SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stop met afvallen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap eigenlijk nu waarom de ZZR weg moest...
Hmz 210/268 = 0,78....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
@rival: Weet ik. Maar de motor die ik niet heb krijg ik laatste van mijn rug
Dus dan moet ik eerst voor wat anders kijken en ben nu eerst voor auto bezig.
![]()
Ze hebben nu een Fiat500 in AstonMartin uitvoering toch? Om ook een model in het verkoopgamma te hebben die voldoet aan de emissienormen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
Volgende keer koop ik denk ik een Aston Martin. Die zien er wel leuk uitProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doe dat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
Volgende keer koop ik denk ik een Aston Martin. Die zien er wel leuk uit![]()
Dit dusquote:Enige wat jullie kunnen is oorlog voeren, gewelddadig volk zijn jullie. Net die zandnegers in het Midden-Oostenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik die van mij erbij roep![]()
![]()
Ooit als ik geld teveel heb ga ik een Kevertje kopen
en anders een ouwe Ford Mustang
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2013 15:47:04 ]![]()
Die zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
en anders een ouwe Ford Mustang![]()
![]()
Kevertjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
en anders een ouwe Ford Mustang
Mustang![]()
![]()
Dat vraag je aan mij?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze hebben nu een Fiat500 in AstonMartin uitvoering toch? Om ook een model in het verkoopgamma te hebben die voldoet aan de emissienormen?![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik praat wat ik wilquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Enige wat jullie kunnen is oorlog voeren, gewelddadig volk zijn jullie. Net die zandnegers in het Midden-Oosten![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker gorgel geluid als je de sleutel omdraaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nieuwe FB coverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar staat datquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, je moet op FOK Nederlands praten![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker gorgel geluid als je de sleutel omdraait
Ik vind ze gewoon classy ... ik zie mijzelf daar wel in rijden
En Kevertjes doen pruttelpruttelprut![]()
![]()
Godverquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nederlands forum dus praat je Nederlands anders zoek je maar een duits forum op![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nederlands forum dus praat je Nederlands anders zoek je maar een duits forum opStaat niet in algemene voorwaardenquote:![]()
![]()
hebben hebben hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
Hele mooie wagensquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Ik vind ze gewoon classy ... ik zie mijzelf daar wel in rijden
En Kevertjes doen pruttelpruttelprut. Lekker cruisen over de dijk, zonnetje erbij
![]()
![]()
Datquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele mooie wagens. Lekker cruisen over de dijk, zonnetje erbij
En daar waar het kan even stoer doen![]()
![]()
/care!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Staat niet in algemene voorwaarden
Praat gewoon Nederlands en anders![]()
![]()
Oude auto's doen dat ook hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik hou niet zo van oude auto's. Liever heb ik er eentje die start zodra ik zeg: Start![]()
![]()
Die bestaan nog nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik hou niet zo van oude auto's. Liever heb ik er eentje die start zodra ik zeg: Start![]()
![]()
Of je negert het gewoonquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
/care!
Selectief lezen noemen ze dat![]()
Moet je wel Nederlands praten anders starten ze nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Met nieuwe auto's ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dan moet je de sleutel omdraaien.![]()
![]()
Die poppetjes zeggen niets meer hier of watquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
/care!
![]()
En een die linksaf gaat als je linksaf zegt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Nog welquote:
Maar ik wil een auto waarbij ik dus iets zeg en dat ding het allemaal uitvoert zonder dat ik verdere handelingen hoef te verrichten. Ja lui, ik weet het![]()
![]()
Goed planquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of je negert het gewoon![]()
Selectief lezen noemen ze dat![]()
![]()
Niet automobilist waardigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog wel
Maar ik wil een auto waarbij ik dus iets zeg en dat ding het allemaal uitvoert zonder dat ik verdere handelingen hoef te verrichten. Ja lui, ik weet het![]()
![]()
Google maakt die al toch of niet? Dat je niet meer hoeft te sturenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En een die linksaf gaat als je linksaf zegt?![]()
![]()
Daar is ook geen kut aanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog wel
Maar ik wil een auto waarbij ik dus iets zeg en dat ding het allemaal uitvoert zonder dat ik verdere handelingen hoef te verrichten. Ja lui, ik weet hetPrima toch niks mis meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb gewoon een goedkope oude barrel die rijdt![]()
Is ook niets mis meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar is ook geen kut aan
[..]
Prima toch niks mis meeIk ben heel blij met mijn auto
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ga dan in een trein zittenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog wel
Maar ik wil een auto waarbij ik dus iets zeg en dat ding het allemaal uitvoert zonder dat ik verdere handelingen hoef te verrichten. Ja lui, ik weet het.
![]()
Nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Moet je wel Nederlands praten anders starten ze niet![]()
![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat
En daar waar het kan even stoer doen![]()
![]()
Ideaal als je wat langer moet rijdenquote:![]()
Autorijden is saai, dus ideaal als je wat anders kunt doen dan![]()
![]()
Dan moet je eens binnenwegen rijden ipv recht toe recht aan tot oost Duitslandquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ideaal als je wat langer moet rijden![]()
![]()
Ik ook, al is het een gare suffe burgerbak... het is maar net wie er in rijdtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is ook niets mis meeIk ben heel blij met mijn auto
![]()
![]()
Autorijden is duurder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat kan, maar is wel erg duur![]()
Autorijden is NIET saaiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gan dan met de OV als je auto rijden saai vindtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
Nee, want auto is snellerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gan dan met de OV als je auto rijden saai vindt![]()
![]()
In die rode? gekocht bij 130.000 hij is nu bij de 160 denk ik.. en ik rij het meeste van ons 2quote:
Daarvoor ook redelijk veel in Zaffie gereden![]()
quote:quote:Dit had makkelijk in 1 post gekundquote:
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2013 16:02:05 ]![]()
Als je veel doet rijden, haal je de kosten van onderhoud e.d. er wel uit. Puur op basis van het brandstofvebruik is de auto goedkoper dan het OV.quote:![]()
In welk tijdsbestek?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In die rode? gekocht bij 130.000 hij is nu bij de 160 denk ik.. en ik rij het meeste van ons 2
Daarvoor ook redelijk veel in Zaffie gereden![]()
![]()
Ik ben best slecht in meerdere quotes in één postquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit had makkelijk in 1 post gekund![]()
![]()
Aanschafquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je veel doet rijden, haal je de kosten van onderhoud e.d. er wel uit. Puur op basis van het brandstofvebruik is de auto goedkoper dan het OV.
Afschrijving
Onderhoud
Brandstof
Verzekering
Wegenbelasting.![]()
die rode? een jaartjequote:
zelf heb ik nog maar sinds maart 2011 mijn rijbewijs hoor
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2013 16:02:47 ]![]()
Gewoon de volgende quoten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben best slecht in meerdere quotes in één post![]()
Dit betaalt ze niet zelf dan snapt ze niet waar wij over praten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aanschaf
Afschrijving
Onderhoud
Brandstof
Verzekering
Wegenbelasting.![]()
Dan rij je best veelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die rode? een jaartje
zelf heb ik nog maar sinds maart 2011 mijn rijbewijs hoor.
![]()
Oh, het is "Als je veel rijdt" trouwens.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je veel doet rijden, haal je de kosten van onderhoud e.d. er wel uit. Puur op basis van het brandstofvebruik is de auto goedkoper dan het OV.![]()
O jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dit betaalt ze niet zelf dan snapt ze niet waar wij over praten.![]()
![]()
Ik zit op de 65.000 en heb de auto ruim 2 jaarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga ff op de teller kijken want het is ook best wel veel.
![]()
hij staat op de 153000quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zit op de 65.000 en heb de auto ruim 2 jaar.
![]()
![]()
Hmmm met deze gechipte motor die er nu inzit 90.000km en met het vorige motorblok heeft de vorige eigenaar er 177.000 mee gereden...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Weet ik, maar de afschrijving betaal ik niet. Ik krijg er alleen minder voor terug dan bij de aankoop.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aanschaf
Afschrijving
Onderhoud
Brandstof
Verzekering
Wegenbelasting.
Dus uiteindelijk is de afschrijving je 'kostenpost'.
Autobezit is duur, autorijden zelf valt best mee.![]()
Welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dit betaalt ze niet zelf dan snapt ze niet waar wij over praten.![]()
![]()
afschrijving is wel een kostenpost waar je rekening mee moet houden hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik, maar de afschrijving betaal ik niet. Ik krijg er alleen minder voor terug dan bij de aankoop.
Dus uiteindelijk is de afschrijving je kostenpost.
Autobezit is duur, autorijden zelf valt best mee.
ik op 15k in een half jaarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
23.000 in een jaartje, gaat rap zeg.
![]()
![]()
Dat moet je dus wel verrekenenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik, maar de afschrijving betaal ik niet. Ik krijg er alleen minder voor terug dan bij de aankoop.
Dus uiteindelijk is de afschrijving je kostenpost.
Autobezit is duur, autorijden zelf valt best mee.![]()
![]()
Mja 2 weken vakantie in NL/Duitsland gaat best rap welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
23.000 in een jaartje, gaat rap zeg.
Verder woont mijn schoonmoeder niet om de hoek en mijn papa en mama ook niet. Dus ga je regelmatig op bezoek maak je wel het nodige kilometers
Plus een meet hier en daaren dat is ook nooit om de hoek
![]()
Ja, maar ik betaal nu zeg 10.000.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
afschrijving is wel een kostenpost waar je rekening mee moet houden hoor
Over twee jaar verkoop ik de auto voor zeg 7.000. Dan heb ik een verlies van 3.000 op de auto. Dus je uiteindelijke kosten zijn 3.000 euro geweest (ex. belastingen, onderhoud etc.)![]()
vergeet dat maar hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar ik betaal nu zeg 10.000.
Over twee jaar verkoop ik de auto voor zeg 7.000. Dan heb ik een verlies van 3.000 op de auto. Dus je uiteindelijke kosten zijn 3.000 euro geweest (ex. belastingen, onderhoud etc.)![]()
![]()
verdeeld over het aantal kilometers dat je rijdt. Dat leg je apart, zodat je tegen de tijd dat je auto op is weer een nieuwe kunt kopenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Over twee jaar verkoop ik de auto voor zeg 7.000. Dan heb ik een verlies van 3.000 op de auto. Dus je uiteindelijke kosten zijn 3.000 euro geweest (ex. belastingen, onderhoud etc.)Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Die meets tikken ook wel lekker aan jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja 2 weken vakantie in NL/Duitsland gaat best rap wel
Verder woont mijn schoonmoeder niet om de hoek en mijn papa en mama ook niet. Dus ga je regelmatig op bezoek maak je wel het nodige kilometers
![]()
![]()
Dat kun je vergetenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
In theorie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verdeeld over het aantal kilometers dat je rijdt. Dat leg je apart, zodat je tegen de tijd dat je auto op is weer een nieuwe kunt kopen
De meeste nederlandse gezinnen LENEN dat bedrag, tegen de tijd dat ze die nieuwe moeten kopen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat ben jij naïefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
No way dat jij die auto verkocht krijgt voor 7000 euro. Afschrijving is de eerste paar jaar veel meer.quote:![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
No way dat jij die auto verkocht krijgt voor 7000 euro. Afschrijving is de eerste paar jaar veel meer.Niet zien dat ik simpelweg wat bedragen heb gekozen als voorbeeldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Een auto in 2 jaar tijd 3000 euro minder? Dan mag je in je handjes knijpen juffie![]()
![]()
![]()
Oke oke toegegeven wel: het hangt er wel van af, hoe je met de auto omgaat, dealer onderhouden etc bladibla
Ishi, heb jij je auto nu al terug dan?![]()
![]()
Dat zag ik wel hoor, maar dan nog is het erg naiefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Niet zien dat ik simpelweg wat bedragen heb gekozen als voorbeeld![]()
![]()
![]()
Ja, stakkers waren vergeten te bellenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
Oke oke toegegeven wel: het hangt er wel van af, hoe je met de auto omgaat, dealer onderhouden etc bladibla
Ishi, heb jij je auto nu al terug dan?![]()
![]()
Wat nouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zag ik wel hoor, maar dan nog is het erg naief![]()
![]()
Grote grutjes..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja, stakkers waren vergeten te bellendus? nu kan je weer cruisen?
![]()
Sinds ik m terug heb heb ik maar een uurtje ermee zitten cruisenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grote grutjes..dus? nu kan je weer cruisen?
![]()
![]()
![]()
Nee, jullie wonen dan ook erg afgelegen daarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja 2 weken vakantie in NL/Duitsland gaat best rap wel
.
Ik heb weer een storing in Alkmaar alleen ik vrees dat een ander er naar toe gaat.
![]()
Mijn oude auto was een Toyota Corolla hatchback uit 1999.
Mijn nieuwe een Honda Civic hybrid uit 2008.![]()
Handigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja, stakkers waren vergeten te bellen![]()
![]()
Jammer anders had je mee kunnen etenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, jullie wonen dan ook erg afgelegen daar.
Ik heb weer een storing in Alkmaar alleen ik vrees dat een ander er naar toe gaat.
![]()
![]()
Meisje.. oooit later als je groot bent.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet wijzer van worden he![]()
![]()
Ik weet, late dienst deze week dus dan moet ik hier sowieso tot 6 uur aanwezig zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer anders had je mee kunnen eten.
![]()
Volgende keer weer johquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet, late dienst deze week dus dan moet ik hier sowieso tot 6 uur aanwezig zijn.
Je weet dat je welkom bent voor een happie als je in de buurt bent
Ik had wel even willen kroelen
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2013 16:18:21 ]![]()
Nee, maar serieus. Wat is er danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meisje.. oooit later als je groot bent.![]()
![]()
Dat scheeltquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Inderdaad maar gelukkig had ik auto niet nodig.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Als ik in de buurt ben app ik sowiesoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgende keer weer joh
Je weet dat je welkom bent voor een happie als je in de buurt bent
Ik had wel even willen kroelen.
![]()
Heel weinig kans dat dat ooit gebeurtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Je bent een geval apart, maar dat zijn we allemaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Wat is er dan
Ik heb geen zin om verder te discussieren![]()
Groter dan dit zal ik niet worden neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Heel weinig kans dat dat ooit gebeurt![]()
![]()
Is goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik in de buurt ben app ik sowieso.
![]()
![]()
![]()
Daarom zitten wij op Fok! onze tijd te verdoenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent een geval apart, maar dat zijn we allemaal
Ik heb geen zin om verder te discussieren![]()
![]()
Ja, maar ..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent een geval apart, maar dat zijn we allemaal
Ik heb geen zin om verder te discussieren
Aanschaf < - > Afschrijving![]()
![]()
![]()
Ga huilen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar ..
![]()
Ik ben ongesteld, geef dat lekker de schuldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar ..
![]()
![]()
Nö, maar ik geef een voorbeeld, wordt van alle kanten 'bestookt'. Wil daar uitleg over en krijg dat ineens nietquote:![]()
![]()
Www.Google.nlquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nö, maar ik geef een voorbeeld, wordt van alle kanten 'bestookt'. Wil daar uitleg over en krijg dat ineens niet![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nö, maar ik geef een voorbeeld, wordt van alle kanten 'bestookt'. Wil daar uitleg over en krijg dat ineens nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
Oke oke toegegeven wel: het hangt er wel van af, hoe je met de auto omgaat, dealer onderhouden etc bladibla![]()
Okquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld, geef dat lekker de schuld![]()
![]()
als je als voorbeeld neemt:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar ik was nog steeds naïef
koop een auto voor 10k
verkoop deze over 2 jaar
dan mag je blij zijn als je daar 7k voor kan krijgen![]()
naïefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar ik was nog steeds naïef
naïef bijv.naamw.Uitspraak: [naˈif] als je gemakkelijk iemand vertrouwt en iets gelooft Voorbeeld: `Hij is best slim, maar kinderlijk naïef als het om geldzaken gaat.![]()
Ja en dat waren bedragen die ik zomaar pakte. Want 10.000 is simpelstequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je als voorbeeld neemt:
koop een auto voor 10k
verkoop deze over 2 jaar
dan mag je blij zijn als je daar 7k voor kan krijgen
Overigens ligt het er dan nog aan over welke auto we het hebben.
Nieuw, 5 jaar oud, welk merk. Zo'n kleine Toyota moet trouwens best waardevast zijn heb ik gehoord![]()
![]()
Ben ik niet dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
naïef
naïef bijv.naamw.Uitspraak: [naˈif] als je gemakkelijk iemand vertrouwt en iets gelooft Voorbeeld: `Hij is best slim, maar kinderlijk naïef als het om geldzaken gaat.![]()
![]()
http://www.whatcar.com/ca(...)y-survey-2012/263555quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja en dat waren bedragen die ik zomaar pakte. Want 10.000 is simpelste
Nieuw, 5 jaar oud, welk merk. Zo'n kleine Toyota moet trouwens best waardevast zijn heb ik gehoord![]()
Dat snap ik wel, en daarom zei ik ook later, hangt van de auto af, wat er in gereden heeft, hoe hij is onderhouden etc. allemaal factorenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja en dat waren bedragen die ik zomaar pakte. Want 10.000 is simpelste
Nieuw, 5 jaar oud, welk merk. Zo'n kleine Toyota moet trouwens best waardevast zijn heb ik gehoord
Maar dan nog mag je in je handen knijpen als je er een bedrag van 7k voor terug kan krijgen
PARTICULIER dan want dealers die gaan daar echt niet zoveel voor betalenLijkt me niet moeilijk ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Zo is het nu en zo moet het worden, dus netals mijn oude
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2013 16:33:51 ]![]()
Hoop tekstquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Zo is het nu en zo moet het worden, dus netals mijn oude![]()
![]()
Dat denk je.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zeg jij. Ik heb mijn geldzaken goed geregeld hoor![]()
Nou, dan zijn we het eens tochquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, en daarom zei ik ook later, hangt van de auto af, wat er in gereden heeft, hoe hij is onderhouden etc. allemaal factoren
Maar dan nog mag je in je handen knijpen als je er een bedrag van 7k voor terug kan krijgen
PARTICULIER dan want dealers die gaan daar echt niet zoveel voor betalen![]()
![]()
Zou het?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we het eens toch
pfff![]()
Nee is niet moeilijk als ik ww kan herinneren van mijn echte accountquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, en daarom zei ik ook later, hangt van de auto af, wat er in gereden heeft, hoe hij is onderhouden etc. allemaal factoren
PARTICULIER dan want dealers die gaan daar echt niet zoveel voor betalen
[..]
Lijkt me niet moeilijk ?![]()
Ik zat werkeloos thuis en had de typtyfusquote:![]()
![]()
Ik wil naar huisProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn auto kostte minder dan een jaar geleden 19.000 euro nieuw... Nu inruilwaarde van 10.000 als ik hem weg zou doen.
Particulier misschien 12.000.
Afschrijving
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Je kan toch copy paste?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee is niet moeilijk als ik ww kan herinneren van mijn echte account![]()
![]()
[..]
Ik zat werkeloos thuis en had de typtyfus![]()
![]()
Ik heb het net gelezenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee is niet moeilijk als ik ww kan herinneren van mijn echte account![]()
![]()
[..]
Ik zat werkeloos thuis en had de typtyfusLeest wel lekker weg
![]()
![]()
Dat... hoera zegquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:38 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn auto kostte minder dan een jaar geleden 19.000 euro nieuw... Nu inruilwaarde van 10.000 als ik hem weg zou doen.
Particulier misschien 12.000.
Afschrijving
verlies van ruim 7k in een jaar![]()
Is er eigenlijk al een hybride stationwagon op de markt?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja maar opmaak klopt dan niet meer, ik moet dan iedere enter cursief en vetgedrukt stuk tekst opnieuw doen. Ben er nu mee bezig dus als jullie even iets horen van mij weten jullie waar ik uithangquote:![]()
![]()
Ach, mij boeit het weinig. Heb deze auto gekocht om er minimaal 10 jaar in te rijden...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat... hoera zeg
verlies van ruim 7k in een jaar
Prius+quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:40 schreef fietsie het volgende:
Is er eigenlijk al een hybride stationwagon op de markt?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Succesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja maar opmaak klopt dan niet meer, ik moet dan iedere enter cursief en vetgedrukt stuk tekst opnieuw doen. Ben er nu mee bezig dus als jullie even iets horen van mij weten jullie waar ik uithang
En kun je gewoon selecteren en dan op B of I of U drukken![]()
![]()
Hm sorry maar dat is geen stationwagon, hoe hard ze dat bij de marketingafdeling van Toyota ook roepen...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet? Het heeft toch echt alle eigenschappen van een stationquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hm sorry maar dat is geen stationwagon, hoe hard ze dat bij de marketingafdeling van Toyota ook roepen...
Nee, de laadvloer is amper groter dan van een gewone prius....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet? Het heeft toch echt alle eigenschappen van een stationProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Thnx, had er veel tijd ingestoken voor ik er tevreden mee was. Nu mag ik het opnieuw doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het net gelezenLeest wel lekker weg
![]()
![]()
En? Dat geldt ook voor de Mondeo en Mondeo station.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee, de laadvloer is amper groter dan van een gewone prius....
En overigens wel meer hatchbacks v stationsDit account is niet meer in gebruik.![]()
Broodje bal met mosterdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan eten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
pizzaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan eten
Copy paste, opmaak kun je tekst selecteren en dan de gewenste opmaak.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Thnx, had er veel tijd ingestoken voor ik er tevreden mee was. Nu mag ik het opnieuw doen![]()
pizzaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht ook meer aan een pizza vandaag
Ja scheelt tijd, maar het opzoeken > selecteren > controleren etc. is vervelendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes
En kun je gewoon selecteren en dan op B of I of U drukken![]()
Ah, oke. Naja komt wel goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja scheelt tijd, maar het opzoeken > selecteren > controleren etc. is vervelend![]()
![]()
Doe ik niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of kapsalon
[..]
minder headbangen![]()
mijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:49 schreef Ishimaru het volgende:
ik weet niet wie ik allemaal bij favo fok!ker/sters moet zetten
Mij niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:49 schreef Ishimaru het volgende:
ik weet niet wie ik allemaal bij favo fok!ker/sters moet zetten![]()
Ik probeer alleen maar te helpen hoor![]()
![]()
Kijk bij mij even. En dan misschien nog anderenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:49 schreef Ishimaru het volgende:
![]()
Ben net aan het lurken bij jouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk bij mij even. En dan misschien nog anderen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:51 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gemeet dus kom je er niet bij
lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Appies gekookt en gesneden dus die kunnen zo de oven in. wortels/doperwten en een kipschnitzel
ik eet diepvriespizza
Retorische vraag ditquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:49 schreef Ishimaru het volgende:
![]()
Gisteren ook al of niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker
ik eet diepvriespizza![]()
![]()
whahahahahaha raap me opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:51 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
en je bent een alonsofan, dat is ook een factor![]()
![]()
ow ja, jij was die moffenenergydrankfanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:51 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
en je bent een alonsofan, dat is ook een factor
Volgens mij kan jij heel lekker kokenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Appies gekookt en gesneden dus die kunnen zo de oven in. wortels/doperwten en een kipschnitzel![]()
![]()
morgen eet ik pannekoekenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
Morgen ga ik spinazie lasagne maken(denk ik)
Kom een keer eten dan kun je oordelenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij heel lekker koken![]()
![]()
Nope button fan, heb wel respect voor het oostenrijkse energydranken teamquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow ja, jij was die moffenenergydrankfan![]()
![]()
Laat je even weten of het te pruimen was?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
Morgen ga ik spinazie lasagne maken(denk ik)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dealquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom een keer eten dan kun je oordelen![]()
![]()
![]()
dat was m jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nope button fan, heb wel respect voor het oostenrijkse energydranken team
Ik ga op huis aan. Eens kijken of ik voor het donker de stad uit kanzijnProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Spelling 'eergister' komt NIET voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en de spellingwoordenlijst van OpenTaal.quote:![]()
Gaat vast lukkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef fietsie het volgende:
Ik ga op huis aan. Eens kijken of ik voor het donker de stad uit kanzijn![]()
![]()
Wat heb jij toch altijd met dit soort dingen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Spelling 'eergister' komt NIET voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en de spellingwoordenlijst van OpenTaal.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spelling 'eergister' komt NIET voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en de spellingwoordenlijst van OpenTaal.
En toch is het correct hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Spelling 'eergister' komt NIET voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en de spellingwoordenlijst van OpenTaal.![]()
"Vind ik leuk."quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd met dit soort dingen?![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En toch is het correct hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is de Nederlandse taal verkracht zeg, bah![]()
Ik zeg eigenlijk nooit gisterEN en eergisterENquote:
Ik schrijf het normaal wel (alleen als reactie op Aldo niet)
![]()
gister en eergister en vand en morgquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk nooit gisterEN en eergisterEN
Ja ik weet het. Voor de allerbeste onder ons.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Jij bent een apart geval.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk nooit gisterEN en eergisterEN
![]()
Als jij het zo goed kan moet je het vooral heel lang blijven doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Voor de allerbeste onder ons.
Zei ik tochquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:02 schreef Ishimaru het volgende:
Fobo geüpdatet, nu nog de plaatjes enzo erbij zetten en dan ben ik klaarHet gaat nu veel sneller
![]()
![]()
WAAROM STA IK NIET TUSSEN JE FAVO-FOK!KERS?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:02 schreef Ishimaru het volgende:
Fobo geüpdatet, nu nog de plaatjes enzo erbij zetten en dan ben ik klaarHet gaat nu veel sneller
![]()
![]()
Ik dacht al dat ik iemand was vergetenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WAAROM STA IK NIET TUSSEN JE FAVO-FOK!KERS?![]()
![]()
Klopt dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik iemand was vergeten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WAAROM STA IK NIET TUSSEN JE FAVO-FOK!KERS?Dit. Wat een aandachthoerengebeurtenis.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]Dit. Wat een aandachthoerengebeurtenis.
![]()
![]()
Ik haat het ov!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hopelijk is PostNL beter in bezorgen van mijn valentijnskaart aan jou dan het OV van vervoeren van Huppel van A naar B.quote:![]()
Ik denk dat iedere Valentijnskaart ritueel afgefikt gaat worden in huize huppelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hopelijk is PostNL beter in bezorgen van mijn valentijnskaart aan jou dan het OV van vervoeren van Huppel van A naar B.![]()
En de as terugsturen aan de afzenderquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere Valentijnskaart ritueel afgefikt gaat worden in huize huppel14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dan heb ik in ieder geval iets gehad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En de as terugsturen aan de afzender![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En de as terugsturen aan de afzenderawesome idea
![]()
![]()
Eigenlijk vind ik het niet zo grappig, zoiets is mij een keer gebeurdquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Sorry, ik vond het wel.grappigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het niet zo grappig, zoiets is mij een keer gebeurd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik kan er nu wel om lachen, gelukkig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry, ik vond het wel.grappig
Anoniem sturen dan kan je het ook niet terug krijgen
Ja, ik kreeg een valentijnskaart die ik gestuurd had aan stukjes gescheurd terug.quote:
14 SHADES OF GREY
Sowieso is dat toch het geheim van Valentijn? De anonimiteit?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik kan er nu wel om lachen, gelukkig.
Anoniem sturen dan kan je het ook niet terug krijgen
[..]
Ja, ik kreeg een valentijnskaart die ik gestuurd had aan stukjes gescheurd terug.![]()
Oh dat had ik fout gedaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso is dat toch het geheim van Valentijn? De anonimiteit?dat weet ik voor de volgende keer dat ik iemand een kaartje wil sturen
14 SHADES OF GREY
Verwacht je wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:17 schreef Faxie het volgende:
Ben benieuwd of ik een kaartje ga krijgen![]()
![]()
Nee eigenlijk nietquote:
Mja wellicht van een Fokster, maar dat is net zoiets als de kaartjes van Joy en Myr vorig jaar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Mja wellicht van een Fokster, maar dat is net zoiets als de kaartjes van Joy en Myr vorig jaar![]()
![]()
Ik weet zeker dat ik niks krijg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Mja wellicht van een Fokster, maar dat is net zoiets als de kaartjes van Joy en Myr vorig jaar
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zou mijn dood schrikken als ik wel iets krijg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik niks krijg.
14 SHADES OF GREY
Datquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik niks krijg.![]()
![]()
![]()
Hehe... avond!
Datquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou mijn dood schrikken als ik wel iets krijg.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou mijn dood schrikken als ik wel iets krijg.![]()
![]()
Fok!ers hebben toch altijd hele straten met aanbidders / aanbidsters? De ene nog mooier dan de ander?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Awww wat lief van ze!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Mja wellicht van een Fokster, maar dat is net zoiets als de kaartjes van Joy en Myr vorig jaar
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, je verwart je met LARPers denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:24 schreef fietsie het volgende:
Fok!ers hebben toch altijd hele straten met aanbidders / aanbidsters? De ene nog mooier dan de ander?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik kan op zoek naar een nieuwe / 2ehands slaapkamerkledingkast!
Begin maart weekje om slaapkamer eens even stevig op te knappen
Oh ik ga uit eten met Valentijnsdag. Helaas geen date
14 SHADES OF GREY
Oow ik weet wel dat veel WoW spelers meer doen dan alleen gamen...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, je verwart je met LARPers denk ik.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ook. Ik zou denken dat het een grap isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou mijn dood schrikken als ik wel iets krijg.Zo af en toe is wel het wel fijn om een complimentje te krijgen. Hoeft niet persé donderdag natuurlijk.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Marktplaats al bezocht?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:25 schreef fietsie het volgende:
Ik kan op zoek naar een nieuwe / 2ehands slaapkamerkledingkast!
Begin maart weekje om slaapkamer eens even stevig op te knappen14 SHADES OF GREY
Ik zou het wel een goeie grap vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zou denken dat het een grap is
14 SHADES OF GREY
Daar zit ik ook te kijkenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb de hoop opgegevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:24 schreef Faxie het volgende:
En toch hoop ik nog steeds elk jaar stiekem iets te krijgenway waaaaaaaaaaay long a go
![]()
![]()
Geen kringloopwinkel in de buurt? Je kan daar ook gaan kijken staan soms leuke dingenquote:14 SHADES OF GREY
Mwah.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het wel een goeie grap vinden
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: