hoor.
Minister van .gifjes en schattigheid.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
nee hoor, ik heb vrienden op Tenerife die in restaurants werken en in barretjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan mag ze wel even aan een spaanse salami knabbelen in return zeker?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Whiskey is te duur om weg te geven
wat dacht je dan van baco's
En alleen die op mijn pols is echt geworden zoals ik zei!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True true, tattoo's zien er goed uit
de rest heeft hij eigen idee geopperd wat uiteindelijk beter was dan mijn idee
[b]AirwiN schreef [/b]
niet op Tenerifequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Whiskey is te duur om weg te geven![]()
![]()
Ik ook dan, voor julliequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Concurrentie. Beetje elkaar opjutten enzo.
Ik hou wel een plekje vrij hoor.
Minister van .gifjes en schattigheid.![]()
Ja, sterke drank + mixjes is vaak rond de 6 euro.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat dacht je dan van baco'sFijn wel, zo'n artiest die helemaal met je mee denktquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En alleen die op mijn pols is echt geworden zoals ik zei!!
de rest heeft hij eigen idee geopperd wat uiteindelijk beter was dan mijn idee![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb vrienden op Tenerife die in restaurants werken en in barretjes
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik weet waar ik op vakantie ga.![]()
![]()
Wat een drolletjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook dan, voor jullie![]()
[ afbeelding ]![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Is hij wel eens op tv geweest?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mario in Sliedrecht![]()
http://tattoomario.nl/![]()
KUT!!
Volgens mij moet die op mn enkel worden bijgewerkt![]()
Daar geniet Mario altijd teveel van
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Nu zekerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb vrienden op Tenerife die in restaurants werken en in barretjes![]()
![]()
Hij was vaste artiest bij Tattoos and piercings jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |