Ik dacht eerst dat het een komisch bedoelde post was maar ik ken hem ook nog inderdaad. Nooit geweten dat dit KISS was alleenquote:
Ik geef toe dat ik eerst wel van plan was 'komisch' te reageren, maar ik dacht; 'laat ik TS maar helpenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een komisch bedoelde post was maar ik ken hem ook nog inderdaad. Nooit geweten dat dit KISS was alleen
Topper!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die is ook zo geniaalquote:
Ja, goeie soundtracks. Dan moet je Barracuda en White Wedding evt. ook maar doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja die is ook zo geniaaldoet me overigens wel aan GTA:SA denken
Ja, kan ik me best voorstellen als je zijn songs niet zo goed kent.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Ik merk nu al dat ik bij sommige nummers nauwelijks me mond dicht kan houdengelukkig zit ik alleen
En het geluid in de auto versterkt dat natuurlijk nog 10x!
Michael Jackson is soms best lastig verstaanbaar, daarvan blijft eigenlijk niks hangen bij mij behalve de refreinen![]()
Ik ken hem wel uit me hoofd, maar ben er niet blij meequote:
Ongetwijfeld leuk voor in de auto, maar hoe wil je mee bleren zonder tekst? Totaal niet wat ik met dit topic bedoel eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:14 schreef Monopoly het volgende:
Deze sowieso! Lekker mee bleren
"Down and out with my dumb friends" is al zo'n heerlijk begin
Feelgood music wanneer je gaat stappen
Mjah, als je gezicht zo verbouwd is dat je geen spier meer normaal kunt gebruiken, dan word je vanzelf wel onverstaanbaarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Michael Jackson is soms best lastig verstaanbaar, daarvan blijft eigenlijk niks hangen bij mij behalve de refreinen![]()
Dat liedje van FRIENDS kan ik niet meer aanhoren na de hele dvd box 8x gezien te hebbenquote:
Ik kan sowieso niet zingen dus dat denk ik ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat liedje van FRIENDS kan ik niet meer aanhoren na de hele dvd box 8x gezien te hebben
Overigens hoop ik ooit eens naast jou te rijden als jij in de auto het refrein van "Zombie" van The Cranberries mee zingt. Ik denk dat ik me helemaal doodlach
En jij bent nu al mijn favo poster in dit topic, 1 van de weinige uit dezelfde tijd als mij zo te zienquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef searchanddestroy het volgende:
Dit is nu al mijn favo topic.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En jij bent nu al mijn favo poster in dit topic, 1 van de weinige uit dezelfde tijd als mij zo te zien![]()
23, maar jij post echt precies de muziek waar ik mee ben opgegroeid, terwijl veel in dit topic net iets voor die tijd is. Dus ga zo doorquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]Ik weet niet hoe oud je bent? Mijn muzieksmaak is sowieso een beetje apart.
Oh, dat is dan toch 4 jaar verschil.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
23, maar jij post echt precies de muziek waar ik mee ben opgegroeid, terwijl veel in dit topic net iets voor die tijd is. Dus ga zo door
Alhoewel, my humps? Seriously?![]()
Ohnee ik ben 22quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Oh, dat is dan toch 4 jaar verschil.En ja.
Ik zing 'm altijd vrolijk mee. En oh, oeps.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |