Helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:43 schreef Fascination het volgende:
Je merkt meteen dat Chai geband is, he, supersaai hier.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
Hey wat doe je? Nu gaan ze denken dat ik spoken zie godverdomme.
Moet jij niet alvast de aanbiedingen van morgen gaan doornemen?quote:
GVDquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet jij niet alvast de aanbiedingen van morgen gaan doornemen?
Bek dicht ja. Alleen Vasje mag mij mop noemen.quote:
Wejooo someone has some issuesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Bek dicht ja. Alleen Vasje mag mij mop noemen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet jij niet alvast de aanbiedingen van morgen gaan doornemen?
Klein beetje maar. Toch bedankt.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Bek dicht ja. Alleen Vasje mag mij mop noemen.
Ja NIET graag gedaan nu natuurlijk hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Klein beetje maar. Toch bedankt.
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]Leuke. Ik heb nog nooit een hoer geneukt.
waarom post je dan nog?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hahaha ik kom echt niet meer bij.
Dit dus. Deze G rockt ook de westside.quote:
He, wat voor tatt heb je?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:51 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit dus. Deze G rockt ook de westside.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je het over hoeren had.quote:
Ik word hier echt een beetje angstig vanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:51 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit dus. Deze G rockt ook de westside.
[ afbeelding ]
Dat is ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik word hier echt een beetje angstig van
ze wil zeker weer 1e in dagcijfers wordenquote:
Die is zeker dope ja.quote:
Dit hier.quote:
Kut OVquote:
Thanksquote:
dat wilde ik ook zeggen, maar ik kwam er even niet uitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou het zelf niet laten zetten, wel nice.
Jij moet echt doodquote:
Een dame uit Wit-Rusland heeft 'em geschetst voor moi.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou het zelf niet laten zetten, wel nice.
Is rocket science.quote:
Je dikke pens is raar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
@chocolatebear jij bent raar man
Ga eens heenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
@chocolatebear jij bent raar man
Kon ik je maar bannenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
ban jij mij steeds mortaxx? niet meer doen
quote:
was het geen deventer?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
en we blijven de gekste haagse hyenas op de straten geven geen fuck en laat de haters maar praten
Zo is het maar net ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
en we blijven de gekste haagse hyenas op de straten geven geen fuck en laat de haters maar praten
Goh, meen je niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
deventer is klein dorpje vergeleken den haag
Ok manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
jaa maar ik heb la familia in agga en kom er vaak
Daar kun je je huifkar niet onbewaakt aan de straat zetten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
jaa maar ik heb la familia in agga en kom er vaak
papperdepapzakquote:
Wel down the road snijden eh, niet across the street.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
back to the la familia im aligned with, before i betray them i slit my wirsts!!
Professionele tante.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel down the road snijden eh, niet across the street.
Hoe ging het met je nummerplaten project?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:06 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
koevoet en baksteen anders gaan me negers heennnnnnnn
]
chillouhhhh nog steeds de gekste marokkaaan
Help mensen graag.quote:
Srs?quote:
Kan er weinig aan doenquote:
Grapje tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan er weinig aan doenKan wel alles deleten van hem, maar als jullie dan steeds sneller zijn met reageren
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Grapje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!![]()
Die chocolatebear moet je goed in de gaten houden, vingervlugge farao.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan er weinig aan doenKan wel alles deleten van hem, maar als jullie dan steeds sneller zijn met reageren
![]()
Hoezo is mijn post weg
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Oh ze bedoelde die opmerking van CB. Stiekem vond ik die wel gepastquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die chocolatebear moet je goed in de gaten houden, vingervlugge farao.Maar het mag niet
![]()
![]()
Faal.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Omdat butthurt faggots?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
haha, mislukt.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 12-02-2013 22:17:44 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik vind het raar dat als ik een nieuw account heb jullie gelijk weten dat ik het ben? zelfs na 2 weken niet posten?![]()
Komt omdat je als een tokkie typt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
Ik vind het raar dat als ik een nieuw account heb jullie gelijk weten dat ik het ben? zelfs na 2 weken niet posten?
Welkom op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: