abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:23:49 #76
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_122873170
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:14 schreef Apotheose het volgende:
ik zou zelf niet een opleiding weghalen. HBO al zeker niet. Tis wel wat je gedaan hebt. Ik zet ook mn MBO opleiding op mn CV, ook al doe ik er niks mee en wil ik er niks meer mee doen. En ook al is het 13 jaar geleden :P Heb 't wél gedaan. Mn middelbare school is dan een ander verhaal.
Alleen ik ben na het 1e jaar gestopt, wellicht geeft dat werkgevers een beeld dat ik erg wisselvallig ben en niet doorzet (dat 1e klopt dan wel een beetje :') )
pi_122873344
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom zijn werknemers bij het UWV Werkbedrijf nog steeds verplicht om alles via de post te sturen? Ze hebben het één en ander van me nodig voor mijn WW-aanvraag en nu sturen ze me een brief met een retourenveloppe. Ik heb alles gedigitaliseerd, maar een mail sturen kan volgens de medewerker die ik net sprak niet; het moet per post. Nu moet ik dus mijn bankafschriften, loonstroken e.d. gaan uitprinten, terwijl je dit tegenwoordig allemaal digitaal kunt opvragen. Geen wonder dat het allemaal zo lang duurt daar.
Vreemd. Ik mocht het toen, volgens mij, wel mailen :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:20:24 #78
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_122875293
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:23 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Alleen ik ben na het 1e jaar gestopt, wellicht geeft dat werkgevers een beeld dat ik erg wisselvallig ben en niet doorzet (dat 1e klopt dan wel een beetje :') )
Ik zou alleen afgeronde opleidingen vermelden, of afgeronde cursussen. Die gaten in je CV boeit niemand...ik heb een niveau 2 diploma van een latere datum dan een master en zelden dat iemand het ziet.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_122875753
quote:

[..]

de opleiding kan toch ook niet jouw ding zijn geweest? En dat je toch je P hebt gehaald en toen de opleiding hebt verlaten. Zo kan het ook. Kun je altijd tijdens een gesprek nader toelichten mochten ze er om vragen.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:20 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Ik zou alleen afgeronde opleidingen vermelden, of afgeronde cursussen. Die gaten in je CV boeit niemand...ik heb een niveau 2 diploma van een latere datum dan een master en zelden dat iemand het ziet.
ik heb 2 hbo opleidingen gedaan. De eerste alleen mn P weten te behalen en wel nog tijd blijven plakken, terwijl ik het er steeds minder naar mn zin had. Het was niet wat ik wilde uiteindelijk. Als ik dat niet op mn cv zet, dan staat er een gat van 4 jaar op mn CV. En dan plots in 2008 weer een HBO opleiding. :')

Als je nou een maandje een opleiding hebt gevolgd en toen ermee bent gekapt - ok. Maar een jaar of langer... dan vind ik het wel de moeite waard om het te melden.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 14 februari 2013 @ 19:38:25 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_122883858
quote:

[..]

Klopt, dat is weldegelijk een minpunt. Ook als je bijv. 26 bent en nog geen enkele opleiding na je middelbare school hebt afgerond.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_122889526
pfff bezig met brief voor een traineefunctie. Op zich is ervaring niet echt een eis, wat ik dan ook totaal niet heb in die functie. Ze vragen gewoon iemand die hbo heeft afgerond. Gaat om een project waar ze een aantal mensen voor nodig hebben. Dus ik zit erg te zoeken naar hoe ik mn brief daarop kan afstemmen....
pi_122891340
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom zijn werknemers bij het UWV Werkbedrijf nog steeds verplicht om alles via de post te sturen? Ze hebben het één en ander van me nodig voor mijn WW-aanvraag en nu sturen ze me een brief met een retourenveloppe. Ik heb alles gedigitaliseerd, maar een mail sturen kan volgens de medewerker die ik net sprak niet; het moet per post. Nu moet ik dus mijn bankafschriften, loonstroken e.d. gaan uitprinten, terwijl je dit tegenwoordig allemaal digitaal kunt opvragen. Geen wonder dat het allemaal zo lang duurt daar.
Waarom is dit nodig dan? SV loon zien ze zelf toch al?

Bel nog een keer of blijf bellen totdat ze zeggen dat je mag mailen.
pi_122904215
Vacature 1-3 jaar werkervaring. Ik heb bijna 3 jaar ervaring, antwoord terug: te ervaren ze nodigen liever starters uit..

Punthoofd krijg ik ervan
pi_122904467
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:11 schreef From het volgende:
Vacature 1-3 jaar werkervaring. Ik heb bijna 3 jaar ervaring, antwoord terug: te ervaren ze nodigen liever starters uit..

Punthoofd krijg ik ervan
Tja die zijn goedkoper
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_122905920
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:11 schreef From het volgende:

Punthoofd krijg ik ervan
als je een starter bent en solliciteert gaat de keuze uit naar iemand die meer ervaring heeft etc :')
pi_122907279
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 14:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hahaha ja hij was beter. Leuk gesprek!
Ondanks dat ze geen vacature hadden hebben ze stiekem eigenlijk 2 vacatures aan werk liggen. En ik word uitgenodigd voor een 2e gesprek *O*
Netjes :)

Weet je al wanneer?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 februari 2013 @ 11:31:50 #87
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_122907905
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:12 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Netjes :)

Weet je al wanneer?
Nee -O-

Woensdagmiddag gesprek gehad en we zijn uit elkaar gegaan met de uitspraak dat hij een 2e gesprek met een andere collega zou inplannen maar nog niets gehoord.

-edit- Ow jawel, wel een linkedin connectverzoek.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 februari 2013 @ 14:11:42 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_122913063
quote:
Hoi Jeroen, ik heb vanmorgen overleg gehad met mijn compagnons. Die hadden - meer dan ik - moeite met het ontbreken van ervaring in de <branche>. Dat laatste is misschien toch onontbeerlijk vanwege de intensieve contacten met opdrachtgevers die gepokt en gemazeld zijn in de <branche>.
Ik wil een tweede gesprek daarom afzeggen.
-O-
pi_122913166
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

-O-
Lekker bijdehand.... :X
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_122913535
Welke branche jeroen?
Ik krijg net een uitnodiging voor een gesprek, branche waar ik niet om zit te springen... lastig. (voor de info heb fulltime werk maar wil stap maken)
pi_122913706
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

-O-
En dat zeggen ze via mail?
pi_122914359
Hij durfde je niet te bellen? :')
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 februari 2013 @ 15:01:03 #93
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_122914987
Ze hadden überhaupt geen telefoonnummer van me bedenk ik me nu. Het contact was nogal vreemd tot stand gekomen.

Maar erg jammer, ik had er graag gewerkt. Had weer lekker pionieren in een nichemarkt geweest. Ligt me toch het best.
pi_122919710
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze hadden überhaupt geen telefoonnummer van me bedenk ik me nu. Het contact was nogal vreemd tot stand gekomen.

Maar erg jammer, ik had er graag gewerkt. Had weer lekker pionieren in een nichemarkt geweest. Ligt me toch het best.
zij zien het niet als pionieren in een niche markt blijkbaar...

Ik had voor de gein gereageerd op de functie van helldeskmedewerker bij xs4all en kreeg een heeel net mailtje terug van randstad maar met een boud reden (profiel sluit niet aan) meer dan 10 jaar ervaring met alles wat met internet te maken heeft, ook telefonie en digitale tv ontbreken niet in mijn kennispakket :)
zeg dan gewoon je bent te oud
pi_122920013
Nog steeds niets gehoord van recruiter. Gemaild, gebeld, voicemails ingesproken... Geen stijl dit. En het schijnt nog wel een toonaangevend bureau te zijn. :{w
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 februari 2013 @ 17:01:53 #96
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_122920059
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:53 schreef marcosta het volgende:

[..]

zij zien het niet als pionieren in een niche markt blijkbaar...
Jawel hoor. Alleen zien ze mij niet als de pionier. Tenminste... 2 mensen die ik NIET gesproken heb. Degene die ik WEL gesproken heb zag het wel zitten.
pi_122920251
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jawel hoor. Alleen zien ze mij niet als de pionier. Tenminste... 2 mensen die ik NIET gesproken heb. Degene die ik WEL gesproken heb zag het wel zitten.
Jammer dat je je zegje niet mag doen dan!
pi_122920313
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

doet me een beetje denken aan vroeger, toen ik nog klein was enzo. Of ik mee kon fietsen naar school bijv. "Ja van mij mag je wel mee hoor, maar ik weet niet wat Dinges wil..."

Smoesjes dus. Zo zou ik het opvatten... maar ja.. wie ben ik :P
pi_122920525
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nog steeds niets gehoord van recruiter. Gemaild, gebeld, voicemails ingesproken... Geen stijl dit. En het schijnt nog wel een toonaangevend bureau te zijn. :{w
Welk bureau?
Geloof me, je hoort alleen van een recruiter als er echt iets in zit. Als je niets hoort heeft mailen, bellen, ed. ook weinig zin.
Het gaat hun erom dat ze (snel) mensen kunnen plaatsen, zo niet, ben je niet interessant.

Ik ben er ook een geweest, helaas :')
pi_122921185
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Welk bureau?
Geloof me, je hoort alleen van een recruiter als er echt iets in zit. Als je niets hoort heeft mailen, bellen, ed. ook weinig zin.
Het gaat hun erom dat ze (snel) mensen kunnen plaatsen, zo niet, ben je niet interessant.

Ik ben er ook een geweest, helaas :')
YER.

Beetje jammer. In het begin moest alles snel snel snel, en dan hoor je opeens niets meer. Als het niets wordt laat het me dan gewoon weten, in plaats van me nu zo onbeschoft te negeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')