SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
[ Bericht 1% gewijzigd door Tamashii op 12-02-2013 21:41:36 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kringloopwinkel hier had nie veel soeps; ik wil eigenlijk een net wat kleinere kast als wat we nu hebben maar dat wordt vast niet gewaardeerd
Zou helemaal super zijn om ook een nieuwe bedombouw te vindenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja maar jij hebt je valentijntje al veroverdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de hoop opgegevenway waaaaaaaaaaay long a go
![]()
![]()
Vertelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een bazencadeau gekocht voor valentijnsdag![]()
![]()
Fleshlight?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een bazencadeau gekocht voor valentijnsdagBeter onethisch dan oneetbaar![]()
WT'tjequote:Wat is het?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een bazencadeau gekocht voor valentijnsdag
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
DUDEquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt je valentijntje al veroverd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een bazencadeau gekocht voor valentijnsdag14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Niet dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DUDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Midden op de week voor half acht aan de whisky zitten, moet ik me daar schuldig over voelen of niet?quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Tuurlijk niet. De 5 zit in de klok.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Midden op de week voor half acht aan de whisky zitten, moet ik me daar schuldig over voelen of niet?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Owjaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen natuurlijk met een FOK!ker als vriend
PM, DM?![]()
![]()
Neuh, morgenochtend pas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Midden op de week voor half acht aan de whisky zitten, moet ik me daar schuldig over voelen of niet?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh, ik had altijd 10 geleerd, maar dat gold alleen voor bier.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De 5 zit in de klok.
Maar gelukkig, nu kan ik onbezonnen deze avond afleven.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ga eens even een uk in bed lanceren. Eens kijken of dat wil lukkenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik weet niet hoe het bij jullie zit natuurlijk. Maar hier is het: de 5 zit in de klok, tijd voor bier.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik had altijd 10 geleerd, maar dat gold alleen voor bier.
Maar gelukkig, nu kan ik onbezonnen deze avond afleven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En wat als je geen klok kan kijken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jullie zit natuurlijk. Maar hier is het: de 5 zit in de klok, tijd voor bier.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dan doe je alsof.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als je geen klok kan kijken?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is nog beter, dan kun je elk moment drinken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als je geen klok kan kijken?![]()
Tijd voor bier dus nuquote:
14 SHADES OF GREY
Dan heb je waarschijnlijk al genoeg gedronkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als je geen klok kan kijken?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat valentijn altijd was voor anonieme liefde, iets dat je eigenlijk niet durfde te zeggen.quote:
Als dat nodig is bij iemand waar je reeds een relatie mee hebt dan is het eng.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Andere dingen mogen ook hoor, voor de mensen die niet drinken hierquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is nog beter, dan kun je elk moment drinken.14 SHADES OF GREY
J e moetdt dronken denken dat ik ben...eyha;yttl;ymrquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk al genoeg gedronken
kj14 SHADES OF GREY
Zow... hop hop de trap op
*grin*Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een valentijntje ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan heb je toch elk jaar een valentijntje?
mijn eten komt omhoog![]()
![]()
Gaat je buikje kriebelen ja?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een valentijntje ook
mijn eten komt omhoog![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja antiperistaltische bewegingen ja
Goed ouderavondlaters
![]()
![]()
Ik heb mijn nichtje ontmoet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Wat een lief kind zeg'![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dit:quote:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb mij netjes gedragen hoorquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar was wel lief!!
Ik pakte haar uit de kinderwagen, heb haar verteld dat ik Tante Tally ben en uiteraard de liefste, leukste, gezelligste en tofste tante en toen ging ze lachen naar me
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik krijg over een week of 20 ook weer een neefje/nichtjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar was wel lief!!
Ik pakte haar uit de kinderwagen, heb haar verteld dat ik Tante Tally ben en uiteraard de liefste, leukste, gezelligste en tofste tante en toen ging ze lachen naar me![]()
![]()
Dit is mn eerste!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg over een week of 20 ook weer een neefje/nichtje
Al mn broers en zussen zijn al jaren oom of tante, mn jongste zusje is zelfs als tante geboren! Nu was ik eindelijk aan de beurt
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb nu 25 neven/nichten dus de bijzonderheid is er wel af gegaan, wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg over een week of 20 ook weer een neefje/nichtje![]()
![]()
[quote]Op dinsdag 12 februari 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb mijn nichtje ontmoet![]()
GHegheghe zpals veel babies een echte "natural beauty" (mits voldoende volgepompt met hormonen als toeschouwer) ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Van je broers/zussen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nu 25 neven/nichten dus de bijzonderheid is er wel af gegaan, wel een beetje jammer![]()
Daar hebben we het over doos!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat niet, haha
Dat zou ik wel bijzonder vinden jaIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah oke.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat niet, haha
Dat zou ik wel bijzonder vinden ja
Nja dan kom ik ook makkelijk aan de 30 hoorEn veel daarvan hebben ook alweer kinders.
![]()
''Blabla ik ging vandaag met een super kort rokje in een sletten outfit de bus in en de mannen zitten op mijn benen te geilen! Vieze honden zijn het!''Rustig aan.![]()
Wil je zelf nog geen kindjes?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nu 25 neven/nichten dus de bijzonderheid is er wel af gegaan, wel een beetje jammer
Pics van jou in kort rokje en sletten outfit !!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
''Blabla ik ging vandaag met een super kort rokje in een sletten outfit de bus in en de mannen zitten op mijn benen te geilen! Vieze honden zijn het!''If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Rawrrrquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics van jou in kort rokje en sletten outfit !!
Onee wacht.
Rustig aan.![]()
Die las ik ook jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
''Blabla ik ging vandaag met een super kort rokje in een sletten outfit de bus in en de mannen zitten op mijn benen te geilen! Vieze honden zijn het!''
Met die oma die haar hoer noemde![]()
![]()
Tjah..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die las ik ook ja
Met die oma die haar hoer noemde
Als jij een bord om je heen hangt met ''Zeg dat ik stink!''
En mensen zeggen dat je stinkt, dan moet je ook niet gaan zitten klagen dat mensen zeggen dat je stinkt vind ik.Rustig aan.![]()
Linkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die las ik ook ja
Met die oma die haar hoer noemde14 SHADES OF GREY
Als loka een bord om had hangen met "Zeg dat ik stink" , zou ik ongegeneerd veel aan haar ruiken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah..
Als jij een bord om je heen hangt met ''Zeg dat ik stink!''
En mensen zeggen dat je stinkt, dan moet je ook niet gaan zitten klagen dat mensen zeggen dat je stinkt vind ik.
Kei intiem voor de neus, man.
Zou MLIG het neusseks noemen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee, ik ben zelf nog een soort van kindquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je zelf nog geen kindjes?
Ben er ook wel blij mee geen kinderwens te hebben eigenlijk.![]()
KLB / vieze honden (mannen) die zich niet kunnen gedragenquote:Zou je het nog wel zeggen na het ruiken denk je? Omdat het kan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als loka een bord om had hangen met "Zeg dat ik stink" , zou ik ongegeneerd veel aan haar ruiken.
Kei intiem voor de neus, man.
Zou MLIG het neusseks noemen?![]()
Zow..... lekker effies onderuit. Pfoe wat moe...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als jij daar vrolijk van wordt, wil ik dat best zeggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je het nog wel zeggen na het ruiken denk je? Omdat het kan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb foto's op mn FB gezet.quote:
Ga zelf kijken en beweer dan dat ik ongelijk heb met mn "chinees met perenhoofd" opmerking
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan niet. Ben verslag aan het schrijven. En heb morgen eindgesprek.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu, right away, sterke drank, hele flessen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan niet. Ben verslag aan het schrijven. En heb morgen eindgesprek.
Rustig aan.![]()
Hoiquote:
14 SHADES OF GREY
* Huppelmuts slikt foute opmerkingen weer inquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts slikt foute opmerkingen weer in
Ben kapot, drukke dag, 3 dubbele omzet. Veel sjouwen..... Overwerk en veel vragen![]()
![]()
Heb jij nog mooie kledingkasten staan CA? (is wel een roteind vervoeren....)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ging poepfabriek gluren en toen de poepfabriek herrie ging maken ben ik naar huis gegaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben kapot, drukke dag, 3 dubbele omzet. Veel sjouwen..... Overwerk en veel vragen
[b]AirwiN schreef [/b]
ligt eraan wat je zoekt. We hebben er vandaag 1 binnengekregenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef fietsie het volgende:
Heb jij nog mooie kledingkasten staan CA? (is wel een roteind vervoeren....)![]()
![]()
terechtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging poepfabriek gluren en toen de poepfabriek herrie ging maken ben ik naar huis gegaan![]()
![]()
We hebben nu een 4-deurs garderobekast van Morres-meubelenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt eraan wat je zoekt. We hebben er vandaag 1 binnengekregen
De folie-voorkant vande deuren blijkt echter niet tegen kou te kunnen
Iedere keer als het goed gevroren heeft vallen er stukken kunststoffolie van de deur af
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lekker dan. Gewoon meppen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
We hebben nu een 4-deurs garderobekast van Morres-meubelen
Iedere keer als het goed gevroren heeft vallen er stukken kunststoffolie van de deur afI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Helaas kochten we de kast in 2001 en is Morres tussentijds failliet gegaan.quote:
Andere rechtspersoon nu.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik zal eens kijken morgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
We hebben nu een 4-deurs garderobekast van Morres-meubelen
Iedere keer als het goed gevroren heeft vallen er stukken kunststoffolie van de deur af![]()
![]()
Fijn dan! Ik ben blij met mijn ingebouwde kast!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helaas kochten we de kast in 2001 en is Morres tussentijds failliet gegaan.
Andere rechtspersoon nu.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Is het makkelijk om daar uit te komen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Fijn dan! Ik ben blij met mijn ingebouwde kast!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja hoor. Gewoon moonwalken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het makkelijk om daar uit te komen?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
I bet you'll make that look sexy!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja en een handschoen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je dan ook een hoed op hebben?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Aber naturlich.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I bet you'll make that look sexy!Welke borsten zijn van jou in die ava?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Voor zoiets heb je ook wel pm/dm.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat gaat over gister, neem ik aan?
Graag gedaan.![]()
![]()
![]()
Ik ben weer weg..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor zoiets heb je ook wel pm/dm.![]()
![]()
Ik dacht dat dit alleen was om foto's van mijn piemel te sturen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor zoiets heb je ook wel pm/dm.
Nee joh. Moet je eens proberen, je kan er ook discussies voeren, mensen bedanken, seksuele liefde bedrijven in virtueel opzicht.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit alleen was om foto's van mijn piemel te sturen.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
De mijne staan in KPD, niet in mn UIquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aber naturlich.Welke borsten zijn van jou in die ava?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan je dat niet even in dm bespreken.. is nogal storendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne staan in KPD, niet in mn UI![]()
![]()
Jammer hoor. Ik kan niet in KPD.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne staan in KPD, niet in mn UI
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je dat niet even in dm bespreken.. is nogal storendIssues much?
Even Bambi maar een dm sturen dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee joh. Moet je eens proberen, je kan er ook discussies voeren, mensen bedanken, seksuele liefde bedrijven in virtueel opzicht.
Mods die zeggen dat ze geen toegang hebben tot KPD zijn niet geloofwaardig imoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jammer hoor. Ik kan niet in KPD.![]()
Goodluck!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even Bambi maar een dm sturen dan.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oke hihi, grapje, was een leugen. grgrquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:04 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mods die zeggen dat ze geen toegang hebben tot KPD zijn niet geloofwaardig imoI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee hoor, dat mag best.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je dus niet meer iemand even bedanken. openlijk
Dus ja eigenlijk wel
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je dat niet even in dm bespreken.. is nogal storend
[b]AirwiN schreef [/b]
Cause I'm goodquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef Ishimaru het volgende:
Huppel waarom ben jjij opeens 2 episodes verder in CCS?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je komt er niet zo makkelijk mee weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke hihi, grapje, was een leugen. grgr![]()
![]()
Ja.quote:Te leuk. Kan niet meer aan het normale leven wennen.
Tssk. Wat een onzin zeg. Wie denk je wel dat je bent?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je komt er niet zo makkelijk mee weg.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Krijgt ze nog een kaartje, donderdag?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.Te leuk. Kan niet meer aan het normale leven wennen.
Zie ondertitelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tssk. Wat een onzin zeg. Wie denk je wel dat je bent?!![]()
![]()
Tregtort klagdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.Te leuk. Kan niet meer aan het normale leven wennen.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
** poef ** en toen viel de stroom uit, in het hele dorpProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef fietsie het volgende:
** poef ** en toen viel de stroom uit, in het hele dorpquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Wie wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijgt ze nog een kaartje, donderdag?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaidiehoooooooooo
?
a.k.a Viro of dat butterflies gebeuren?quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Really. Jij moet gewoon ophouden, jouw schuld.quote:
Dat was maandag het geval jaquote:
Niet alleen maandag tho
Het meisje dat aan het ontvangende eind van jouw kusjes staat.quote:
Of ligt.
Ik word hier een beetje onzeker van meisjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Really. Jij moet gewoon ophouden, jouw schuld.
Nogmaals, wat?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het meisje dat aan het ontvangende eind van jouw kusjes staat.
Of ligt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
High van liefde, ja?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat was maandag het geval ja
Niet alleen maandag thoEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mooi. Zo is het het best.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje onzeker van meisjeI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Als liefde superpolm heettequote:
Maar dat andere ook natuurlijk.. ALTIJD, jeweet
Ik weiger ja?!! Ik weiger.. Hou me maar eens tegen,want zo is datquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als liefde superpolm heette
Maar dat andere ook natuurlijk.. ALTIJD, jeweet
Rokje, ik ben zenuwachtig.
Morgen eindgesprek enzo.
Mensen die over me oordelen, nooit zo fijn
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: