In het artikel verwijst het naar een liter wijn, ik weet niet hoe zat je van een liter wijn (ik drink het niet) wordt, maar als ik dat op 6/7 biertjes zou tellen dan kan ik dat niet echt laveloos noemen, verstandig is het zeker niet. Maar dat is deels oorzaak van het dronken worden, je grenzen vervagen zeg maar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe kan je NIET doelbewust jezelf laveloos zuipen de auto instappen?
Bedenk nog eens even een keer dat die vrouw met een toeter van heb ik jou daar achter het stuur is gaan zitten he. Een hele fles wijn, en de rest. Dan weet je prima dat je bezopen bent en niet meer kan rijden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
4 jaar onvoorwaardelijk rijverbod, half jaar voorwaardelijk en een taalstraf van 240 lijkt mij redelijk genoeg. Het staat niet gelijk aan moord, wat velen willen denken.
8/9 biertjes. Of wel 2 a 2,5 liter bier. Dat is voor mij voldoende om niet in de auto te stappen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef A-mineur het volgende:
[..]
In het artikel verwijst het naar een liter wijn, ik weet niet hoe zat je van een liter wijn (ik drink het niet) wordt, maar als ik dat op 6/7 biertjes zou tellen dan kan ik dat niet echt laveloos noemen, verstandig is het zeker niet. Maar dat is deels oorzaak van het dronken worden, je grenzen vervagen zeg maar.
neem nog een glaasjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:40 schreef Gia het volgende:
Mevrouw had beter haar mobiel gepakt, wat vrienden gebeld, en die op het slachtoffer laten inschoppen. Voordat de hulpdiensten arriveerden.
Dan was het vrijspraak geweest.
In de zin van lettertekens in klanken omzetten ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:27 schreef waht het volgende:
Vrijuit? Iedereen hier kan wel lezen verder?
Ja, dus laten we nu maar zorgen dat ze dat ook niet meer kan dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:58 schreef Leandra het volgende:
Absurd, de motorrijder had geen jonge kinderen die verzorgd moeten worden?
Het is te zot voor woorden om met een fles wijn op te gaan rijden, dat is een risico wat je neemt, als ze zichzelf met haar bezopen kop kapotgereden had dan had ze haar kinderen nu ook niet meer kunnen verzorgen.
Niet omdat, maar ik vind het niet iets waarmee de rechter rekening moet houden als hij de strafmaat bepaalt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dus laten we nu maar zorgen dat ze dat ook niet meer kan dan?
Ik zie ook graag dat men betekenis kan geven aan deze klanken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In de zin van lettertekens in klanken omzetten ja.
Dergelijke verzuchtingen herken ik wel. Ik vraag me wel eens af of de maatschappij er wel bij gebaat is dat elk kind leert lettertekens te herkennen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:14 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zie ook graag dat men betekenis kan geven aan deze klanken.
Waarom zou je uberhaupt taakstraffen geven voor misdrijven?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:18 schreef raptorix het volgende:
Ik zou pleiten voor veel hogere taakstraffen, nu is 240 uur de max, maar eigenlijk zou je zo iemand gewoon 3000 uur taakstraf moeten geven, laat haar maar de komende jaren al haar vrije tijd kwijt zijn aan werk in een revalidatie huis.
Omdat het in veel gevallen veel effectiever werkt en goedkoper is, iemand 2 jaar de bak ingooien, of iemand 10 jaar verplichten elk weekend invaliden te verzorgen, wat denk je dat beter helpt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt taakstraffen geven voor misdrijven?
Efficienter hoe? We hebben het over iemand doorrijden na een fles wijn, geen kauwgompje bij de ah jatten, voor mij part bouwen we een guillotine opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat het in veel gevallen veel effectiever werkt en goedkoper is, iemand 2 jaar de bak ingooien, of iemand 10 jaar verplichten elk weekend invaliden te verzorgen, wat denk je dat beter helpt?
Ik zei effectiever, niet efficienterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Efficienter hoe? We hebben het over iemand doorrijden na een fles wijn, geen kauwgompje bij de ah jatten, voor mij part bouwen we een guillotine op
Dan alsnog helpt dat helemaal niets, je lost het probleem niet op, er is geen vergelding en geen maatschappelijk belangquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zei effectiever, niet efficienter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |