SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 14-02-2013 10:34:09 ]F means you're fucked![]()
rust, maar niet helemaal zen, 60
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
mooi, thanksquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:44 schreef YUR het volgende:
Meteen Jimmy Jump aan het WWW-lijstje toegvoegd
Ecosia
slaapze!quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Hier ook op tijd erin.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Net 9k duurloop gehad met een paar sprintjes van tevoren. Trainert liet iemand voorop lopen die veels te hard ging (de groep trok uit elkaar). Ondanks geklaag niet ingegrepen. Groep viel dus uit elkaar en ergens tussen de kassen in het westland is de trainer met de langzame groep terug naar clubhuis gegaan. Ik in de "snelle" groep nog een paar km door. Bij 7k viel de te snelle kopman afen hij was niet de enige.... Afijn, ik kwam best kapot aan na een duurloop op bijna wedstrijdtempo. En guess what? De trainert was - na de langzame groep te hebben afgeleverd - al naar huis
![]()
Ik was bijna de enige die me hier druk om maakte. Ik vind het schandaligBovendien is het in mijn rug geschoten en ik loop nu krom
![]()
wél goed voor de kilometers, maar het schoot zijn doel een beetje voorbij![]()
Zo Sun, jouw hond is met recht zijn wilde haren kwijtof toch niet?
![]()
Ennuh...relax trouwens hé? Je hebt allemaal weleens een tijdje een hardloopdipje. Je zult zien dat met de lente, langer licht etc je echt wel weer zo de flow te pakken hebt![]()
/teruglezen![]()
Haha die wilde haren, daar is hij de hele dag mee bezig om ze te laten groeienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef Quoi het volgende:
Zo Sun, jouw hond is met recht zijn wilde haren kwijtof toch niet?
![]()
Ennuh...relax trouwens hé? Je hebt allemaal weleens een tijdje een hardloopdipje. Je zult zien dat met de lente, langer licht etc je echt wel weer zo de flow te pakken hebt![]()
/teruglezendie zitten er zo weer aan
![]()
Oh en thanx. Ik vrees alleen een beetje voor mijn schenen. Ik hoop maar dat mijn nieuwe zooltjes nog even moeten wennen en dat het daarna over is![]()
![]()
laat ze lekker de tering krijgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:21 schreef Quoi het volgende:
Net 9k duurloop gehad met een paar sprintjes van tevoren. Trainert liet iemand voorop lopen die veels te hard ging (de groep trok uit elkaar). Ondanks geklaag niet ingegrepen. Groep viel dus uit elkaar en ergens tussen de kassen in het westland is de trainer met de langzame groep terug naar clubhuis gegaan. Ik in de "snelle" groep nog een paar km door. Bij 7k viel de te snelle kopman afen hij was niet de enige.... Afijn, ik kwam best kapot aan na een duurloop op bijna wedstrijdtempo. En guess what? De trainert was - na de langzame groep te hebben afgeleverd - al naar huis
![]()
Ik was bijna de enige die me hier druk om maakte. Ik vind het schandaligBovendien is het in mijn rug geschoten en ik loop nu krom
![]()
wél goed voor de kilometers, maar het schoot zijn doel een beetje voorbij
Ecosia
Ja, daar betaal je voor. Niet heel veel, maar toch.... Gek genoeg zeiden mensen in de groep: fijn hé, zo'n lekkere duurloop zonder de trainer. Ik: dit kan ik zelf thuis ook wel verzinnen er stond een fikse intervaltraining op het programma eigenlijk
Maarjaaaaaaaaaaaaaa....![]()
tijd om in het bestuur te gaan en de boel recht te zettenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:21 schreef Quoi het volgende:
![]()
![]()
wél goed voor de kilometers, maar het schoot zijn doel een beetje voorbij
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
dan is het helemaal kwalijk. Je loopt bij een groep voor je plezier en om er wat van op te steken!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef Quoi het volgende:
Ja, daar betaal je voor. Niet heel veel, maar toch.... Gek genoeg zeiden mensen in de groep: fijn hé, zo'n lekkere duurloop zonder de trainer. Ik: dit kan ik zelf thuis ook wel verzinnen er stond een fikse intervaltraining op het programma eigenlijk
Maarjaaaaaaaaaaaaaa....
Ik vind het ronduit schandalig
maar heb dan ook een vrij uitgesproken mening over zulke dingen ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Klinkt niet als een goede loopgroep, leraren die weglopen, krom lopen van het bij proberen te houden.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Maarja... Het hoeft niet duur te zijn, maar je mag wel een proffessionelere houding verwachten denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef Quoi het volgende:
Maarjaaaaaaaaaaaaaa....
Was jij niet die ene die laatst met de voorzitter had gelopen? Misschien nog eens gaan babbelen![]()
Maar in je eentje verander je niet de wereld natuurlijk..
Zijn er meerloopgroepen waar je bij aan zou kunnen sluiten? Evt bij dezelfde vereniging maar met trainer die het wel serieus neemt?![]()
Ik zou heel hard bij die club weglopen...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef Quoi het volgende:
Maarjaaaaaaaaaaaaaa....F means you're fucked![]()
Quoi dat klinkt allemaal zo onprofessioneel, ik zou denk ik niet eens overwegen om daar verandering in proberen te brengen.
Gisteren voor mij ook weer loopgroep, omdat ik na de laatste twee keer lopen pijn in mijn knie voelde (maar niet tijdens het lopen), heb ik vooraf even een praatje gehad met de trainer. Hij raadde (net als fysio) met name stabiliteitsoefeningen aan. Omdat dat voor de hele groep niet verkeerd was, hebben we daar bij de warming up extra aandacht aan besteed![]()
Helaas tijdens wandelpauzes en nu wel last dus ik ga voor vrijdag een afspraak maken bij mijn sportfysio en dan meteen daarvoor hardlopen![]()
Rust, stoppen of opgeven is in mijn hoofd geen optie, hoop dat het meevalt![]()
![]()
Ik zou even wachten met lopen tot na je afspraak
Ecosia
Het is op zijn verzoek om vooraf te lopen, de pijn is alleen zo'n 24 uur daarna aanwezig. Zie hem iedere maandag dus hadden het al kort besproken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:53 schreef Jumparound het volgende:
Ik zou even wachten met lopen tot na je afspraak![]()
Dat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:53 schreef Jumparound het volgende:
Ik zou even wachten met lopen tot na je afspraak
En wat onprofessioneel Quoi! Zou ook mijn heil elders zoeken.Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: